Το νέο Toyota GT86 θα έχει και turbo, drift spec έκδοση

Ενα απο τα… μεγαλυτερα μυστηρια της αυτοκινησης, ειναι η λυση που θα επιλεξει η Toyota για την επομενη γενια του GT86. Με τους φαν να ζητουν περισσοτερη δυναμη, μιας και οι 200 ιπποι της υπαρχουσας εκδοσης ειναι καλοι, ομως οχι αρκετοι, ο ιαπωνικος κολοσσος σκεφτεται ηδη τις λυσεις για τη δευτερη γενια του μοντελου, η οποια θα παρουσιαστει στα μεσα του 2018
 και θα βγει στην παραγωγη του 2019. 


Η Toyota εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι και η επομενη γενια του GT86 θα δημιουργηθει απο κοινου με τη Subaru, χρησιμοποιωντας εναν boxer της ετερης ιαπωνικης φιρμας, για επιτευξη χαμηλοτερου και καλυτερου κεντρου βαρους (και διαψευδοντας τις φημες που την ηθελαν να ετοιμαζει συνεργασια με τη Mazda στο σασι του MX-5). Ο αρχιμηχανικος της Toyota, επικεφαλης της τεχνικης εξελιξης του μοντελου, Tetsuya Tada, λεει τωρα οτι η δευτερη γενια του GT86 \”θα εκπληξει τους παντες, οταν παρουσιαστει\”. 

Τερμα το τρεξιμο στους βελτιωτικους οικους (λεμε τωρα). Η Toyota θα σου προσφερει ετοιμη την εκδοση του GT86 που ονειρευοσουν

Με δεδομενο οτι ο Tada-san δεν συνηθιζει να επαιρεται και να υποσχεται, αλλα και οτι η Toyota εχει μια παραδοση στο να \”ακουει\” τις επιταγες των πελατων της, το μυστηριο επιτεινεται: Τι σχεδιαζουν οι Ιαπωνες για το πισωκινητο κουπε τους; Η αληθεια ειναι πως, οσα αναφερουν οι πληροφοριες του TopSpeed.gr ειναι εκπληκτικα

Ο Tetsuya Tada, σε παλιες, ευτυχισμενες στιγμες με το GT86. Τωρα, ετοιμαζει, λεει, κατι πραγματικα εκπληκτικο

Και ξεδιαλυνουν το θολο τοπιο που δημιουργησε ο Tetsuya Tada, λεγοντας οτι \”θα ειναι σιγουρα κατι πολυ παραπανω απο τις προσδοκιες των φαν, επειδη οταν δινεις στους φαν αυτο που ολοι ηθελαν, κανεις δεν εκπλησσεται, η εντυπωσιαζεται. Ετσι, περιμενετε και θα δειτε, θα φτιαξουμε κατι που θα ειναι πραγματικα εκπληκτικο, μια αληθινη εκπληξη\”. 

Αν τα αυτοκινητα σου πρωταγωνιστησαν στο Initial D, εχεις βαρυ χρεος για το μελλον

Ο Tada-san ρωτηθηκε για τις πιθανοτητες το επομενο 86αρι να ειναι turbo, η υβριδικο: \”Η προσθεση ενος turbo, ειναι η ευκολη απαντηση\”, ειπε, ενω απεκλεισε τη χρηση ενος \”παραδοσιακου\” υβριδικου συστηματος. \”Το υβριδικο συστημα, θα μπορουσε να ειναι μερος της απαντησης, αλλα αν βαλουμε ενα νορμαλ τετοιο συστημα, με ενα επιπροσθετο ηλεκτρικο μοτερ, κανεις δεν θα εκπλαγει. Δεν θα ειναι αυτο που θελουμε. Το ολο πακετο που θα προσφερει η νεα γενια του 86, θα κανει τους παντες να πουν \”ουαου\” και να παραδεχθουν οτι ειναι κατι που δεν περιμεναν\”. Ας δουμε λοιπον τι εννοει ο Tada-san. 

Το Toyota AE86 παραμενει προτυπο και για την επομενη γενια

Συμφωνα με πληροφοριες του TopSpeed.gr, η Toyota εχει αποφασισει να προσφερει περισσοτερες απο μια εκδοσεις του 86. Η πρωτη, η βασικη, η οποια θα παρουσιαστει, θα ειναι, κατ\’ αρχας, αισθητα ελαφρυτερη απο την υπαρχουσα. Και ισχυροτερη, παροτι θα φορα ενα ατμοσφαιρικο, boxer, διλιτρο, ο οποιος θα ειναι αρκετα πιεσμενος. Η Toyota, εχει αποφασισει να μεταφερει την τεχνολογια της Formula 1 στο 86, προσθετοντας ενα συστημα ανακτησης ενεργειας KERS, πανομοιοτυπο με αυτο που χρησιμοποιουν τα μονοθεσια. Με αυτο τον τροπο, χρησιμοποιωντας αυτο το συστημα βαρους μολις 35 κιλων, θα επιτυχει την \”αποστολη\” δραματικα περισσοτερης δυναμης στους πισω τροχους, με αποτελεσμα καλυτερες επιδοσεις και, φυσικα, ευκολοτερες και περισσοτερες πλαγιολισθησεις, που ειναι και ο… σκοπος του μοντελου. 


Η εκπληξη

Καλη ιδεα η χρηση του KERS, ομως που ειναι η εκπληξη, η οποια υποσχεται ο Tetsuya Tada; Το νεο Hachi-Roku, θα εχει και αλλη, πιο extreme εκδοση. Οι πληροφοριες αναφερουν οτι το νεο 86, θα ειναι το πρωτο μοντελο της Toyota το οποιο θα \”περιποιηθει\” η Gazoo racing ως ξεχωριστο, διεθνες division. Ο Ιαπωνας κατασκευαστης εχει ηδη δρομολογησει την ενεργοποιηση ενος ξεχωριστου sport division, αναλογου με της AMG της Mercedes- Benz και του M Division της BMW, το οποιο θα παραγει βελτιωμενες, extreme εκδοσεις των σπορ μοντελων της Toyota, που θα πωλουνται απο το δικτυο της μαρκας. 


Με την ονομασια Gazoo Toyota και την πληροφορια οτι θα παρεχει αποκλειστικα turbo μοτερ, ο βελτιωτικος οικος θα αναλαβει να εξελιξει την ισχυροτερη εκδοση του 86, στην οποια θα προσαρμοσει, μεταξυ αλλων, υπερσυμπιεστη, διαφορετικες αναρτησεις, καθως και ενα ξεχωριστο bodykit με αεροδυναμικα βοηθηματα. 

Στις ΗΠΑ, οπου η Toyota διαπιστωσε τεραστια \”αιμορραγια\” απο τους ιδιοκτητες GT86 που προτιμουσαν να χασουν την εργοστασιακη εγγυηση και να τουρμπισουν τα αυτοκινητα τους, οι dealers εχουν λαβει τη δεσμευση οτι η Gazoo θα κανει πρεμιερα με την επομενη γενια του GT86  και θα παρεχει ετοιμες, turbo εκδοσεις του, σε drift και race spec. Φυσικα, με δεδομενο οτι η επομενη γενια του GT86 επανασχεδιαζεται απο λευκο χαρτι, οπως και ο κινητηρας του (σε συνεργασια με τη Subaru), πληροφοριες για ιπποδυναμεις και επιδοσεις δεν υπαρχουν. Ομως, ξαφνικα, το KERS, η Gazoo και το turbo, εκαναν τα πραγματα πιο ενδιαφεροντα…


Tip: Δες εδω πως ειναι να ζεις με την υπαρχουσα γενια του Toyobaru και να την παντιαζεις διχως ελεος

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!