Το φθινόπωρο έρχεται στην Ελλάδα το νέο Clio

Με την εκθεση της Γενευης, οπου θα κανει ντεμπουτο το νεο Renault Clio να πλησιαζει, οι Γαλλοι μας δινουν σιγα- σιγα ολο και περισσοτερα στοιχεια για το νεο μοντελο. Μετα απο τη διαρροη εικονων -και ειδικα μιας… μινιατουρας- που μας εδειξε ποσο θα πλησιαζει αισθητικα στο Megane, ερχονται οι πρωτες επισημες φωτογραφιες. Και ειναι απο το εσωτερικο του νεου Clio, προς επιρρωση των πληροφοριων που θελουν τη Renault να καταβαλλει μεγαλη προσπαθεια να αναβαθμισει το μοντελο της σε επιπεδο ποιοτητας, εξοπλισμου και τεχνολογιας. 


Το νεο Clio, θα χρησιμοποιει το πλαισιο CMF-B στο οποιο \”παταει\” και το νεο Nissan Micra, αναμενεται το φθινοπωρο του 2019 στη χωρα μας, με κινητηρες turbo. Το μοντελο θα λανσαριστει με τρικυλινδρο 1,0 λιτρου, ενω θα ακολουθησουν ο νεος τετρακυλινδρος των 1.330 κ.εκ. και ο diesel των 1.500 κ.εκ. Μεγαλο βαρος θα δοθει σε ποιοτητα, αλλα και τεχνολογια, καθως ειναι χαρακτηριστικο το γεγονος οτι θα εισαγει features, οπως η αυτονομη οδηγηση, στην κατηγορια.  


Βασικο ζητουμενο της γαλλικης μαρκας ειναι να παραμεινει το Clio το πιο επιτυχημενο μοντελο του Groupe Renault παγκοσμιως, αφου εχει πουλησει, απο το 1990, οποτε και παρουσιαστηκε, ως σημερα, περισσοτερα απο 15 εκατομμυρια αυτοκινητα. Το Renault Clio αποτελει το πιο δημοφιλες αυτοκινητο στη Γαλλια, ενω κατεκτησε και την κορυφη των πωλησεων της κατηγοριας Β στην Ευρωπη, απο το 2013 και μετα. Αξιζει μαλιστα να σημειωθει, οτι το Renault Clio, επιτυγχανοντας μια πολυ καλη εμπορικη πορεια, σημειωνε αυξηση πωλησεων καθε χρονο, απο το 2012 εως το 2018. 


Η Renalt κανει λογο για \”επανασταση\” σε ο,τι αφορα τον σχεδιασμο του, αφου αλλωστε μας ενημερωνει πως ειναι σχεδιασμενο με βαση την αρχη της «Εξελιξης και Επαναστασης». Εξωτερικα, διαθετει πιο σμιλευμενες γραμμες και πιο αποφασιστικο εμπρος μερος, κερδιζοντας σε ζωντανια και μοντερνο χαρακτηρα, ενω παραμενει αμεσα αναγνωρισιμο, παρα το οτι αποτελειται απο 100% νεα μερη. Οι ομοιοτητες με το Megane ειναι μεγαλες, ενω χαρακτηριστικα ειναι τα πισω φωτιστικα σωματα που συνανταμε και στο μεγαλο \”αδελφακι\” του, τα οποια το κανουν αναγνωρισιμο και τη νυχτα. Στο εσωτερικο του, υπαρχει μια αλλη \”επανασταση\”. Η πληρως ανασχεδιασμενη καμπινα των επιβατων ειναι εμπνευσμενη απο ανωτερες κατηγοριες αυτοκινητων, τοσο σε ο,τι αφορα την ποιοτητα, οσο και την προσφερομενη τεχνολογια. 


Ο Αντιπροεδρος, Εταιρικου Σχεδιασμου του Groupe Renault, Laurens van den Acker, τονιζει οτι \”προκειται για το καλυτερο CLIO μεχρι σημερα! Το CLIO 5ης γενιας ειναι πολυ σημαντικο για εμας, καθως προκειται για το best-seller της κατηγοριας του και το 2ο πιο επιτυχημενο μοντελο στην Ευρωπη, αναμεσα στα αυτοκινητα ολων των κατηγοριων. Το CLIO ειναι ενα συμβολο, και η νεα γενια του συγκεντρωνει τα καλυτερα χαρακτηριστικα απο ολες τις προηγουμενες. Ο σχεδιασμος του CLIO IV κερδισε τους πελατες, κατι το οποιο συνεχιζει να κανει μεχρι σημερα, οποτε και αποφασισαμε να κρατησουμε το DNA του, ενω το ενισχυσαμε προσθετοντας πιο μοντερνα και πιο κομψα στοιχεια. Παραλληλα, το εσωτερικο υποβληθηκε σε μια επαναστατικη ανανεωση εκ βαθρων, με σημαντικη αναβαθμιση στην ποιοτητα κατασκευης του, περισσοτερη προσοχη στη λεπτομερεια, αλλα και πιο συγχρονη τεχνολογια\”. 

Το νεο Renault Clio τιθεται επικεφαλης του στρατηγικου πλανου του Groupe Renault «Drive the Future (2017-2022)», που παρουσιαστηκε το 2017 και εχει τρεις βασικους πυλωνες: 

Ηλεκτροκινηση: Μεχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθεσει 12 ηλεκτρικα μοντελα στη γκαμα του. Το νεο CLIO θα ειναι το 1ο με υβριδικο κινητηρα E-Tech, που βασιζεται σε τεχνολογια εξελιγμενη απο τη Renault. 
Συνδεσιμοτητα: Μεχρι το 2022, η εταιρεια στοχευει σε ολες τις βασικες αγορες της τη διαθεση 100% συνδεδεμενων αυτοκινητων. Το νεο Renault Clio αποτελει την εμπρακτη αποδειξη αυτης της δυναμικης, με το νεο συνδεδεμενο συστημα Multimedia υψηλης τεχνολογιας.
Αυτονομια: Μεχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθετει 15 μοντελα με τεχνολογια αυτονομης οδηγησης. Το νεο Renault Clio ειναι πρωτοπορος σε αυτον τον τομεα, καθως ειναι εξοπλισμενο με συστηματα υποβοηθησης του οδηγου που καθιστουν την αυτονομη οδηγηση μια προσιτη πραγματικοτητα σε αυτοκινητα της κατηγοριας του.

Σε ο,τι αφορα το εσωτερικο, για πρωτη φορα, το μοντελο εφοδιαζεται με ψηφιακο πινακα οργανων, που αντικαθιστα τις αναλογικες εφαρμογες. Αυτη η τεχνολογια προερχεται απευθειας απο τις μεγαλυτερες κατηγοριες. Με μεγεθος απο 7 εως 10 ιντσες, η οθονη TFT μπορει να χρησιμοποιηθει για να κανει πιο προσωπικη την οδηγικη εμπειρια, με εναν πολυ ενστικτωδη τροπο. Η εκδοση με την οθονη των 10 ιντσων θα περιλαμβανει ακομα και προβολη του συστηματος πλοηγησης, ενω σε συνδυασμο με την  κεντρικη οθονη των 9,3 ιντσων το νεο CLIΟ πλεον διαθετει τις μεγαλυτερες οθονες στην κατηγορια του. 

Ιδιαιτερη προσοχη εχει δοθει στην ποιοτητα του, πληρως ανασχεδιασμενου, ταμπλο του νεου Renault CLIO. Αυτο ειναι χωρισμενο σε 3 επιπεδα: Το πρωτο επιπεδο στο ανω τμημα του ειναι καλυμμενο με αφρωδες (soft touch) πλαστικο υψηλης ποιοτητας. Το δευτερο επιπεδο ειναι και αυτο καλυμμενο με μαλακο πλαστικο, ενω προσφερει και υψηλο επιπεδο customization. Τελος, το κατωτερο τμημα του ταμπλο φιλοξενει πιο χρηστικα στοιχεια, οπως το ντουλαπακι του συνοδηγου. Αλλωστε η κυματοειδης σχεδιαση του ταμπλο δημιουργει την αισθηση οτι το εσωτερικο ειναι πιο φαρδυ. Μια αισθηση που τονιζεται ακομα περισσοτερο απο τα οριζοντια μοτιβα στο κεντρο του ταμπλο και τους αεραγωγους που το πλαισιωνουν. Κατω απο την κεντρικη κονσολα, σχολαστικη προσοχη εχει δοθει στην εργονομια, με κουμπια τυπου «πιανο» και απευθειας προσβαση στα χειριστηρια του κλιματισμου, για μεγαλυτερη ευκολια χειρισμου απο τον οδηγο. 

Η κεντρικη κονσολα αποτελει ακομα ενα δομικο στοιχειo του «Smart Cockpit» του νεου CLIO. Τοποθετημενη πιο ψηλα, ετσι ωστε να συμβαλει στην αναβαθμιση της εργονομιας, στεγαζει με επιτυχια το νεο λεβιε ταχυτητων με τον πιο συμπαγη κορμο, που προσφερει πιο φυσικη και ανετη λαβη. Η επενδυμενη κεντρικη κονσολα μπορει να προσωποποιηθει αναλογα το θεμα του εσωτερικου διακοσμου, ενω διαθετει και μια διακοσμητικη φωτιστικη λωριδα στο ακρο της. Οι πολυ πρακτικοι χωροι για μικροαντικειμενα που φιλοξενουνται στο κατωτερο τμημα της κεντρικης κονσολας, κανουν πιο ευκολη τη ζωη των επιβατων, ενω περιλαμβανουν και βαση ασυρματης φορτισης smartphone. 

Ο κατοχος καθε νεου Renault CLIO μπορει να διαμορφωσει το αυτοκινητο που εχει ονειρευτει, αξιοποιωντας ενα ευρος πακετων εξατομικευσης, για την κεντρικη κονσολα, το ταμπλο, τις επενδυσεις στις πορτες, το τιμονι και τα υποβραχιονια. Οι πελατες μπορουν να επιλεξουν, ουτε λιγο ουτε πολυ, 8 θεματα εσωτερικης διακοσμησης και να αξιοποιησουν ακομα και τα χρωματα στις γραμμες του ταμπλο αναμεσα στους αεραγωγους. Παραλληλα, το νεο CLIO προσφερεται και με κρυφο φωτισμο, σε 8 διαφορετικες αποχρωσεις. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!