Όλα τα μυστικά της Giulia


Στο μουσειο της Alfa Romeo στο Arese, κοντα στο Μιλανο, παρουσιαστηκε η η Giulia, το κορυφαιο μοντελο της γκαμας που αναδεικνυει το θρυλικο σημα Quadrifoglio.






Ηταν μια ειδικη εκδηλωση και μια γιορτη της Alfa Romeo για πανω απο ενα αιωνα ιστοριας: στην πραγματικοτητα  σημερα γιορταζει η μαρκα τα 105 χρονια κατασκευης αυτοκινητων, ενα επιτευγμα το οποιο μοιραζεται με ενα κλαμπ πολυ λιγων κατασκευαστων, που ειναι ακομα λιγοτεροι αν λαβει κανεις υποψη τις επιτυχιες πωλησεων της μαρκας παγκοσμιως και τις νικες της στους αγωνες.

Η A.L.F.A. (που προερχεται απο το “Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”, το οποιο μεταφραζεται στα Ελληνικα σαν «Ανωνυμη Εταιρεια Κατασκευης Αυτοκινητων Λομβαρδιας») ιδρυθηκε στις 24 Ιουνιου του 1910. Σημερα, στις 24 Ιουνιου 2015, γραφεται μια νεα σελιδα στην ιστορια της μαρκας που δεν επαψε ποτε να εκπλησσει,  με την παρουσιαση ενος νεου μοντελου, ενος γνησιου μανιφεστου το οποιο συμπυκνωνει το παρελθον, το παρον και το μελλον και ειναι ενα απο τα πιο λαμπρα παραδειγματα στην κορυφη της αυτοκινητοβιομηχανιας .
 
Δεν θα μπορουσε να υπαρξει καλυτερος τοπος για αυτη την λαμπρη εκδηλωση απο το νεο μουσειο της Alfa Romeo στο Arese. Το «σπιτι» της μαρκας θα ανοιξει τις πορτες του για το κοινο ξανα στις 30 Ιουνιου. Οι ανακαινισμενες εγκαταστασεις φιλοξενουν τις πιο διασημες και καινοτομες δημιουργιες της Alfa Romeo. Αυτα τα αυτοκινητα εχουν γραψει μερικες απο τις πιο σημαντικες σελιδες στην ιστορια της αυτοκινησης και εξακολουθουν να ειναι, ακομα και σημερα, πηγες εμπνευσης για τους νεους σχεδιαστες της Alfa Romeo.
 
Αυτες περιλαμβανουν μια εκλεκτη ομαδα μηχανολογων, σχεδιαστων και στιλιστων που ειναι γνωστοι μεσα στην FCA σαν οι “Skunks”, ενα παρατσουκλι που χρησιμοποιειται στις βιομηχανιες στην Αμερικη για να καθορισει τις καλυτερες ομαδες στις οποιες εμπιστευονται τις πιο εκλεπτυσμενες και τεχνολογικα καινοτομες αποστολες. Επειδη μοιραζονται μια κοινη αγαπη για την Alfa Romeo και την μοναδικη της αντιληψη για τα αυτοκινητα ως «μηχανολογικες δημιουργιες»  οι οποιες ξεπερνουν την σφαιρα της αναγκαιοτητας για να αγγιξουν τα πιο αυθεντικα συναισθηματα και οχι απλα «την χρησιμη εννοια της μεταφορας», οι “Skunks” εχουν ενα στοχο: να δημιουργησουν την Alfa Romeo του μελλοντος σεβομενοι την κληρονομια που ειναι αποτελεσμα της εργασιας και της υπερηφανειας χιλιαδων ατομων – μηχανικων, εργατων και διευθυντων – τα οποια  συνεχιζουν την παραδοση στα εργοστασια, στα γραφεια και στις πιστες αγωνων.

Το νεο λογοτυπο της Alfa Romeo
Η Alfa Romeo Giulia ενσαρκωνει με τελειο τροπο το νεο παραδειγμα της μαρκας,  παραμενοντας πιστη στην υπεραιωνοβια παραδοση της: οχι τυχαια, μονο οποιος εχει ενα σπουδαιο παρελθον μπορει να αντιμετωπισει τις προκλησεις του μελλοντος. Ο σεβασμος για την περηφανη ιστορια της μαρκας επιδεικνυεται επισης απο το αυθεντικο νεο σημα –σχεδιασμενο απο τον Robilant Associati- το οποιο θα δειξει στον κοσμο το νεο μοντελο για πρωτη φορα: το εμβλημα εχει ανανεωθει και εκμοντερνιστει περιμετρικα, ενω παραμενει ανεγγιχτο το ξεχωριστο σχημα του και τα στοιχεια του στιλ τα οποια το εχουν κανει ενα θαυμαστο συμβολο σε ολο τον κοσμο.

“La meccanica delle emozioni”
Πεντε ειναι τα στοιχεια τα οποια εκαναν την Alfa Romeo μια απο τις πιο επιθυμητες μαρκες αυτοκινητου στον κοσμο: ξεχωριστο Ιταλικο design, τελευταια λεξη της τεχνολογιας, καινοτομοι κινητηρες, ιδανικη κατανομη βαρους 50/50, μοναδικες τεχνικες λυσεις και η καλυτερη σχεση βαρους-ισχυος. Αυτα ειναι τα απαραιτητα συστατικα για την δημιουργια μιας Alfa Romeo.

Οταν καθεστε απλα μεσα στην νεα Alfa Romeo ειναι σαν να μπαινετε σε μια νεα διασταση η οποια εχει το κεντρο της γυρω απο τον οδηγο, πυροδοτωντας συναισθηματα και την υποσχεση για απολαυστικες οδηγικες εμπειριες. Αυτο οφειλεται στο γρηγορο τιμονι, την αμεση επιταχυνση και τις γρηγορες αλλαγες ταχυτητων και φρεναρισμα. Επιπλεον, η μεταδοση της  κινησης στους πισω τροχους η η τετρακινηση ειναι κατι παραπανω απο ενας φορος τιμης στις πιο αυθεντικες διαδρομες του θρυλου της Alfa Romeo: ειναι επισης μια τεχνικη λυση η οποια παρεχει υψηλες επιδοσεις και εκπληκτικη απολαυση.

Στην Alfa Romeo, ολα αυτα συνοψιζονται με τις λεξεις “la meccanica delle emozioni” (η μηχανολογια των συναισθηματων). Αυτη η τολμηρη, ξεχωριστη ρηση θα δημοσιευθει παγκοσμιως μονο στα Ιταλικα για να αποδωσει φορο τιμης στην πατριδα οπου γεννηθηκε ο θρυλος πριν απο περισσοτερο απο ενα αιωνα. Ακομα και σημερα, η μαρκα κουβαλαει Ιταλικη υπερηφανεια στους δρομους, στις πιστες αγωνων και στις καρδιες εκατομμυριων πιστων στις τεσσερις γωνιες της γης.

Ξεχωριστο Ιταλικο design
Μια Alfa Romeo ξεπεταγεται απο την ιδανικη ισορροπια της κληρονομιας, της ταχυτητας και της ομορφιας η οποια την κανει την υψηλοτερη εκφραση του Ιταλικου στιλ στον κοσμο της αυτοκινητοβιομηχανιας. Η νεα Giulia δεν αποτελει εξαιρεση, γιατι περικλειει τρια ιδιαιτερα στοιχεια της Ιταλικης σχεδιασης: την αισθηση των αναλογιων, την απλοτητα και φροντιδα για απτη ποιοτητα. Αυτο ειναι το «περιβλημα» το οποιο εχουν σχεδιασει οι στιλιστες της Alfa Romeo, με μεγαλη φροντιδα για τα μηχανικα μερη.
 
Πιο συγκεκριμενα, οι αναλογιες βασιζονται στην τεχνικη αρχιτεκτονικη ολοκληρου του αυτοκινητου: για την Alfa Romeo τα στοιχεια κλειδια ειναι η κατανομη  του βαρους κατα 50/50 και η μεταδοση της κινησης στους πισω τροχους. Για να μπορεσουν να ισορροπησουν ιδανικα τα βαρη, ο κινητηρας και τα μηχανικα μερη ειναι τοποθετημενα μεταξυ των δυο αξονων. Αυτος ειναι ο λογος που η Giulia εχει πολυ μικρους προβολους, ενα μακρυ καπο και εμπρος φτερα, ενα τοποθετημενο προς τα πισω χωρο επιβατων που «καθεται» επανω στους κινητηριους τροχους και μυωδη πισω φτερα τα οποια μαρκαρουν οπτικα το σημειο οπου εξαπολυεται η ισχυς στον δρομο. Ολα αυτα μεταφραζονται σε ενα πολυ γενναιοδωρο μεταξονιο – το μακρυτερο στην κατηγορια του – το οποιο ομως περιεχεται σε ενα απο τα πιο συμπαγη αμαξωματα. Αυτες οι αναλογιες διαμορφωνουν το δυναμικο σχημα μιας ελλειψης σε κατοψη. Επιπλεον, οι στρογγυλεμενες γωνιες και οι κυκλικες κολωνες  δημιουργουν ενα προφιλ «σταγονας»  το οποιο θυμιζει εντονα την Giulietta Sprint, ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που κατασκευαστηκαν ποτε.

Μια δευτερη πλευρα του Ιταλικου στιλ ειναι η «απλοτητα» η οποια τυλιγει αυτα που στην πραξη ειναι οι πιο συνθετες δημιουργικες διαδικασιες στην βιομηχανια: τη σχεδιαση ενος αυτοκινητου. Εναποκειται στο στιλ να κρυψει την μακρυα, συνθετη εργασια πισω απο μια απλη, φυσικη γραμμη η οποια τονιζει τα κομψα σχηματα και την εξελιγμενη Ιταλικη γευση. Αυτη η προσεγγιση περιεχει ολοκληρη την ιστορια της Alfa Romeo η οποια εκφραζεται μεσω καθαρων, ξεχωριστων γραμμων. Για αυτο τον λογο η νεα Alfa Romeo περηφανευεται για μια ισχυρη προσωπικοτητα σχεδιασμενη με  μερικες απλες πινελιες: μια γραμμη που αναδυεται κατα μηκος των πλευρων και η οποια μαρκαρει τις πορτες και περιβαλλει τις χειρολαβες και, φυσικα, το θρυλικο τριφυλλι στην μετοπη, πιθανον το πιο διασημο και αναγνωρισιμο στιλιστικο στοιχειο στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας.

Τελος, το Ιταλικο στιλ χαρακτηριζεται απο ενα φινιρισμα υψηλης ποιοτητας των επιφανειων το οποιο σημαινει την δημιουργια πλουσιων, αρμονικων αντανακλασεων κατα μηκος των ογκων. Το τελικο αποτελεσμα ειναι η νεα Giulia, ενα γλυπτο σχημα που θυμιζει μια μεγαλη γατα ετοιμη να πεταχτει μπροστα. Η ιδια εμπνευση βρισκεται και στο εσωτερικο του αυτοκινητου. Τα παντα ειναι ξεκαθαρα, ουσιαστικα και συγκεντρωμενα γυρω απο τον οδηγο, οπως τα κουμπια ελεγχου που ειναι ομαδοποιημενα επανω στο μικρο βολαν του τιμονιου το οποιο ειναι σχεδιασμενο ετσι ωστε να προσαρμοζεται σε ολα τα στιλ οδηγησης. Η θεση του οδηγου εχει «κοπει» σαν ενα υφασμα με ενα διαγωνιο τουνελ, ενα ελαφρα κυματιστο ταμπλο και εξυπνα προσανατολισμενα οργανα τα οποια δινουν την αισθηση ενος κουστουμιου κομμενου και ραμμενου στα μετρα της με χειροποιητη φροντιδα και πολυτιμα υλικα: ανθρακονηματα, ξυλο και υφασματα που εχουν επιλεγει για την ικανοποιηση που παρεχουν στην οραση και την αφη και εχουν συναρμολογηθει με τετοιο τροπο που να κανουν ορατη την ανθρωπινη παρεμβαση.
 
Τελευταια λεξη της τεχνολογιας, καινοτομοι κινητηρες
Οι συγχρονοι και  καινοτομοι κινητηρες ειναι αλλο ενα χαρακτηριστικο μιας γνησιας Alfa Romeo. Για αυτο τον λογο  εχει δημιουργηθει για την εκδοση Quadrifoglio ενας μοναδικος κινητηρας οσον αφορα την τεχνολογια και τις επιδοσεις, που προοριζεται να γινει το νεο σημειο αναφορας της μαρκας.

Ο εξακυλινδρος υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας που εχει ρυθμιστει με την τεχνογνωσια της Ferrari αποδιδει 510 ιππους και εχει εξαιρετικη αποδοση: για παραδειγμα, επιταχυνει το αυτοκινητο απο τα 0 στα 100 km/h σε μονο 3,9 δευτερολεπτα. Επισης, παρα την εντυπωσιακη παροχη ισχυος και ροπης, ο νεος κινητηρας ειναι αναπαντεχα αποδοτικος ως προς την καταναλωση καυσιμου και διαθετει ενα ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων. Προφανως, οπως ολοι οι βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες επομενης γενιας, αυτος ο εξακυλινδρος ειναι κατασκευασμενος ολοκληρος απο αλουμινιο για να μειωθει το βαρος, ιδιαιτερα στον εμπρος αξονα του αυτοκινητου, και να παραγει τον γνησιο ηχο της Alfa Romeo.

Ιδανικη κατανομη βαρους
Μια ιδιαιτεροτητα της νεας Giulia ειναι η ιδιοφυης διαχειριση των φορτιων και των υλικων για να επιτευχθει μια ιδανικη κατανομη βαρους 50/50 μεταξυ των δυο αξονων. Αυτο ειναι θεμελιωδες για να εξασφαλιστει η τυπικη ικανοποιηση απο την οδηγηση μιας Alfa Romeo και εχει επιτευχθει προσαρμοζοντας την διαταξη και την διευθετηση των βαρυτερων στοιχειων σε οσο το δυνατον πιο κεντρικη θεση.

Οι αναρτησεις ειναι τοσο κρισιμες για την βελτιστη οδικη συμπεριφορα οσο και η  κατανομη του βαρους. Ειδικοτερα, για τον πισω αξονα εχει επιλεγει μια λυση πολλαπλων συνδεσμων η οποια εγγυαται κορυφαια αποδοση, απολαυστικη οδηγηση και ανεση. Για το εμπρος μερος, αντιθετα, αναπτυχθηκε μια νεα αναρτηση με διπλα ψαλιδια και εικονικο, κατα το ημισυ, αξονα στροφης για να βελτιστοποιησει την λειτουργια του φιλτραρισματος και να εγγυηθει το αμεσο και ακριβες συστημα διευθυνσης. Αυτη η αποκλειστικοτητα της Alfa Romeo διατηρει σταθερη την γωνια caster στις στροφες και μπορει να αντιμετωπισει αποτελεσματικα ισχυροτερες πλευρικες επιταχυνσεις ως αποτελεσμα του παντα ιδανικου ιχνους του τροχου στο οδοστρωμα. Σε καθε κατασταση και σε ολες τις ταχυτητες, οδηγωντας την Alfa Romeo Giulia με το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης που υπαρχει ειναι φυσικο και ενστικτωδες.

Καινοτομες, αποκλειστικες τεχνικες λυσεις
Σαν μια επιπλεον εκφραση της μηχανολογικης κουλτουρας της Alfa Romeo, η σχεδιαση, η κατασκευη και η επιλογη των υλικων του αμαξωματος και των αναρτησεων ειναι παντα τελεια. Σαν αποτελεσμα αυτου, αποφασιστηκε οτι τα ηλεκτρονικα θα επρεπε να χρησιμοποιηθουν μονο για να κανουν ακομα πιο απολαυστικη την εμπειρια της οδηγησης που εγγυωνται τα εξαιρετικα βασικα μηχανικα μερη.

Αυτο αποδειχθηκε απο τις αποκλειστικες τεχνικες λυσεις που υπαρχουν στο νεο αυτοκινητο, οπως το Torque Vectoring με ενα διπλο συμπλεκτη που επιτρεπει στο πισω διαφορικο να ελεγξει την παροχη της ροπης σε καθε ενα τροχο ξεχωριστα. Με αυτο τον τροπο βελτιωνεται η μεταδοση της ισχυος στον δρομο ακομα και σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης. Ετσι, η οδηγηση ειναι ασφαλης και απολαυστικη χωρις να χρειαζεται να εξαρταται απο ενα επεμβατικο συστημα ελεγχου ευσταθειας. Το Ολοκληρωμενο Συστημα Φρενων – ενα καινοτομο ηλεκτρομηχανικο συστημα το οποιο συνδυαζει ελεγχο ευσταθειας και ενα παραδοσιακο σερβοφρενο για στιγμιαια αποκριση στο φρεναρισμα και, ως αποτελεσμα αυτου, αποστασεις ακινητοποιησης  που σπανε ολα τα ρεκορ  – εχει υιοθετηθει στην νεα Alfa Romeo.

Μαζι με ενα εξαιρετικο συντελεστη Cx, μια τελεια ισορροπια δυναμεων στις γωνιες και διαχειριση της αρνητικης αντωσης, το νεο μοντελο εχει το Active Aero Splitter, ενα μπροστινο συστημα το οποιο διαχειριζεται ενεργα το αρνητικη αντωση για υψηλοτερες επιδοσεις και καλυτερη προσφυση ακομα και σε υψηλες ταχυτητες. Αυτα τα προηγμενης τεχνολογιας συστηματα ελεγχονται απο το Chasssis Domain Control, τον «εγκεφαλο» των ηλεκτρονικων που υπαρχουν στο αυτοκινητο o οποιος  αναθετει το συγκεκριμενο εργο της βελτιστοποιησης της αποδοσης και της απολαυστικης οδηγησης σε καθε ενα απο αυτα.

Η νεα Alfa Romeo Giulia διαθετει επισης ενα ανανεωμενο Alfa DNA το οποιο τροποποιει την δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου αναλογα με την επιλογη του οδηγου: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (επιλογη αποτελεσματικης ενεργειακης αποδοσης  που εφαρμοζεται για πρωτη φορα σε μια Alfa Romeo) και φυσικα Racing (σε εκδοσεις υψηλων επιδοσεων).

Ο χωρος των επιβατων του νεου αυτοκινητου παρεχει ο,τι καλυτερο σε σχεση με την ποιοτητα, την ασφαλεια, τον εξοπλισμο και την ανεση με ενα συγκεκριμενο, χαρακτηριστικο στιλιστικο στοιχειο της Alfa Romeo: την οδηγοκεντρικη σχεδιαση. Ολα τα κυρια κουμπια ελεγχου ειναι ενσωματωμενα στο βολαν του τιμονιου οπως σε ενα αυτοκινητο της Formula 1, ενω η αλληλεπιδραση ανθρωπου-μηχανης ελεγχεται  απο δυο απλους, φιλικους στην χρηση περιστρεφομενους επιλογεις, για την ρυθμιση του επιλογεα Alfa DNA και του συστηματος πληροφορησης και ψυχαγωγιας.

Κορυφαια σχεση βαρους-ισχυος
Για να επιτυχει μια εξαιρετικη σχεση βαρους-ισχυος (σημαντικα μικροτερη απο 3 κιλα ανα ιππο), η Alfa Romeo Giulia συνδυαζει εκπληκτικη αποδοση απο τον κινητηρα και εκτεταμενη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων. Για παραδειγμα, εχουν επιλεγει ανθρακονηματα για τον κεντρικο αξονα μεταδοσης της κινησης, το καπο και την οροφη και εχει επιλεγει το αλουμινιο για τον κινητηρα, τα φρενα, τις αναρτησεις (συμπεριλαμβανομενων των εμπρος θολων και των εμπρος και πισω πλαισιων), επιπλεον των πολλων αλλων εξαρτηματων του αμαξωματος, οπως οι πορτες και τα φτερα. Τελος, η οπισθια δοκος ειναι κατασκευασμενη απο κραμα αλουμινιου και πλαστικο.

Για να μειωθει το συνολικο βαρος, το συστημα των φρενων προσαρμοστηκε χρησιμοποιωντας στοιχεια απο αλουμινιο και κεραμικους δισκους, ενω τα καθισματα εχουν ενα δομικο πλαισιο απο ανθρακονηματα. Παρολη αυτη την βελτιστοποιηση του βαρους, το αυτοκινητο εχει  την καλυτερη στρεπτικη ακαμψια στην κλαση του για να εξασφαλισει ποιοτητα σε βαθος χρονου, ακουστικη ανεση και οδηγησιμοτητα ακομα και σε συνθηκες ακραιας καταπονησης.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!