Όταν η Hyundai έγραψε ιστορία

Εγραψε ιστορια η Hyundai. Οχι μονο παρουσιασε το πρωτο αυτονομο ηλεκτρικο οχημα κυψελων καυσιμου, αλλα και για πρωτη φορα στον κοσμο, πεντε αυτοκινητα αυτου του ειδους, εκαναν ενα ταξιδι 190 χιλιομετρων σε κανονικο οδικο δικτυο, χωρις οδηγο και με μηδενικες εκπομπων ρυπων! Το ταξιδι, εγινε απο τη Σεουλ προς το Pyeongchang.

Μεχρι τωρα, η αυτονομη οδηγηση εχει πραγματοποιηθει με περιορισμενη ταχυτητα σε ορισμενα τμηματα εσωτερικων δρομων, αλλα αυτη ειναι η πρωτη φορα που  αυτονομα αυτοκινητα εχουν διανυσει τοσο μεγαλη αποσταση  με 100 km / h-110 km / h, που ειναι η μεγιστη ταχυτητα η οποια επιτρεπεται απο το νομο στους εθνικους δρομους της Κορεας.

Τα πεντεοχηματα της Hyundai τα οποια ολοκληρωσαν το ταξιδι ειναι εξοπλισμενα με τεχνολογια οδηγησης επιπεδου 4, οπως οριζεται απο τα διεθνη προτυπα του SAE, και τεχνολογια δικτυου 5G. Τα οχηματα που χρησιμοποιουνται για την επιδειξη  αντιπροσωπευουν την φιλοσοφια της Hyundai για μια μελλοντικη κινητικοτητα με ελευθερια και περιβαλλοντολογικη  καθαροτητα.
Η επιδειξη ξεκινησε στη Σεουλ στις 2 Φεβρουαριου με την ενεργοποιηση των κουμπιων «CRUISE» και «SET» , οποτε τα αυτοκινητα μεταφερθηκαν αμεσως στη λειτουργια αυτοματης οδηγησης και ξεκινησαν το ταξιδι των 190 χλμ. προς το Pyeongchang. Με την εισοδο στον αυτοκινητοδρομο, τα οχηματα αρχισαν να κινουνται κανονικα στη φυσικη ροη της κυκλοφοριας, κανοντας προσπερασεις  και περνουσαν τις πυλες διοδιων χρησιμοποιωντας Hi-pass (συστημα πληρωμων ασυρματης ταχειας κυκλοφοριας της Νοτιας Κορεας).
Βασιζομενα στην επιτυχημενη επιδειξη των οχηματων της Hyundai που οδηγησαν αυτονομα στο Λας Βεγκας κατα τη διαρκεια του Consumer Electronics Show (CES) στις αρχες του περασμενου ετους, αυτα τα αυτοκινητα χρησιμοποιησαν μια σειρα προηγμενων τεχνολογιων που τους επετρεψε να αναγνωρισουν τα οχηματα γυρω απο το αυτοκινητο με μεγαλυτερη ακριβεια και να κανουν καλυτερες κρισεις στις διασταυρωσεις, περνωντας απο τις πυλες διοδιων, υπολογιζοντας με ακριβεια το πλατος και τη θεση της πυλης διοδιων εντοπιζοντας με μεγαλη ακριβεια τη θεση του οχηματος σε εναν χαρτη, χρησιμοποιωντας εξωτερικους αισθητηρες τοποθετημενους για ειδικες καταστασεις κατα τις οποιες το σημα GPS διακοπτεται, οπως για παραδειγμα περνωντας απο μεγαλες υπογειες σηραγγες.
Η Hyundai διεξηγαγε ενα σημαντικο αριθμο δοκιμων οδικης κυκλοφοριας υψους εκατονταδων χιλιαδων χιλιομετρων, γεγονος που επετρεψε να συγκεντρωθει ενας τεραστιος ογκος δεδομενων που συνεβαλε στην ενισχυση της αποδοσης των αυτονομων οχηματων.
Η φιλοσοφια της Hyundai για την αναπτυξη αυτονομης τεχνολογιας οδηγησης ειναι να παρεχει το υψηλοτερο επιπεδο ασφαλειας σε συνδυασμο με ενα υψηλο επιπεδο ανεσης.
Το εξωτερικο και το εσωτερικο των αυτονομων οχηματων που χρησιμοποιηθηκαν για αυτη την επιδειξη μοιαζουν με αλλα μαζικης παραγωγης μοντελα της Hyundai, αλλα ειναι εφοδιασμενα με διαφορες καμερες και LIDARs. Η προσθηκη ενος μικρου αριθμου αισθητηρων σε  οχηματα μαζικης παραγωγης επετρεψε την υλοποιηση μιας πληρως αυτονομης τεχνολογιας οδηγησης φερνοντας την εταιρια ενα βημα πιο κοντα στην πληρως αυτονομη οδηγησης.
Η αυτονομη οδηγηση επεξεργαζεται ενα μεγαλο ογκο δεδομενων, το οποιοαπαιτει πολλη ισχυ. Το ηλεκτρικο μοντελο κυψελων καυσιμου ειναι σε θεση να παραγει ηλεκτρικη ενεργεια μεσω της αντιδρασης μεταξυ υδρογονου και οξυγονου στο συνολο των κυψελων καυσιμου, καθιστωντας την  ιδανικη επιλογη μοντελου οχηματος για αυτη τη δοκιμη.
Το ηλεκτρικο SUV κυψελων καυσιμου NEXO μπορει να κινηθει για 800 χιλιομετρα (εσωτερικος στοχος συμφωνα με τους κανονισμους NEDC) με μια μονο φορτιση, η οποια διαρκει μολις πεντε λεπτα.
Ενσωματωμενο συστημα πληροφοριων και συνδεσιμοτητας
Χρησιμοποιωντας το δικτυο 5G της KT Corp., ενος κορεατικου παροχου κινητης τηλεφωνιας, τα οχηματα παρεχουν πεντε νεες προηγμενες τεχνολογιες πληροφοριων.
Οι επιβατες στα πισω καθισματα μπορουν να χρησιμοποιησουν την \”Home Connect\”, μια τεχνολογια αυτοκινητου που επιτρεπει στο χρηστη να εχει προσβαση και να ελεγχει συσκευες IoT που ειναι εγκατεστημενες στο εξυπνο σπιτι τους. Μπορουν να δουν τις εικονες της καμερας στο σπιτι σε πραγματικο χρονο, να ελεγχουν τον φωτισμο, την κλειδαρια της πορτας η την τηλεοραση, ακομα και να διαχειριζονται τις οικιακες ενεργειακες συσκευες.
Το \”Assistant Chat\” ειναι μια τεχνολογια που επιτρεπει στους χρηστες να κανουν ερωτησεις σε ενα Chat Bot με απλες φωνητικες εντολες και να λαμβανουν απαντησεις με τη μορφη κειμενου η εικονων.
Το \”Wellness Care\” μπορει να παρακολουθει τις πληροφοριες οι οποιες αφορουν στην  υγεια των επιβατων που βρισκονται στο πισω μερος του οχηματος, οπως το επιπεδο στρες, ο καρδιακος ρυθμος κλπ. Οι επιβατες μπορουν επισης να εχουν προσβαση σε χαλαρωτικες θεραπευτικες υπηρεσιες και μπορουν να συνδεθουν με εναν συμβουλο υγειας μεσω μιας κλησης βιντεο σε πραγματικο χρονο.
Επιπλεον, το οχημα παρεχει τεχνολογια μειωσης θορυβου \”Noise-Away\” και \”Mood Care\”, δινοντας τη δυνατοτητα επιλογης φωτισμου στις πισω πορτες οταν ειναι ενεργο το music player η το Wellness Care.
Η κορεατικη εφαρμογη καραοκε \”Everysing\” επιτρεπει επισης στους επιβατες να τραγουδουν συμφωνα με τη μουσικη στο ταξιδι τους και ειναι δυνατη η προβολη  βιντεο στο συστημα ψυχαγωγιας των πισω καθισματων. Τελος, οι χρηστες μπορουν να λαμβανουν ειδοποιησεις πληροφοριων κυκλοφοριας σε πραγματικο χρονο, οι οποιες υποστηριζονται σε πολλες γλωσσες, συμπεριλαμβανομενων των κορεατικων, αγγλικων και κινεζικων.
Αυτες οιπροηγμενες λειτουργιες ψυχαγωγιας επιτρεπουν στους οδηγους να αξιοποιουν με τον καλυτερο δυνατο τροπο το χρονο τους σε αυτονομα κινουμενα οχηματα.
Ο ομιλοςHyundai Motor Group, ετοιμαζεται να αξιοποιησει εμπορικα το προτυπο SAE –  συστημα αυτονομης οδηγησης συμβατο με το επιπεδο 4 σε εξυπνες πολεις μεχρι το 2021. Για το σκοπο αυτο, η εταιρεια ανακοινωσε τον περασμενο μηνα τα σχεδια της στο CES 2018 να αναπτυξει απο κοινου την τεχνολογια αυτονομης-οδηγησης με την Aurora Innovation.
Επιπλεον, απο τον Αυγουστο του περασμενου ετους, η Hyundai ερευνα και χτιζει την δικη της υποδομη V2X. Ως ιδρυτικο μελος του Αμερικανικου Κεντρου Κινητικοτητας, ενος αμερικανικου ερευνητικου ινστιτουτου για τη μελλοντικη κινητικοτητα, ο ομιλος Hyundai Motor Group τον περασμενο Οκτωβριο επενδυσε 5 εκατομμυρια δολαρια στην κατασκευη  υπερσυγχρονων πειραματικων εγκαταστασεων σε συνεργασια με την ACM.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!