Έτσι θα είναι το νέο Honda S2000!

Αν παρακολουθουσες το TopSpeed.gr απο τα… γεννοφασκια του, θα παρατηρησες οτι ολος ο πλανητης ανακαλυψε αυτο που εμεις ξεραμε και γραφαμε απο το 2015: Οτι η Honda ετοιμαζει τον διαδοχο του S2000. Μιας και το εχουμε παραδοση στις αποκλειστικοτητες, θα σου δωσουμε σημερα οχι μονο λεπτομερειες για το μοτερ, την ιπποδυναμη και την τιμη του, αλλα θα σου δειξουμε και πως θα ειναι. 


Η μεγαλυτερη αγορα για τη Honda ειναι οι ΗΠΑ και οι Αμερικανοι dealers γκρινιαζουν εδω και πολυ καιρο οτι, επι της ουσιας, δεν εχουν sport αυτοκινητο να πουλησουν (το NSX ειναι Acura) και αρα, χανουν πελατες και χρημα. Η Honda πρεπει να ανταποκριθει στις αιτιασεις των dealers της και το 2018 ειναι η ιδανικη ευκαιρια: Γιατι κλεινουν 20 χρονια απο την παρουσιαση του S2000 και 70 χρονια απο την ιδρυση της εταιρειας.

Rendering βασισμενο στα σχεδια που εχει πατενταρει η Honda, οπως θα δεις παρακατω

Ουτως η αλλως, η Honda ετοιμαζε εδω και χρονια τον αντικαταστατη του θρυλικου μοντελου της και αυτο, το αποδεικνυει το γεγονος οτι απο τον Μαϊο του 2015 η Honda εχει καταθεσει και πατενταρει τα σχεδια και το ονομα του νεου μοντελου στον European Patent Organization. Απο τον οποιο ειναι και τα σχεδια που βλεπεις. 


Σε ο,τι αφορα το μοτερ και την ιπποδυναμη, η ιαπωνικη εταιρεια περασε απο… σαραντα κυματα και ακομα δεν εχει αποφασισει. Το μονο το οποιο ξερουμε σιγουρα, μας λενε οι πηγες μας απο τις ΗΠΑ, ειναι οτι το νεο S2000 θα εχει ιπποδυναμη ανω των 300 ιππων και κατω των 400 (υπαρχουν πληροφοριες για 325 και 365 ιππους) και οτι θα κανει το σπριντ του 0-100 χ.α.ω. σε 5 δευτερολεπτα. Οπως και οτι η καταναλωση του θα περιοριζεται στα 7 λιτρα/100 χιλιομετρα!

Αυτα ειναι τα σχεδια που εχει πατενταρει η Honda για το νεο S2000

Αρχικα, η Honda ειχε αποφασισει να φορεσει εναν 1.500αρη turbo στο νεο S2000. Στη συνεχεια, αλλαξε την αποφαση της και σχεδιαζε να τοποθετησει τον διλιτρο του Type-R. Αλλα, τα σχεδια αλλαξαν και παλι και τωρα, θεωρειται (σχεδον) βεβαιο οτι θα χρησιμοποιει εναν ολοκαινουριο διλιτρο τετρακυλινδρο με εναν ηλεκτρικο υπερσυμπιεστη δυο σταδιων. 


Χρησιμοποιωντας τεχνολογια παρομοια με της Mitsubishi, ο ηλεκτρικος υπερσυμπιεστης, δεν ειναι μονο μικροτερος και ελαφρυτερος, αλλα και επιτυγχανει μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου απο τα συμβατικα twin turbos, εξαλειφοντας σχεδον ολοκληρωτικα το turbo lag. Πρακτικα, αυτο σημαινει οτι το νεο S2000 θα εχει εκπληκτικη αποκριση στο πατημα του γκαζιου. Το νεο S2000 θα φορα οκταταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, θα εχει κατανομη βαρους 50-50 και, φυσικα, την κινηση στους πισω τροχους. 

O ιαπωνικος Τυπος υποστηριζει οτι τα σχεδια του νεου S2000 (μας) τα εχει διαρρευσει η Honda για να \”μετρησει\” τις αντιδρασεις του κοινου και να αποφασισει αν θα το βγαλει στην παραγωγη

Ως επετειακο μοντελο που θα ειναι (θα παρουσιαστει με την RC213V-S superbike), το S2000 εξεταζεται να μην εχει μονο αναφορες στο ενδοξο παρελθον του, αλλα και καινοτομιες. Γι\’ αυτο και οπως μαθαινουμε, δεν εχει εγκαταλειφθει η ιδεα τον διλιτρο κινητηρα να \”συνοδευουν\” δυο ηλεκτρικα μοτερ που εχουν εξελιχθει ηδη, σε συνεργασια με τη McLaren.

Οι διαρροες απο το εργοστασιο θελουν την τιμη του S2000 στην Ευρωπη να ξεκινα απο τις 42.000 ευρω και, σε καθε περιπτωση, κοντα στο \”ψυχολογικο οριο\” των 50.000. Ειναι πιθανο να κανουν οι Ιαπωνες τετοια εκπληξη; Μεινε συντονισμενος το TopSpeed.gr για να το μαθεις!

Tip: Στηριξε το TopSpeed.gr κανοντας like στη σελιδα μας στο Facebook για να διαβαζεις πρωτος τι ερχεται στο χωρο της αυτοκινησης

Tip2: Διαβασε εδω παλιοτερο ρεπορταζ του TopSpeed.gr για το S2000 (που, φυσικα, επιβεβαιωθηκε, οπως και ολα τα αλλα που εχουμε γραψει. Τυχαιο;)

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!