Έτσι θα ξαναγίνει βασιλιάς του Nurburgring!

Με τους 276 ιππους απο τον 1,8 turbo, τα 1.400 κιλα, την τετραδιευθυνση, την τεχνολογια που ολοι περιμεναμε, η Renault εκανε επιτελους το θαυμα της, ξανα. Το Megane RS, που παρουσιαστηκε στην Εκθεση Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης, εκανε, οχι μονο τους φαν, αλλα και γενικοτερα τον κοσμο της αυτοκινησης να ανατριχιασουν. Τι ακολουθει τωρα; Διαβασε παρακατω για το πιο extreme Megane, μια πολεμικη μηχανη που θα μοιαζει να εχει ξεπηδησει μεσα απο τους χειροτερους εφιαλτες των αντιπαλων του.
Οι Γαλλοι δεν το εχουν δα και μυστικο οτι θεωρουν πως ο \”θρονος\”, ο τιτλος του γρηγοροτερου προσθιοκινητου στο Nurburgring ειναι δικος τους. Γιατι, εν μερει το Megane RS φτιαχτηκε για να αντιμετωπισει αυτοκινητα οπως το Ford Focus RS και το VW Golf R, ομως ο… πρωταρχικος στοχος, ειναι τα σκηπτρα της \”Πρασινης Κολασης\”. Για το λογο αυτο, μολις μερικους μηνες μετα απο το λανσαρισμα του \”νορμαλ\” RS, στα μεσα του 2018, θα ερθει και η σκληροπυρηνικη εκδοση Megane RS Trophy R.
Ποσο σκληροπυρηνικη; Το αφεντικο της Renault Sport, Patrice Ratti, ρωτηθηκε γι\’ αυτο στην εκθεση και απαντησε λακωνικα: \”Ειπα στους μηχανικους μου να σπασουν το ρεκορ του Nurburgring. Δεν τους ειπα πως να το κανουν\”. Οπως και να χει, συμφωνα με διαρροες, το Trophy R, θα ειναι ισχυροτερο, στους 297 ιππους και αρκετα ελαφρυτερο.
\”Τουλαχιστον 40 κιλα ελαφρυτερο\”, λεει πηγη απο τη Renault Sport, βαζοντας… φωτιες, καθως στη Φρανκφουρτη ψιθυριζεται οτι οι μηχανικοι της Renault Sport αποφασισαν να αφαιρεσουν το συστημα τετραδιευθυνσης, καθως διαπιστωσαν οτι καταφεραν να \”γλιτωσουν\” 40 κιλα, χωρις να χανουν πολυτιμο χρονο στους γυρους. Θα εχει λοιπον αφαιρεθει η τετραδιευθυνση απο το Trophy R; Ο Ratti αρνειται να απαντησει, κανοντας απλα… πλακα: \”Ηταν σιγουρο δυσκολοτερο να το βαλουμε, απο το να το βγαλουμε\”.

Για να καταρριψει το 7:43:80 του Honda Civic Type R, το Megane RS Trophy R, ειτε με τετραδιευθυνση, ειτε χωρις, θα ειναι ελαφρυτερο απο 1360 κιλα, ισχυροτερο, θα εχει πιο επιθετικη ρυθμιση της αναρτησης και ρυθμιζομενο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης. Θα παταει σε 19αρες υπερελαφρου κραματος και ελαστικα ειδικα σχεδιασμενα για να επιτευχθει το ρεκορ. Επισης θα εχει λεπτοτερα τζαμια, καπο απο ανθρακονηματα.
Στο εσωτερικο, ξεχνα τις ανεσεις. Το Trophy R δεν θα διαθετει air condition, θα εχει ελαφρυτερα μπακετ εμπρος, ενω πισω καθολου καθισματα.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!