Από το Νοέμβριο στην Ελλάδα το Abarth 124 Spider, με τιμή 41.500 ευρώ

Μιας και το TopSpeed.gr πρωτο ειχε αποκαλυψει τον σχεδιασμο του Abarth 124 Spider, τωρα, που ερχεται στην ελληνικη αγορα, το καλωσοριζουμε, λεγοντας την αποψη μας γι\’ αυτο, τουλαχιστον αισθητικα: Τα σπαει! 


Οι παραγγελιες για το roadster εχουν ηδη ανοιξει και το μοντελο θα ειναι διαθεσιμο στη χωρα μας απο τον ερχομενο Νοεμβριο. Οι… πιστοι των roadsters και, φυσικα, του θρυλικου σκορπιου, θα μπορεσουν να αποκτησουν το πιο \”καυτο\” ισως μοντελο της Abarth των τελευταιων ετων, με τιμη που ξεκινα απο τις 41.500 ευρω (η 43.500 ευρω με αυτοματο κιβωτιο)

Το Abarth 124 Spider δεν ειναι \”απλα\” ενα roadster. Ειναι μια πισωκινητη κατασκευη χαμηλου βαρους με εκτεταμενη χρηση ελαφρων και ανθεκτικων υλικων με σπορ οδηγικη συμπεριφορα. Κατω απο το καπο, βρισκεται ο γνωστος τετρακυλινδρος MultiAir 1.4 που αποδιδει 170 HP και 250 Nm ροπης, ειδικα σχεδιασμενος για να προσφερει εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα σε αυτοκινητο με πισω κινηση. Η τελικη του ταχυτητα αγγιζει τα 230 χλμ./ωρα και επιταχυνει απο τα 0 στα 100 χλμ./ωρα σε 6,8\”. Παρεμπιπτοντως, ο ηχος του ειναι… εξωγηινος, μιας και φοραει -στον βασικο εξοπλισμο- την εξατμιση \”Record Monza\”, η οποια παραγει εναν γλυκο, μπασο θορυβο που διακρινεις μεχρι και το γυρισμα της φτερωτης απο τα χαμηλα, μεχρι εναν ιδιαιτερο βρυχηθμο, στα ψηλα. 
Και για να μας πιστεψεις, ακου το σε αυτο το βιντεο:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=Ovv12s3FEvU&w=320&h=266]

Το μοτερ συνδυαζεται με ενα 6αταχυτο μηχανικο η αυτοματο κιβωτιο, το οποιο ειναι συμπαγες και ελαφρυ, με τις αλλαγες των ταχυτητων να πραγματοποιουνται εξαιρετικα γρηγορα μεσα απο τον μοχλο η  τα paddles πισω απο το τιμονι. Η αποδοση του αυτοκινητου ενισχυεται ακομη περισσοτερο ρυθμιζοντας τον επιλογεα τροπου οδηγησης στη λειτουργια “Sport”. 

Σε ο,τι αφορα το αμαξωμα, η χρηση αλουμινιου και υψηλης αντοχης ατσαλιου προσφερουν ασφαλεια και στιβαροτητα, αλλα και μειωμενο βαρος που ευκολα ανταποκρινεται στις αντιδρασεις του οδηγου. Εξασφαλιζεται ετσι, η καλυτερη αναλογια βαρους-ισχυος (6,2 kg/HP) στην κατηγορια του και η τελεια κατανομη βαρους 50/50 για μεγιστη αποδοση.
Η υψηλης διαταξης αναρτηση του 124 Spider με διπλα ψαλιδια και αντιστρεπτικη δοκο μπροστα και διαταξη πολλαπλων συνδεσμων πισω, το συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση διπλου πηνιου, τα αμορτισερ Abarth by Bilstein και το συστημα φρενων Brembo, αποτελουν εγγυηση για εξαιρετικη οδηγικη αισθηση και ανεση, μεγαλυτερη σταθεροτητα και απολυτο ελεγχο. Η οδηγηση με το Abarth 124 Spider γινεται ακομα πιο παιχνιδιαρικη, χαρη και στο μηχανικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, συστημα το οποιο ανηκει στον βασικο εξοπλισμο του μοντελου.

Για τους Ελληνες πελατες, το Abarth 124 Spider θα ειναι διαθεσιμο σε πεντε διαφορετικα χρωματα αμαξωματος (2 παστελ “Λευκο 1975 Turini” και “ Κοκκινο Costa Brava 1972”, και 3 μεταλλικα “Μπλε Isola d\’Elba 1974”, το “Γκρι Portogallo 1974” και “Μαυρο San Marino 1972”). Ο εξοπλισμος ανεσης περιλαμβανει μεταξυ αλλων: Air Condition, ραδιοφωνο με τεσσερα ηχεια, MP3 player και θυρα USB, cruise control, ρυθμιζομενους και ηλεκτρικα αναδιπλουμενους εξωτερικους καθρεφτες. Διατιθεται κατοπιν παραγγελιας και με το συστημα High Audio 7’, ενω για ανωτερη ποιοτητα ηχου, παρεχεται το ηχοσυστημα Bose.

Σε ο,τι αφορα τον εξοπλισμο ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας, εκτος απο το ABS, ο βασικος εξοπλισμος περιλαμβανει και το EBD, που προσαρμοζει την κατανομη της δυναμης πεδησης εμπρος και πισω, οπως και το ESC για την αυξηση του ελεγχου σε ολες τις συνθηκες οδηγησης, μεσω του επιλεκτικου φρεναρισματος και του ελεγχου στο γκαζι, ενω το ERM ειναι μια επεκταση του ESC, που χρησιμοποιει τους αισθητηρες του για να προβλεψει εαν το οχημα βρισκεται σε κινδυνο ανατροπης.

Σχεδιασμενο στο Centro Stile στο Τορινο, το νεο Abarth 124 Spider φιλοδοξει να αποτελεσει ενα απο τα ομορφοτερα Abarth ολων των εποχων και αναμφισβητητο σημειο αναφορας στην κατηγορια του, αντικατοπτριζοντας ενα εξαιρετικο μηχανικο συστημα. Το μακρυ καπο υπογραμμιζει τη σημασια του κινητηρα και την αισθηση δυναμης του αυτοκινητου, οι μειωμενες προεξοχες τονιζουν τον ευελικτο χαρακτηρα του, ενω η καμπινα που βρισκεται κοντα στον πισω αξονα αφηνει τον οδηγο να «αισθανθει» το δρομο. Το πισω μερος του χαρακτηριζεται απο δυο στοιχεια: τα ψαλιδωτα πισω φτερα και τα οριζοντια πισω φωτα που θυμιζουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα του προγονου του.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!