Αυτό είναι το υβριδικό τετρακίνητο της Mitsubishi


Η επομενη μερα ειναι ηδη εδω. Η Mitsubishi μας το λεει αυτο, παρουσιαζοντας τη νεα γενια του crossover SUV MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, το οποιο χρησιμοποιει τεχνολογιες της MMC, προηγμενη ηλεκτροκινηση και τετρακινηση δινοντας μια νεα διασταση στην εννοια SUV.


Στην εκθεση της Γενευης, οπου παρουσιαστηκε το νεο μοντελο, η Mitsubishi αποκαλυψε και το DENDO DRIVE HOUSE (DDH) – ενα νεο ενεργειακο οικοσυστημα που επιτρεπει στους ιδιοκτητες να παραγουν, να αποθηκευουν και να μοιραζουν αυτοματα την ενεργεια μεταξυ αυτοκινητου και σπιτιου, αυξανοντας την αξια των ηλεκτρικων οχηματων. Το DDH, που προσφερεται στους πελατες της Εκθεσης οταν αγοραζουν EV/PHEV σε εμπορους της MMC, ειναι ενα οικιακο συστημα βασισμενο σε τεχνολογια V2H (αμφιδρομη τροφοδοσια ηλεκτρικης ενεργειας μεταξυ μπαταριων EV/ PHEV και σπιτιου), που η MMC σχεδιαζει να αρχισει να προσφερει αυτη την υπηρεσια σε Ιαπωνια και Ευρωπη απο το 2019.


Το νεο μοντελο της Mitsubishi αντλει το ονομα του απο το Engelberg, ενα διασημο χειμερινο θερετρο στην κεντρικη Ελβετια που προσφερει εντυπωσιακα πανοραμικα τοπια και ταυτοχρονα φημιζεται για  τις οργανωμενες πιστες αλλα και τις διαδρομες-προκληση στο απατητο χιονι (off-piste) για freestyle σκι και snowboard.


Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER λοιπον, ειναι ενα 4WD plug-in υβριδικο EV (PHEV) με δυο μοτερ (Twin Motor). Οπως αρμοζει στο ονομα Engelberg Tourer, προσφερει υψηλες επιδοσεις απο το συστημα κινησης που επιτρεπουν στον οδηγο να απολαμβανει την οδηγηση σε ολες τις καιρικες συνθηκες, η σε οποιαδηποτε επιφανεια του δρομου με αυτοπεποιθηση. Αυτο συνδυαζεται με μεγαλη αυτονομια – κλασικο χαρακτηριστικο PHEV -και παρεχει τη δυνατοτητα για ταξιδια εκτος πολης χωρις υποδομη φορτισης. Η διαταξη χωρων συνδυαζει χωρητικοτητα για επιβατες με μια ποικιλια αποθηκευτικων χωρων, ωστε να μπορουν η οικογενεια και οι φιλοι να περνουν ευχαριστα μεχρι να φτασουν στον προορισμο τους.  

Οπως υποδηλωνει το ονομα του, το Endelberg Tourer και ειναι ιδανικο για το χειμερινο θερετρο, εχει σχεδιαστει σαν ενα κομψο και λειτουργικο crossover SUV παντος εδαφους. Το στυλ του αμαξωματος εκφραζει δυναμη και αξιοπιστια  που του επιτρεπει να ανταπεξερχεται σε καθε ειδους οδικες συνθηκες. Το εσωτερικο προσφερει μια ευρυχωρη καμπινα ωστε οι επιβατες να απολαμβανουν με ανεση το ταξιδι ενω τα επιπεδα ποιοτητας και λειτουργικοτητας προδιδουν προσοχη στη λεπτομερεια. Χαρακτηριστικα που υποδηλωνουν τα προσοντα ενος SUV για ενα πιο δραστηριο lifestyle περιλαμβανουν φωτα ομιχλης τοποθετημενα σε μια μπαγκαζιερα οροφης με αυτοματο ανοιγμα/κλεισιμο και ποδιες στους εμπρος και πισω προφυλακτηρες.

Το μοντελο ειναι εφοδιασμενο με το Twin Motor PHEV της MMC που εξελιχθηκε και δοκιμαστηκε στο Outlander PHEV, και το εξελισσει προσθετοντας τεχνολογιες ηλεκτροκινησης και τετρακινησης νεας γενιας. Επιπλεον, ο συνδυασμος του συστηματος PHEV με συνδεμενες τεχνολογιες σημαινει οτι μπορει να οδηγειται σε ολες τις καιρικες συνθηκες και σε ολους τους τυπους δρομων με μεγαλη αυτοπεποιθηση.


  *  Το  MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιει ενα συστημα PHEV που αρμοζει σε κορυφαιο crossover SUV επομενης γενιας. Η μεγαλης χωρητικοτητας μπαταρια τοποθετειται κατω απο το δαπεδο στη μεση του οχηματος. Χρησιμοποιει το συστημα Twin Motor της MMC, με πολυ ισχυρα και αποδοτικα μοτερ μπροστα και πισω, προσφεροντας ομως τεραστιο χωρο στην καμπινα που μπορει να φιλοξενησει τρεις σειρες καθισματων.

  *   Ο βενζινοκινητηρας 2.4L ειναι σχεδιασμενος για το συστημα PHEV. Σε σειριακο υβριδικο προγραμμα, ο κινητηρας λειτουργει ως γεννητρια υψηλης ισχυος και πετυχαινει υψηλο βαθμο ανακτησης ενεργειας, ενω ο μεγαλυτερος κυβισμος επιτρεπει πιο αθορυβη λειτουργια και καλυτερη χιλιομετρικη αποδοση. Εκτος απο την υψηλοτερη αποδοση του ιδιου του συστηματος PHEV, το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERχρησιμοποιει τεχνολογιες μειωσης καταναλωσης, οπως οι ενεργες γριλιες μασκας που κλεινουν, περιοριζοντας την αντισταση.

  *   Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER εχει ηλεκτρικη αυτονομια πανω απο 70km (κυκλος WLTP), και με πληρως φορτισμενη μπαταρια και γεματο ρεζερβουαρ καυσιμου εχει συνολικη αυτονομια  πανω απο 700km (WLTP). Αυτο σημαινει οτι οδηγος και επιβατες μπορουν να απολαμβανουν την κλασικη, ομαλη και αθορυβη λειτουργια ενος EV για ακομα περισσοτερα χιλιομετρα.

Η τετρακινηση

  *  Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERχρησιμοποιει συστημα Twin Motor full-time 4WD της MMC με ισχυρους και αποδοτικους ηλεκτροκινητηρες για τον εμπρος και πισω αξονα, επιστρατευοντας την τεχνογνωσια που αποκτηθηκε με τη σειρα Lancer Evolution, ενω χρησιμοποιει Active Yaw Control (AYC*2) για να προσαρμοσει την κατανομη ροπης μεταξυ των εμπρος τροχων. Αυτοι συνδυαζονται με το συστημα ελεγχου συμπεριφορας του οχηματος της MMC, Super All-Wheel Control (S-AWC), που βελτιωνει σημαντικα τις δυναμικες επιδοσεις – επιταχυνση, εισοδο σε στροφη, φρεναρισμα – ελεγχοντας την πιεση πεδησης σε καθε τροχο (Anti-lock Braking System, ABS) και την ισχυ των εμπρος και πισω μοτερ (Active Stability Control, ASC*3).

  *   Το συστημα μεταδοσης Twin Motor 4WD προσφερει εξαιρετικη κατανομη ροπης εμπρος/πισω και ξεχωριζει επισης απο την αισθηση επιταχυνσης που χαρακτηριζει εναν ηλεκτροκινητηρα ο οποιος παραγει αμεσα μεγιστη ροπη. Ο ελεγχος κατανομης ροπης μεταξυ των εμπρος τροχων βελτιωνει τις οδηγικες επιδοσεις, προσφεροντας ενα επιπεδο ευελιξιας και οδικης συμπεριφορας ασυλληπτο για αυτοκινητο του μεγεθους του. Επισης, αυξανει την σταθεροτητα, μειωνοντας την ολισθηση των τροχων σε μη ασφαλτοστρωμενους η χιονισμενους δρομους, προκειμενου να εξασφαλισει οτι η μεγιστη ελκτικη ισχυς μεταφερεται στο δρομο.

Το Connected Car System 

  *   Οταν ο οδηγος εισαγει εναν προορισμο στο συστημα πλοηγησης του αυτοκινητου, στο Connected Car System χρησιμοποιει πληροφοριες για τον καιρο, τη θερμοκρασια, την τοπογραφια, την κατασταση της κυκλοφοριας και του εδαφους για να επιλεξει το βελτιστο προγραμμα οδηγησης και να προσαρμοζει την κατανομη ροπης μεσω της διαχειρισης ενεργειας της μπαταριας και του συστηματος S-AWC. Αυτο παρεχει οδηγικη ανεση και ασφαλεια και συμβαλλει στην οικονομια καυσιμου.

Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιει την ηλεκτροκινηση για δυναμικες επιδοσεις με σεβασμο στο περιβαλλον. Με κατευθυντικη ακριβεια και ελεγχο τετρακινησης που προσφερει εξαιρετικη σταθεροτητα, επιτρεπει στον οδηγο να επιταχυνει να στριβει και να φρεναρει με ασφαλεια και σιγουρια στην επιθυμητη πορεια σε ολες τις καιρικες συνθηκες και τις οδικες επιφανειες.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!