Είναι αυτό το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου;

Ολος ο κοσμος ειπε \”ουαου\” απο το βιντεο της Lamborghini Huracan Perfomante, η οποια, με χρονο 6:52:01, εγινε το γρηγοροτερο αυτοκινητο παραγωγης που γυρισε ποτε το Nurburgring, αφηνοντας πισω της την Porsche 918 Spyder. Υπαρχει ομως ενας κατασκευαστης, με ενα μοντελο που κανει ντεμπουτο στο Σαλονι της Γενευης και γελα με αυτα. Γιατι λεει οτι το δικο του, θα γυρισει την \”Πρασινη Κολαση\” σε 6:30:00


Το ονομα του κατασκευαστη, Scuderia Cameron Glickenhaus και του ιδιοκτητη της, Jim Glickenhaus. Το ονομα του αυτοκινητου, SCG003 Stradale. Η SCG λεει οτι η Stradale ειναι, οχι μονο το γρηγοροτερο αυτοκινητο παραγωγης στο \’Ring, αλλα γενικοτερα, σε αυτο τον ματαιο (;) κοσμο


Επειδη τα νουμερα μιλανε απο μονα τους, ας δουμε τι ειναι αυτο το εξωγηινο τερας (ΟΚ, δεν ειναι εξωγηινο, αλλα ειναι τερας) που υποσχεται να γελοιοποιησει ολους τους κατασκευαστες supercars: Φοραει εναν, βασισμενο σε μοτερ BMW, V8 twin turbo που αποδιδει 800 ιππους. Ζυγιζει 1.400 κιλα. Κανει το σπριντ απο σταση στα 100 χ.α.ω. σε λιγοτερα απο 3 δευτερολεπτα. Τελικιαζει στα 350 χ.α.ω. Και, ειναι το ικανοτερο αυτοκινητο παραγωγης στο στριψιμο, μιας και παραγει 2G, φορωντας πολιτικα Dunlop. Επισης, στα 250 χ.α.ω. παραγει 703 κιλα downforce. 


Αυτα, θα ηταν υποσχεσεις και αριθμοι ενος τρελου, εαν το SCG003S δεν ηταν απλα μια… πολιτικη εκδοση του SCG003 (σκετο) που εχει αρκετα μεγαλη \”εμπειρια\” σε αγωνες, για την ακριβεια, μεγαλυτερη απο οποιοδηποτε hypercar. 


Τα λογια του Glickenhaus, ο οποιος ειναι πραγματικα επικος οταν αναφερεται στους ανταγωνιστες του, ειναι χαρακτηριστικα. Λεει οτι πιστευει πως το αυτοκινητο του θα γυρισει το Nurburgring σε 6:30, επειδη η αγωνιστικη του εκδοση, η οποια ειναι βαρυτερη και εχει 250 αλογα λιγοτερα (αλλα φορα slick ελαστικα) το γυρνα σε 6:20. \”Ωραια\”, λεει, \”μπορει να μην το κανει σε 6:30, αλλα να το κανει λιγο πιο αργα, αλλα και παλι θα ειναι διαβολικα γρηγορο\”. 


Και οι ανταγωνιστες; Ο Glickenhaus, λεει οτι \”η LaFerrari δεν θα μπορουσε να κανει ποτε ρεκορ στο \’Ring επειδη ειναι υπερβολικα χαμηλη, η Ρ1 απλα δεν μπορει και γι\’ αυτο δεν ανακοινωσαν χρονο και το Koenigsegg επισης δεν μπορει, επειδη… ειναι αδυνατο να οδηγηθει\”.  


Ο κατασκευαστης εχει τοσο… θρασος να λεει οτι θα εξευτελισει το ρεκορ της Performante, επειδη το, αξιας 1,8 εκατ. ευρω πληρως χειροποιητο, ανθρακονηματινο τερας του, ειναι επι της ουσιας ενα αγωνιστικο, street legal αυτοκινητο. Σε σχεση με την αγωνιστικη version, οι μονες αλλαγες που εχει, ειναι τα δερματινα καθισματα, air condition, περισσοτερα τζαμια (αλλα οι καθρεφτες ειναι με καμερες), μισο roll cage, ρυθμιζομενα αμορτισερ και ενα συστημα που σηκωνει το ρυγχος και το οπισθιο σε ταχυτητες ως τα 50 χ.α.ω. για να μη \”βρισκει\”. Περιμενουμε το βιντεο, Jim…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!