Επίθεση στα SAV από το PSA Group

Επιδιωκοντας τη διαχρονικη κυριαρχια του στην κατηγορια των οχηματων ελευθερου χρονου (SAV) στην Ευρωπη, ο Ομιλος PSA παρουσιαζει τρια νεας γενιας μοντελα σχεδιασμενα ετσι ωστε να τονιζουν την εντονη διαφοροποιηση της μαρκας που ανηκει το καθενα.

Η νεα γκαμα μοντελων προερχεται απο ενα ενιαιο αναπτυξιακο προγραμμα που στοχευει στην αυξηση της αποδοτικοτητας των επενδυσεων και των πορων που διατιθενται για την αναπτυξη οχηματων, και ανταποκρινεται στις αναγκες των πελατων αλλα και στις διαφορετικες απαιτησεις χρησης.

Τα νεα αυτα μοντελα εξελιχθηκαν πανω σε μια ιδιαιτερα καινοτομο πλατφορμα, ετσι ωστε να διασφαλιστει οτι θα αποτελεσουν το προτυπο στην κατηγορια των ‘LAV’, σε τομεις οπως ειναι η οικονομια, η ευελιξια, η ανεση αλλα και η ασφαλεια. 
Εξελιγμενα με βαση την πλατφορμα/πατωμα με κωδικο EMP2, που πρωτογνωρισαμε στο Peugeot 308, τα νεα μοντελα θα ενσωματωνουν τελευταιας γενιας τεχνολογιες, τοσο στον τομεα των κινητηρων οσο και των συστηματων υποβοηθησης του οδηγου. Η γκαμα των νεων μοντελων θα προσφερει στους πελατες της κατηγοριας οτι πιο εξελιγμενο διατιθεται σημερα στην αγορα, απο πλευρας ευχαριστησης, δυνατοτητων διαμορφωσης και χωρητικοτητας πορτμπαγκαζ. Για να καλυψουν ολο το φασμα των αναγκων των πελατων της συγκεκριμενης κατηγοριας, τα νεα μοντελα  θα διατιθενται σε δυο μηκη, σε 5θεσιες και 7θεσιες εκδοσεις για το καθενα.
Ο εξωτερικος σχεδιασμος των νεωνLAVs διακρινεται για τις απολυτα ισορροπημενες αναλογιες και τις δυναμικες γραμμες του, με κυριο χαρακτηριστικο  το ψηλο και κοντο καπο, που προσφερει την απαραιτητη νοτα στιβαροτητας και ασφαλειας, ενσωματωνοντας παραλληλα και τα στιλιστικα γνωρισματα της καθε μαρκας.
Καθε μοντελο ξεχωριζει επισης και για τον εσωτερικο του σχεδιασμο που αντανακλα ξεκαθαρα το στυλ της μαρκας στην οποια ανηκει.
Τα νεα μοντελα προκειται να παρουσιαστουν απο τις αντιστοιχες μαρκες, τις προσεχεις μερες.
Τα μοντελα των τεσσαρων μαρκων θα κατασκευαζονται στις εγκαταστασεις των εργοστασιων του Vigo (Ισπανια) και του Mangualde (Πορτογαλια). Για να ικανοποιηθουν οι στοχοι πωλησεων της νεας γκαμας, τους επομενους μηνες στη μοναδα του Vigo θα προστεθει και μια 4η βαρδια, και μια 3η σε εκεινη του Mangualde.
Τα δυο εργοστασια στη βιομηχανικη ζωνη τηςΙβηρικης, περα απο το οτι πληρουν τις αυστηροτερες προδιαγραφες αποδοσης του Ομιλου PSA, εχουν υποστει και ριζικες τροποποιησεις ωστε να μπορουν να κατασκευασουν τα νεα μοντελα. 
Οι βιομηχανικες καινοτομιες εστιαζονται στις μεθοδους αυτοματης αποθηκευσης στις πρεσες,  στο γεωμετρικο ποιοτικο ελεγχο με τη μεθοδο της τεχνητης ορασης, τα συνεργαζομενα ρομποτ (cobots), και το συστημα πληρους κατηγοριοποιησης (Full Kitting) και διανομης μεσω αυτοκινουμενων οχηματων (SGVs), και εντασσουν τα δυο εργοστασια στην εποχη του “Factory 4.0”.
Στους επομενους μηνες στις επιβατικες εκδοσεις των μοντελων, θα προστεθουν και οι αντιστοιχες επαγγελματικες.
Με αφορμη την παρουσιαση, ο αντιπροεδρος προγραμματων και στρατηγικης, Olivier Bourges, δηλωσε: “Με αυτη την ανταγωνιστικη καινουργια γκαμα, προσφερουμε στους πελατες μας μια νεα γενια οχηματων LAV που ξεχωριζουν τοσο για το ιδιαιτερο στυλ τους οσο και για τα χαρακτηριστικα τους. Προκειται επισης και για την περιτρανη αποδειξη του πλανου με την κωδικη ονομασια ‘Push to Pass’: με βαση ενα και μοναδικο πατωμα/πλατφορμα, παρουσιαζουμε μερικα πολυ ιδιαιτερα και διαφορετικα μεταξυ τους μοντελα, τα οποια ενσωματωνουν το DNA της καθε μιας απο τις μαρκες μας”.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!