Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για την ηλεκτρική Mustang Mach-E GT των 465 ίππων

 


Η Ford αποκαλυψε για πρωτη φορα στην Ευρωπη την υψηλων επιδοσεων νεα Mustang Mach-E GT, η οποια εχει την ικανοτητα να επιταχυνει απο σταση εως τα 100 km/h σε χρονο 3,7 δευτερολεπτα.

 

Στην πραξη, κανενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια δεν μπορει να επιταχυνει ταχυτερα απο τη νεα Mustang Mach-E GT, ενα προηγμενο SUV που διαθετει τετρακινηση και τροφοδοτειται απο μπαταρια και ηλεκτροκινητηρες με αποδοση 465 ιππων.

 

Η Mustang Mach-E GT θα υποστηριζεται απο ενα κορυφαιο στη βιομηχανια οικοσυστημα που εξασφαλιζει διαρκη προσβαση σε σημεια φορτισης σε ολη την Ευρωπη γεγονος που εξασφαλιζει στους οδηγους απολυτη ξεγνοιασια. Η Ford ανακοινωσε οτι οι αγοραστες της Mustang Mach-Ε- που θα προβουν σε παραγγελια του μοντελου απο φετος μεχρι και το 2021 θα μπορουν να απολαμβανουν πεντε χρονια δωρεαν προσβαση 2 στο Δικτυο Φορτισης FordPass, το οποιο εχει αυξηθει κατα 25% σε λιγοτερο απο ενα χρονο και τωρα περιλαμβανει πανω απο 155.000 σταθμους φορτισης σε ολη την Ευρωπη.

 

Επιπροσθετα, οι πελατες της Mutang Mach-E θα επωφελουνται απο τη δυνατοτητα δωρεαν προσβασης για ενα χρονο στο δικτυο ταχειας φορτισης της κοινοπραξιας IONITY που τωρα εχει δημιουργησει πανω 270 σταθμους με στοχο ο αριθμος αυτος να φτασει τους 400 μεχρι το τελος της χρονιας.

 

Η Mustang Mach-E GT εκανε το Ευρωπαϊκο ντεμπουτο της στο Ροτερνταμ της Ολλανδιας, καθως η Ford συνεχιζει το roadshow με την ονομασια Go Electric. Προκειται για μια πρωτοβουλια της Ford που περιλαμβανει συναρπαστικες διαδραστικες δραστηριοτητες που συμβαλλουν τοσο στην απομυθοποιηση της ηλεκτροκινησης, οσο και στην ενημερωση των καταναλωτων για τα διαφορετικα ειδη και οφελη των ηλεκτροκινητων συνολων.

 

«Η νεα Mustang Mach-E GT αποτελει την επιτομη των αμιγως ηλεκτρικων επιδοσεων. Ομως, οι επιδοσεις δεν εχουν καμια αξια αν δεν εισαι σιγουρος πως να τις χρησιμοποιησεις. Με τις πρωτοβουλιες μας για την αναπτυξη υποδομων φορτισης, οι κατοχοι των Mustang Mach-E θα απολαμβανουν την εμπειρια οδηγησης μιας ηλεκτρικης Mustang, γνωριζοντας οτι μπορουν να επαναφορτιζουν γρηγορα και ευκολα σε ολη την Ευρωπη» δηλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρωπης.

 

Επιδοσεις που ηλεκτριζουν


 

Η Mustang Mach-E GT προσφερει τις επιδοσεις και το χαρακτηρα της εμβληματικης σπορ Mustang αποκλειστικα με τη χρηση ηλεκτρικης ενεργειας, ενω συγχρονως μπορει να μεταφερει με ανεση μεχρι και πεντε ατομα. Ενα συστημα κινησης αποτελουμενο απο δυο ηλεκτροκινητηρες που αποδιδουν ισχυ 465 ιππων κατανεμει τη διαθεσιμη ροπη των 830 Nm ανεξαρτητα στον εμπρος και πισω αξονα για ακομα πιο αμεση αποκριση. Η επιταχυνση 0-100 km/h της νεας Mustang Mach-E GT ειναι εφαμιλλη με εκεινη του Tesla Model Y. Η τελικη ταχυτητα του αυτοκινητου περιοριζεται απο τον ηλεκτρονικο κοφτη στα 200 km/h.

 

Ο εξοπλισμος περιλαμβανει την προσαρμοζομενη αναρτηση MagneRide, ζαντες αλουμινιου 20 ιντσων, κοκκινες δαγκανες φρενων και μοναδικα εξωτερικα χρωματα, συμπεριλαμβανομενων των Grabber Blue και Cyber Orange. Στο εσωτερικο, μια οθονη αφης full HD με διαγωνιο 15.5” υποστηριζει την επομενη γενια του συστηματος επικοινωνιας και ψυχαγωγιας SYNC, το οποιο στην πραγματικοτητα μαθαινει απο τις συνηθειες του οδηγου για να κανει εξυπνες υποδειξεις. Στο αναβαθμισμενο εσωτερικο εντυπωσιαζουν τα καθισματα της Ford Performance και ενα μοναδικο τιμονι με σουεντ ενθετα.

 

Η Mustang Mach-E GT περιλαμβανει στο βασικο εξοπλισμο της μια μπαταρια 88 kWh (ωφελιμη χωρητικοτητα) με προβλεπομενη αμιγως ηλεκτρικη αυτονομια στο πρωτοκολλο WLTP εως 500 km. Το μοντελο υποστηριζεται απο το συστημα Intelligent Range, το οποιο εχει την ικανοτητα να προβλεπει με μεγαλυτερη ακριβεια την αυτονομια που απομενει αξιοποιωντας δεδομενα, οπως οι προηγουμενες συνηθειες του οδηγου, οι καιρικες προβλεψεις, αλλα και δεδομενα απο αλλες Mustang MachE.

 

Η Ford ανακοινωσε επισης οτι η βασικη Mustang MachE στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια και τετρακινηση εχει επιταχυνση 0-100 km/h σε 5,1 δευτερολεπτα – επιδοση εφαμιλλη με εκεινη του Tesla Model Y Long Range – και προβλεπομενη ηλεκτρικη αυτονομια στο πρωτοκολλο WLTP εως 540 km.

 

Η εταιρεια προσφερει ξεγνοιασια στην οδηγηση στους κατοχους των ηλεκτρικων και plugin υβριδικων οχηματων της μεσω του Δικτυου Φορτισης FordPass, που αποτελει το μεγαλυτερο δικτυο δημοσιων σταθμων φορτισης στην Ευρωπη με την προσθηκη περιπου 30.000 σταθμων απο τον Οκτωβριο του 2019.

 

Σε συνεργασια με τη NewMotion, οι πελατες της Ford θα μπορουν να χρησιμοποιουν την εφαρμογη FordPass για να εντοπιζουν, να καθοδηγουνται, να πληρωνουν και να παρακολουθουν τη διαδικασια φορτισης, σε τοποθεσιες που βρισκονται σε 21 χωρες – ενεργοποιωντας και πληρωνοντας για τις υπηρεσιες που απολαμβανουν απο ενα λογαριασμο απλουστευοντας ετσι την εμπειρια του χρηστη.

 

Η Ford ειναι επισης ιδρυτικο μελος και μετοχος της κοινοπραξιας IONITY που προσφερει υψηλης ισχυος σταθμους φορτισης κατα μηκος των αυτοκινητοδρομων σε κεντρικες Ευρωπαϊκες τοποθεσιες. Το Δικτυο Φορτισης FordPass και η κοινοπραξια IONITY ειναι ιδιαιτερα επωφελη για ιδιοκτητες ηλεκτροκινητων οχηματων, οι οποιοι δεν εχουν εγκατασταση για ιδιωτικο σημειο φορτισης στο σπιτι η στην εργασια.

 

Με μεγιστη ισχυ φορτισης 150 kW σε ενα φορτιστη της κοινοπραξιας IONITY, η Mustang Mach-E υπολογιζεται οτι θα προσθετει στην αυτονομια της κατα μεσο ορο 119 km με φορτιση διαρκειας μολις 10 λεπτων στην εκδοση με τη μεγαλη μπαταρια και πισω κινηση. Η συγκεκριμενη εκδοση προβλεπεται να εξασφαλιζει ηλεκτρικη αυτονομια στο πρωτοκολλο WLTP μεχρι 610 km.

 

Δεν υπαρχει μια λυση που να ικανοποιει ολες τις αναγκες


 

Η Ford πιστευει ακραδαντα οτι ο πιο αποτελεσματικος τροπος για ενα πιο αποδοτικο ενεργειακα μελλον ειναι η προσφορα μιας ευρειας γκαμας εξηλεκτρισμενων συστηματων κινησης. Η Ford λανσαρει για το λογο αυτο 17 νεα εξηλεκτρισμενα μοντελα στην Ευρωπη μεχρι το τελος της επομενης χρονιας.

 

Νωριτερα μεσα στη χρονια, η εταιρεια εκανε εκκληση σε κυβερνησεις, βιομηχανιες και ιδρυματα για ενισχυση της ηλεκτροκινησης με ταχυτερη επεκταση των δημοσιων υποδομων φορτισης. Εν τω μεταξυ, η πολυσυλλεκτικη γκαμα υβριδικων οχηματων της Ford βοηθα περισσοτερους πελατες να μειωνουν το κοστος καυσιμου, ενω συγχρονως υποστηριζει τις πρωτοβουλιες για καθαρο ατμοσφαιρικο αερα και συνεισφερει στη μεταβαση στην ηλεκτροκινηση.

 

Το 75% των μοντελων Puma που πωληθηκαν τον φετινο Αυγουστο εξοπλιζονταν με τον ηπια υβριδικο κινητηρα EcoBoost 48-volt. Το ιδιο διαστημα, το 55% των πωλησεων του νεου Kuga αποτελουνταν απο εκδοσεις PlugIn Hybrid.

 

Μια δοκιμη επι Βρετανικου εδαφους με 20 αντιτυπα του Transit Custom Plug-In Hybrid van που καλυψαν πανω απο 240.000 km, εδειξε οτι το 75% της χιλιομετρικης καλυψης του στολου στο Κεντρικο Λονδινο ολοκληρωθηκε με χρηση αμιγους ηλεκτροκινησης – μειωνοντας δραστικα ετσι τις εκπομπες ρυπων στο κεντρο της πολης.

 

Οι πληρως υβριδικες εκδοσεις των Ford SMAX και Galaxy προστιθενται σε εκεινες του Mondeo Hybrid απο τις αρχες τις επομενης χρονιας μετα απο επενδυση υψους 42 εκατομμυριων ευρω στο εργοστασιο της Ford στη Βαλενθια της Ισπανιας, συμπεριλαμβανομενης μιας προηγμενης εγκαταστασης για συναρμολογηση μπαταριων.

 

«Οι πωλησεις μιλουν απο μονες τους. Πιστευουμε οτι οι πελατες διαπιστωνουν οτι η ηπια υβριδικη, η πληρως υβριδικη και η pluginυβριδικη τεχνολογια ταιριαζει αριστα στον τροπο ζωης τους και γι’ αυτο βλεπουμε μια ενθαρρυντικη πορεια πωλησεων των ηλεκτροκινητων μοντελων μας,» δηλωσε ο  Rowley.

 

Μεγιστη ηλεκτρικη ωθηση


 

Το Ευρωπαϊκο ντεμπουτο του στο Rotterdam εκανε και η πληρως ηλεκτρικη Mustang MachE 1400 – ενα μοναδικο στο ειδος του πρωτοτυπο με ισχυ πανω απο 1.400 ιππους.

 

Αποτελωντας το αποτελεσμα 10.000 ωρων συνεργασιας της Ford Performance με τους ειδικους της RTR Vehicles, η Mustang MachE 1400 εχει ως στοχο να γεφυρωσει το κενο μεταξυ αυτου που μπορει να κανει ενα ηλεκτρικο οχημα και του τι συνηθως πιστευουν οι πελατες οτι μπορει να κανει.

 

Η αεροδυναμικη της Mach-E 1400 εχει βελτιστοποιηθει με τη χρηση καταλληλων πανελ στα αναλογα σημεια, ενω επτα μοτερ προσφερουν στον οδηγο τη δυνατοτητα να διαμορφωσει διαφορετικα set-up που να ανταποκρινονται σε ποικιλα σεναρια οδηγησης – απο ντριφταρισματα μεχρι αγωνες σε πιστες.

 

«Το ενα ειναι ενα μοντελο παραγωγης, το αλλο ενα ακραιο πρωτοτυπο. Ομως, η Mustang Mach-E GT και η Mustang Mach-E 1400 εχουν κατι κοινο, και αυτο ειναι η αμεση και προσαρμοσιμη ισχυ τους, που δημιουργει μια οδηγικη εμπειρια την οποια πρεπει να βιωσεις για να πιστεψεις» σχολιασε ο Rowley.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!