Η οικογένεια του Ford Puma, μεγαλώνει


Η Ford επεκτεινει περαιτερω την οικογενεια του νεου Puma με προσθετες επιλογες σε κινητηρες, συστηματα μεταδοσης και εκδοσεις εξοπλισμου, προσφεροντας ετσι μια ευρυτερη και πιο ολοκληρωμενη γκαμα για το νεο, compact cross-over, μοντελο της.

Οι αγοραστες μπορουν τωρα να επιλεξουν για πρωτη φορα εκδοσεις του νεου Puma με τον γνωστο 1.5L EcoBlue ντιζελ κινητηρα της Ford που αποδιδει ισχυ 120 ιππων, με το νεο 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη,καθως και μια πολυτελη εκδοση του μοντελου με την ονομασια STLine Vignale.

Ο νεος κινητηρας ντιζελ 1.5L EcoBlueτων 120 ιππων του Puma αποτελει μια εξαιρετικη προταση για ολους τους οδηγους που διανυουν πολλα χιλιομετρα. Ο κινητηρας εχει εκπομπη CO2 απο 99 g/kmκαι καταναλωση καυσιμου 3,8 l/100 kmστον κυκλο NEDC(απο 118 g/km & 4,5 l/100 kmστον WLTP) και συνδυαζεται με μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων εξι σχεσεων.

Ενα νεο 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο που διατιθεται προαιρετικα σε συνδυασμο με τον κινητηρα 1.0L EcoBoost των 125 ιππων προσφερει εκπομπη CO2 110 g/kmμε την καταναλωση του να φτανει στα 4,9 l/100 kmστον κυκλο NEDC(απο 137 g/km & 6,0 l/100 kmστον WLTP). Ο μεγαλυτερος αριθμος σχεσεων μεταδοσης του προηγμενου κιβωτιου και η λειτουργια διπλου συμπλεκτη για ομαλες αλλαγες συμβαλλουν στη βελτιστοποιηση της καταναλωσης, στην αθορυβη λειτουργια και στις καλυτερες επιδοσεις.

Απο τα τελη της προηγουμενης χρονιας οι αγοραστες του Puma ηταν μεταξυ των πρωτων που ωφεληθηκαν απο την ηπια υβριδικη τεχνολογια των 48-volt της Ford, η οποια εξασφαλιζει βελτιωμενη καταναλωση βενζινης. Οι κινητηρες EcoBoost Hybrid προσφερονται στο νεο Puma σε δυο εκδοσεις ισχυος, σε συνδυασμο με μηχανικα κιβωτια ταχυτητων εξι σχεσεων:
  •  1.0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπη CO2 απο 97 g/km και καταναλωση καυσιμου 4,3 l/100 km στον κυκλο NEDC (απο 126 g/km & 5,5 l/100 km στον WLTP)
  • 1.0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπη CO2 απο 99 g/km και καταναλωση καυσιμου 4,4 l/100 km στον κυκλο NEDC (απο 126 g/km & 5,5 l/100 km στον WLTP)
Με μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων εξι σχεσεων, ο κινητηρας 1.0L EcoBoost125PS προσφερει εκπομπη CO2 απο 103 g/kmκαι καταναλωση καυσιμου 4,5 l/100 kmστον κυκλο NEDC(131 g/km & 5,7 l/100 kmστον WLTP).

Βασισμενο στη σπορ εκδοση STLine, το νεο Puma STLine Vignale αναβαθμιζει το επιπεδο πολυτελειας και εξοπλισμου. Μοναδικες λεπτομερειες στο σχεδιασμο περιλαμβανουν, μεταξυ αλλων, το ανω τμημα της μασκαςκαθως και το πλαισιο της σε σατινε αλουμινιο, το κατω τμημα της μασκας απο εβενο, το κατω τμημα του πισω προφυλακτηρα βαμμενο στο χρωμα του αμαξωματος, καθως και μια μεγαλη πισω αεροτομη. Ο στανταρ εξοπλισμος περιλαμβανει προβολεις LED, δερματινα καθισματα Windsor με θερμαινομενα καθισματα οδηγου και συνοδηγου, δερματινο τιμονι Manacor, premium ηχοσυστημα της B&O και συστημα Ford KeyFree.
Οι υπολοιπες εκδοσεις του νεου Puma Trend, Titanium, Titanium X και STLine X – περιλαμβανουν στον στανταρ εξοπλισμο τους καινοτομες τεχνολογιες οπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργει μεσω μοντεμ FordPass Connect, καθως και την ευελικτη λυση αποθηκευσης Ford MegaBox στο χωρο φορτωσης, στον οποιο μπορουν να αποθηκευτουν μη σταθερα αντικειμενα υψους εως 115 cm – οπως γλαστρες η μπαστουνια του γκολφ – σε καθετη θεση.

Επιπλεον, η Ford ανακοινωσε οτι ενα νεο Puma ST, το οποιο φερει την υπογραφη της Ford Performance, θα πλαισιωσει τη γκαμα, αργοτερα μεσα στη χρονια.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!