Η τρίτη γενιά του Honda Jazz ήρθε ακόμα πιο πρακτική και «εξυπνότερη»


Οι Αγγλοι λενε οτι δεν υπαρχει καλυτερο αυτοκινητο πολης απο το Honda Jazz
για το λογο οτι χωραει τα παντα μεσα χωρις να ειναι μεγαλο  και για ενα σωρο μικρολεπτομερειες που το κανουν πανεξυπνο στην χρηση ως πρωτο αυτοκινητο. Στην Ελλαδα παλι ειναι λιγο αδικημενο στις πωλησεις αλλα θα εκφερουμε ολοκληρωμενη αποψη οταν με το καλο το πιασουμε στα χερια μας…

Η τριτη γενια του εξαιρετικα δημοφιλους μικρου πολυμορφικου hatchback της  Honda, το νεο 2015 Jazz ερχεται να επαναπροσδιορισει την κατηγορια B με προσθετο χωρο, ευελιξια, ποιοτητα και τεχνολογια.

Το νεο Jazz βασιζεται στην επιτυχια των προκατοχων του. Το παγκοσμιο αυτοκινητο, γνωστο και σαν ‘Fit’ σε μερικες αγορες, εχει πουλησει πανω απο 5 εκατομμυρια μοναδες σε ολο τον κοσμο απο το 2001 που παρουσιαστηκε η πρωτη γενια και αυτη τη στιγμη κατασκευαζεται σε επτα χωρες. Η νεα γενια διατηρει την κλασικη φορμα ενος Jazz, υιοθετωντας ομως ενα χαρακτηριστικο, συγχρονο στυλ, με νεα φυσιογνωμια και εντονες, χαρακτηριστικες γραμμες.

Το νεο Jazz ειναι αμεσα διαθεσιμο στην ελληνικη αγορα αυτοκινητου μεσα απο το δικτυο των Επισημων Εμπορων Honda στις παρακατω τιμες:

NEW JAZZ 1,3 Trend MT
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη 16.990 €
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη με αποσυρση 16.030 €

NEW JAZZ 1,3 Comfort MT ADAS / A-DA (Connect)
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη 19.490 €
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη με αποσυρση 18.530 €

NEW JAZZ 1,3 Elegance MT ADAS / A-DA (Connect)*
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη 21.490 €
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη με αποσυρση 20.530 €

NEW JAZZ 1,3 Comfort CVT ADAS / A-DA (Connect)
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη 20.990 €
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη με αποσυρση 20.030 €

NEW JAZZ 1,3 Elegance CVT ADAS / A-DA (Connect)*
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη 22.990 €
Ενδεικτικη Λιανικη τιμη με αποσυρση 22.030 €

Με μια τολμηρη και παραλληλα σοφιστικε εξωτερικη και εσωτερικη σχεδιαση, το νεο Jazz ειναι κατα 95 mm μακρυτερο απο τον προκατοχο του, με μεταξονιο μεγαλυτερο κατα 30 mm. Χαρη στη νεα πλατφορμα, το τελευταιο Jazz ειναι αναλογικα ακομα μεγαλυτερο εσωτερικα σε σχεση με την προηγουμενη γενια.

Μελος της νεας παγκοσμιας οικογενειας της Honda, το νεο Jazz ακολουθει τη σχεδιαστικη φιλοσοφια της Honda ‘man maximum, machine minimum’. Αυτη στοχο εχει την επιτευξη μιας συμπαγους αλλα αποδοτικης διαταξης του εσωτερικου, με μεγιστοποιηση του χωρου των επιβατων και ελαχιστοποιηση των εξωτερικων διαστασεων. Το Jazz μηκους 4m διαθετει ρεζερβουαρ καυσιμου τοποθετημενο στο κεντρο για εξαιρετικη ευρυχωρια και καινοτομες χωροταξικες λυσεις Honda. Το συστημα Magic Seats της Honda διασφαλιζει απαραμιλλη ευελιξια εσωτερικου και αφθονους χωρους με ποικιλες διαταξεις για τη μεταφορα φορτιων και επιβατων.

Οι χρηστες ωφελουνται απο την αναβαθμιση της ποιοτητας και τις προηγμενες τεχνολογιες ασφαλειας και ενημερωσης / ψυχαγωγιας, καθως και απο την υψηλη αποδοση και τη δυναμικοτερη οδικη συμπεριφορα.

Μαλακα, ποιοτικα υλικα και μελετημενη σχεδιαση εσωτερικου συνθετουν ενα προηγμενο περιβαλλον που συμπληρωνεται απο μια οθονη αφης επτα ιντσων στο κεντρο του ταμπλο με το νεο συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας της Honda, Honda Connect – αναλογα με την εκδοση.

Το νεο Jazz θα εφοδιαζεται με ενα νεο ισχυρο και αποδοτικο βενζινοκινητηρα 1.3 i-VTEC της σειρας Earth Dreams Technology της Honda. Στην οδηγικη ποιοτητα προτιθεται η ταχυτερη αποκριση και η πιο συναρπαστικη οδικη συμπεριφορα χαρη στο νεο, πιο ακαμπτο και ελαφρυτερο πλαισιο και την ανασχεδιασμενη αναρτηση με βαση τα Ευρωπαϊκα προτυπα.

Η νεα σειρα  του Honda Jazz, που θα περιλαμβανει τρεις εκδοσεις εξοπλισμου, θα αρχισει να πωλειται σε ολη την Ευρωπη στα μεσα του 2015.

Αξιοσημειωτη ευρυχωρια και ευελιξια εσωτερικου

•    Βελτιστοποιημενη διαταξη εσωτερικου για κορυφαιο χωρο επιβατων και αποσκευων
•    115 mm περισσοτερος χωρος για τα ποδια των πισω επιβατων
•    Χωρητικοτητα απο 354 lit εως 1.314 L με τα καθισματα αναδιπλωμενα, φορτωμενο μεχρι την οροφη
•    Συστημα Magic Seats με τεσσερα προγραμματα για μεγιστη ευελιξια
•    Φαρδια πισω πορτα και χαμηλο υψος φορτωσης διευκολυνουν την προσβαση

Η εφαρμογη της σχεδιαστικης φιλοσοφιας της Honda ‘man maximum, machine minimum’ σημαινει οτι το 2015 Jazz ειναι ενα συμπαγες και πολυ αποδοτικο οχημα. Η νεα πλατφορμα υποσχεται βελτιστοποιημενες χωροταξικες λυσεις που αυξανουν την ευρυχωρια για τους επιβατες και τις αποσκευες τους. Ενα ρεζερβουαρ καυσιμου χαμηλοτερου προφιλ τοποθετειται κατω απο τα εμπρος καθισματα και απελευθερωνει υποδαπεδιο χωρο κατω απο τα πισω καθισματα. Ετσι επιτρεπεται η τοποθετηση του καινοτομου συστηματος Magic Seats® της Honda.


Μακρυτερο κατα 95mm εξωτερικα και με 30mm μακρυτερο μεταξονιο, το 2015 Jazz εντυπωσιαζει με την εσωτερικη ευρυχωρια του: οι χωροι για τα ποδια, τους ωμους και το κεφαλι ολων των επιβατων ειναι απαραμιλλοι στην κατηγορια του. Συγκριτικα με το (ηδη ευρυχωρο) προηγουμενο Jazz, το νεο μοντελο προσφερει στους εμπρος επιβατες 30 mm εξτρα χωρο στην περιοχη των ωμων, εχοντας αυξησει τη μεταξυ τους αποσταση κατα 20 mm. Οι πισω επιβατες θα απολαμβανουν +115 mm χωρο για τα ποδια, +65 mm για τα γονατα και +20 mm στην περιοχη των ωμων.

Το 2015 Jazz διαθετει επισης κορυφαιο χωρο αποσκευων. Το νεο Jazz εχει 354 lit
(VDA) με τα πισω καθισματα σε ορθια θεση – 17 lit παραπανω απο το προηγουμενο Jazz και 1.314 lit (VDA) με τα πισω καθισματα αναδιπλωμενα και φορτωμενο μεχρι την οροφη.

Τα διαιρουμενα 60:40 πισω καθισματα Magic Seats του 2015 Jazz μπορουν να ρυθμιζονται σε ποικιλες διαταξεις βασει τεσσαρων προγραμματων (Modes), μεγιστοποιωντας ετσι την ευελιξια της καμπινας.

Utility mode – η πλατη του πισω καθισματος αναδιπλωνεται προς τα εμπρος, ενω η βαση του καθισματος χαμηλωνει στην περιοχη των ποδιων των πισω επιβατων για τη δημιουργια ενος μεγαλου, επιπεδου πατωματος 1.505 mm (80 mm μακρυτερο απο την προηγουμενη γενια Jazz).
Tall mode – το εμπρος τμημα της βασης του πισω καθισματος ανασηκωνεται προς τα πισω και ασφαλιζει σε καθετη θεση διαμορφωνοντας ενα υψος 1.280 mm απο το πατωμα μεχρι την οροφη, για να χωρανε αντικειμενα μεγαλου υψους πισω απο τα εμπρος καθισματα. Περα απο την ευελιξια του υψους, το μηκος του διαθεσιμου χωρου σε αυτο το mode ειναι 55 mm μεγαλυτερο απο της προηγουμενης γενιας Jazz.


Long mode – η πλατη του καθισματος του συνοδηγου αναδιπλωνεται σε οριζοντια θεση, ενω οι πλατες των πισω καθισματων αναδιπλωνονται προς τα εμπρος, διαμορφωνοντας ενα ‘τουνελ’ για τη μεταφορα φορτιων μηκους 2.480 mm (+80 mm). 

Refresh mode – η πλατη των εμπρος καθισματων αναδιπλωνονται σε επιπεδη  θεση στο υψος της εδρας των πισω καθισματων για τη δημιουργια ενος ‘καναπε’ μηκους 1.580 mm (+80 mm), για να μπορουν οι επιβατες να καθονται πισω και να απλωνουν τα ποδια τους μετα απο ενα μεγαλο ταξιδι.

Με μια φαρδια πισω πορτα 1.090 mm και χαμηλο υψος φορτωσης μολις 605 mm, η προσβαση στο χωρο αποσκευων ειναι ευκολη, ενω τεσσερις κρικοι προσδεσης επιτρεπουν την ασφαλη μεταφορα των αντικειμενων. 


Νεα πλατφορμα, νεο πλαισιο και δυναμικη αναρτηση

•    Πιο ακαμπτη πλατφορμα με αμαξωμα και αναρτηση ειδικα διαμορφωμενα για την Ευρωπη
•    Ελαφρυτερη αναρτηση και νεα συστηματα αποσβεστηρων βελτιωνουν την οδηγικη ποιοτητα
•    Νεο, ‘ταχυτερο’ συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση προσφερει καλυτερη πληροφορηση στον οδηγο
•    Ρυθμιση της αναρτησης και νεο συστημα AHA (Agile Handling Assist) ελαχιστοποιουν την υποστροφη
•    Συστημα δισκοφρενων διασφαλιζει δυναμικο και αξιοπιστο φρεναρισμα 

Σαν μελος της νεας παγκοσμιας οικογενειας Honda, το 2015 Jazz βασιζεται σε μια νεα πλατφορμα με αποτελεσμα να ειναι 12% ελαφρυτερο απο τον προκατοχο του αποκτωντας αυξημενη δομικη ακαμψια. Τα μοντελα Jazz για την Ευρωπαϊκη αγορα εχουν ενα ενισχυμενο αμαξωμα και ειδικη ρυθμιση αναρτησεων. Οι αλλαγες στοχευουν στη μεγιστοποιηση της οδηγικης απολαυσης σε συνηθεις Ευρωπαϊκους δρομους, ωστε τα συστηματα αναρτησης και διευθυνσης να λειτουργουν με μεγαλυτερη ακριβεια.

Αναβαθμισμενα, ελαφρυτερα εξαρτηματα αναρτησης – γονατα MacPherson μπροστα και ημιακαμπτος αξονας τυπου H πισω – συνδυαζονται με μακρυτερο μεταξονιο (+ 30 mm) για τη διασφαλιση της οδηγικης ευσταθειας μειωνοντας τις κλισεις του αμαξωματος. Νεα συστηματα αποσβεστηρων βελτιωνουν επισης την οδηγικη ποιοτητα για ολους τους επιβατες και μειωνουν τη μεταφορα των κραδασμων απο το δρομο στην καμπινα, δημιουργωντας μια αισθηση ανεσης και ασφαλειας.

Νεα γεωμετρια εμπρος αναρτησης με χαμηλοτερο εμπρος κεντρο κλισεων παρεχει μεγαλυτερη ευσταθεια, ωστε η αποκριση του 2015 Jazz να ειναι πιο ακριβης, φυσικη και ευελικτη στις στροφες.
Στην αισθηση αυξημενης ευελιξιας συντελει ενα νεο συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση που ειναι 22,5% ‘ταχυτερο’ στην αποκριση (ο λογος υποπολλαπλασιασμου μειωνεται απο 18.2:1 σε 14.1:1) με αποτελεσμα καλυτερη πληροφορηση για τον οδηγο.

Η πισω αναρτηση εχει υπερυψωμενο κεντρο κλισεων και νεα δομη αποσβεστηρων που απομονωνει καλυτερα την καμπινα απο τους κραδασμους του δρομου.

Η αισθηση ευελιξιας σε συνδυασμο με την βελτιστοποιημενη σταθεροτητα παγιωνονται περαιτερω με το συστημα ΑΗΑ της Honda. Το AHA ειναι μια ακομα προηγμενη τεχνολογια που βελτιωνει τη δυναμικη ευσταθεια του οχηματος, κυριως στους αποτομους ελιγμους η σε υψηλα πλευρικα φορτια. Το Agile Handling Assist λειτουργει μεσω του συστηματος Vehicle Stability Assist και εφαρμοζει ελαφρα πιεση πεδησης, μη αντιληπτη απο τον οδηγο, στους εσωτερικους τροχους οταν στριβει το τιμονι. Ετσι επιτυγχανεται αυξημενη αποκριση του οχηματος και ευσταθεια και πιο ικανοποιητικη οδηγικη εμπειρια.

Δυναμικη και σταθερη ισχυ ακινητοποιησης για το 2015 Jazz διασφαλιζει ενα νεο συστημα δισκοφρενων με εμπρος αεριζομενους δισκους 262 mm και συμπαγεις δισκους 239 mm πισω. Ηλεκτρονικα βοηθηματα που αυξανουν την ισχυ πεδησης και βελτιωνουν την ευσταθεια περιλαμβανουν: Anti-Lock Braking System (ABS), Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Brake Assist (BA), Vehicle Stablity Assist (VSA) και Hill Start Assist (HSA). 

Ξεκινωντας απο τα αριστα χαρακτηριστικα NVH (θορυβων, κραδασμων και τριγμων) της νεας πλατφορμας και της νεας αναρτησης, το 2015 Jazz υιοθετει ολοκληρωμενα ηχομονωτικα μετρα σε ολη τη δομη του. Η συνολικη προσεγγιση NVH της Honda πετυχαινει και αλλες βελτιωσεις μειωνοντας αισθητα το θορυβο απο τον κινητηρα, το δρομο και τον αερα. Ιδιαιτερη προσοχη δοθηκε στην περιοχη του ταμπλο για μειωση των λεγομενων ‘διαδρομων θορυβου’, ενω αεροδυναμικες ποδιες κατω απο το αμαξωμα μειωνουν το θορυβο απο τη ροη του αερα περιοριζοντας παραλληλα την αεροδυναμικη αντισταση. Το τιμονι φιλοξενει εναν αεροσακο SRS που λειτουργει σαν δυναμικος αποσβεστηρας, μειωνοντας τους μικροκραδασμους στο τιμονι.

Νεες αεροδυναμικες ποδιες κατω απο το αμαξωμα μειωνουν το θορυβο απο τη ροη του αερα περιοριζοντας παραλληλα την αεροδυναμικη αντισταση. Σαν αποτελεσμα ολων αυτων των μετρων, το 2015 Jazz  αποπνεει μια υψηλη αισθηση ασφαλειας, προηγμενης δυναμικης και της καλυτερης ποιοτητας στην κατηγορια του.

Νεος, πολυ αποδοτικος κινητηρας και νεα κιβωτια

•    Νεος, ελαφρυτερος κινητηρας 1.3 i-VTEC συνδυαζει επιδοσεις με οικονομια
•    Μεγιστη ισχυς 102 PS, μεγιστη ροπη 123 Nm
•    Νεα ηλεκτρονικη λειτουργια του συστηματος μεταβλητου ελεγχου χρονισμου (VTC) βελτιστοποιει το χρονισμο βαλβιδων εισαγωγης
•    Εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο βελτιστοποιει την επιταχυνση και την αθορυβη οδηγηση
•    Ανανεωμενο CVT προσφερει μια πιο φυσικη οδηγησιμοτητα ‘πολλαπλων σχεσεων’ 

Το 2015 Jazz θα διατιθεται με το νεο, πολυ αποδοτικο και υψηλης αποκρισης βενζινοκινητηρα 1.3 i-VTEC της σειρας Earth Dreams Technology της Honda. Αποδιδοντας 102 PS στις 6.000 rpm, ο κινητηρας συνδυαζεται με ενα νεο εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο στανταρ (που αντικαθιστα το προηγουμενο πενταρι κιβωτιο) η με ενα νεο κιβωτιο CVT, προαιρετικα.

Η εξυπνη σχεδιαση του διασφαλιζει οτι ο νεος τετρακυλινδρος με i-VTEC (Intelligent Variable Timing & Lift Electronic Control) προσφερει οδηγικες επιδοσεις εφαμιλλες με του προηγουμενου κινητηρα 1.4 L, και καταναλωση ενος κινητηριου συνολου 1.2 L. Η μεγιστη ροπη ειναι 123 Nm στις 5.000 rpm.

Η συνολικη αποδοση εχει βελτιωθει με τη χρηση ενος συστηματος EGR (exhaust gas recirculation) υψηλης ροης, τη μειωμενη τριβη, τις βελτιωμενες τεχνολογιες idle-stop, και τον ηλεκτρονικο ελεγχο του εκκεντροφορου μεταβλητου ελεγχου χρονισμου (VTC) που βελτιστοποιει το χρονισμο των βαλβιδων εισαγωγης ακομα και με κρυο κινητηρα. Για βελτιωση της θερμικης αποδοσης, η αναλογια συμπιεσης αυξανεται στο 13.5:1.

Ο νεος κινητηρας 1.318 cc ζυγιζει επισης λιγοτερο απο τη μοναδα 1.4 L χαρη στη χρηση λεπτοτερων χιτωνιων, ενα σημαντικα ελαφρυτερο στροφαλο κατα 27% και αλλα κινουμενα εξαρτηματα, συν την υιοθετηση μιας πολλαπλης εισαγωγης αποκλειστικα απο ρητινη.

Ο νεος κινητηρας 1.3 L πληροι τις αυστηρες προδιαγραφες εκπομπων ρυπων Euro 6, με τις εκπομπες CO2 να ξεκινουν απο 106 g/km, ενω η οικονομια καυσιμου εχει βελτιωθει, ξεκινωντας απο 4,6 l/100 km (μικτος κυκλος) –  χαρη στη χρηση του πολυ αποδοτικου κιβωτιου CVT.

Επιλογη μηχανικου η CVT κιβωτιου
Αξιοποιωντας περαιτερω την υψηλοτερη αποδοση του νεου κινητηρα και του μειωμενου βαρους του αμαξωματος, το 2015 Jazz διατιθεται με δυο νεα κιβωτια.

Το προηγουμενο πενταρι μηχανικο κιβωτιο αντικαθισταται απο ενα νεο εξαρι μηχανικο με αραιοτερη κλιμακωση σχεσεων, ειδικα προσαρμοσμενη στο νεο Jazz. Οι σχεσεις 1-εως-5 προσφερουν πιο πυκνη κλιμακωση για καλυτερη επιταχυνση, ενω μια 6η σχεση διασφαλιζει ξεκουραστα, αθορυβα ταξιδια με ελαχιστοποιημενη καταναλωση. Οι θορυβοι και οι κραδασμοι εχουν μειωθει με τη χρηση ελικοειδους γραναζιου μιζας στο βολαν. 

Ιδιαιτερη προσοχη δοθηκε στην ποιοτητα και αισθηση της νεας διαδικασιας αλλαγης ταχυτητων. Η διαδρομη του επιλογεα εχει μειωθει κατα 10%, ενα συγχρονιζε απο ανθρακονηματα εχει τοποθετηθει στη 2η σχεση κανοντας την αλλαγη κατα 5% ελαφρυτερη και η αντισταση της αλλαγης εχει μειωθει συνολικα κατα 25% – με αποτελεσμα ομαλοτερες και ευκολοτερες αλλαγες σχεσεων.

Με μηχανικο κιβωτιο, το νεο Jazz επιταχυνει απο 0 στα 100 km/h σε 11,2 δευτ., και πετυχαινει τελικη ταχυτητα 190 km/h.

Για το 2015 Jazz, το δημοφιλες, προαιρετικο κιβωτιο CVT της Honda ειναι ενα νεο συστημα που προσφερει ακομα καλυτερη οικονομια καυσιμου και σημαντικες βελτιωσεις στην οδηγησιμοτητα. Ενα νεο λογισμικο ελεγχου CVT εξελιχθηκε ειδικα για τις Ευρωπαϊκες αγορες ωστε να προσφερει την αμεση και γραμμικη αισθηση που αναμενεται απο ενα μηχανικο κιβωτιο. Αυτο συνεπαγεται βελτιωμενη αποκριση του κινητηρα στη θεση του πενταλ του γκαζιου, ενω οι στροφες του αυξανονται αναλογικα για μια πιο γραμμικη αισθηση.

Η οδηγησιμοτητα του CVT αποκτα πιο φυσικη αισθηση. Με τη χρηση νεου λογισμικου ελεγχου αποκλειστικου για την Ευρωπη που προσομοιωνει επτα σχεσεις και παρεχει βελτιστοποιημενη χαρτογραφηση αλλαγων σχεσεων. Δυο νεο προσθετα προγραμματα προσφερουν βελτιωσεις ειδικες για καθε περισταση.

Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιει το φρενο κινητηρα για υποστηριξη του οδηγου. Οταν το συστημα αναγνωρισει μια επιβραδυνση, κατηφορα η στροφη μεσω του συστηματος πεδησης, το EDDB αυτοματα αυξανει τις στροφες για αξιοποιηση του φρενου του κινητηρα. Στη συνεχεια αυτο επιτρεπει ταχεια ανακτηση της ταχυτητας μετα την επιβραδυνση η ταχεια επιταχυνση μετα τη στροφη.

Το Fast Off μετρα ποσο γρηγορα ο οδηγος αφηνει το πενταλ του φρενου και διατηρει σταθερες τις στροφες του κινητηρα για να ενεργοποιησει το φρενο του κινητηρα σε τετοιες περιπτωσεις. Το συστημα εχει προσαρμοστει εκτενως στους Ευρωπαϊκους αυτοκινητοδρομους πολλαπλων λωριδων και υψηλων ταχυτητων. Για παραδειγμα, το Fast Off αναγνωριζει ποτε ο οδηγος ετοιμαζεται να προσπερασει ενα προπορευομενο οχημα, αλλα δεν μπορει να ολοκληρωσει τον ελιγμο εξ αιτιας καποιου οχηματος στη γειτονικη λωριδα. Καθως ο οδηγος αφηνει γρηγορα το πενταλ του γκαζιου επιτρεποντας στο πισω οχημα να περασει, το Fast Off διατηρει ψηλα τις στροφες του κινητηρα, εν οψει της ολοκληρωσης του ελιγμου προσπερασης.

Το νεο κιβωτιο CVT προσφερει εντυπωσιακη οικονομια σε συνδυασμο με αυτες τις σημαντικες βελτιωσεις στην οδηγησιμοτητα. Το CVT επιτρεπει τη λειτουργια του κινητηρα στην πιο αποδοτικη ζωνη του το περισσοτερο διαστημα, μεταβαλλοντας συνεχως τη σχεση μεταδοσης αντι να ρυθμιζει το ανοιγμα της πεταλουδας του γκαζιου. Με αυτοματο ελεγχο απο το συστημα διαχειρισης του κινητηρα, το CVT επιλεγει τη βελτιστη σχεση εντος των επτα προεπιλεγμενων σχεσεων αναλογα με τις στροφες του κινητηρα, τη θεση του γκαζιου και την εντολη του οδηγου. Η οικονομια αυξανεται περαιτερω απο την πιο αραιη κλιμακωση του κιβωτιου και το μειωμενο βαρος – αποτελεσμα μιας εξορθολογισμενης σχεδιασης με μειωμενη πιεση τροχαλιας. Μειωσεις στην τριβη εχουν επιτευχθει μεσω μιας βελτιστοποιημενης χωρητικοτητας της αντλιας λαδιου, της μειωμενης αντιστασης του λαδιου, μιας πεδης οπισθεν χαμηλης τριβης, αλλα και της μειωσης των τριβων απο τα περιστρεφομενα εξαρτηματα.

Με το κιβωτιο CVT, το 2015 Jazz επιταχυνει στα 100 km/h σε 12 δευτερολεπτα μεχρι την τελικη ταχυτητα των 183 km/h.

Τολμηρη, φρεσκια εξωτερικη σχεδιαση και προηγμενη καμπινα
•       Νεο συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας Honda Connect με οθονη αφης 7 ιντσων

Η νεα εξωτερικη σχεδιαση εντασσει το νεο Jazz στην υπολοιπη οικογενεια των νεων και ανανεωμενων μοντελων Honda που παρουσιαζονται μεσα στο 2015. Το εμπρος τμημα υιοθετει το σχεδιαστικο θεμα ‘solid wing’ στη μασκα και τους προβολεις – κοινο σε ολη την οικογενεια 2015 Honda. Συγκριτικα με την προηγουμενη γενια Jazz, η φορμα του νεου μοντελου δειχνει πιο ανθεκτικη και φουτουριστικη.

Οι ισχυρες γραμμες που αναδυονται απο το τολμηρο σχημα Χ του εμπρος προφυλακτηρα και της μασκας αγκαλιαζουν το κατω ακρο των προβολεων, περνουν πανω απο το καπο και συνεχιζουν κατα μηκος της γραμμης οροφης μεχρι την πισω αεροτομη, πριν καταληξουν στην ποδια του πισω προφυλακτηρα, συνθετοντας μια εικονα ασφαλειας και δυναμης.

Στενες πλαϊνες γραμμες αμαξωματος ξεκινουν απο τους εμπρος θολους των τροχων διαμορφωνοντας μια σφηνοειδη και δυναμικη εμφανιση. Η αεροτομη πισω πορτας και το σχεδον καθετο πισω παρμπριζ προσφερουν μια ισχυρη αισθητικη, ενω τα γωνιωδη πισω φωτα τονιζουν την τολμηρη εμφανιση.

Το νεο Jazz θα διατιθεται σε τρεις εκδοσεις: βασικη, μεσαια και ανωτερη. Οι μεσαιες εκδοσεις εφοδιαζονται με πεντακτινες ζαντες αλουμινιου 15 ιντσων με σχεδιαση που παραπεμπει στην πιο δυναμικη οδηγικη αισθηση του νεου Jazz. Οι ανωτερες εκδοσεις διαθετουν αναβαθμισμενες ζαντες αλουμινιου 16 ιντσων με πεντακτινες διπλες ακτινες σε αποχρωσεις silver και dark gun metal grey.

Το 2015 Jazz διατιθεται σε τρεις μεταλλικες αποχρωσεις (Alabaster Silver, Tinted Silver και Brilliant Sporty Blue), τρεις ιριδιζουσες (White Orchid, Crystal Black και Attract Yellow) και δυο απλες (Milano Red και Sunset Orange). Η λαμπερη Sporty Blue ειναι νεα αποχρωση για το Jazz, ενω οι Tinted Silver, Sunset Orange και Attract Yellow ειναι νεες χρωματικες προτασεις που λανσαρονται για πρωτη φορα  στη σειρα της Honda στην Ευρωπη για το νεο Jazz.

Στο εσωτερικο, ολοι οι επιβατες βιωνουν μια αισθηση ελευθεριας και ευρυχωριας χαρη στο μεγαλο παρμπριζ που συναντα το πανελ της οροφης αρκετα πισω. Αυτο, μαζι με τα μεγαλα εμπρος φινιστρινια προσφερει αριστη ορατοτητα μπροστα, με αφθονο φως να εισερχεται μεσα στην καμπινα και με ολους τους επιβατες να απολαμβανουν εξαιρετικη ορατοτητα σε ενα ευαερο, ασφαλες περιβαλλον.

Λειτουργικη διαταξη αυξανει τη συγκεντρωση του οδηγου

Οι σχεδιαστες του 2015 Jazz εστιασαν σε μια απολαυστικη οδηγικη εμπειρια, γι’ αυτο η διαταξη της καμπινας ειναι βασισμενη στη λειτουργικοτητα ωστε ο οδηγος να ειναι συγκεντρωμενος στην οδηγηση και οι επιβατες να απολαμβανουν ενα ανετο και ξεκουραστο περιβαλλον.

Το κεντρικο πανελ ειναι ελαφρως κεκλιμενο προς τον οδηγο για να προσφερει καλη ορατοτητα και να εμπνεει αυτοπεποιθηση. Η σχεδιαση της καμπινας ειναι φιλικη προς το χρηστη κατι στο οποιο συμβαλλει η προσεκτικη τοποθετηση των βασικων αποθηκευτικων χωρων, μαζι με τις μεγαλες ποτηροθηκες μπροστα και ενα κεντρικο θαλαμο στο εμπρος υποβραχιονο που μπορει να χωρεσει ακομα και μια ταμπλετα.

Μεσα στην καμπινα χρησιμοποιουνται ποιοτικα υλικα ενω ξεχωριζουν η προηγμενη, μαλακη μαυρη επιφανεια του ταμπλο και οι ταπετσαριες υψηλων προδιαγραφων με  premium λεπτομερειες, υφασματα με κοντραστ αποχρωσεις και γυαλιστερα χρωμιωμενα ενθετα.

Το 2015 Jazz διαθετει αυξημενη σειρα ρυθμισεων μεσω του τιμονιου και των εμπρος καθισματων, προσφεροντας πολυαριθμες δυνατοτητες στην επιλογη της καταλληλης θεσης οδηγησης. Το τιμονι εχει επιπλεον 10 mm στη ρυθμιση αποστασης, ενω η διαδρομη του καθισματος του οδηγου εχει αυξηθει κατα 36,4 mm.

Το ταμπλο στην πλευρα του οδηγου περιλαμβανει ενα πινακα με τρια οργανα, το καθενα απο τα οποια πλαισιωνεται απο φωτισμενους δακτυλιους. Η λειτουργια ECO Assist της Honda μεταβαλλει το φως φοντου του ταχυμετρου απο λευκο σε πρασινο  κατα τη διαρκεια της αποδοτικης οδηγησης.

Με τα χειριστηρια του τιμονιου ο οδηγος μπορει να αλλαζει την απεικονιση των διαφορων πληροφοριων στη σχετικη LCD οθονη στη δεξια πλευρα του πινακα οργανων. Περα απο τα συνηθη δεδομενα του υπολογιστη ταξιδιου, οπως η καταναλωση καυσιμου, η αυτονομια και ο χρονος ταξιδιου, η οθονη προβαλλει  αναλογες προειδοποιησεις οταν καποια απο τα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας εχει ενεργοποιηθει.

Οι βασικες εκδοσεις εφοδιαζονται με AC στανταρ. Μεσω μιας οθονης LCD πεντε ιντσων στο κεντρο του ταμπλο οι επιβατες ελεγχουν το ραδιοφωνο, το CD η μουσικη απο προσωπικες συσκευες μεσω του ηχοσυστηματος τεσσαρων ηχειων 180-watt. Οι μεσαιες εκδοσεις εφοδιαζονται με μια οθονη αφης επτα ιντσων του συστηματος ενημερωσης / ψυχαγωγιας Honda Connect και χειριστηρια ηχοσυστηματος στο τιμονι.

Τα ανωτερα μοντελα απολαμβανουν ιδιαιτερα προνομια οπως δερματινο τιμονι, συστημα εισοδου χωρις κλειδι (keyless entry), start/stop κινητηρα μεσω μπουτον και χειριστηρια αφης για το αυτοματο A /C. Η κορυφαια εκδοση θα περιλαμβανει premium υφασματινα καθισματα, χρηση μαλακων υλικων σε βασικα σημεια αφης, και προσθετες πινελιες χρωμιου σε ολη την καμπινα.

Προηγμενο, νεο συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας
Προηγμενη συνδεσιμοτητα και ενημερωση/ψυχαγωγια προσφερει στο νεο Jazz το συστημα Honda Connect, που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα στην Ευρωπη στο 2015 CR-V. Αυτο τοποθετειται στανταρ στις μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις.

Το Honda Connect εχει διεπαφη φιλικη προς το χρηστη βασισμενη σε εφαρμογες υιοθετωντας τις γνωστες λειτουργιες αφης ‘pinch, swipe και tap‘ ενος συγχρονου smartphone. Τρεχοντας με Android,  το δημοφιλεστερο λειτουργικο συστημα κινητης τηλεφωνιας σε ολο τον κοσμο, το Honda Connect προσφερει ταχεια προσβαση σε διαδικτυακες  υπηρεσιες οπως web browsing, κυκλοφοριακη ενημερωση σε πραγματικο χρονο, ειδησεις και καιρος, social media, και διαδυκτιακοι μουσικοι σταθμοι.

Το Honda Connect διατιθεται με προ-εγκατεστημενες εφαρμογες, ενω ο χρηστης μπορει να κατεβασει περισσοτερες απο το Honda App Centre προκειμενου να εξατομικευσει την εμπειρια του. Η προ-εγκατεστημενη εφαρμογη “Aha” επιτρεπει την ανετη προσβαση σε χιλιαδες σταθμους – με μουσικη, ειδησεις, podcasts & audio books – καθως και social media feeds και τοπικες υπηρεσιες.

Ευκολο και διαισθητικο στη χρηση, η προσβαση στο συστημα γινεται μεσω μιας οθονης αφης επτα ιντσων στο κεντρο του ταμπλο. Η οθονη προσαρμοζεται συμφωνα με τις ατομικες προτιμησεις του χρηστη, ο οποιος μπορει να επιλεξει απο δυο διαφορετικα στυλ (skins) εξατομικευοντας πληρως το συστημα. Εγχρωμα εικονιδια διασφαλιζουν ταχεια και ευκολη λειτουργια πλοηγησης μεσω των μενου. Η οθονη αφης του Honda Connect προβαλλει επισης πληροφοριες του οχηματος – οπως πληροφοριες ταξιδιου, οικονομια καυσιμου και χρονο ταξιδιου.

Επιπλεον, το Honda Connect περιλαμβανει εκτενεις δυνατοτητες για συγχρονισμο με smartphones και λοιπες προσωπικες συσκευες πολυμεσων: WiFi, Bluetooth, HDMI, και MirrorLink – που αναπαραγει την οθονη μιας συνδεμενης συμβατης συσκευης ωστε να μπορει να ελεγχεται μεσω της οθονης αφης του ταμπλο.

Στανταρ στις ανωτερες εκδοσεις και προαιρετικα σε ολη τη γκαμα, η Honda προσφερει στους αγοραστες του Jazz το  βραβευμενο, δορυφορικο συστημα πλοηγησης Garmin. Το συστημα ειναι πληρως ενσωματωμενο στο Honda Connect και προ-φορτωμενοι χαρτες επιτρεπουν την πλοηγηση ακομα και σε περιοχες, χωρις σημα κινητης τηλεφωνιας.

Οι φωνητικες οδηγιες “στροφη – στροφη” πλαισιωνονται απο προηγμενα στοιχεια καθοδηγησης για να μπορουν οι χρηστες να αντεπεξερχονται με ευκολια στις πιο δυσκολες συνθηκες, ενω μια φωτορεαλιστικη διασταυρωση διευκολυνει την αναγνωριση διασταυρωσεων και εξοδων. Το συστημα περιλαμβανει επισης αποφυγη κυκλοφοριακης ανασχεσης σε πραγματικο χρονο, προειδοποιησεις οριων ταχυτητας, καθοδηγηση διαδρομων, απεικονιση σηματων, τρισδιαστατη απεικονιση κτιριων και περιοχων, αλλα και Οικολογικη Διαδρομη (Eco Routing). Δωρεαν ενημερωσεις χαρτων θα παρεχονται για πεντε χρονια, μοναδικο προνομιο για τη Honda.

Οι ανωτερες εκδοσεις του νεου Jazz περιλαμβανουν καμερα οπισθοπορειας, που προσφερει τρια ειδη απεικονισης: Normal view (Κανονικη), Wide view (Ευρυγωνια) και Top down view (Πανοραμικη), με την οθονη να προβαλλεται στην κεντρικη οθονη του ταμπλο. Η καμερα προβαλλει ‘δυναμικες οδηγιες’ που δειχνουν το δρομο που θα ακολουθησει το αυτοκινητο με την τρεχουσα γωνια διευθυνσης.

Ολοκληρωμενη σειρα χαρακτηριστικων προηγμενης ασφαλειας

•    Ολα τα Jazz ειναι εφοδιασμενα με City-Brake Active που βοηθα στην αποφυγη ατυχηματων με χαμηλη ταχυτητα
•    Advanced Driver Assist System με πεντε βοηθηματα ενεργητικης ασφαλειας
•    Νεο Advanced Compatibility Engineering στοχευει σε υψηλη αξιολογηση ασφαλειας

Οπως ολα τα νεα οχηματα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη, το Jazz εφοδιαζεται με μεγαλο αριθμο τεχνολογιων παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας που κανουν την οδηγηση ευκολοτερη και ασφαλεστερη.

Ολα τα Jazz που προοριζονται για την Ευρωπη θα εφοδιαζονται με το City-Brake Active System της Honda. Ειδικα σχεδιασμενο για την αποφυγη η μειωση της σφοδροτητας των ατυχηματων με χαμηλες ταχυτητες, το συστημα χρησιμοποιει τεχνολογια ρανταρ λεϊζερ για την ανιχνευση του δρομου μπροστα, εφαρμοζοντας αυτοματα πιεση πεδησης εαν διαπιστωθει επικειμενος κινδυνος συγκρουσης. Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να λειτουργει με ταχυτητες κατω απο 32 km/h. Αν το συστημα αναγνωρισει οτι υπαρχει κινδυνος συγκρουσης τοτε ενεργοποιειται  η προ-φορτιση φρενων και ενα ηχητικο και οπτικο σημα, πριν ακολουθησει ενα πληρως αυτονομο φρεναρισμα.

Η ολοκληρωμενη γκαμα τεχνολογιων ενεργητικης ασφαλειας της Honda γνωστη με την ονομασια ‘Advanced Driver Assist System’ διατιθεται προαιρετικα με το βασικο μοντελο και τοποθετειται στανταρ σε μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις. Το ADAS περιλαμβανει: Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support System.

Forward Collision Warning
Το Συστημα Προειδοποιησης Επικειμενης Εμπροσθιας Συγκρουσης – Forward Collision Warning εντοπιζει τον κινδυνο συγκρουσης με προπορευομενο οχημα (αυτοκινητο η φορτηγο), χρησιμοποιωντας την καμερα πολλαπλων λειτουργιων. Το συστημα λειτουργει οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα 15km/h και πανω. Εαν ανιχνευσει κινδυνο συγκρουσης, θα εκδωσει οπτικες και ηχητικες προειδοποιησεις. Η αποσταση προειδοποιησης μπορει να ρυθμιζεται συμφωνα με τις προτιμησεις του οδηγου και το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον ιδιο.

Traffic Sign Recognition System
Το Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας -Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιει τη καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την ανιχνευση οδικων σηματων που συναντα το οχημα στην πορεια του. Το συστημα αναγνωριζει αυτοματα και προβαλλει τα σηματα στην οθονη του ταμπλο μολις το αυτοκινητο περασει την πινακιδα.

Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να ανιχνευει στρογγυλες πινακιδες με ορια ταχυτητες και απαγορευτικα προσπερασης. Μπορουν να εμφανιζονται ταυτοχρονα δυο πινακιδες – στη δεξια πλευρα προβαλλονται μονο σηματα με ορια ταχυτητας και στην αριστερη τα απαγορευτικα προσπερασης και τα ορια ταχυτητας με προσθετες πληροφοριες οπως καιρικες συνθηκες, για παραδειγμα.

Intelligent Speed Limiter
Ο Ευφυης Περιοριστης Ταχυτητας (Intelligent Speed Limiter) συνδυαζει δυο κατα τα αλλα ανεξαρτητα συστηματα ασφαλειας– Adjustable Speed Limiter (Προσαρμοζομενο Περιοριστη Ταχυτητας) και Traffic Sign Recognition System (Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας) – προσφεροντας ενα προηγμενο στοιχειο υποστηριξης της ασφαλειας. Το συστημα Adjustable Speed Limiter –στανταρ σε ολα τα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη– ρυθμιζει τη μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου σε επιπεδο που οριζει ο οδηγος.

Με ενεργοποιημενο το Intelligent Speed Limiter, η μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου προσδιοριζεται αυτοματα απο το ισχυον, νομιμο οριο ταχυτητα το οποιο ανιχνευεται απο το Traffic Sign Recognition System. Οταν το οχημα περασει ενα σημα που δηλωνει ενα κατωτερο οριο ταχυτητας, τοτε αυτοματα και ομαλα επιβραδυνει, με μειωση ισχυος μεχρι τη μεγιστη ταχυτητα που δεν υπερβαινει το οριο ταχυτητας. Μια προειδοποιηση ηχει και το οριο ταχυτητας της ενδειξης αναβοσβηνει εαν το οχημα υπερβει το οριο κατα 3 km/h η παραπανω. Η μεγιστη ταχυτητα του οχηματος – ανεξαρτητως απο το πατημα του γκαζιου – δεν θα ξεπερασει αυτο το οριο. Οταν το οχημα περασει μια πινακιδα με υψηλοτερο οριο ταχυτητας, αυτο θα επιτρεψει στον οδηγο να επιταχυνει εως οτου το οχημα φτασει σε μια νεα μεγιστη επιτρεπομενη ταχυτητα, στο οποιο σημειο θα εμποδισει το οχημα να υπερβει το νεο οριο ταχυτητας. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.

Lane Departure Warning
Το συστημα Προειδοποιησης Αποκλισης απο τη Λωριδα Κυκλοφοριας – Lane Departure Warning χρησιμοποιει την καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την παρακολουθηση των σημανσεων στο δρομο. Εαν το αυτοκινητο αποκλινει απο την λωριδα στην οποια κινειται χωρις να αναψει φλας, τοτε το συστημα Lane Departure Warning προειδοποιει τον οδηγο με ηχητικα και οπτικα σηματα. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.

High Beam Support System
Το Συστημα Υποστηριξης Μεγαλης Σκαλας – High Beam Support System λειτουργει με ταχυτητες πανω απο 40km/h για την ενεργοποιηση / απενεργοποιηση της μεγαλης σκαλας φωτων αναλογα με τα αντιθετα ερχομενα / προπορευομενα οχηματα (αυτοκινητα, φορτηγα και μοτοσικλετες), ποδηλατα και το φωτισμο του περιβαλλοντος. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.

Παθητικη ασφαλεια ενσωματωμενη στη δομη
Ολα τα 2015 Jazz υιοθετουν την τεχνολογια δομης αμαξωματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) – πατεντα της Honda – που αποτελει τη βαση για τα αριστα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας, αυξανοντας την προστασια των επιβατων στις συγκρουσεις.

Ενα δικτυο συνδεδεμενων δομικων χαρακτηριστικων κατανεμει την ενεργεια κρουσης ακομα πιο ομοιομορφα στο εμπρος τμημα του οχηματος, μειωνοντας τις δυναμεις που μεταφερονται στην καμπινα επιβατων. Η δομη ACE ελαχιστοποιει επισης την πιθανοτητα να περασει το ενα οχημα πανω η κατω απο το αλλο σε περιπτωσεις μετωπικης η πλαγιομετωπικης συγκρουσης με μεγαλυτερο η μικροτερο οχημα.

Καθε 2015 Jazz που πωλειται στην Ευρωπη εφοδιαζεται με συνολικα εξι αεροσακους, μεγιστοποιωντας την προστασια των επιβατων. Οι εμπροσθιοι, οι πλευρικοι και οι αεροσακοι οροφης πληρους μηκους βασιζονται σε μια προηγμενη  ‘ευφυη’ σχεδιαση και ενεργοποιουνται μονον οταν ειναι απολυτως απαραιτητο.

Το 2015 Jazz ειναι σχεδιασμενο και κατασκευασμενο με στοχο μια κορυφαια καταταξη πεντε αστερων στα τελευταια και πολυ απαιτητικα Euro NCAP crash tests.

Αξεσουαρ και προαιρετικα πακετα για περισσοτερο στυλ, τεχνολογικη υποστηριξη και λειτουργικοτητα

Το νεο Jazz διατιθεται με μια πλουσια σειρα πακετων αξεσουαρ και μεμονωμενων επιλογων που επιτρεπουν στους ιδιοκτητες να εξατομικευουν το αυτοκινητο τους συμφωνα με τις προσωπικες προτιμησεις και τα γουστα τους.

Επιλογες πακετων αξεσουαρ

Sport Pack
Το φυσικο, σπορτιφ στυλ του Jazz αναδεικνυεται με το sport pack. Προσθηκη στις γυαλιστερες μαυρες εμπρος και πισω ποδιες, η πλαϊνη ποδια σε λαμπερη μαυρη αποχρωση και στο χρωμα του αμαξωματος και η αεροτομη οροφης στο χρωμα του αμαξωματος χαριζει στο αυτοκινητο μια δυναμικη εμφανιση και αισθηση.

Design Pack
Το design pack αναδεικνυει την κομψοτητα του Jazz και παραλληλα αναβαθμιζει και την εμφανιση του. Το πακετο περιλαμβανει εμπρος μασκα, διακοσμηση πισω πορτας και καλυμματα εξωτερικων καθρεπτων σε ασημι μεταλλικο.

Convenience Pack
Το convenience pack προσφερει ενα συνδυασμο αξεσουαρ που προστατευουν το Jazz απο γρατζουνιες, λασπη και αμμο. Περιλαμβανει πλαϊνα διακοσμητικα αμαξωματος, εμπρος και πισω λασπωτηρες και διακοσμητικα μαρσπιε που παρεχουν προστασια απο καιρικες συνθηκες και επιφανειακες φθορες.

Illumination Pack
Με το illumination pack, ενας συνδυασμος διαφορων φωτων δημιουργει μια ευχαριστη ατμοσφαιρα στο εσωτερικο του οχηματος. Περιλαμβανει μπλε φωτισμο στην περιοχη των ποδιων των εμπρος επιβατων και φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε.

Cargo Pack
Το Cargo Pack απευθυνεται σε ιδιοκτητες που μεταφερουν συχνα αποσκευες η ειδικο εξοπλισμο για επαγγελματικες δραστηριοτητες η τον ελευθερο χρονο τους. Περιλαμβανει ενα μοναδικο συνδυασμο λυσεων αποθηκευσης με ραφι χωρου αποσκευων με διαχωριστικα και ενα αποθηκευτικο χωρο κατω απο το ραφι.

Μεμονωμενες επιλογες αξεσουαρ
Το 2015 Jazz διατιθεται επισης με μια σειρα μεμονωμενων αξεσουαρ οπως μια εμπρος μασκα σε μεταλλικο ασημι για εξτρα λαμψη και μια χαρακτηριστικη εμφανιση.

Δυο συναρπαστικα σχεδια ζαντων αλουμινιου θα κανουν το Jazz να ξεχωρισει απο το πληθος. Η ζαντα Stardust 15 ιντσων φερει μαυρα περλε ανοιγματα και  diamond cut A επιφανεια σε στιλπνο διαφανες βερνικι. Η Nucleus 15 ιντσων εχει ρομβοειδη ασημι ανοιγματα και μια diamond cut A επιφανεια σε ματ διαφανες βερνικι.

Μια σειρα προστατευτικων αμαξωματος βοηθα στην προστασια του Jazz απο ενοχλητικες γρατζουνιες και φθορες ενω μια γνησια αεροτομη Honda δημιουργει μια πιο σοφιστικε εμφανιση. Μονον αξεσουαρ κορυφαιας ποιοτητας παιρνουν το πρασινο φως μετα τις διεξοδικες δοκιμες της Honda και η αεροτομη ειναι ειδικα εναρμονισμενη με καθε μοντελο. Επισης ειναι πληρως ενσωματωμενη στο αμαξωμα.

Στο εσωτερικο, αλουμινενια σπορ πενταλ προσφερουν εξτρα προσφυση για μεγιστο ελεγχο και χαριζουν στο cockpit μια πιο σπορ εμφανιση. Μια αναβαθμιση  του ηχοσυστηματος αναπαραγει πιστα μουσικη με την προσθηκη μιας συμπαγους μοναδας DSP (επεξεργασια ψηφιακου σηματος) στο στανταρ συστημα ηχου της Honda μεσα στο αυτοκινητο, παραπεμποντας σε ακουστικη χωρου live συναυλιων για την απολυτη ηχητικη εμπειρια.

Η βαση ταμπλετας ειναι ιδανικη για την ψυχαγωγια των επιβατων καθως ρυθμιζεται σε διαφορες θεσεις και γωνιες ωστε να μπορει καποιος να παρακολουθησει μια ταινια, να διαβασει emails η να παιξει παιχνιδια.

Οι ιδιοκτητες του Jazz που σκοπευουν να ρυμουλκησουν ενα τρεϊλερ αλλα δεν ειναι διατεθειμενοι να υπονομευσουν το στυλ του αυτοκινητου, μπορουν να επιλεξουν εναν αποσπωμενο κοτσαδορο.  Ολοι οι γνησιοι κοτσαδοροι της Honda ειναι σχεδιασμενοι για να ειναι χρηστικοι, πληρως συμβατοι και να ενσωματωνονται στα ηλεκτρικα και τα συστηματα ασφαλειας του Honda σας. Οι πελατες μπορουν να ρυμουλκουν το τρεϊλερ με μεγιστη ικανοτητα ρυμουλκησης 1.000 kg και καθετο φορτιο 95 kg.

Μια ισχυρη, ασφαλης σχαρα οροφης αυξανει τη μεταφορικη ικανοτητα του Jazz. Ποικιλες βασεις επιτρεπουν τη μεταφορα αξεσουαρ, απο σκι μεχρι χιονοσανιδες και ποδηλατα, καθως και προσθετων αποσκευων απελευθερωνοντας χωρο και αυξανοντας την ανεση των επιβατων. Η σχαρα οροφης μπορει να μεταφερει φορτια μεχρι 30 kg (μαξιμουμ 35 kg στην οροφη) και περιλαμβανει τεσσερις κλειδαριες για προσθετη ασφαλεια.

Το προστατευτικο σκυλου προσφερει ασφαλη μεταφορα κατοικιδιων και αποσκευων στο χωρο φορτωσης κατα τη διαρκεια του ταξιδιου. Αυτο διαχωριζει την καμπινα των επιβατων απο το χωρο των αποσκευων μεταξυ πλατης πισω καθισματων και οροφης.

Ενας αποθηκευτικος χωρος κατω απο το ραφι αυξανει την ικανοτητα μεταφορας στο χωρο αποσκευων και επιτρεπει την ασφαλη αποθηκευση μεμονωμενων στοιχειων.

Ενα αδιαβροχο, αντιολισθητικο ραφι ειναι τελεια σχεδιασμενο πανω στο ‘πατρον’ του χωρου αποσκευων και φερει υπερυψωμενα ακρα για προστασια του φινιρισματος απο ρυπους και γρατζουνιες. Περιλαμβανει επισης λογοτυπο Jazz και διαχωριστικα για την καλυτερη οργανωση και ταξη του χωρου.

Αισθητηρες πισω παρκαρισματος κανουν το παρκαρισμα ασφαλες, αβιαστο και ανετο. Αυτοι εκπεμπουν ενα ηχητικο σημα οταν το οχημα πλησιασει σε ενα αντικειμενο, δινοντας τη δυνατοτητα στον οδηγο να ελισσεται με ασφαλεια και στους πιο στενους χωρους σταθμευσης.

Εγγυημενη προστασια και ανεση προσφερουν επισης τα γνησια παιδικα καθισματα Honda για παιδια ολων των ηλικιων, απο νεογεννητα μεχρι δωδεκα ετων. Δυο τυποι διατιθενται με ‘οδηγους’ ISOFIX.

Τα φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε ειναι ελκυστικα αξεσουαρ που χαριζουν το αυτοκινητα μια προσωπικη πινελια ενω ταυτοχρονα προστατευουν τα μαρσπιε. Κατασκευαζονται απο ανοξειδωτο ατσαλι και διατιθενται σε δυο σχεδια: ενα με ενα συνδυασμο φινιρισματων και χαραγμενο λογοτυπο Jazz και ενα με μπλε φωτιζομενο λογοτυπο Jazz με μαυρη διακοσμηση.

Τα μαυρα πατακια Elegance με ενισχυση και κεντημενο εμβλημα Jazz δημιουργουν μια ακομα στυλιστικη πινελια στην περιοχη των ποδιων των επιβατων του Jazz.

Τεχνικες προδιαγραφες

Αμαξωμα και πλαισιο
Πενταθυρο, πενταθεσιο με αυτοφερομενο αμαξωμα. Ο βενζινοκινητηρας διατιθεται σε συνδυασμο με δυο κιβωτια.

Κινητηρας 
1.3 i-VTEC (βενζινης)
Τυπος    4 βαλβιδες ανα κυλινδρο
Κυβισμος    1.318
Διαμετρος x διαδρομη    73,0 x 78,7
Λογος συμπιεσης    13,5
Ισχυς    102 PS στις 6.000 rpm
Ροπη    123 Nm στις 5.000 rpm

Κιβωτιο
Μηχανικο – σχεσεις    6 η CVT Μεταβλητο με 7 προεπιλεγμενες σχεσεις

Αναρτηση και αποσβεση
Εμπρος    Γονατα MacPherson
Πισω    Ημιακαμπτος αξονας τυπου H

Συστημα διευθυνσης
Τυπος    Κρεμαγιερα
Στροφες (απο τερμα σε τερμα)    2,67 / 2,52
Κυκλος στροφης (στους τροχους)    4,9 m / 5,2 m
Κυκλος στροφης (στο αμαξωμα)    5,4 m

Φρενα
Εμπρος    Αεριζομενοι δισκοι
Πισω    Δισκοι

Τροχοι και ελαστικα
Διασταση ζαντας    Ελαστικα
x 15-ιντσων    185/60 R15 84H
x 16- ιντσων    185/55 R16 83H/V

Διαστασεις (mm)
Εξωτερικο    (mm)
Συνολικο μηκος    3.995
Συνολικο πλατος    1.694 (με εξωτερικους καθρεπτες)
Συνολικο υψος    1.550 (χωρις φορτιο)
Μεταξονιο    2.530

Χωρητικοτητες (L)
Χωρος αποσκευων    354 (καθισματα ορθια) / 1.314 (αναδιπλωμενα καθισματα , φορτωμενο μεχρι την οροφη)
Ρεζερβουαρ καυσιμου    40

Βαρη (kg)
Αποβαρο     1066    1092

Επιδοσεις και καταναλωση 
Μεγιστη ταχυτητα (km/h)  190  CVT  183
0-100 km/h (δευτ.)    11,2  CVT  12,0
Καταναλωση στην πολη (l/100 km)    6,1 (15”)
6,2 (16”)    5,3 (15”)
5,5 (16”)
Καταναλωση εκτος πολης (l/100 km)    4,3 (15”)
4,5 (16”)    4,1 (15”)
4,5 (16”)
Καταναλωση μικτου κυκλου (l/100 km)    5,0 (15”)
5,1 (16”)    4,6 (15”)
4,9 (16”)
Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο (g/km)    116 (15”)
120 (16”)    106 (15”)
114 (16”)


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!