Η AMG A45 S είναι… παράνοια!

Το ξεραμε, το περιμεναμε, αλλα και παλι δεν μπορουμε να το… συνειδητοποιησουμε. Η Mercedes-AMG παρουσιασε το mega hatch της (ω ναι!) την Α45 S 4Matic+ με το οποιο υποσχεται οτι θα διαφεντευσει την κατηγορια. Και επειδη οι αριθμοι μας… κανουν τη δουλεια, εχουμε και λεμε: Με αποδοση 421 ιππων, το νεο γερμανικο δημιουργημα μπορει να… δαγκωνει supercars για πρωινο, καθως κανει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση σε μολις 3,9 δευτερολεπτα, ενω διαθετει και drift mode!


Το μοντελο φοραει τον διλιτρο 4κυλινδρο turbo M139, ο οποιος δανειζεται πολλες τεχνικες λυσεις που εχουν χρησιμοποιηθει στον 4λιτρο V8 της Mercedes- AMG και θα προσφερεται σε δυο εκδοσεις ιπποδυναμης. 


Στη στανταρ εκδοση (στις A45 4Matic+ και CLA45 4Matic+) ο Μ139 αποδιδει 387 ιππους στις 6.500 σ.α.λ. και αποδιδει τη ροπη του (480 Nm) μεταξυ των 4.750 και 5.000 σ.α.λ. Εϊναι δηλαδη, κατα 85 ιππους ισχυροτερο απο οτι τον \”γνωρισαμε\” στην Α35.


Στην ισχυροτερη εκδοση του, με την πιεση του turbo στα 2,1 bar και water injection για τον twin-scroll turbocharger, ο M139 αποδιδει (στις A45 S 4Matic+ και CLA45 S 4Matic+) την απιστευτη δυναμη των 421bhp στις 6750 σ.α.λ. και 541 Nm ροπης αναμεσα στις 5000 και 5250 σαλ. 


Τα νουμερα ειναι εξωφρενικα, αν σκεφτει κανεις οχι μονο οτι τα βλεπαμε προ ετων σε supercars, αλλα και οτι αποδιδονται απο εναν διλιτρο. Στην περιπτωση μας, τον ισχυροτερο τετρακυλινδρο παραγωγης που ειναι κατα 45 ιππους δυνατοτερος απο τον Μ133 της προηγουμενης Α45.


Οσο για τις επιδοσεις; Στην πιο \”αδυναμη\” εκδοση, η Α45 ειναι μολις κατα 0,1 δευτερολεπτο πιο αργη απο αυτη με τους 421 ιππους στο 0-100, ενω και στις δυο εκδοσεις η τελικη ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 χ.α.ω. ενω οι ρυποι και οι καταναλωσεις ειναι ιδιοι (189 g/km και 8,3 lt/100 km). Η νεα A45 AMG S φοραει στανταρ το οκταταχυτο σειριακο διπλου συμπλεκτη κιβωτιο και συστημα τετρακινησης, με λειτουργια AMG torque control η οποια διαχωριζει τους ηλεκτρονικα ελεγχομενους συμπλεκτες, διαφοροποιωντας το ποσοστο δυναμης που στελνεται στον καθε ενα απο τους πισω τροχους


Με αυτο τον τροπο, ο οδηγος εχει τη δυνατοτητα να στειλει το μεγαλυτερο ποσοστο της κινησης στους πισω τροχους, ενεργοποιωντας τη λειτουργια Drift Mode, η οποια, ωστοσο, περιλαμβανεται ως εξτρα στο πακετο AMG Dynamic Plus. Συνολικα, το νεο μοντελο διαθετει εξι διαφορετικα modes οδηγησης: Comfort, Sport, Sport+, Slippery, Individual και Race – με το τελευταιο να ειναι στανταρ στην Α 45 S και προαιρετικο με το AMG Dynamic Plus για τα στανταρ μοντελα.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=WYzo0TPnH0o&w=320&h=266]


Στο νεο μοντελο, η AMG \”φορεσε\” και καινουρια φρενα. Προκειται για τετραπιστονους δισκους 350mm εμπρος και μονοπιστονους 330 mm πισω στη στανταρ Α45 4Matic+, ενω για την S, αλλαζουν τα εμπρος φρενα, τα οποια ειναι εξαπιστονα με δισκους 360 mm και βαμμενες κοκκινες δαγκανες.  Το μοντελο θα διατιθεται με 18αρες και 19αρες ζαντες, ενω η τιμη του στην Ελλαδα αναμενεται. Οπως και αν εχει… this is madness!!!

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!