Η DS Automobiles σκοπεύει να μείνει στη Formula E, τουλάχιστον μέχρι το 2026

 


  Μετα τις δυο πρωτες γενιες των μονοθεσιων Formula E που ελαμψαν με τις επιτυχιες τους (η DS Automobiles ειναι ο μονος κατασκευαστης που εχει κερδισει τουλαχιστον ενα E-Prix καθε σεζον απο την εναρξη του συγκεκριμενου θεσμου), η Γαλλικη premium εταιρεια αυτοκινητων θα εξελιξει ενα νεο αγωνιστικο και θα ανανεωσει τη δεσμευση της στο 100% ηλεκτρικο αγωνιστικο της προφιλ. Με τους Jean-Éric Vergne, António Félix da Costa και την ομαδα DS TECHEETAH, η DS Automobiles εχει κερδισει ολους τους τιτλους οδηγων και ομαδων τις τελευταιες δυο σεζον, υπογραφοντας το ρεκορ των νικων και των pole position μετα την εισαγωγη του μονοθεσιου “Gen2”.

 

  Για να εμφανιστει απο το 2022/2023, το νεο μονοθεσιο 3ης γενιας, με την ονομασια “Gen3”, θα ειναι ελαφρυτερο, πιο δυνατο χαρη στις σημαντικες εξελιξεις που θα αυξησουν την ισχυ κατα 40%, εως 350 kW στις κατατακτηριες δοκιμες και 300 kW στον αγωνα. Το συστημα ανακτησης ενεργειας θα αφορα πλεον και τους δυο αξονες και θα μπορει να φτασει το μεγιστο των 600 kW (ενω το τρεχον αντιστοιχο στο “Gen2” μονοθεσιο ειναι 250 kW). Συμφωνα με τη φιλοσοφια της, η Formula E θα επιτρεπει σε καθε κατασκευαστη αυτοκινητων να εξελισσει τη δικη του μοναδα ισχυος και το σχετικο λογισμικο.

 

  Xavier Mestelan Pinon, Διευθυντης DS Performance: “Στην DS Automobiles, υπαρχει πολυ στενη σχεση μεταξυ των εξελιξεων στη Formula Ε και των ηλεκτροκινητων αυτοκινητων για την καθημερινοτητα μας στους δρομους. Εχουμε μαθει πολλα απο την 1η γενια της Formula E μεχρι τωρα και η επιτυχια ηταν οπως φανηκε στο τελος της διαδρομης, καθως κατακτησαμε ολους τους τιτλους απο την εναρξη της χρησης του Gen2 μονοθεσιου. Με το νεο αυτοκινητο, η Formula E θα ανεβει ενα σκαλοπατι ακομα απο την αποψη της αποδοσης και θα πρεπει επισης να δει την πιθανοτητα ενσωματωσης των εξαιρετικα γρηγορων επαναφορτισεων”.

 

  Béatrice Foucher, Διευθυνων Συμβουλος της DS Automobiles: “Η ηλεκτροκινηση ειναι ο πυρηνας της παγκοσμιας στρατηγικης της DS Automobiles. Ημασταν ο πρωτος κατασκευαστης premium αυτοκινητων που εισηλθε στη Formula E και η μαρκα μας επωφεληθηκε σημαντικα απο τη δουλεια και τις επιτυχιες της DS Performance, τοσο απο αποψη εξελιξης, οσο και απο την αναγνωρισιμοτητα της μαρκας. Εαν σημερα η DS Automobiles ειναι ο κατασκευαστης με την πλειαδα μηχανικων συνολων στα μοντελα του και με τον χαμηλοτερο μεσο ορο εκπομπων CO2 στην Ευρωπη, συμβαινει εν μερει χαρη στην τεχνογνωσια που αποκτηθηκε στη Formula E. Η επεκταση της δεσμευσης μας εως το 2026 θα μας προσφερει νεες ευκαιριες για να συνεχισουμε την εξελικτικη μας διαδικασια!”.

 

  Jamie Reigle, Διευθυνων Συμβουλος της Formula E:“Η DS Automobiles ηταν ενας απο τους πρωτους κατασκευαστες που ενταχθηκαν στη Formula E οταν οι ομαδες αρχισαν να εξελισσουν τους κινητηρες των αγωνιστικων αυτοκινητων τους και αποτελεσε μεγαλη εμπνευση για εμας, να δουμε τον εκτενη στολο ηλεκτρικων οχηματων που εχουν εισαχθει στους δρομους απο τοτε. Ειμαι χαρουμενος που οι μοναδικοι back to backπρωταθλητες της Formula E εχουν εξασφαλισει μια θεση στο podium της εκκινησης για τη 9η σεζον, καθως επιβεβαιωνεται η θεση της Formula E ως κορυφαιας πλατφορμας εξελιξης και τεχνολογιας για τους κορυφαιους κατασκευαστες αυτοκινητων στον κοσμο. Ανυπομονουμε να ανακαλυψουμε νεες κορυφες κατα την επομενη φαση του Παγκοσμιου Πρωταθληματος ABB FIA Formula E με την DS Automobiles.”

 

  Η DS Automobiles και ο συνεργατης της TECHEETAH προετοιμαζονται επι του παροντος για τους πρωτους αγωνες της νεας σεζον που θα πραγματοποιηθουν στο Diriyah (Σαουδικη Αραβια) στις 26-27 Φεβρουαριου. Αυτοι θα ειναι οι πρωτοι βραδινοι αγωνες στην ιστορια της Formula Ε. Στο τιμονι των δυο DS E-TENSE FE20 θα ειναι ο πρωταθλητης António Félix da Costaκαι ο μοναδικος δις πρωταθλητης της Formula E, Jean-Eric Vergne.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!