Η Fiat ανανέωσε τα Panda και Tipo


  Εαν ειναι κατι για το οποιο η Fiat εγινε διαχρονικα αγαπητη στο ευρυ κοινο, ειναι η ικανοτητα της να φτιαχνει συμπαθητικα, φτηνα, ομορφα, πρακτικα, οικονομικα αυτοκινητα που μπορουν να τα κανουν ολα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτων ειναι το Panda, το οποιο μετα απο περισσοτερο απο μια δεκαετια στην αγορα ανανεωνεται για… νεες δοξες. Το αυτο συμβαινει και με το Tipo, το οποιο απεκτησε και εκδοση Cross, που ειναι μαλλον μεγαλα νεα!

 


   Η οικογενεια των μοντελων της Fiat, η οποια ειναι εστιασμενη στην ευχρηστια και την πρακτικοτητα και αποτελειται απο τα Panda και Tipo, αποκτα μια νεα σειρα εκδοσεων που στοχευει να προσφερει την ιδανικη λυση στις διαφορετικες αναγκες των συγχρονων ανθρωπων. Με αυτο τον τροπο, οι εκδοσεις Life εστιαζουν στις καθημερινες μετακινησεις, οι εκδοσεις Cross σε οσους αγαπουν την περιπετεια, ενω οι εκδοσεις Sport απευθυνονται σε οσους αναζητουν το δυναμικο στιλ. 

 

  Απο την πλευρα του, το Νεο Tipo Cross, ερχεται να φερει μια σειρα ξεχωριστων χαρακτηριστικων που συνθετουν ενα  δυναμικο crossover, ιδανικο για νεες οικογενειες που αγαπουν τις εξορμησεις, τον πλουσιο εξοπλισμο και το στιλ, απολαμβανοντας ομως ολα τα παραπανω με προσιτο κοστος αγορας και χρησης.   

 


  «Η παρουσιαση της νεας οικογενειας εκδοσεων της Fiat
που εστιαζουν στην ευχρηστια και την πρακτικοτητα, αποτελει ενα σημαντικο βημα στην ανανεωση της γκαμας μας, ωστε να ανταποκρινεται με το καλυτερο τροπο στις νεες αναγκες του κοινου,» δηλωσε ο κ. Luca Napolitano, Επικεφαλης των Fiat, Lancia & Abarth για την περιοχη ΕΜΕΑ. «Οι νεες εκδοσεις συνεχιζουν τη στρατηγικη μας να προσφερουμε λυσεις αυτοκινησης για ολους, τοσο για τις αστικες, οσο και τις εκτος πολης μετακινησεις, οι οποιες ειναι ολο και πιο φιλικες προς το περιβαλλον, με προηγμενες λυσεις συνδεσιμοτητας και δινουν απαντησεις στα θελω των πελατων μας. Απο την μια πλευρα η γκαμα της οικογενειας του θρυλικου 500 και απο την αλλη η γκαμα των επιτυχημενων, χρηστικων Panda και Tipo, συνθετουν τη δισυποστατη φυση της Fiat. Τα Panda και Tipo αποτελουν σημερα μια οικογενεια εκδοσεων που φερνουν νεα προηγμενα χαρακτηριστικα, χωρις να θυσιαζουν στο ελαχιστο την πρακτικοτητα τους. Αλλωστε αυτο ειναι ενα απο τα βασικα συστατικα της επιτυχιας τους, με τις πωλησεις των δυο μοντελων να αντιστοιχουν στο 58% των συνολικων πωλησεων της Fiat 

 

  Το 2020, αποτελεσε σημαντικη χρονια για το στρατηγικο πλανο αναπτυξης της Fiat που ξεκινησε το Φεβρουαριο με την παρουσιαση του νεου υβριδικου συνολου των Panda και 500 και συνεχιστηκε με την παρουσιαση του νεου ηλεκτρικου 500, του πρωτου αμιγως ηλεκτρικου μοντελου του Ομιλου Fiat Chrysler Automobiles

 

Το νεο Tipo Cross


  Η οικογενεια του Tipo αποκτα ενα νεο μελος, το οποιο ερχεται να συμπληρωσει τις εκδοσεις sedan, hatchback και station wagon. Το νεο Tipo Cross ειναι ενα πραγματικο crossover που δημιουργηθηκε για οσους δεν θελουν να θυσιασουν στο ελαχιστο την πρακτικοτητα και την ευχρηστια, αλλα παραλληλα αναζητουν ενα πιο δυναμικο, ξεχωριστο, με νεανικο χαρακτηρα αλλα και προσιτο αυτοκινητο για τις μετακινησεις τους. Η απαντηση σε αυτες της απαιτησεις ειναι το νεο «οικογενειακο» crossover της Fiat.

 

  Το νεο Tipo Cross εχει μεγαλυτερο πλατος και υψος, ενω χαρη στη νεα μασκα αποκτα ενα πιο επιβλητικο στιλ. Η αυξημενη αποσταση απο το εδαφος κατα 4εκ. και οι νεοι μεγαλυτεροι τροχοι ενισχυουν τη στιβαρη εικονα, ενω προσφερουν και μια ψηλοτερη και με καλυτερη ορατοτητα θεση οδηγησης. Χαρη και στις ενσωματωμενες μπαρες οροφης, συνολικα σε σχεση με τις συμβατικες εκδοσεις του μοντελου, το Tipo Cross εχει μεγαλυτερο υψος κατα 7εκ., ενω οι σχεδιαστικες “cross” λεπτομερειες, οπως τα προστατευτικα καλυμματα των φτερων και τα μαρσπιε, προσφερουν αισθητικα, αλλα και πρακτικα οφελη.

 

  Η εφαρμογη νεων χαρακτηριστικων συνεχιζεται και στο εσωτερικο, οπου το νεο Tipo Cross διαθετει ενα νεο ψηφιακο πινακα οργανων με μια οθονη TFT 7 ιντσων που ρυθμιζεται συμφωνα με τις επιθυμιες του οδηγου και προσφερει πληθος πληροφοριων. Για πρωτη φορα επισης διαθεσιμο ειναι το συστημα πολυμεσων Uconnect 5, το οποιο παρουσιαστηκε με το νεο ηλεκτρικο 500. Με οθονη αφης υψηλης αναλυσης 10,25 ιντσων, δυνατοτητα ασυρματης συνδεσης mirroring μεσω των εφαρμογων  Apple CarPlay™ και Android Auto™, αλλα και κορυφαιες λυσεις εξατομικευσης, το Tipo Cross αποκτα μια απο τις πλεον συγχρονες προτασεις τεχνολογιας στο χωρο της αυτοκινητοβιομηχανιας. 

 

  Οι νεες επιλογες συνεχιζουν και στον τομεα των κινητηρων προδιαγραφων Euro6DFinal, οπου το νεο Tipo Cross εφοδιαζεται με δυο κινητηρες diesel αποδοσης 95 και 130 ιππων αντιστοιχα, αλλα και με τον πρωτοεμφανιζομενο turbo κινητηρα 1.0 GSE T3 των 100 ιππων. Ο συγκεκριμενος κινητηρας αποτελει μελος της προηγμενης οικογενειας κινητηρων FireFly Turbo, εχει αποδοση 74 kW (100 ιπποι), ενω η μεγιστη ροπη των 190 Nm ειναι διαθεσιμη μολις απο τις 1.500σ.α.λ. Η υψηλη ροπη απο τις χαμηλες στροφης συμβαλει σε μια εξαιρετικα ανετη και ευχαριστη οδηγικη εμπειρια, ενω παραλληλα διατηρει την καταναλωση καυσιμου και τις εκπομπες ρυπων σε χαμηλα επιπεδα, με το Tipo Cross με τον βενζινοκινητηρα των 100 ιππων να εκπεμπει μολις 121γρμ./χλμ. στον κυκλο WLTP. Αντιστοιχα χαμηλες ειναι οι εκπομπες και στους δυο κινητηρες diesel των 95 (1,3 λιτρα) και 130 (1,6 λιτρα) ιππων που ξεκινουν απο τα 110γρμ./χλμ επισης στο νεο κυκλο WLTP.

 

Το νεο Panda Sport


  Η γκαμα του δημοφιλους Panda εμπλουτιζεται με την εκδοση Panda Sport, αλλα και με ενα νεο συστημα πολυμεσων με οθονη αφης 7 ιντσων. Εξωτερικα η εκδοση Sport ξεχωριζει χαρη στις διχρωμες ζαντες ελαφρου κραματος διαμετρου 16 ιντσων, το λογοτυπο “Sport” στα εμπρος φτερα και το αποκλειστικο ματ χρωμα Matt Gray. Για οσους επιθυμουν μια ακομα πιο δυναμικη εκφραση του Panda Sport, το πακετο Pandemonio Pack προσφερει δαγκανες φρενων κοκκινου χρωματος και σκουρα τζαμια, ενω στο εσωτερικο τα νεα καθισματα με τις κοκκινες ραφες και οι αποκλειστικοι για τη συγκεκριμενη εκδοση χρωματισμοι συμπληρωνουν την εικονα του σπορτιφ Panda. Για πρωτη φορα, το μοντελο θα ειναι διαθεσιμο και με ενα νεο συστημα πολυμεσων με οθονη αφης 7 ιντσων, το οποιο θα προσφερει πληρη συμβατοτητα λειτουργιας mirroring Μεσω των εφαρμογων Apple CarPlay™ και Android Auto™.

 

  Κινηση στο νεο Panda Sport, αλλα και στις urban η crossυπαρχουσες εκδοσεις του μοντελου,  δινει το γνωστο υβριδικο συστημα προδιαγραφων Euro 6DFinal. Ο βενζινοκινητηρας με τον κινητηρα του ενος λιτρου συνδυαζεται με τον ηλεκτροκινητηρα BSG, με το συνολο να εχει αποδοση 51,5 Kw (70 ιππους), προσφεροντας υψηλη ροπη απο τις χαμηλες στροφες και εξαιρετικη οικονομια καυσιμου.  

 

Μια νεα ιστορια, για μια νεα οικογενεια εκδοσεων


  Ευελικτη και πολυσχιδης, η νεα οικογενεια εκδοσεων των Panda και Tipo, επιτρεπει στη Fiat να προσφερει μια ακομα πιο ολοκληρωμενη και προσιτη για ολους λυση αυτοκινησης που ανταποκρινεται στις αναγκες των αγοραστων καθε ηλικιας. Τοσες διαφορετικες αναγκες, για μικρες η μεγαλυτερες «αποστολες», οπως η μεταφορα των παιδιων στο σχολειο, η τα ψωνια στο σουπερ μαρκετ, η ακομα και μια αποδραση στην εξοχη αναζητουν την καταλληλη επιλογη οχηματος.  

  

  Για να εξηγησει τη λυση που εδωσε σε αυτο το περιπλοκο θεμα, η Fiat δημιουργησε μια νεα ιστορια που περιγραφει τις διαφορετικες αναγκες των ενοικων μιας πολυκατοικιας. Εκει μπορουμε να δουμε πως τρεις διαφορετικες εκδοσεις – Life, Cross και Sport– ικανοποιουν τις αναγκες διαφορετικων πελατων με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Ετσι μπορουν να επιλεξουν αναμεσα στο υβριδικο συνολο του Panda, το οποιο αποτελει το πιο προσιτο υβριδικο μοντελο στην αγορα, η το νεο Turbo κινητηρα αποδοσης 100 ιππων του Tipo Cross. Αντιστοιχα μπορουν να επιλεξουν τα προηγμενα συστηματα υποβοηθησης οδηγησης (ADAS) που ταιριαζουν στις αναγκες τους, αλλα και το συστημα πολυμεσων που τους εξυπηρετει. Η αναπτυξη της γκαμας του Panda και του Tipo ειναι με τετοιο τροπο σχεδιασμενη ωστε να κανει πιο ευκολη και ξεκαθαρη την επιλογη εκδοσης, δινοντας την ευκαιρια στον αγοραστη να επιλεξει το αυτοκινητο που θα καλυψει με τον ιδανικο τροπο τις απαιτησεις του.

 

Panda καιTipo, δυο success stories


  Τα Fiat Panda και Tipo αποτελουν δυο απο τις μεγαλυτερες εμπορικες επιτυχιες της Ιταλικης αυτοκινητοβιομηχανιας. Το Tipo εχει ηδη ξεπερασει τις 700.000 πωλησεις, εκ των οποιων το 75% εχουν πραγματοποιηθει εκτος Ιταλιας. Ακομα πιο εντυπωσιακα ειναι τα νουμερα στην περιπτωση του Panda, ενος ονοματος που πρωταγωνιστει στην ιστορια του αυτοκινητου εδω και 40 χρονια. Μαζι με το 500, το Panda, βρισκεται στην κορυφη της Ευρωπης στην κατηγορια των αυτοκινητων πολης, με πωλησεις ανω των 375.000 μοναδων το 2019. Με την προσθηκη του νεου υβριδικου συνολου, το Panda ανεβασε ακομα περισσοτερο την αποδοση του τη φετινη χρονια, επιτυγχανοντας τη μεγαλυτερη αυξηση πωλησεων στην κατηγορια με ποσοστο 3,7%, ενω πετυχε και ρεκορ μεριδιου αγορας που στην Ευρωπη εφτασε το 17,8%. Οι παραπανω αριθμοι επιβεβαιωνουν την εμπιστοσυνη του κοινου στο μοναδικο αυτοκινητο πολης που διαθετει δικινητες και τετρακινητες εκδοσεις, επιλογες κινητηρων βενζινης, CNG και υβριδικο συστημα, αλλα και εκδοσεις με αστικο η SUV αμαξωμα.

 

Τα αυθεντικα αξεσουαρ της Mopar κανουν καθε Panda και Tipoμοναδικο


  Η Mopar, επισημη μαρκα υπηρεσιων after sales του Ομιλου Fiat Chrysler Automobiles δημιουργησε μια αυθεντικη σειρα αξεσουαρ για να κανει καθε Panda και Tipo μοναδικο. Στη βαση των επιλογων βρισκεται το DFence, το πρωτοποριακο συστημα καθαρισμου της καμπινας των επιβατων. Το DFenceεμποδιζει την εισοδο μικρο-σωματιδιων στο εσωτερικο της καμπινας και αλλεργιογονων παραγοντων σε ποσοστο πρακτικα 100%. Παραλληλα μειωνει τη δημιουργια μουχλας και βακτηριδιων σε ποσοστο 98% χαρη στη χρηση ενος καθαριστη αερα, αλλα και μιας συσκευης καθαρισμου επιφανειων UV. Παραλληλα μια συλλογη απο περισσοτερα απο 80 αξεσουαρ σχεδιαστηκαν ωστε να κανουν ξεχωριστη την εμφανιση καθε Panda και Tipo και παραλληλα να διαμορφωνουν επιπλεον πρακτικες λυσεις, συμφωνα παντα με τις αναγκες καθε πελατη.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!