Η Ford με το GT θα τρέξει στον εξάωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring την Κυριακή

Αυτο το Σαββατοκυριακο, μετα απο συντομο διαλειμμα που ακολουθησε τον αγωνα στο Le-Mans, η ομαδα της Ford Chip Ganassi με τα αγωνιστικα Ford GT φιλοδοξει πλεον να κατακτησει το πρωταθλημα στον εξαωρο αγωνα του Nürburgring για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Αντοχης της FIA!


Ο αγωνας 6 Ωρων του Nürburgring θα ξεκινησει την Κυριακη 24 Ιουλιου στις 13:00 CET (14.00 ωρα Ελλαδος).

Η ομαδα της Ford Chip Ganassi φιλοδοξει πλεον να κατακτησει το πρωταθλημα αφου ηγειται του Endurance Trophy (FIA) για τις LM GTE Pro Teams ενω βρισκεται στην 3η θεση του World Endurance Cup στην κατηγορια GT.

«Προσφατα ανακοινωσαμε οτι η Ford ηρθε για να μεινει,» δηλωσε ο Dave Pericak, Ford Performance global director, αναφερομενος στην προσφατη ανακοινωση οτι το αγωνιστικο προγραμμα του Ford GT θα τρεχει μεχρι το 2019. «Οι προσθεσεις μας ειναι πολυ σαφεις καθως ειμαστε εδω για να κερδισουμε. Με την ομαδα IMSA να διαπρεπει, νιωθουμε ενθουσιασμενοι για τους οδηγους του WEC που επιστρεφουν στην πιστα του Nürburgring. Ξερουμε οτι θα ειναι δυσκολο αλλα ειμαστε ετοιμοι για τις προκλησεις που μας περιμενουν.»

Η ομαδα οδηγων για το #66 Ford GT εχει γινει διμελης απο τριμελης που ηταν, καθως ο τριτος οδηγος του Le Mans, Billy Johnson, εχει επιστρεψει στους αγωνες στις ΗΠΑ. Με την τεταρτη θεση τους στο Le Mans που τους χαρισε βαθμους στο WEC (καθως οι τρεις πρωτοι που τερματισαν δεν συμμετεχουν στο WEC) ο Γερμανος Stefan Mücke και ο Γαλλος Olivier Pla ηγουνται της καταταξης του World Endurance Cup στην κατηγορια GT.

«Το Le Mans ηταν μεγαλη επιτυχια για ολους τους εμπλεκομενους στο προγραμμα» δηλωσε ο Mücke. «Ηταν μια τρομερη προσπαθεια απο ολη την ομαδα και σε κανει πραγματικα περηφανο για το οτι ανηκεις σε αυτη. Τωρα ηρθε η στιγμη να κατακτησουμε μια πρωτη νικη WEC και ασφαλως να αγωνιστουμε για το πρωταθλημα. Προηγουμεθα στην καταταξη των οδηγων, που ειναι θαυμασιο συναισθημα, αλλα η σεζον ειναι μεγαλη και οι ανταγωνιστες ισχυροι. Ασφαλως θελουμε να κερδιζουμε σε αγωνες αλλα απαιτειται συνεπεια και η συγκομιδη οσο το δυνατον περισσοτερων βαθμων. 


Και συνεχισε: «Πραγματικα μου αρεσει το Nürburgring. Περσι η ατμοσφαιρα ηταν καταπληκτικη εκει με ολο τον ενθουσιασμο που νιωσαμε απο τους θεατες, και ελπιζω το σκηνικο να επαναληφθει το ερχομενο Σαββατοκυριακο. Η πιστα ειναι ενδιαφερουσα οχι μονο για εμας τους οδηγους αλλα και επειδη τα χαρακτηριστικα της παρεχουν καποιες καλες ευκαιριες για προσπεραση, πρεπει λοιπον να μπορουμε να προσφερουμε ενα ωραιο θεαμα. Το Nürburgring συνδυαζει τα παντα: αργα τεχνικα τμηματα με στροφες υψηλων και μεσαιων ταχυτητων. Η συμπεριφορα του Ford GT ειναι αριστα ισορροπημενη, ειμαι λοιπον σιγουρος οτι μπορουμε να αγωνιστουμε για μια θεση στο βαθρο.» 

Οι οδηγοι του #67 Ford GT αγωνιστηκαν σκληρα στο Le Mans, οπου χρειαστηκε να αντιμετωπισουν ενα προβλημα στο κιβωτιο πριν ξεκινησει ο αγωνας που τους αφησε πισω. Η ενατη θεση στην οποια τερματισαν δεν ηταν αντιπροσωπευτικη της προσπαθειας του πληρωματος του #67. Ο Βρετανος αγωνιζομενος Harry Tincknell προσφατα ανανεωσε το συμβολαιο του με την ομαδα της Ford και θα πλαισιωσει τους Βρετανους Andy Priaulx και Marino Franchitti στο Nürburgring αυτο το Σαββατοκυριακο.

«Πρωτον ειμαι ευτυχης που παραμενω στη Ford σε μια τοσο συναρπαστικη σεζον για το Ford GT!” δηλωσε ο Tincknell. «Η πιστα του Nürburgring ειναι απο τις αγαπημενες μου και εκει κατα κανονα πηγαινω καλα. Πραγματικα εχει λιγα απ’ ολα χρειαζεσαι λοιπον ενα αυτοκινητο που να ειναι ισχυρο σε ολους τους τομεις για να εισαι ανταγωνιστικος. Πιστευω οτι το εχουμε αυτο με το Ford GT και ανυπομονω να τα δωσω ολα αντιμετωπος με τους ανταγωνιστες μας. 

«Υπαρχουν μερικες μεγαλες ζωνες φρεναρισματος στην πρωτη στροφη και στο τελευταιο σικεϊν, που παρεχουν αριστες ευκαιριες για προσπεραση καθως προηγουνται των μεγαλων ευθειων. Το πρωτο κομματι ειναι πολυ στενο και με στροφες  και πρεπει να ακολουθεις με θρησκευτικη ευλαβεια την αγωνιστικη γραμμη για να εισαι γρηγορος. Τα εσακια του Schumacher ειναι πραγματικα γρηγορα, θα ειναι ευκαιρια να δοκιμαστει η αεροδυναμικη του αυτοκινητου μας και εχω την περιεργεια να δω εαν μπορουμε να παμε με τερμα γκαζι.»

Η αγωνιστικη δραση ξεκινα στην πιστα μηκους 5.148-km του Nürburgring την Παρασκευη, 22 Ιουλιου, οταν τα αυτοκινητα θα μπουν για τις πρωτες ελευθερες δοκιμες στις 12:00 CET. Ο αγωνας 6 Ωρων του Nürburgring θα ξεκινησει στις 13:00 CET την Κυριακη 24 Ιουλιου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!