Η Hyundai αναρριχήθηκε στην 7η κορυφαία μάρκα αυτοκινήτου


Η Hyundai εχει κανει αλματα προοδου και συνεχιζει να κανει


• H Ηyundai Motor κατακτα την 39η θεση στην ετησια καταταξη αξιας της μαρκας της Interbrand σε παγκοσμιο επιπεδο 
• Η Hyundai Motor βαθμολογηθηκε ως κορυφαια κορεατικη μαρκα αυτοκινητου και βρισκεται στον αριθμο 7 του κλαδου
• Η μαρκα αυξανει την αξια της σε $ 11,3 δισ,., αυξηση της ταξεως του 8,5% απο το 2014

Η Hyundai Motor ειναι η 39η μεγαλυτερη μαρκα στον κοσμο, συμφωνα με τα νεα αποτελεσματα που μολις κυκλοφορησαν απο τους ειδικους της Interbrand παγκοσμιως.

Σημειωνοντας αυξηση 8,5% στην αξια μαρκας απο το περασμενο ετος, που ανερχεται σε $ 11,3 δισ, η Κορεατικη εταιρεια ειναι επισης η εβδομη μεγαλυτερη μαρκα της αυτοκινητοβιομηχανιας σε παγκοσμιο επιπεδο. Κατα την τελευταια δεκαετια η Hyundai Motor εχει αυξησει την αξια της κατα περισσοτερο απο $ 7 δισ, σημειωνοντας ανοδο 36 θεσεων και καθιερωνοντας την μαρκα αναμεσα στα μεγαλυτερα ονοματα στον πλανητη.

Εχοντας μπει σε μια εντατικη περιοδο αλλαγων, που χαρακτηριζεται απο το ευρηματικο και συναισθηματικο μαρκετινγκ, η Hyundai Motor εχει ενισχυσει σημαντικα την αναγνωρισιμοτητα της μαρκας απο τους πελατες. Δημιουργωντας ενα ενισχυμενο προφιλ σε ολους τους τομεις του πολιτισμου, του αθλητισμου, της εταιρικης κοινωνικης ευθυνης και με νεα, υψηλης ποιοτητας προϊοντα, η Hyundai Motor εχει αναβαθμισει το προφιλ της ως μια μαρκα που φροντιζει τους πελατες της και συνδεεται μαζι τους ανα τον κοσμο.

Αναγνωριζοντας την εξαιρετικη αυτη επιτευξη, ο Mike Rocha, Global Brand Valuation Director της Interbrand δηλωσε : «Παρα το υπερ-ανταγωνιστικο περιβαλλον, η Hyundai εχει καταφερει να ενισχυσει την παγκοσμια παρουσια της μεσα απο μια αξιοσημειωτη βελτιωση των προϊοντων της και της εικονας της μαρκας. Η συνεχης δεσμευση της Hyundai Motor να παρεχει μια εξαιρετικη εμπειρια στον πελατη με καθε ευκαιρια, βοηθα να την τοποθετησει στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια ως μια πραγματικα διαφοροποιημενη μαρκα σε πολλες αγορες σε ολο τον κοσμο. \”

Αντιστοιχα ο κ. Won Hong Cho, Chief Marketing Officer της Hyundai Motor, δηλωσε: «Το 2015, η κατευθυνση Modern Premium της μαρκας εχει γινει πιο ορατη και συντομα θα ακολουθησουν ακομη πιο συναρπαστικες καινοτομιες. Κοιτωντας προς το μελλον, βλεπουμε τους εαυτους μας να παιζουν κεντρικο ρολο στον επαναπροσδιορισμο της μετακινησης και τη διαμορφωση της με επικεντρο τον ανθρωπο. Για να φθασουμε εκει, υποσχομαστε να γινουμε μια εταιρεια πραγματικα στοχευμενη στη φροντιδα, οχι απλα μια εταιρεια που αρεσει στο κοινο για τα αυτοκινητα που κατασκευαζει, αλλα μια εταιρεια που εχει αγαπηθει για το τι αντιπροσωπευει. \”

Εστιαζοντας στην απολυτη ικανοποιηση του πελατη μεσω μιας προσεγγισης φροντιδας, η Hyundai Motor εχει προχωρησει προσφατα στην ηλεκτρονικη διαδικασια πωλησης οχηματων και διερευνα νεους τροπους να αλληλεπιδρα με τους πελατες της ωστε να γινει ενας πολυτιμος εταιρος στη ζωη τους. 


Η καταταξη της Hyundai Motor την τελευταια δεκαετια (Interbrand):
Ετος Γενικη Καταταξη Αξια μαρκας (Δισ.$)
2015                        39    11.3
2014                       40    10.4
2013                        43        9.0
2012                        53    7.5
2011                        61    6.0
2010                        65    5.0
2009                        69    4.6
2008                        72    4.8
2007                        72    4.5
2006                        75    4.1

Το top 10 της αυτοκινητοβιομηχανιας για το 2015 :
Καταταξη   Εταιρεια     Αξια Μαρκας (Δισ.$) 
1               Toyota 49.0
2                  BMW 37.2
3               Mercedes-Benz 36.7
4                Honda 22.9
5                    VW 12.5
6                   Ford 11.5
7                Hyundai 11.3
8                   Audi 10.3
9                Nissan 9.0
10              Porsche 8.0

Οι βαθμολογιες της Interbrand υπολογιζονται βασει των ισολογισμων των εταιρειων σε συνδυασμο με τις δραστηριοτητες μαρκετινγκ, ενω αντανακλα επισης τη δυνητικη κερδοφορια της καθε μαρκας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!