Η Hyundai παρουσιάζει νέες τεχνολογίες κλιματισμού

Στους δυσκολους καιρους του κορωνοϊου, οταν καποιοι φοβουνται ακομα και τον… εαυτο τους, καποιοι δουλευουν για να αναπνεουμε καθαροτερο αερα. Ενας απο αυτους ειναι η Hyundai Motor, η οποια, αναγνωριζοντας την αυξανομενη ανησυχια για την ποιοτητα του αερα,  ανακοινωσε την αναπτυξη νεων καινοτομων τεχνολογιων για τη βελτιωση της ποιοτητας του αερα στην καμπινα του οχηματος και τη δημιουργια ενος πιο ευχαριστου  περιβαλλοντος για τους επιβατες.


Για την ακριβεια, ο κορεατικος κολοσσος παρουσιασε τρεις νεες καινοτομες τεχνολογιες κλιματισμου – «After-Blow», «Multi-Air Mode» και «Fine Dust Indicator». Οι τεχνολογιες θα εισαχθουν αρχικα σε επιλεγμενα μοντελα που θα κυκλοφορησουν στην αγορα της Κορεας και θα εφαρμοσθουν στο μελλον σε νεα οχηματα Hyundai και Genesis παγκοσμιως.

Τεχνολογια After-Blow


Η τεχνολογια «After-Blow» διατηρει τον εξατμιστη [evaporator] στεγνο αποτρεποντας την αναπτυξη μουχλας στο συστημα κλιματισμου, το οποιο μπορει να προκαλεσει δυσαρεστη οσμη κατα τη διαρκεια των θερινων μηνων.


Οταν ο κινητηρας σβησει το συμπυκνωμα στον εξατμιστη στραγγιζει φυσικα για περιπου 30 λεπτα, η «After-Blow» τεχνολογια ενεργοποιειται για 10 λεπτα ωστε να στεγνωσει τον εξατμιστη και να αποβαλλει δυσαρεστες οσμες. Το συστημα κλιματισμου επιτρεπει αυτοματα την εισροη εξωτερικου αερα κατα τη διαρκεια αυτης της διαδικασιας για να αποτρεψει την παραμονη υγρασιας.

Χρησιμοποιει εναν εξυπνο αισθητηρα (IBS) για την παρακολουθηση της μπαταριας και απενεργοποιει τη λειτουργια οταν η μπαταρια βρισκεται σε χαμηλη σταθμη, προλαμβανοντας την οποια ανησυχια σχετικα με την αποφορτιση της μπαταριας. Απενεργοποιειται επισης οταν το συστημα κλιματισμου δεν χρησιμοποιειται για ενα ορισμενο χρονικο διαστημα η οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλη.

Τεχνολογια Multi-Air Mode

Η τεχνολογια «Multi-Air Mode» χρησιμοποιει πολλαπλους αεραγωγους δημιουργωντας ενα πιο ευχαριστο περιβαλλον στην καμπινα επιβατων.


Οταν αυτη η λειτουργια ειναι ενεργοποιημενη, ο αερας διαχεεται στους νεους, εκτος απο τους κανονικους, αεραγωγους στα καθισματα του οδηγου και του συνοδηγου. Ο συνολικος ογκος αερα παραμενει ο ιδιος, αλλα η διασπορα του μειωνει την αμεση επαφη με τους επιβατες.

Αυτη η λειτουργια μπορει να ενεργοποιηθει και να απενεργοποιηθει επιλεγοντας το αναλογο προγραμμα οδηγησης.

Τεχνολογια Fine Dust Indicator

Η τεχνολογια «Fine Dust Indicator» καταγραφει σε πραγματικο χρονο τον αερα μεσα στο οχημα και παρεχει ψηφιοποιημενες πληροφοριες, επιτρεποντας στον οδηγο να διαχειριζεται καλυτερα την ποιοτητα του αερα.


Η λυχνια διαφοροποιειται χρωματικα αναλογα με το επιπεδο συγκεντρωσης  μικροσωματιδιων μεγεθους νανοκλιμακας (PM 2.5) μεσα στο οχημα χρησιμοποιωντας ακεραιους αριθμους και χρωματα για την καλυτερη ενημερωση του οδηγου : Μπλε απο 0 ​​εως 15 μg / m3 (Καλο), Πρασινο απο 16 εως 35 μg / m3 (Μετριο), Πορτοκαλι απο 36 εως 75 μg / m3 (Κακο) και Κοκκινο απο 76 μg / m3 η υψηλοτερο (Πολυ καλο).


Το συστημα καθαρισμου αερα ρυθμιζει αυτοματα την ενταση του αερα απο 3 εως 8 και μεταβαινει σε λειτουργια ανακυκλοφοριας του αερα ενεργοποιωντας το συστημα κλιματισμου  ενω μειωνει την υγρασια στο εσωτερικο του οχηματος. Μπορει επισης να χρησιμευσει ως υπενθυμιση στον οδηγο για να αντικαταστησει τα φιλτρα κλιματισμου.

Το πως λειτουργουν τα συστηματα αυτα, μπορεις να το δεις στο ακολουθο video
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8bOwyuUuOTo]


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!