Η Nissan δοκιμάζει EV με τεχνολογία διπλού μοτέρ και σύστημα ελέγχου όλων των τροχών

Οι επιδοσεις των ηλεκτρικων οχηματων κανουν  αλματα,  με νεες τεχνολογιες που θα παρουσιαστουν στην επομενη γενια EVs της Nissan. Μολις προσφατα, η Nissan αποκαλυψε ενα δοκιμαστικο αυτοκινητο υψηλων επιδοσεων με διπλο μοτερ και με συστημα ελεγχου και των τεσσαρων τροχων, εξοπλισμενο με νεες τεχνολογιες που αναπτυσσονται για την επομενη γενια EVs της εταιρειας.


Το συγκεκριμενο οχημα που βασιζεται στο 100% ηλεκτρικο Nissan LEAF e +, διαθετει ενα ενισχυμενο συστημα μεταδοσης της κινησης σε ολους τους τροχους που τροφοδοτουνται απο δυο κινητηρες υψηλης ισχυος εμπρος / πισω, ενσωματωμενους  στην τεχνολογια ελεγχου του σασι, που εχει αναπτυχθει απο τη Nissan. Το αποτελεσμα ειναι ενα ηλεκτροκινητο συστημα ελεγχου ολων των τροχων, το οποιο θα παει τις επιδοσεις των ηλεκτρικων αυτοκινητων της Nissan,  σε νεο επιπεδο.


\”Συντομα, η Nissan θα λανσαρει μια επομενη γενια EV που θα ειναι μια πραγματικη ανακαλυψη\”, δηλωσε ο Takao Asami, ανωτερος αντιπροεδρος της Nissan, για την ερευνα και την προηγμενη τεχνολογια. \”Η νεα τεχνολογια ελεγχου των ηλεκτροκινητων τροχων, που τωρα βρισκεται σε εξελιξη,  ενσωματωνει τις τεχνολογιες ελεγχου της ηλεκτροκινησης και 4WD της Nissan με την τεχνολογια ελεγχου του σασι, για να επιτυχει ενα τεραστιο αλμα στην επιταχυνση, στο συστημα διευθυνσης και στις επιδοσεις της πεδησης, οπως συμβαινει και στα πιο προσφατα σπορ αυτοκινητα.”


Αυτη η συναρπαστικη τεχνολογια EV ειναι βασικο στοιχειο τoυ Nissan Intelligent Mobility, το οραματος της εταιρειας για το πως τα οχηματα οδηγουνται, τροφοδοτουνται και ενσωματωνονται στην κοινωνια.

Ισχυροι, διπλοι κινητηρες υψηλης αποδοσης

Χρησιμοποιωντας χωριστους εμπρος και πισω ηλεκτρικους κινητηρες, το κινητηριο συνολο παραγει 227 κιλοβατ μεγιστης ισχυος και 680 Nm μεγιστης ροπης. Τα μεγεθη αυτα, συμπληρωνονται απο τον εξαιρετικα υψηλης ακριβειας ελεγχο του καθε κινητηρα, κατι για το οποιο φροντιζει η προηγμενη τεχνολογια EV της Nissan, προσφεροντας εξαιρετικη αποκριση, σε συνδυασμο με μια ασυνηθιστα ομαλη επιταχυνση.

Οι οδηγοι μπορουν να επωφεληθουν απο το συστημα ελεγχου των τεσσαρων τροχων σε ολες σχεδον τις οδικες συνθηκες, αυξανοντας τις οδηγικες επιδοσεις τους, αλλα και  την αυτοπεποιθηση τους.

Ανετη κυλιση για ολους τους επιβατες

Ο ακριβης ελεγχος του δοκιμαστικου αυτοκινητου και στους δυο κινητηρες, παρεχει απαραμιλλη ανεση οδηγησης. Το “βημα” και η “βυθιση” του οχηματος ελαχιστοποιουνται με την προσθηκη ανακτησης ενεργειας κατα την πεδηση και απο τον πισω κινητηρα, εκτος του συνηθισμενου αντιστοιχου τροπου με τον εμπροσθιο κινητηρα. Για παραδειγμα, κατα την επιβραδυνση στους δρομους της πολης  αυτο βοηθα τους επιβατες να μην αναταρασσονται. Ετσι μειωνονται οι πιθανοτητες για ναυτια και σχετικη δυσφορια. Ομοιως, σε δυσβατους, ανωμαλους δρομους και οταν το οχημα επιταχυνει, ο ελεγχος του κινητηρα βελτιστοποιειται για να διατηρει την μεγιστη δυνατη ανεση στην κυλιση,  ελαχιστοποιωντας την ακανονιστη κινηση.

Ανεξαρτητος ελεγχος φρενων για κορυφαιους οδηγικους χειρισμους

Εκτος απο τη βελτιστοποιηση της κατανομης ροπης στους εμπρος και πισω τροχους, το συστημα εφαρμοζει ανεξαρτητο ελεγχο φρενων σε καθε εναν απο τους τεσσερις τροχους για να μεγιστοποιησει την πλευρικη  δυναμη που παραγεται απο καθε ελαστικο. Αυτο επιτρεπει στους οδηγους να απολαμβανουν τις στροφες με ελαχιστες διορθωσεις στο συστημα διευθυνσης.

Ενας “φαρος” του Nissan Intelligent Mobility 

Παρα το γεγονος οτι ειναι ενα δοκιμαστικο αυτοκινητο με τεχνολογια καλα κρυμμενη μεσα του, το ειδικα διαμορφωμενο εξωτερικο του επικοινωνει με τον πλεον αποτελεσματικο τροπο την προηγμενη τεχνολογια του Nissan Intelligent Mobility και δημιουργει ενθουσιασμο για τη νεα εποχη της τεχνολογιας στα EVs της Nissan. Εξοπλισμενο με αγωνιστικα φτερα και τροχους,  αυτο το δοκιμαστικο αυτοκινητο δειχνει οτι ειναι ετοιμο να “καταβροχθισει” την ασφαλτο ! 

Στο εσωτερικο του, το δοκιμαστικο αυτοκινητο διαθετει μια οθονη 12,3 ιντσων τοποθετημενη στο κεντρο του πινακα οργανων, η οποια αναφερει σε πραγματικο χρονο πληροφοριες σχετικα με την τεχνολογια ελεγχου του οχηματος, μεσω ενος περιβαλλοντος γραφικων. Με το προσαρμοσιμο μενου, ο οδηγος μπορει να κατανοησει καλυτερα την κινηση του οχηματος και να κρινει την αποδοση της τεχνολογιας ελεγχου ολων των τροχων,  με μια ματια.

Αυτοπεποιθηση ανεξαρτητως οδοστρωματος

Η ηλεκτρικη τεχνολογια ελεγχου των τεσσαρων τροχων αυξανει την αυτοπεποιθηση των οδηγων, σε ενα ευρυ φασμα οδικων συνθηκων. Για παραδειγμα οταν στριβει σε χιονισμενους δρομους, το οχημα μπορει να ακολουθησει πιστα την επιθυμητη γραμμη του οδηγου,  χαρη στον εξαιρετικα υψηλης ακριβειας ελεγχο του κινητηρα και των φρενων. Με δεδομενο για τον οδηγο οτι μπορει να χειριστει μια τετοια ποικιλια οδικων συνθηκων, η οδηγηση γινεται ασυγκριτα συναρπαστικη. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!