Η Nissan λανσάρει το ολοκαίνουργιο NOTE στην Ιαπωνία

 


  Η Nissan παρουσιασε προσφατα το ολοκαινουργιο NOTE στην Ιαπωνια, με τις πωλησεις να ξεκινουν στις 23 Δεκεμβριου.

 

  Το νεο NOTE θα διατιθεται αποκλειστικα με τον ηλεκτρικο κινητηριο συνολο e-POWER της Nissan. Ως το μοντελο με τις καλυτερες πωλησεις της εταιρειας στην μητρικη αγορα της, το νεο αυτοκινητο συνεχιζει να διαδραματιζει βασικο ρολο στο παγκοσμιο σχεδιο μετασχηματισμου της,  με την κωδικη ονομασια Nissan NEXT.

 


  “Το 2016, το NOTE e-POWER εγινε περιζητητο με το που αρχισαν οι πωλησεις του στην Ιαπωνια”, δηλωσε ο Ashwani Gupta, διευθυνων συμβουλος της Nissan. “Με το ολοκαινουργιο NOTE, θελουμε να προσφερουμε την απολαυστικη οδηγηση του e-POWER σε ακομη περισσοτερους αγοραστες.  Μολις δοκιμασετε το e-POWER, θα ανακαλυψετε αμεσως γιατι  το εχουν αγκαλιασει οι πελατες μας. Προσφερει γραμμικη και συναρπαστικη επιταχυνση που ειναι μοναδικο χαρακτηριστικο της ηλεκτροκινησης, αλλα χωρις τον περιορισμο της φορτισης της μπαταριας. Αυτη ειναι η δυναμη του e-POWER. \”

 

 Νωριτερα φετος, η Nissan παρουσιασε το Kicks e-POWER στην Ιαπωνια, την Ταϊλανδη και την Ινδονησια, ενω σχεδιαζει να λανσαρει συντομα την τεχνολογια e-POWER στην Ευρωπη και την Κινα. Μεχρι στιγμης  εχουν πωληθει σχεδον 430.000 οχηματα, εξοπλισμενα με το καινοτομο συστημα μεταδοσης κινησης.

 


  Μεχρι το τελος της οικονομικης χρησης του 2023, η Nissan αναμενει να παραδωσει περισσοτερα απο 1 εκατομμυριο ηλεκτροκινητα οχηματα, σε ετησια βαση, συμπεριλαμβανομενων των μοντελων EV και e-POWER, σε αγοραστες  σε ολο τον κοσμο. 

 

  “Χαρη στα ηλεκτροκινητα συστηματα μεταδοσης κινησης στα μοντελα μας,  θελουμε να προωθησουμε την εξελιξη των οχηματων και να συνεχισουμε να προσφερουμε ενθουσιασμο και ευχαριστηση στους πελατες μας”, δηλωσε ο Gupta.

 

Σχεδιασμος που ξεπερνα τα εσκαμμενα

 


  Το ολοκαινουργιο NOTE παρουσιαζει την τελευταια σχεδιαστικη φιλοσοφια της Nissan, του Διαχρονικου Ιαπωνικου Φουτουρισμου (Timeless Japanese Futurism). Η απλη αλλα δυναμικα συγχρονη και διακριτικη ιαπωνικη προσεγγιση, κανει το NOTE να ξεχωριζει απο τα αλλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου.

 

  Η χαρακτηριστικη μασκα V της Nissan πλαισιωνει το εξωτερικο, σχηματιζοντας μια ισχυρη γραμμη V κατω απο τους λεπτους προβολεις. Οι χαρακτηριστικες  γραμμες εκτεινονται απο το μπροστινο μερος, “χαρασσοντας”  το πλευρικο προφιλ και μεταβαινοντας στα πισω λεπτα φωτιστικα σωματα οριζοντιου σχεδιασμου. Η συνολικη εντυπωση ειναι μια προηγμενη, απλη και δυναμικη σχεδιαση, συνωνυμο της ηλεκτροκινητης εποχης.

 

  Το μοτιβο της μπροστινης μασκας αντλει εμπνευση  απο τον παραδοσιακο ιαπωνικο σχεδιασμο, μεταδιδοντας μια πινελια χειροτεχνιας. Την περιτεχνη μασκα πλαισιωνουν οι κομψοι προβολεις με τεσσερις  λυχνιες LED, προσδιδοντας στην μπροστινη οψη μια δυναμικη και σπορ εμφανιση.

 


 Το μοντερνο συνολο συμπληρωνουν και οι ζαντες αλουμινιου δεκαεξι ιντσων, με σχεδιο που θυμιζει λεπιδα σπαθιου, κανοντας ακομα πιο ξεχωριστη την παρουσια του νεου NOTE στον δρομο. 

 

  Το μοντελο ερχεται με 13 διαθεσιμους χρωματικους συνδυασμους, συμπεριλαμβανομενων δυο επιλογων διχρωμιας  και ενος εντυπωσιακου μπλε με την ονομασια Vivid Blue. Διατιθεται επισης το νεο χρωμα Opera Mauve, ειδικα σχεδιασμενο για το NOTE.

 

Ανετο, ευρυχωρο εσωτερικο, γεματο τεχνολογια

 


  Το νεο NOTE  αψηφα τις προκαταληψεις σχετικα με τους εσωτερικους χωρους για τα αυτοκινητα της κατηγοριας του,  ελαχιστοποιωντας το αποτυπωμα των υλικων και  αυξανοντας παραλληλα την ανεση και την τεχνολογια. Η κεντρικη κονσολα ειναι τοποθετημενη με γνωμονα την  ευκολη προσβαση στον μικρο ηλεκτρονικο μοχλο αλλαγης ταχυτητας, απελευθερωνοντας τον  χωρο κατω απο αυτον.

 


  Τα καθισματα Zero Gravity και τα μεγαλα υποβραχιονια ,  προσφερουν αυξημενη ανεση σε ταξιδια μεγαλων αποστασεων. Για τους πισω  επιβατες, ο χωρος υπερβαινει κατα πολυ τις προδιαγραφες της κατηγοριας, με αφθονο χωρο για το κεφαλι και τα ποδια, καθως και ανακλινομενες πλατες καθισματων. Η πισω πορτα εχει ενα ευρυ ανοιγμα με προσβαση  σε εναν ανετο χωρο αποσκευων, καθιστωντας πανευκολη τη φορτωση και την εκφορτωση αντικειμενων.

 


  Η τεχνολογια αιχμης διασφαλιζει οτι οι πληροφοριες ειναι αμεσα διαθεσιμες με μια ματια. Κατα την εισοδο, τον οδηγο καλωσοριζει η μεγαλη ενσωματωμενη οθονη διεπαφης με τον χρηστη,  που συνδεει τις πληροφοριες του οχηματος και τις λεπτομερειες πλοηγησης με εναν απροσκοπτο οριζοντιο προσανατολισμο.  Τα ψηφιακα οργανα μετρησης, απεικονιζουν τις πληροφοριες με ευκρινεια και σαφηνεια. Η κεντρικη κονσολα προσφερει ασυρματη φορτιση, αγκαλιαζοντας τη συνδεδεμενη, ψηφιακη εποχη.

 

Προηγμενη ισχυς

 

  Το ολοκαινουργιο NOTE  αντιπροσωπευει την τριτη γενια του μοντελου. Η εντελως νεα πλατφορμα και ο σχεδιασμος του,  δινουν μια νεα, προηγμενη οπτικη.

 

  Επιπλεον, το νεο NOTE  διαθετει τη δευτερη γενια του αναγνωρισμενου ηλεκτροκινητου συστηματος e-POWER της Nissan. Τωρα, οντας επανασχεδιασμενο και αναβαθμισμενο, το συστημα παραγει περισσοτερη ισχυ, εμπειρια οδηγησης υψηλοτερης ποιοτητας και βελτιωμενη αποδοση. Αντιπροσωπευει μια βαθμιαια αλλαγη στις επιδοσεις,  με αποκριση στην επιταχυνση, ομαλη επιβραδυνση και αθορυβη κυλιση, που μονο ενα ηλεκτροκινητο συστημα μεταδοσης κινησης μπορει να προσφερει.

 

  Η νεα γκαμα του ΝΟΤΕ θα διαθετει και ενα αμιγως ηλεκτρικο τετρακινητο μοντελο, με δυο ισχυρους ηλεκτροκινητηρες μπροστα και πισω αντιστοιχα,  που θα μεταδιδουν την κινηση και στους τεσσερις τροχους. Το μοντελο AWD εχει προγραμματιστει να κυκλοφορησει τον προσεχη Δεκεμβριο.

 

Το e-POWER εξελισσεται

 

  Το συστημα δευτερης γενιας e-POWER διαθετει ολοκαινουργιο ηλεκτροκινητηρα και μετατροπεα.  Η ροπη του ηλεκτροκινητηρα εχει αυξηθει κατα 10% και η αποδοση κατα 6%, παρεχοντας ισχυρη, συναρπαστικη επιταχυνση ειτε απο σταση η κατα την προσπεραση. Η τεχνολογια ελεγχου του e-POWER εχει ρυθμιστει ωστε να επιτυγχανει ομαλοτερη επιταχυνση, βελτιωνοντας παραλληλα σε σημαντικο βαθμο την ησυχια στην καμπινα. 

 

  Ο νεος μετατροπεας ειναι τωρα 40% μικροτερος και 30% ελαφρυτερος. Ο ενσωματωμενος βενζινοκινητηρας που χρησιμοποιειται για την παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας ειναι επισης πιο αποδοτικος, τοσο σε επιπεδο ισχυος οσο και σε αυτο της εξοικονομησης καυσιμου.  Ο κινητηρας λειτουργει τωρα σε χαμηλοτερες στροφες και με μικροτερη συχνοτητα κατα τη διαρκεια μιας συνηθισμενης οδηγησης. Σε συνδυασμο με την  βελτιωμενη ηχομονωση στο αμαξωμα , τα επιπεδα θορυβου κατα την κυλιση ειναι αρκετα χαμηλοτερα για την κατηγορια.

 

  Ως παγκοσμια πρωτια, η παραγωγη της ηλεκτρικης ενεργειας ελεγχεται συμφωνα με τις οδικες συνθηκες. Οταν ο θορυβος  αυξανεται λογω των επιφανειακων συνθηκων του οδοστρωματος και της ταχυτητας του οχηματος, ο κινητηρας ενεργοποιειται  για να φορτισει την μπαταρια του e-POWER. Αυτο  συνεπαγεται μειωση της  αναγκης για  λειτουργια του κινητηρα σε, υπο διαφορετικα,  ησυχες συνθηκες.

 

Ολιστικη προσεγγιση με προηγμενη τεχνολογια ασφαλειας

 

  Η προηγμενη τεχνολογια ασφαλειας του νεου NOTE προσφερει ολιστικη καλυψη, επαυξανοντας  τα επιπεδα υποστηριξης και εμπιστοσυνης για τον οδηγο του.  Οι οδηγοι μπορουν να απολαυσουν το ProPILOT της Nissan με Navi-link, το οποιο συγχρονιζεται με το συστημα πλοηγησης και ανιχνευει  το οριο  ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομους, αναπροσαρμοζοντας αυτοματα την προκαθορισμενη ταχυτητα. Επιπλεον, το συστημα χρησιμοποιει  δεδομενα πλοηγησης για να εκτιμησει τη γωνια των επερχομενων στροφων και να επιβραδυνει αναλογα το οχημα.

 

  Ως ακομα μια πρωτια για την Nissan, το πλαισιο του οχηματος ενσωματωνει τον εξαιρετικα υψηλης αντοχης χαλυβα  1.470 MPa, συμβαλλοντας με αυτο τον τροπο τοσο στη μειωση του βαρους οσο και στη βελτιωση της παθητικης ασφαλειας.

 

Βιντεο με το ολοκαινουργιο Nissan NOTE :

 


 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!