Η Volvo γιορτάζει είκοσι χρόνια προηγμένης τετρακίνησης


Η Volvo Cars συμπληρωνει εικοσι χρονια παρουσιασης συστηματων τετρακινησης, με τα κλασσικα μηχανικα συστηματα πλεον, να συμπληρωνονται απο ηλεκτρικα συστηματα τετρακινησης, βασισμενα στην υβριδικη τεχνολογια.

Το 2017 η Volvo συμπληρωνει μια εικοσαετια σχεδιασμου, εξελιξης και κατασκευης προηγμενων συστηματων μηχανικης τετρακινησης (All-Wheel Drive). Και το γιορταζει, προσθετοντας στην γκαμα συγχρονα συστηματα ηλεκτρικης τετρακινησης τα οποια βασιζονται στις απεριοριστες δυνατοτητες που προσφερει η υβριδικη τεχνολογια. 

Τα τελευταια εικοσι χρονια, οι τεχνολογικες εξελιξεις στο πεδιο της τετρακινησης εχουν οδηγησει σε μειωση του βαρους των μηχανικων συστηματων με παραλληλη αυξηση της ενεργειακης αποδοσης. Απο το λανσαρισμα της εξελιγμενης τεχνολογιας ‘Active On Demand’, οπου και οι τεσσερις τροχοι εμπλεκονται μονιμως στη μεταδοση, κατεστη δυνατη η αμεση κατανομη της ροπης στους πισω τροχους, οταν αυτο απαιτειται. Το ποσο δε της ροπης, ειναι συνεχως ελεγχομενο ωστε να εξασφαλιζεται σταθερα το βελτιστο αποτελεσμα οσον αφορα το κρατημα, την ευσταθεια και την ελξη ανα πασα στιγμη. Η σχεδιαστικη φιλοσοφια του μηχανικου συστηματος τετρακινησης (AWD) της Volvo Cars ειναι ενιαια, με την αναλογη παραμετροποιηση, οπου απαιτειται, για εφαρμογη στα διαφορα μοντελα της σουηδικης μαρκας.


«Τα αυτοκινητα της Volvo ειναι πασιγνωστα για αυτο που εδω στη Σουηδια ονομαζουμε ‘framkomlighet’, την ικανοτητα να σε μεταφερουν οπουδηποτε θελησεις να πας, ανεξαρτητα απο τις καιρικες συνθηκες. Προκειται για σημαντικο τμημα της κληρονομιας μας που αποτυπωνει με ευκρινεια ποιοι ειμαστε και ποιες ειναι οι καταβολες μας. Με την προσφατη προσθηκη του ηλεκτρικου συστηματος τετρακινησης στα κορυφαια προϊοντα της γκαμας μας, στη Σειρα 90, δινουμε ενα ξεκαθαρο στιγμα του ποσο προηγμενη ειναι η τεχνολογια τετρακινησης της μαρκας μας και τις μεγαλες δυνατοτητες μας», δηλωσε ο Χενρικ Γκριν (Henrik Green), Ανωτερος Αντιπροεδρος Ερευνας και Εξελιξης της Volvo Cars.

Η προοδος στην τεχνολογια της τετρακινησης εξασφαλιζει οτι το βελτιωμενο κρατημα, η ευσταθεια και η ελκτικη ικανοτητα συνεχιζουν να προσφερουν ελεγχο, σιγουρια και ευχαριστηση στον οδηγο, με παραλληλη μειωση της καταναλωσης καυσιμου.


«Η ενσωματωση της ηλεκτροκινησης θα φερει ακομη περισσοτερη ευελιξια στα συστηματα τετρακινησης. Μπορειτε ηδη να δειτε τα πρωτα δειγματα αυτης της εξελιξης στο XC90 Τ8 Twin Engine, οπου ενας ηλεκτροκινητηρας ενσωματωμενος στον πισω αξονα φροντιζει για την κινηση των πισω τροχων. Καθως οδευουμε προς ηλεκτρικα αυτοκινητα που θα κινουνται αποκλειστικα με μπαταριες και αλλες παρομοιες λυσεις στους κινητηρες και τη μεταδοση, θα εχουμε αυξημενες δυνατοτητες να ελεγχουμε καθε κινητηρα και καθε τροχο ανεξαρτητα, αναλογα ειτε με τις συνθηκες του οδοστρωματος ειτε με το επιθυμητο οδηγικο στιλ», δηλωσε ο Χενρικ Γκριν.

«Αντιλαμβανομαστε τις αναγκες των πελατων μας. Αντιλαμβανομαστε την αναγκη για μια ευελικτη προταση τετρακινησης η οποια προσαρμοζεται αμεσα και αυτοματα στις διαφορετικες καιρικες συνθηκες του πραγματικου κοσμου. Η τετρακινηση ειναι το ιδιο σημαντικη για την ασφαλεια οσο ειναι και τα δυναμικα συστηματα του αυτοκινητου και δεσμευομαστε να προσφερουμε στον οδηγο τη σιγουρια και την ισορροπημενη, ευχαριστη εμπειρια που απολαμβανει κανεις οταν νιωθει οτι εχει πληρως τον ελεγχο του αυτοκινητου του», προσθεσε ο Χενρικ Γκριν.

Οι τετρακινητες εκδοχες αντιπροσωπευουν περισσοτερο απο το 50% της νεας Σειρας 90, ητοι XC90, S90 και V90, στις παραγγελιες που δεχεται η Volvo. Οσον αφορα ολη την γκαμα των μοντελων της εταιρειας, το αντιστοιχο νουμερο κινειται πανω απο το 40%.


Η Volvo διεξαγει ερευνες και δοκιμες στα συστηματα τετρακινησης εδω και περισσοτερα απο 20 χρονια. Το πρωτο τετρακινητο Volvo που μπηκε στην παραγωγη ηταν το Volvo 850 Estate, το οποιο λανσαριστηκε το Μαϊο του 1996 με τον υπερτροφοδοτουμενο I5Τ κινητηρα των 2,5 λιτρων, που απεδιδε 193 ιππους και συνδυαζοταν με χειροκινητο κιβωτιο πεντε σχεσεων.



Το Volvo V70, που ελκει την καταγωγη του απο το 850, διεθετε τετρακινηση απο το 1997. Τον ιδιο χρονο, η Volvo εβαλε στην παραγωγη το πρωτο της «Cross Country», το V70XC, λανσαροντας ενα εντελως νεο τυπο αυτοκινητου με στιβαρη σχεδιαση και πολυπλευρα χαρακτηριστικα, το οποιο σημερα αποτελει μια οικεια εικονα τοσο εντος οσο και εκτος δρομου.



Η Volvo Cars παρουσιασε το προγραμμα τετρακινησης οταν αρχιζε να δουλευει πανω στο XC90 πρωτης γενιας, ενα μοντελο που απεσπασε διακρισεις στην κατηγορια των SUV, εχοντας λανσαριστει το 2002 στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου του Ντιτροϊτ. Το XC90 πρωτης γενιας διεθετε προαιρετικα συστημα τετρακινησης με συμπλεκτη Haldex Traction Generation 2, που συνδυαζοταν με τον υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα βενζινης των 2,5 λιτρων. Η εκδοση Τ6 με τον κινητηρα των 3,2 λιτρων ειχε την τετρακινηση στο βασικο της εξοπλισμο.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!