Ιδού το νέο Volkswagen Golf!

Η μεγαλη ωρα εφτασε! Η ογδοη γενια του εμβληματικου Volkswagen Golf εκανε παγκοσμιο ντεμπουτο, \”φορτωμενο\” με τεχνολογια, αλλα και με πεντε υβριδικες εκδοσεις (e-Tsi και Hybrid), ψηφιακο πινακα ελεγχου, head up display, συνδεση στο Διαδικτυο, αλλα και δυνατοτητα χρησης του smartphone του ιδιοκτητη ως κλειδι. Σε ο,τι αφορα τις \”πρασινες\” εκδοσεις, το Golf θα διαθετει τρεις αποδοτικες ηπιες υβριδικες (mild hybrid) εκδοσεις 48V με ισχυ 110, 130 και 150 ιππων, ενω ως plug-in υβριδικο το Golf θα διατιθεται με 204 και 245 ιππους (εκδοση GTE). Η αναμονη, ωστοσο, τωρα αρχιζει, καθως εντος του 2020, η Volkswagen θα μας παρουσιασει τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.


To πλεον επιτυχημενο ευρωπαϊκο μοντελο ολων των εποχων, με περισσοτερες απο 35 εκατομμυρια πωλησεις σε ολο τον κοσμο, περνα πλεον στην ψηφιακη εποχη: Ειναι διασυνδεμενο, προνοητικο, ευφυες, εξηλεκτρισμενο. Ποτε αλλοτε το Golf δεν ηταν τοσο εξελιγμενο. Με πεντε υβριδικες εκδοσεις εισαγει την κατηγορια του στην εποχη της ηλεκτροκινησης. Με την ψηφιακη αρχιτεκτονικη του στο εσωτερικο, θετει νεες διαστασεις στον εξυπνο χειρισμο, η υποβοηθηση οδηγησης ειναι δυνατη εως τα 210 χλμ./ωρα, ενω ειναι το πρωτο Volkswagen που εξοπλιζεται με το συστημα επικοινωνιας Car2X που αναγνωριζει και προειδοποιει για επικινδυνες καταστασεις. Η Volkswagen γιορταζει την παγκοσμια πρεμιερα του νεου Golf εκει οπου γεννηθηκε, εξελιχθηκε και κατασκευαζεται τα τελευταια 45 χρονια: Στο Autostadt Wolfsburg. 




Οκτω νεες εκδοσεις κινητηρων με χαμηλοτερη καταναλωση εως 17%

Η γκαμα κινητηρων του νεου Golf περιλαμβανει εκδοσεις βενζινης (TSI), πετρελαιου (TDI), φυσικου αεριου (TGI), ηπιων υβριδικων (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικων (eHybrid). Ολοι οι κινητηρες βενζινης και πετρελαιου ειναι υπερτροφοδοτουμενοι με συστημα αμεσου ψεκασμου με αποδοσεις απο 90 εως 300 ιππους. 


Για πρωτη φορα στο νεο Golf θα ειναι διαθεσιμες οκτω εκδοσεις κινητηρων. Οι δυο τρικυλινδροι βενζινης αποδιδουν 90 και 110 ιππους, ενω οι δυο ολοκαινουργιοι τετρακυλινδροι ντιζελ αποδιδουν 115 και 150 ιππους. 


Η νεα σειρα TSI χαρακτηριζεται απο την χαμηλη καταναλωση καυσιμου και αντιστοιχα χαμηλες εκπομπες ρυπων, χαρη σε διαφορες βελτιωσεις συμπεριλαμβανομενου του πρωτοποριακου κυκλου καυσης Miller. 


Στους κινητηρες πετρελαιου, ενα νεο χαρακτηριστικο ειναι το συστημα διπλου (twin dosing) ψεκασμου AdBlue για την πιο αποτελεσματικη καταστολη των εκπομπων οξειδιων του αζωτου (NOx). Η καταναλωση καυσιμου ειναι μειωμενη εως 17% σε σχεση με το απερχομενο μοντελο.

To νεο Golf θα ειναι το πρωτο Volkswagen που θα ειναι διαθεσιμο με πεντε υβριδικες εκδοσεις. Η ηπια υβριδικη (mild hybrid) τεχνολογια 48V κανει ντεμπουτο στη Volkswagen, στην σειρα eTSI, η οποια περιλαμβανει μια γεννητρια-μιζα ιμαντα 48V και μια μπαταρια 48V ιοντων λιθιου. Στο νεο προτυπο WLTP η καταναλωση καυσιμου μειωνεται περιπου 10% και η κινηση του αυτοκινητου γινεται ακομη πιο ευελικτη και ανετη. 

Η Volkswagen θα προσφερει το νεο Golf σε τρεις eTSI εκδοσεις με ισχυ 110, 130 και 150 ιππων. Επισης, διαθεσιμες θα ειναι και δυο plug-in υβριδικες εκδοσεις. Μια νεα αποδοτικη eHybrid με 204 ιππους, ενω η GTE με την πολυ πιο σπορ φιλοσοφια και ρυθμιση (σε σχεση με τον προκατοχο του) αποδιδει 245 ιππους. 

Και τα δυο Golf με την διαταξη eHybrid εφοδιαζονται με μπαταρια ιοντων λιθιου 13 kWh για μεγαλες αποστασεις αθορυβης ηλεκτροκινησης μηδενικων ρυπων.

Το Golf και η MQB

H Volkswagen κατασκευαζει περισσοτερα απο 3,4 εκατομμυρια μοντελα βασισμενα στην MQB ετησιως (στοιχεια 2018) H πιο προσφατη εκδοση της πλατφορμας MQB κανει ντεμπουτο στην ογδοη γενια του Golf. Αυτο υποδηλωνει και το προφανες: το Golf παντα ηταν και ειναι κατι πολυ περισσοτερο απο ενα απλο μοντελο παραγωγης. Η παγκοσμια επιτυχια της μαρκας και η αναδειξη της Volkswagen AG ως κορυφαιος κατασκευαστης αυτοκινητων συνδεεται απευθειας με το Golf. Χαρακτηριστικο ειναι το γεγονος πως το Golf ηταν το πρωτο μοντελο της μαρκας το 2012 που «χτιστηκε» στη μεταβλητη πλατφορμα MQB, πανω στην οποια βασιστηκαν παγκοσμια best-sellers της μαρκας οπως το Passat η το Jetta για την αγορα των ΗΠΑ. 


Συνυπολογιζοντας δημοφιλη SUV, οπως τα Tiguan, T-Roc η το Atlas στις ΗΠΑ τα αυτοκινητα που κατασκευασε η Volkswagen βασισμενα στην πλατφορμα MQB ξεπερασαν τα 3,4 εκατομμυρια. Ο αριθμος αυτο αυξανεται δυσθεωρητα αν συνυπολογιστουν ολα τα μοντελα των μαρκων του Group που βασιστηκαν στην MQB, φτανοντας τα περιπου 5,1 εκατομμυρια MQB αυτοκινητα μονο για το 2018! Ολα τα προαναφερθεντα μοντελα θα επωφεληθουν απο τις πιο προσφατες καινοτομιες της ογδοης γενιας Golf που θα αποτελεσει τον «οδηγο» για τις κοσμογονικες τεχνολογικες εξελιξεις στην MQB την επομενη δεκαετια.

Η εξελιξη του εξωτερικου

Δυναμισμος, ακριβεια και τεχνολογια LED κυριαρχουν στο εξωτερικο του νεου Golf. Εχουν περασει 45 χρονια απο τη στιγμη που εμφανισθηκε το πρωτο Golf και η Volkswagen καταφερνει καθε φορα να εξελισσει το design του μοντελου με δυναμικες, καθαρες γραμμες και ελκυστικες αναλογιες. Το νεο Golf συνεχιζει αυτη την προσεγγιση εχοντας ως κυριαρχο σχεδιαστικο στοιχειο τις τελευταιες κολονες (C-pillar) του αμαξωματος. Αυτο το στοιχειο χαριζει μια ρευστη δυναμικη προς τα εμπρος, τονιζει την κομπακτ αισθηση με ενα στιβαρο πισω μερος και ταυτοχρονα διατηρει το αυθεντικο σχημα του Golf. 

Η ιδανικη αναλογια γυαλιου (οροφη και παραθυρα) και μεταλλου (αμαξωμα) δημιουργει μια ισχυρη παρουσια, ενω η χαμηλη γραμμη της οροφης συμβαλλει στη δημιουργια ενος ξεχωριστου, σπορ χαρακτηρα. Η προηγμενη τεχνολογια LED αντικαθιστα τα στοιχεια συμβατικης τεχνολογιας σε ολες τις εκδοσεις με αποτελεσμα το φωτιστικο στοιχειο να αποτελει μερος του design και να διαμορφωνεται αναλογα μια εμβληματικη εμφανιση και ενα αμεσα αναγνωρισιμο σημειο της ογδοης γενιας του Golf.


Διαστασεις και αεροδυναμικη. Το νεο Golf δεν δειχνει τοσο ψηλο, δινοντας την εντυπωση ενος δυναμικου αμαξωματος, παρολα αυτα διατηρει τις κομπακτ διαστασεις του με μηκος 4.284 χλστ., πλατος 1.789 χλστ. και υψος 1.456 χλστ. Το μεταξονιο μετρα 2.636 χλστ. Η βελτιωμενη αεροδυναμικη δειχνει πως καθε σημειο του αμαξωματος εχει επανασχεδιαστει ωστε η μετωπικη επιφανεια να μειωθει στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστης οπισθελκουσας στο εντυπωσιακο 0,275. 

Ψηφιακη επανασταση στο εσωτερικο

Το καινοτομο ψηφιακο cockpit (Innovision Cockpit) αλλαζει τον τροπο οδηγησηςΤα νεα οργανα και τα online συστηματα πολυμεσων στο νεο Golf ενωνονται σε ενα ψηφιακο cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρωνεται απο διακοπτες και επαφες αφης. Το προαιρετικο head-up display βελτιωνει θεαματικα την διαθεσιμη πληροφορηση του οδηγου, ενω οι φυσικες φωνητικες εντολες κανουν την διαμονη πιο ευχαριστη και ευκολη. Ψηφιακα χειριστηρια και οθονες ελεγχου στο εσωτερικο του νεου Golf εξασφαλιζουν υψηλη διασυνδεσιμοτητα αναμεσα στους επιβαινοντες και στο αυτοκινητο. 

Η διασυνδεση διευρυνεται και με τον εξω κοσμο χαρη στην online μοναδα διασυνδεσης OCU (online connectivity unit), η οποια στη βασικη της εκδοση εχει ενσωματωμενη την eSIM για τις υπηρεσιες We Connect και We Connect Plus. Χαρη στην online συνδεση η πλοηγηση εκτελειται σε πραγματικο χρονο με ολα τα οφελη της βελτιστης διαδρομης, του κυκλοφοριακου, της αποθηκευσης ενδιαφεροντων σημειων (POI) και αλλων λειτουργιων οπως π.χ. η κρατηση σε ενα εστιατοριο. 

Εξισου σημαντικο ειναι πως το ψηφιακο περιβαλλον του Golf μπορει να προσαρμοζεται σε διαφορετικα προφιλ οδηγων. Με λιγα λογια ο εσωτερικος κοσμος του νεου Golf ερχεται να αλλαξει τον τροπο που οδηγουμε τα αυτοκινητα υιοθετωντας την τεχνολογια αφης απο τα smartphones. Το νεο Golf ειναι αυτο που αλλαζει τα δεδομενα του παιχνιδιου!

Υποβοηθουμενη οδηγηση και εξυπνες τεχνολογιες 


Το νεο Golf προσφερει υποβοηθουμενη οδηγηση με ταχυτητες εως και 210 χλμ./ωρα. Η ογδοη γενια του Golf αποτελει ενα νεο οροσημο στην κατηγορια της και στον τομεα των συστηματων υποβοηθησης. Το Travel Assist ειναι ενα συστημα που εμφανιζεται για πρωτη φορα παγκοσμιως σε αυτη την κατηγορια και κανει την υποβοηθουμενη οδηγηση στους αυτοκινητοδρομους και με ταχυτητες εως 210 χλμ./ωρα πραγματικοτητα, στριβοντας, επιταχυνοντας η επιβραδυνοντας το αυτοκινητο. Μια τεχνολογια που αυξανει θεαματικα τα επιπεδα ανεσης και ασφαλειας στις μεγαλες διαδρομες. 

Επισης, το νεο Golf ειναι το πρωτο Volkswagen με την τεχνολογια Car2X, η οποια αξιοποιει τις πληροφοριες που λαμβανονται απο αλλα αυτοκινητα σε αποσταση 800 μετρων συνυπολογιζοντας τις πληροφοριες απο την οδικη σημανση και προειδοποιωντας τους οδηγους αλλων Car2X οχηματων για επικινδυνες καταστασεις. 


Η Volkswagen περνα στην επομενη φαση για ασφαλεστερους δρομους ως παγκοσμιος κατασκευαστης και συντομα θα προσφερει την τεχνολογια Car2X στο βασικο εξοπλισμο των μοντελων της. Επισης, η νεα τεχνολογια προβολεων IQ.LIGHT LED matrix, με το να βελτιωνει εντυπωσιακα τα επιπεδα φωτισμου κατα τη διαρκεια της οδηγησης τη νυχτα, συνεισφερει στα υψηλοτερα επιπεδα ασφαλειας.  

Τεσσερα νεα πακετα εξοπλισμου  

Η Volkswagen εχει διαφοροποιησει εντελως τις εκδοσεις εξοπλισμου του νεου Golf, το οποιο θα ειναι πλεον διαθεσιμο αποκλειστικα σε πενταθυρο αμαξωμα. Τα προηγουμενα επιπεδα Trendline, Comfortline και Highline αποτελουν παρελθον και στη θεση τους υπαρχουν οι εκδοσεις Golf, Life και Style καθως και η πιο σπορ R-Line. 

Ολες οι εκδοσεις εχουν ακομη πιο πλουσιο εξοπλισμο με τη βασικη να περιλαμβανει μεταξυ αλλων LED προβολεις και LED πισω φωτα, συστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, τις online υπηρεσιες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικο τιμονι, το αυτοματο συστημα κλιματισμου, το συστημα διατηρησης λωριδας κυκλοφοριας Lane Assist, το συστημα ελεγχου Front Assist με προνοητικο ελεγχο προστασιας για πεζους και το Car2X. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!