Καθ\’ οδόν το VW Golf R, μετά τα Golf GTI, GTE, GTD


Οταν μιλαμε για το Volkswagen Golf και τις σπορ εκδοσεις του, θα πρεπει να το κανουμε με σεβασμο. Το Golf GTI ειναι αυτο που, ουσιαστικα, εφηυρε την κατηγορια των hot hatch. Λιγο μετα την παρουσιαση της 8ης γενιας και των εκδοσεων GTI, GTE και GTD, με τις κορυφαιες αυτων στους 245 ιππους, διαρρεουν οι πρωτες φωτογραφιες του τετρακινητου Golf R, ιπποδυναμης, σιγουρα, ανω των 300 ιππων. 


Εκτος των spy photos που μας δειχνουν το Golf R, ακαμουφλαριστο, αποκαλυπτουν οτι αισθητικα θα ειναι ιδιο με το GTI. Οχι ομως σε ο,τι αφορα τις επιδοσεις. Με τις φημες να επιμενουν οτι θα δουμε τετρακινητο Golf με αποδοση 400 ιππων, λιγο νωριτερα διερρευσε ενα slideshow με τις αποδοσεις των εκδοσεων της εβδομης γενιας του Golf, στην οποια φαινοταν οτι το Golf R (θα) εχει αποδοση 329 ιππων. Εαν αυτο επιβεβαιωθει, το R θα παιζει στα \”χωραφια\”, σε ο,τι αφορα τις ιπποδυναμεις, του Honda Civic Type R. 


Η δυναμη θα μεταδιδεται μεσω ενος κιβωτιου διπλου συμπλεκτη και στους τεσσερις τροχους. Εχοντας μαθει σχεδον ολες τις λεπτομερειες και βλεποντας πως θα ειναι και σχεδιαστικα, οι πληροφοριες αναφερουν οτι η Volkswagen θα αποκαλυψει το Golf R φετος το καλοκαιρι στο Goodwood Festival of Speed -με την ελπιδα οτι ως τοτε η υστερια του κορωνοϊου θα εχει τελειωσει και οτι δεν θα αναβληθει και αυτο, οπως εγινε με το Σαλονι της Γενευης.


Σε ο,τι αφορα το Golf GTI τωρα, το επομενο κεφαλαιο στην ιστορια των 44 ετων που γραφει το γερμανικο hot hatch, συνδυαζει την αποδοση και το high tech. Ο κινητηρας του GTI αποδιδει 245 ιππους, ενω το compact σπορ μοντελο προσφερει ταχυτερες αλλαγες σχεσεων, καθως το DSG με νεα τεχνολογια «shift-by-wire» ανεβαζει ακομα περισσοτερο την αδρεναλινη.


Αισθητικα, συνανταμε προβολεις και φωτιστικα σωματα τεχνολογιας LED, και μαλιστα για πρωτη φορα μια φωτιζομενη λωριδα στη μασκα, «ανοιχτο» μπροστινο προφυλακτηρα με αεροδυναμικα βοηθηματα GTI και κυψελωτη μασκα, GTI διαχυτη με αποληξεις στα ακρα. Υιοθετει δε χαρακτηριστικα motorsport, με εντυπωσιακα μαυρα πλαϊνα μαρσπιε να σχηματιζουν μια ενιαια οπτικη γραμμη απο το μπροστινο σπλιτερ εως τον πισω διαχυτη. 


Στο εσωτερικο, το νεο πολυλειτουργικο σπορ τιμονι με δερματινη επενδυση και χειριστηρια αφης, διατρητο δερμα και διακριτικο κοκκινο σημα GTI σε χρωμιο. Συνανταμε το digital Cockpit με 30 οπισθιους φωτισμους πανελ συμπεριλαμβανομενης της ιδιαιτερης επιλογης GTI, με στανταρ το Innovision Cockpit, την ενιαια μοναδα ψηφιακου πινακα οργανων και οθονης πολυμεσων 10 ιντσων και λυσεις συνδεσιμοτητας.


Σε ο,τι αφορα την υβριδικη plug-in εκδοση GTE, ειναι της ιδιας αποδοσης με το GTI. Εξαιρωντας τις αποληξεις της εξατμισης που ειναι κρυμμενες (το GTI εχει στις ακρες δεξια και αριστερα, το GTD εχει διπλη αριστερα), εχει με 50% μεγαλυτερο ενεργειακο περιεχομενο μπαταρια χωρητικοτητας 13 kWh διευρυνει την ηλεκτρικη αυτονομια στα περιπου 60 χιλιομετρα και αυτονομη οδηγηση ως τα 210 χ.α.ω. 

Το GTD εχει το ρολο του \”δρομεα μεγαλων αποστασεων\”. Με 200 ιππους και 400 Nm το νεο Golf ειναι το ισχυροτερο μοντελο με TDI κινητηρα. Διαθετει διπλο SCR καταλυτικο συστημα. Η τεχνολογια Twin-Dosing μειωνει σημαντικα τα οξειδια του αζωτου (NOx) σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο, ενω διατιθεται παντα αυτοματο. Το νεο Golf GTD λανσαρεται στις αγορες με στανταρ το αυτοματο 7-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (DSG).

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!