Καλώς ήρθες, νέο Peugeot 2008!

Η χρονια φευγει, ομως η Peugeot δεν εχει πει ακομα την τελευταια της λεξη. Συνεχιζοντας την επελαση της σε ολα τα επιπεδα, λανσαρει την επομενη γενια του C-SUV της, 2008, το οποιο θα διατιθεται, εκτος των γνωστων επιλογων και με ηλεκτροκινητηρα! Το νεο γαλλικο μοντελο υιοθετει το PEUGEOT i-Cockpit® 3D τελευταιας γενιας, καθως και εξοπλισμο πουεχει σχεδιαστει με οτι καλυτερο εχει να προσφερει η PEUGEOT απο πλευρας τεχνογνωσιας. Τονεο μοντελο προσφερει την ελευθερια επιλογης (Power of Choice) μεσα απο 3 τυπουςκινητηρων: ηλεκτρικο, βενζινης και diesel, με ολους να εξασφαλιζουν εντυπωσιακες και ταυτοχρονα οικονομικες επιδοσεις.

Ηλεκτρικο, βενζινη, η πετρελαιο! 

Βασισμενο στη πλατφορμα τελευταιας γενιας CMP (Common Modular Platform), το νεο SUV PEUGEOT 2008 ειναι ενα οχημα που δινει τη δυνατοτητα πολλαπλων επιλογων σε οτι αφορα την κινηση του. Προσφερει την ελευθερια επιλογης του τυπου του κινητηρα αναλογα με τις αναγκεςτου καθε χρηστη : 100% ηλεκτρικο, βενζινης η diesel, ενω για οδηγηση «a la carte», το αυτοκινητο αναλογα με την εκδοση, διαθετει και επιλογεα προγραμματων οδηγησης : “Eco”,“Normal” και “Sport”.Για τις αποδρασεις εκτος πολης, υπαρχει και το προαιρετικο Advanced Grip Control που συνδυαζεται με το συστημα υποβοηθησης κινησης σε κατηφορα (Hill Assist descent control) και βοηθα τον οδηγο στον καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου σε συνθηκες καταβασης αποτομων κλισεων.Η οικονομια αποτελεσε τον ακρογωνιαιο λιθο στην εξελιξη του συγκεκριμενου μοντελου, καθως ολοι οι κινητηρες διαθετουν ελεγχομενη εισαγωγη αερα, τροχους που κατευθυνουν τη ροη του αερα, βελτιωνοντας ετσι τα αεροδυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Η γκαμα διατιθεται σε 4 εκδοσεις : Active, Allure, GT Line και GT, ολες διαθεσιμες με κινητηρα 100% ηλεκτρικο,βενζινης η diesel. Οι κορυφαιες εκδοσεις GT Line και GT διακρινονται χαρη στα ειδικα στιλιστικα τους γνωρισματα.

Ο κινητηρας με την ισχυ των 100 kW (136 ιπποι) και την αμεσα διαθεσιμη ροπη των 260Nm,εξασφαλιζει σε καθε περιπτωση μια μοναδικη ευκολια οδηγησης. Η μεγαλη ισχυς των 50 kWh της μπαταριας χαριζει στο αυτοκινητο αυτονομια της ταξεως των 310 χιλιομετρων, συμφωνα με το νεο προτυπο WLTP. Η συγκεκριμενη μπαταρια καλυπτεται απο εγγυηση 8 ετων η 160.000 χλμ.για το 70% της ικανοτητας φορτισης της.Ολες οι πληροφοριες σχετικα με τη ροη και την καταναλωση ενεργειας, απεικονιζονται στην κεντρικη οθονη και στην οθονη του PEUGEOT i-Cockpit® 3D, με τροπο αμεσα κατανοητο απο τον οδηγο. Στη λειτουργια του συστηματος περιλαμβανονται και δυο επιλογες ανακτησης ενεργειας κατα το φρεναρισμα, οι οποιες ειναι αμεσα προσβασιμες απο τον μοχλο ταχυτητων :- Επιλογη Drive (\”D\”), η ανακτηση ειναι συμβατικη, για οδηγηση παρομοια με ενος αυτοκινητου με κινητηρα βενζινης η diesel- Επιλογη Brake (\”B\”), η ανακτηση ενεργειας επιτυγχανεται και κατα την επιβραδυνση,αμεσως μολις ο οδηγος αφησει το γκαζι. 


Οι μπαταριες βρισκονται ιδανικα τοποθετημενες στο πατωμα, διασφαλιζοντας οτι η επιλογη της ηλεκτρικης εκδοσης δεν θα επηρεασει καθολου τις επιδοσεις του νεου SUV PEUGEOT 2008.Επιπλεον, η διαταξη αυτη εξασφαλιζει οτι οι διαστασεις του χωρου των επιβατων και του πορτμπαγκαζ παραμενουν ακριβως ιδιες με τις αντιστοιχες εκδοσεις με κινητηρες εσωτερικης καυσεως. Ενα θεμελιωδες μεγεθος που ανεκαθεν χαρακτηριζε τα μοντελα της PEUGEOT, ειναι και η δυναμικη τους συμπεριφορα. Στο νεο SUV PEUGEOT e-2008, εχει δοθει ιδιαιτερη σημασια στοχαρακτηριστικο αυτο καθως η οδικη του συμπεριφορα δεν διαφοροποιειται καθολου σε σχεση με τα βενζινοκινητα η τα μοντελα diesel. Οι αξονες μεταδοσης εχουν τροποποιηθει καταλληλα και η κατανομη του βαρους ειναι ιδανικη. Ο χρονος φορτισης εξαρταται απο τη διαθεσιμη ισχυ του δικτυου :- 15 ωρες 30’ για πληρη φορτιση μεσω παροχης τυπου Green Up™,- 7 ωρες 20’ για πληρη φορτιση μεσω WallBox (μονοφασικο ισχυος 7.4 kW)- 30’ για φορτιση στο 80% της μπαταριας μεσω δημοσιων σημειων φορτισης ισχυος 100kW. 


Η θερμικη χωρητικοτητα της μπαταριας επιτρεπει τη χρηση αυτου του τυπου των φορτιστων. Μεσω της οθονης πλοηγησης του αυτοκινητου, η μεσω της εφαρμογης MyPeugeot® τουsmartphone σας, ειναι δυνατος και ο προγραμματισμος συγκεκριμενης ωρας φορτισης. Με αυτη τη λειτουργια μπορει κανεις να ξεκινησει η να σταματησει απο αποσταση τη διαδικασια φορτισης.Για την εξασφαλιση των ιδανικων συνθηκων στην καμπινα του αυτοκινητου, εχει εξελιχθει και οπαρακατω εξοπλισμος :- ειδικη θερμαντικη αντισταση ισχυος 5kW που παρεχεται απο την μπαταρια κινησης και εξασφαλιζει τη θερμανση του χωρου των επιβατων,- αντλια θερμοτητας και αυτοματη ρυθμιση της θερμοκρασιας της καμπινας που εξασφαλιζει συνθηκες παρομοιες με εκεινες ενος αυτοκινητου με κινητηρα εσωτερικης καυσεως. Το συστημα ειναι προσαρμοσμενο για βελτιστοποιημενη καταναλωση ενεργειας,- θερμαινομενα καθισματα (αναλογα με την εκδοση),- προγραμματισμος της θερμοκρασιας της καμπινας μεσω της οθονης αφης η εξ’αποστασεως, μεσω της εφαρμογης MyPeugeot® του smartphone, που θερμαινει η ψυχει την καμπινα πριν απο καθε διαδρομη.


Το νεο SUV PEUGEOT e-2008 δεν διαφερει γενικα στην εμφανιση απο τις υπολοιπες εκδοσεις,αλλα διαθετει αρκετες σχεδιαστικες λεπτομερειες που υπογραμμιζουν τον ηλεκτρικο τουχαρακτηρα :- Ιριδιζον σημα λιονταριου στη μασκα, με αποχρωση που εναλλασσεται απο πρασινο σεμπλε αναλογα με την οπτικη γωνια,- Ειδικο μονογραμμα \”e\” στα εμπρος φτερα και στο πορτμπαγκαζ,- Κομψη εμπρος μασκα στο χρωμα του αμαξωματος,- Αποκλειστικη επενδυση καθισματων σε Alcantara© \”Greval Grey\” στην εκδοση e-2008GT,- Και τελος, η εμπειρια στο εσωτερικο συμπληρωνεται και απο την ειδικη διαμορφωση για την ηλεκτρικη εκδοση του 3D ψηφιακου πινακα οργανων και της οθονης αφης.


Οι κινητηρες εσωτερικης καυσεως πληρουν τις τελευταιες προδιαγραφες Euro 6. Πληρως εναρμονισμενοι με τις τελευταιες προδιαγραφες εκπομπων Euro 6, οι κινητηρες εσωτερικης καυσεως ενσωματωνουν τις πιο προσφατες τεχνολογικες εξελιξεις της PEUGEOT και διαθετουν ολοι συστημα Stop & Start, φιλτρο μικροσωματιδιων και πολυ χαμηλες εκπομπεςCO2.Για ακομα περισσοτερη ευκολια και ανεση στην οδηγηση, ορισμενοι απο τους κινητηρες συνδυαζονται και με το νεο αυτοματο κιβωτιο των 8 σχεσεων EAT8.Οι κινητηρες βενζινης βασιζονται στον 3κυλινδρο κινητηρα PureTech 1.2 λιτρων:- 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων (CO2 : 105 g/km)- 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων (CO2 : 103 g/km) η αυτοματοκιβωτιο 8 σχεσεων EAT8 (CO2 : 109 g/km) ,- 1.2 PureTech 155 S&S με αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων EAT8, μονο στην εκδοση GT (CO2: 113 g/km).Σε οτι αφορα τις εκδοσεις Diesel, υπαρχει ο 4κυλινδρος κινητηρας BlueHDi 1.5 λιτρων:- 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων (CO2 : 96 g/km),- 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτοματο κιβωτιο 8 σχεσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km) .

Η σχεδιαση


Ο κοσμος αλλαζει. Νεες προκλησεις επιζητουν νεες απαντησεις σε ολοκληρη την αυτοκινητοβιομηχανια. Με τα 208 χρονια της ιστοριας της, η PEUGEOT ακολουθει πιστα τη δεσμευση της, βαδιζοντας σταθερα προς την εποχη της ενεργειακης μεταβασης. Με το νεο SUV PEUGEOT 2008 επιβεβαιωνεται το οραμα της μαρκας για το μελλον της αυτοκινησης και αποδεικνυεται οτι η τεχνολογια και η απολαυση δεν ειναι δυο εννοιες ασυμβατες και οτι ενα αυτοκινητο μπορει να γοητευσει! Το νεο 2008 προερχεται απο την καρδια της κατηγοριας των compact SUV, συμβαλλοντας στο δογμα που αποτελει και τη σημερινη επιτυχια των μοντελων της PEUGEOT : Κυριαρχια μεσω του design και σαφης διαφοροποιηση μεσω της καινοτομιας και της τεχνολογιας.


Δυναμικο και ξεχωριστο σε εμφανιση, το νεο 2008 PEUGEOT SUV εκπληρωνει τις φιλοδοξιες για τη δημιουργια μιας νεας και εντυπωσιακης σελιδας στην ιστορια των SUV της PEUGEOT και βρισκεται σε απολυτη σχεδιαστικη συναφεια με τα σημερινα μοντελα της μαρκας, επιδεικνυοντας παραλληλα και μια δικη του ξεχωριστη προσωπικοτητα. Οι απολυτα ισορροπημενες γραμμες και οι ιδανικες αναλογιες συνθετουν την εικονα ενος SUV με εντονα κεκλιμενο παρμπριζ που κανει το καπο να μοιαζει πιο οριζοντιο και συντελει στη δημιουργια μιας εικονας εντονου δυναμισμου. Το αυτοκινητο ξεχωριζει ακομα και απο τους μεγαλους τροχους και τα τονισμενα προστατευτικα «φρυδια» των φτερων.Το εμπρος μερος ξεχωριζει χαρη στη μεγαλη μασκα, το σμιλεμενο καπο και τα LED φωτα ημερας, που παραπεμπουν σε δοντια λιονταριου.Εξισου εντυπωσιακες ειναι και οι γραμμες του προφιλ που τραβουν αμεσως τα βλεμματα, χαρη στην τριγωνικη διαμορφωση των επιφανειων του. Το αποτελεσμα ειναι ενα ζωντανο και δυναμικο στυλ, που αντιπροσωπευει ενα πραγματικο τεχνολογικο επιτευγμα σε οτι αφορα τησυνοχη των επιμερους τμηματων. Αυτες οι γραμμες καταληγουν στην πισω πορτα, αναδεικνυοντας μια αδιαμφισβητητη συνοχη και μια συνολικη ομοιογενεια.


Η συνολικη εικονα αντανακλα στιβαροτητα, πραγμα που φαινεται ακομα και απο τους μεγαλους τροχους (690χλστ.), και τα εντονα ‘φουσκωμενα’ φτερα. Οι ζαντες των 18\’\’ διαθετουν ειδικα ενθετα που συγκεντρωνουν δυο πλεονεκτηματα : Ευκολοτερη εξατομικευση και σημαντικο περιορισμο του βαρους : 4 κιλα μονο απο τους τροχους. Εμφανης ειναι και η σημαντικη αναβαθμιση της ποιοτητας. Κομψοτητα στην εξωτερικη εμφανιση χαρη στη μαυρη οροφη Black Diamond και τη μεταξοτυπια στην πισω κολωνα στιςεκδοσεις GT Line και GT.Μυωδες, με εντονα φαρδεις ωμους, το πισω μερος περιλαμβανει τα φωτιστικα σωματα με τη γνωριμη πλεον απο το νεο 208, μαυρη γυαλιστερη ‘φασα’ αναμεσα τους, και την εξατμιση με τη διπλη αποληξη, στις εκδοσεις 1.2 PureTech 130hp & 155hp GT Line και GT.Η φωτιστικη ταυτοτητα του πισω μερους με τις 3 LED ‘νυχιες’ στα φωτιστικα σωματα. Ενα χαρακτηριστικο στοιχειο που διακρινεται μερα και νυχτα και απανταται πλεον στο πισω μερος ολων των εκδοσεων και στα φωτιστικα σωματα των high-end εκδοσεων της μαρκας. Τα πισω φωτιστικα σωματα χρησιμοποιουν τεχνολογια LED σε ολα τα επιπεδα εξοπλισμου. 


Το μοντελο μπορει να προσφερθει και με εντυπωσιακα και ξεχωριστα εξωτερικα χρωματα που συμβαλλουν ακομα περισσοτερο στο στυλ του :- Κοκκινο Elixir, με εγχρωμη επιστρωση που προσθετει βαθος στο χρωμα του αμαξωματος,- Μπλε Vertigo, με τρεις επιστρωσεις που προσδιδει επιπλεον λαμψη,- Πορτοκαλι Fusion, ενα νεο μεταλλικο χρωμα αποκλειστικα για το νεο SUV PEUGEOT2008. Εσωτερικα, ξεχωριζουν τα χρωματα και τα ποιοτικα υλικα πουσυνδυαζονται με τον καλυτερο τροπο, επιτυγχανοντας την τελεια συναρμογη.- Οι πορτες διαθετουν διακοσμηση σε Πορτοκαλι Intense στην εκδοση Active η ΜπλεUrbanoid στην εκδοση Allure,- 

Το εσωτερικο

Τεχνολογια και αερα φρεσκαδας αποπνεει η εκδοση Allure, χαρη στις μοντερνες ταπετσαριες των καθισματων σε ανοιχτο μπλε,- Ο δυναμισμος των εκδοσεων GT Line αναδεικνυεται μεσα απο τις σκουροχρωμες επενδυσεις στον ουρανο και απο τη διακοσμητικη ραφη στο ταμπλο σε Πρασινο Adamite,- Η πολυτελεια και το εκλεπτυσμενο στυλ των εκδοσεων GT εξασφαλιζεται χαρη στις επενδυσεις απο Alcantara® με εμφανεις ραφες Πρασινο Adamite. Το εσωτερικο περιβαλλον GT Line & GT γινεται εντυπωσιακο χαρη στον ατμοσφαιρικοφωτισμο RGB 8 χρωματων στο ταμπλο και τις εμπρος πορτες

Το νεο 2008 χαρακτηριζεται απο τη μοναδικη ευελιξια και την ανεση. Η ευρυχωρια στα πισω καθισματα (ρεκορ για την νεα πλατφορμα CMP) χαριζει στο νεο SUV PEUGEOT 2008 τον χαρακτηρισμο του εξαιρετικα ευελικτου SUV. Το συνολικο μηκος των 4.30μ.και το μεταξονιο των 2.60μ. εξασφαλιζουν επισης και εναν ανετο χωρο αποσκευων με συνολικη χωρητικοτητα που φτανει τα 434 λιτρα (VDA210) ανεξαρτητως κινητηρα, ακομα και στην 100% ηλεκτροκινητη εκδοση! Η ευκολια διαμορφωσης του εσωτερικου διασφαλιζεται απο το δαπεδο του χωρου αποσκευων που ρυθμιζεται σε δυο θεσεις και δημιουργει εναν εντελως επιπεδο χωρο φορτωσης, μολις αναδιπλωθουν τα πισω καθισματα.Η πληθωρα νεων αποθηκευτικων χωρων στο εσωτερικο δινει τη δυνατοτητα στον επιβατη να μεταφερει χωρις προβλημα ολα τα προσωπικα του αντικειμενα. Περα απο τις θηκες στις πορτεςκαι το ντουλαπακι του συνοδηγου, στο εσωτερικο υπαρχει χωρος κατω απο κεντρικο υποβραχιονιο αλλα και μπροστα απο το μοχλο των ταχυτητων. Επιπλεον, υπαρχει και ενας ακομα διακριτικος χωρος στη βαση της κεντρικης κονσολας, οπου μπορει κανεις να τοποθετησει και να φορτισει επαγωγικα το smartphone του.

Χαρη στη μεγαλη ανοιγομενη οροφη, οι επιβατες απολαμβανουν ενα εξαιρετικα φωτεινο εσωτερικο και μια προσθετη αισθηση ευρυχωριας.Ακομα πιο εξελιγμενο τεχνολογικα: Το νεο PEUGEOT i-Cockpit® 3DΤο PEUGEOT i-Cockpit® διατηρει τα ιδια βασικα χαρακτηριστικα και προσφερει μοναδικο επιπεδο εργονομιας, προκαλωντας τις αισθησεις: Η τεχνολογια που αγαπηθηκε ιδιαιτερα απο 5 εκατομμυρια πελατες αυτοκινητων PEUGEOT σε ολοκληρο τον κοσμο, παρουσιαζεται τωρα στο νεο SUV PEUGEOT 2008, σε μια εντελως νεα μορφη. Ολες οι πληροφοριες εμφανιζονται ακριβως μπροστα στο οπτικο πεδιο του οδηγου. Οψηφιακος πινακας οργανων 10’’ 3D, στο βασικο εξοπλισμο απο την εκδοση Allure, παρουσιαζει ολες τις ενδειξεις με τη μορφη ολογραμματος. Οι πληροφοριες εμφανιζονται πιο κοντα η πιομακρια απο τα ματια του οδηγου, αναλογα με τη σημαντικοτητα και τον επειγοντα χαρακτηρατους, μειωνοντας ετσι κατα μισο περιπου δευτερολεπτο το χρονο αντιδρασης του. Το νεο PEUGEOT i-Cockpit® 3D που παρουσιαστηκε στο νεο PEUGEOT 208, αποτελει μια πραγματικη καινοτομια, μια παγκοσμια πρωτια στην κατηγορια. Βελτιωνει με καθε τροπο την οδηγηση: Αποτελεσματικοτητα, ευκολια αναγνωσης πληροφοριων και ασφαλεια, βρισκονται παντα σεπρωτη προτεραιοτητα.

Αναλογα με την εκδοση, η οθονη αφης μπορει να εχει διαγωνιο μεχρι και 10 ιντσες και ελεγχεταιαπο διακοπτες αφης πισω απο τους διακοπτες αεροπορικου τυπου. Η ακριβεια στη συναρμολογηση και η αξιοπιστια κανουν επισης αισθητη την παρουσια τους, καθως, εκτος αποτην εμφανιση, ιδιαιτερη προσοχη εχει δοθει και στην αισθηση της αφης, γεγονος πουπιστοποιειται και απο τη χρηση μαλακων επενδυσεων στο ταμπλο και εκλεπτυσμενων υλικων σεδιαφορα σημεια του εσωτερικου, οπως το Alcantara® η το δερμα Nappa®. Τα πανελ των θυρωνκαι οι διακοσμητικες λεπτομερειες του ταμπλο εχουν εμφανιση “ανθρακονηματος”, ενω ο ελεγχος του κιβωτιου EAT8, ειναι αποκλειστικα ηλεκτρικος (\”shift and park by wire\”),εξασφαλιζοντας ετσι σχεδον ‘διαισθητικη’ λειτουργια. Οι αλλαγες πραγματοποιουνται και μεσω των ‘paddles’ στο τιμονι, ωστε ο οδηγος να εχει παντα τον ελεγχο.

Μοναδικο για την κατηγορια ειναι το επιπεδο εξοπλισμου και ο αριθμος των συστηματων υποβοηθησης οδηγησης που προερχονται απο μοντελα ανωτερων κατηγοριων και ενσωματωνουν την προηγμενη τεχνογνωσια της PEUGEOT. Στην εντυπωσιακη παλετα τουτεχνολογικου εξοπλισμου συμπεριλαμβανονται :- Drive Assist Plus, συστημα ημι-αυτονομης οδηγησης (Επιπεδου 2) που συνδυαζει:• Adaptive Cruise Control & λειτουργια Stop & Go• Ενεργη υποβοηθηση διατηρησης στη λωριδα κυκλοφοριας Lane Positioning Assist που δινει τη δυνατοτητα επιλογης της τοποθετησης του αυτοκινητου (Lane Positioning) στη λωριδα κυκλοφοριας (διαθεσιμο αποκλειστικα με αυτοματοκιβωτιο ταχυτητων)- Auto Park Assist, το οποιο αναλαμβανει τον αυτοματο χειρισμο των κινησεων του τιμονιου κατα την εισοδο η εξοδο απο μια θεση σταθμευσης, επιτυγχανοντας το παρκαρισμα ακομα και σε θεσεις που η αποσταση απο τα σταθμευμενα αυτοκινητα εμπρος και πισω, ειναι μολις 60 εκατοστα,

– Τελευταιας γενιας αυτοματο συστημα πεδησης εκτακτου αναγκης με camera & radar, με λειτουργια αναγνωρισης πεζων και ποδηλατων ημερα και νυχτα και σε ταχυτητες απο 5 εως και 140 χλμ/ωρα,- Προειδοποιηση οδηγου για επικειμενο κινδυνο (συσταση για φρεναρισμα εαν αυτο κριθει απαραιτητο)- Ενεργο συστημα προειδοποιησης & διορθωσης σε περιπτωση ακουσιας αποκλισης απο τη λωριδα κυκλοφοριας, με αναγνωριση της ακρης του δρομου, ακομα και χωριςδιαγραμμιση- Αυτοματη ενεργοποιηση μεγαλης σκαλας φωτων για καλυτερη εστιαση της προσοχης στοδρομο- Εκτεταμενη λειτουργια αναγνωρισης πινακιδων οδικης σημανσης (μονοδρομος, stop,κ.α.) με συσταση τηρησης οριων ταχυτητας- Ενεργο συστημα ελεγχου τυφλης γωνιας- Ηλεκτρικο χειροφρενο με αυτοματη λειτουργια.

Εχοντας αναλαβει το ρολο του συνοδηγου της καθημερινοτητας μας, τα smartphones βρισκουντη θεση τους και στο νεο 2008. Ολες οι πληροφοριες μεταφερονται απο το smartphone στηνκεντρικη οθονη χαρη στη λειτουργια Mirror Screen που περιλαμβανει και τα πρωτοκολλασυνδεσης Apple CarPlay™, Android Auto™ και MirrorLink™. Εκτος απο τη θεση επαγωγικης φορτισης του κινητου, στο μοντελο περιλαμβανονται και 4 θυρεςUSB αναλογα με την εκδοση : μια Type A Data & μια Type C Charging εμπρος + 2 θυρες Type ACharging πισω.Καθε διαδρομη γινεται ευκολοτερη με το συστημα πλοηγησης 3D (βασικος εξοπλισμος απο τηνεκδοση Allure). Αλλα και οι πλεον απαιτητικοι λατρεις της μουσικης, δεν θα μεινουν παραπονεμενοι. Εξελιγμενο σε συνεργασια με την κορυφαια εταιρεια συστηματων ηχου high-fidelity FOCAL®, το ηχοσυστημα του νεου SUV PEUGEOT 2008 ειναι το αποτελεσμα ερευνας 3ετων. Ο κορυφαιος ηχητικος εξοπλισμος που ηδη συνανταμε στα PEUGEOT 3008, 5008 και 508,ειναι πλεον διαθεσιμος και στο νεο SUV PEUGEOT 2008. Το συστημα περιλαμβανει 10 ηχεια καιχρησιμοποιει τεχνολογια που συνηθως απανταται σε κορυφαια οικιακα ηχοσυστηματα της FOCAL® : 4 αλουμινενια tweeters αντεστραμμενου θολου, 4 woofers polyglass 165mm, 1κεντρικο ηχειο polyglass και ενα \”Power-Flower™\” subwoofer 3πλης περιελιξης. Τα παραπανω συνδυαζονται με 12καναλο ενισχυτη συνολικης ισχυος 515 W και εξασφαλιζουν μοναδικεςστιγμες ακουστικης απολαυσης.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!