Με επιδόσεις μαχητικού και τιμή 39.000 ευρώ, το Ford Focus RS

Λεγαμε, το προηγουμενο διαστημα πως ο ανταγωνισμος φουντωνει μεταξυ των αυτοκινητοβιομηχανιων και τα αποτελεσματα, δεν αργησαμε να τα δουμε. Εν μεσω πολεμου (απο αυτους που θελουμε και οχι σαν αυτον στη Συρια) -τιμολογιακου και επιδοσεων- με Giulia, Type R, ///M και πολλα ακομα θεϊκα αυτοκινητα, η Ford ερχεται να κανει την εκπληξη. Γιατι, οπως θα διαβασεις παρακατω, το νεο Focus RS, εχει τρομακτικες επιδοσεις, ειναι τετρακινητο, εχει drift mode και η αρχικη τιμη του οριστηκε στις 39.700 ευρω. Στην υπολοιπη Ευρωπη, μιας και εδω, οι φοροι– τιμωρια που εχουν επιβαλλει τα χαζοπουλια του πολιτικου συστηματος στα αυτοκινητα, θα την εκτοξευσουν. 


Ας αφησουμε ομως τη γκρινια και ας δουμε τα ωραια του πραγματος. H Ford, μας αποκαλυψε τις επιδοσεις του νεου Focus RS. Εχουμε και λεμε: Για τα πρωτα 100 χιλιομετρα ανα ωρα, χρειαζεται μολις 4,7 δευτερολεπτα. Και, αφου εχει εκτοξευθει ως πυραυλος εδαφους- εδαφους, η βελονα του κοντερ σταματα φρενιασμενη καπου στα 265 χαω. Το 2,3 λιτρων turbocharged τετρακυλινδρο μοτερ του, αποδιδει 350 ιππους και 440Nm (470Νm με overboost), αναμεσα στις 2.000 με 4.500 στροφες ανα λεπτο. Διολου ασχημα, αν σκεφτει κανεις οτι ειναι κατα 1 δευτερολεπτο γρηγοροτερο και 53 αλογα δυνατοτερο απο τον μεγαλο του αντιπαλο, το Honda Civic Type R. Ο Ιαπωνας εχει λιγο μεγαλυτερη τελικη

  Παρατηρησε τη φτερουγα πισω. Και τις δυο εξατμισεις. Και τις ζανταρες. Και… βασικα παρατηρησε το ολο

Ομως, δεν ειναι μονο τα νουμερα: Στον βασικο εξοπλισμο του, το Focus RS εχει launch control και  Dynamic Torque Vectoring που, μαζι με την τετρακινηση, δεν το εκκινουν απλα, αλλα το γατζωνουν στην ασφαλτο για να εκτοξευθει. Φυσικα εχει στανταρ στον εξοπλισμο shift light στον πινακα οργανων, ωστε να μη χανεις ταχυτητα –να μην εχεις δικαιολογια στις κοντρες. Το ιδανικο σημειο αλλαγης ειναι 5.900 σαλ, ενω ο κοφτης ερχεται στις 6.800.

Τι; Νομιζες οτι η Ford τελειωσε μαζι σου εδω; Το Focus RS ειναι ενα αληθινο toy for a big boy. Γιατι τα εχει ολα.Εχει τεσσερα προγραμματα οδηγησης: Normal, για να πας σαν κυρια οταν μεταφερεις την οικογενεια, Sport, για τις ατακτες νυχτες (και μερες) η καμια επιθεση σε ορεινη διαδρομη, Track, για να βουλωνεις τα στοματα των αμφισβητιων εκει που πρεπει, στην πιστα και, το πιο σημαντικο απ\’ ολα, Drift Mode, για να διασκεδαζεις πλαγιολισθαινοντας ωσαν τον Ken Block (η χαρα των λαστιχαδων).

Οριστε και σε γκρι, πορωτικο χρωματακι. Και σε ροζ ακομα, με αυτοκολλητα Hello Kitty επανω του, θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη.

Ολα καλα για το Focus RS που και γρηγορο ειναι και, τις παλιες, καλες εποχες της Ford θυμιζει και ομορφο εξωτερικα ειναι, μονο ενα πραγμα αποτελει παραφωνια

 Πιο συντηρητικο εσωτερικο, βρε Ford και γινεσαι συνταξιουχος

Το εσωτερικο. Το οποιο ειναι απο παλιομοδιτικο ως… Mondeo που, μπορει να μην ειναι ασχημο, ομως δεν ταιριαζει σε ενα sportscar, ιδιαιτερα οταν απεναντι σου εχεις το διαστημικο του Type R… 

Δες το εδω να πλαγιολισθαινει στα σωστα χερια:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=GfP2LNDC2rY&w=320&h=266]


 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!