Με 252 ίππους, τετρακίνηση το Insignia GSi

Μπορει Manta η Kadett να μην εχει, ομως η Opel επαναφερει το σημα GSi στο Επισημάνσεις, τη σπορ εκδοση του οποιου θα παρουσιασει στην 67η Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης στις 14 – 24 Σεπτεμβριου. Και ετσι, το θρυλικο σημα GSi που σημαδεψε γενιες ολοκληρες, 33 χρονια τωρα, επιστρεφει…

To θρυλικο -πια- Opel Manta GSi

Για την ιστορια, τα πρωτα Opel που φορεσαν το \”πολεμικο\” διακριτικο GSi ηταν τα Manta και Kadett, τα οποια απεδιδαν 115 ιππους απο 1,8 λιτρα, το 1984. Τεσσερα χρονια αργοτερα, ηρθε ο διλιτρος DOHC 16-valve στο Kadett που απεδεδε 150 ιππους. Το πρωτο Astra, φορεσε τον ιδιο κινητηρα και, το 1993, οσοι ηθελαν το GSi, ειχαν την επιλογη ενος 1,8 λιτρων 125 ιππων. Εκδοσεις GSi υπηρχαν και στα Corsa, αρχης γενομενης με το 100 ιππων Corsa A του 1988, μεχρι και τον Αυγουστο του 2021, στο Corsa D που ηταν και το τελευταιο GSi.

Σε ο,τι αφορα το Insignia GSi τωρα, η κορυφαια του εκδοση εγκαταλειπει τον 2,8 V6 turbo και φορα εναν εν σειρα τετρακυλινδρο διλιτρο turbocharged, αποδοσης 256 ιππων και 40,7 kgm ροπης. Αμεσως μετα, θα ακολουθησει και εκδοση SportTourer με τον ιδιο κινητηρα και την κινηση στους 4 τροχους επισης.

Το νεο Insignia GSi θα φορα οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο και θα μεταδιδει την κινηση στους τεσσερις τροχους με το ιδιο συστημα που εχουμε γνωρισει στα Ford Focus RS και Ranger Rover Evoque. Το συστημα, το οποιο εχει δημιουργησει η βρετανικη GKN, κατανεμει τη ροπη εμπρος μεσω ενος ηλεκτρονικου μπλοκε διαφορικου και πισω με ενα πιο περιπλοκο συστημα διπλου συμπλεκτη.

Το GSi, το οποιο εχει 69 ιππους λιγοτερους απο το απερχομενο OPC καταφερε να γυρισει το Nurburgring σε καλυτερο χρονο. Αυτο, επειδη ειναι 160 κιλα ελαφρυτερο, εχει μεγαλυτερη στρεπτικη ακαμψια και καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα.  

Το στανταρ πλαισιο FlexRide με το δυναμικο σεταρισμα που προσαρμοζεται στο οδηγικο στυλ και τις επικρατουσες οδικες συνθηκες σε κλασματα δευτερολεπτου, καθως και τα νεα ελαστικα Michelin Pilot Sport 4 S σε ζαντες αλουμινιου 20 ιντσων εξασφαλιζουν υψηλο επιπεδο προσφυσης ενω για το φρεναρισμα αναλαμβανουν τετραπιστονες Brembo.

Με αυτη την τεχνολογια το νεο Opel Insignia GSi, ανταποκρινεται πιο αμεσα και με μεγαλυτερη ακριβεια στις εντολες του συστηματος διευθυνσης, ενω προσφερει αριστη πλευρικη προσφυση για μεγιστη ευσταθεια οπως και εξαιρετικο κρατημα. Το νεο οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο λειτουργει και μεσω των χειριστηριων του τιμονιου (shift-paddles) για πιο ενεργη συμμετοχη του οδηγου.
Τυπικο χαρακτηριστικο της νεας γενιας Insignia ειναι ο συνδυασμος σχεδιασης ελαφρου βαρους, χαμηλου κεντρου βαρους και υπερτροφοδοτουμενου κινητηρα 2.0-L. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα αριστη ισορροπια και πολυ καλη αναλογια ισχυος-βαρους,ιδιαιτερα στον εμπρος αξονα, χαμηλο κεντρο βαρους,ευκολη ελεγξιμοτητα, μεγαλη δυναμη σε σε ολο το φασμα των στροφων και καλυτερο κρατημα, αρετες που επιβεβαιωνονται και στο χρονομετρο. «Το νεο Insignia GSi ειναι σαφως ταχυτερο, χρονομετρημενο στην πιστα Nürburgring Nordschleife, απο το ισχυροτερο Insignia OPC της προηγουμενης γενιας» κατεληξε ο Υπευθυνος Αυτοκινητων Επιδοσεων & Μηχανοκινητου Αθλητισμου, Volker Strycek, κατα τη διαρκεια δοκιμων. Ενας απο τους λογους ειναι οτι το GSi ειναι κατα 160 kg ελαφρυτερο απο ενα παρεμφερες Insignia OPC 2.8 V6 Turbo.
Τετοιες επιδοσεις, αξιζουν ενα ξεχωριστο εξωτερικο. Με μεγαλους χρωμιωμενους αεραγωγους μπροστα και απεριττο πισω τμημα με αεροτομη για την απαραιτητη αεροδυναμικη πιεση στον πισω αξονα, η εμφανιση του GSi εναρμονιζεται αριστα με τις επιδοσεις του. Τα ενσωματωμενα σπορ, δερματινα καθισματα με πιστοποιηση AGR (ειδικα σχεδιασμενα για το GSi), το δερματινο σπορ τιμονι και τα αλουμινενια πενταλ αποτελουν τις τελικες πινελιες.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!