Με 380 άλογα, θυμωμένη και ελαφρωμένη έρχεται η BMW M2 CSL

Κι εκει που νομιζες οτι τα εχεις δει ολα, απο το βαθος του οριζοντα αρχιζει να αχνοφαινεται μια θυμωμενη BMW. Η οποια ερχεται, ξεφυσωντας τα turbo της, με εκεινο το ανατριχιαστικο κροταλισμα του straight- six μοτερ, που εκανε την Ε46 (για την Μ3 μιλαω) εναν ζωντανο θρυλο. Η BMW M2 δεν ηταν αρκετη, για τους Γερμανους. Ηδη εξελισσουν την \”πολεμικη\” της εκδοση, τη M2 CSL



Και ενω μεχρι τωρα ξερουμε μονο τη M235i και ενω η Μ2 ειναι ακομα ενα πρωτοτυπο που γυρναει στην \”πρασινη κολαση\” απειλωντας θεους και δαιμονες για τους χρονους που θα κανει, η CSL εκδοση της κρυφογελαει στη γωνια με τον ανταγωνισμο. Το γιατι, θα το καταλαβεις παρακατω. 

Πηγες απο τη χωρα της πολυαγαπημενης και πανεμορφης Ανγκελα Μερκελ (ξενερωσες, ε;), αναφερουν οτι το μοτερ της Μ2 θα ειναι το ιδιο 3λιτρο εξακυλινδρο twin turbo που γνωρισαμε στη M235i (σε μονοτουρμπη εκδοση) και στην Μ4. Με την αποδοση της Μ2 να αναμενεται περιπου στα 365 αλογα, 45 παραπανω απο τη M235i, η M2 CSL θα εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη, αλλα οχι πολυ: Το πιθανοτερο ειναι να φτανει τους 380 ιππους. Φημες λενε οτι αυτη η Μ2, θα εχει το e-boost system που ειδαμε στο CSL Hommage concept, αλλα ειναι μονο φημες.

Tip: Αυτη ειναι η \”νορμαλ\” Μ2, ενω επιτιθεται στο Nurburgring

Το αποτελεσμα, με δεδομενο το θεαματικο ελαφρωμα που θα δεχθει η CSL, θα ειναι εκρηκτικο. Παροτι η τελικη θα ειναι περιορισμενη ηλεκτρονικα στα 250 χαω, τα πρωτα 100 θα ερχονται σε περιπου 4 δευτερολεπτα. Κρατα στο νου σου οτι το βαρος της Μ2 CSL θα ειναι περιπου 100 κιλα μικροτερο απο τη \”νορμαλ\” Μ2, μη ξεπερνωντας τον 1,5 τονο συνολικα. Το πως θα στριβει, θα το δεις στην πραξη…

Εξωτερικα, η Μ2 CSL θα εχει στυλιστικα στοιχεια στο bodykit της \”δανεισμενα\” απο τη Μ4 για να δειχνει πιο \”επιθετικη\”, μαυρες 19αρες ζαντες, μεγαλυτερους αεραγωγους στο καπο, τετραπλη εξατμιση. Μια λιστα απο αεροδυναμικες βελτιωσεις και στυλιστικες παρεμβασεις, θα την κανει να ξεχωριζει -και οπτικα- απο την υπολοιπη Σειρα 2. Και ανθρακονημα. Ανθρακονημα παντου. Στο καπο, στα φουσκωμενα φτερα, στο diffuser, που θα ειναι, λεει, εμπνευσμενο απο τους αγωνες αυτοκινητου, στην αεροτομη που θα ξεχωριζει (αραγε θα ξαναδουμε ducktail;). Στο M Division σκεφτονται το αν θα την προσφερουν με semi-slick αγωνιστικα λαστιχα στανταρ.

Tip: Αυτο ειναι το εσωτερικο της M235i

Και μεσα; Φυσικα και το εσωτερικο της CSL θα εχει διαφοροποιησεις και σπορ πινελιες σε σχεση με τη Μ2. Ελαφρυτερα και πιο σκληροπυρηνικα bucket καθισματα, υποτυπωδη παναλαφρα καθισματα πισω, τιμονι κατευθειαν απο αγωνιστικο (!) και πολυ, μα πολυ ανθρακονημα, ακομα και στα door panels και την κεντρικη κονσολα. 

Με τη Μ2 να γυρναει το \’Ring μανιασμενη, αισθανομαι οτι δεν μπορω να περιμενω. Τη θελω!

Α! Με τη Μ2 να κανει ντεμπουτο το 2016, η CSL εκδοση της αναμενεται το 2017

Οι φωτογραφιες -οπως θα ειδες- απο εδω

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!