Με 4 πρεμιέρες στη Γενεύη η Volkswagen


Στο 89ο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, η Volkswagen παρουσιαζει τεσσερις παγκοσμιες πρεμιερες, οι οποιες δινουν εμφαση σε δυο τομεις: Στην ηλεκτροκινηση και τις επιδοσεις.  


Το ID. BUGGY αντιπροσωπευει μια καινουργια υλοποιηση πανω στη μεταβλητη πλατφορμα MEB που εχει εξελιχθει ειδικα για την ηλεκτροκινηση. Ενα μοντερνο, ανοιχτο, «καθαρο» και high-tech αυτοκινητο για την παραλια αλλα και για την πολη, το πρωτοτυπο αποτελει τη συγχρονη εκφραση μιας σχεδιαστικης εικονας, του θρυλικου καλιφορνεζικου dune η beach buggy. Η μετενσαρκωση ενος αυτοκινητικου lifestyle με μια μπαταρια υψηλης τασης ενσωματωμενη στο δαπεδο του.  


Ανετο, εναρμονισμενο στην ψηφιακη εποχη και καλυτερα διασυνδεδεμενο απο ποτε, το Passat ογδοης γενιας αποτελει την τελευταια εκδοση του πιο επιτυχημενου μεσαιου μοντελου στον κοσμο. Ταυτοχρονα ειναι και η απεικονιση της τεχνολογικης προοδου, εχοντας να επιδειξει εφαρμογες σε παγκοσμια πρωτη εμφανιση. Μια απο αυτες το Travel Assist, το οποιο παρεχει τη δυνατοτητα ημιαυτονομης κινησης σχεδον σε ολη την κλιμακα ταχυτητων σε συνεργασια με ενα προηγμενο τιμονι που αντιλαμβανεται την επαφη των χεριων του οδηγου! Το plug-in υβριδικο Passat GTE εχει πλεον μεγαλυτερη αυτονομια αμιγως ηλεκτρικης κινησης.    


Η γκαμα του T-Roc, που εχει αναδειχθει απο την παρουσιαση του το 2017 σε ενα απο τα best-sellers της μαρκας, εχει ενα νεο κορυφαιο μοντελο, το T-Roc R. Προκειται για την εκδοση υψηλων επιδοσεων του compact SUV, που διαθετει μια μοναδικη σπορ εμφανιση με επανασχεδιασμενο τοσο το εμπρος οσο και το πισω μερος του. Προκειται για εναν εξαιρετικο συνδυασμο επιδοσεων, lifestyle και υψηλης καθημερινης χρηστικοτητας. To T-Roc R εχει εξελιχθει απο την Volkswagen R, εχει δοκιμαστει εκτος αλλων και στο θρυλικο Nürburgring, ενω ο κινητηρας του ειναι ο τετρακυλινδρος 2.0 TSI με ισχυ 221 kW / 300 PS και ροπη 400 Nm.


Με 900 Nm το Touareg V8 TDI διαθετει τετοια επιπεδα ροπης που συγκρινονται μονο με αυτα super sport μοντελων. Με ισχυ 310 kW / 421 PS τοποθετειται στην κορυφη των γερμανικης κατασκευης πετρελαιοκινητων SUV, προσφεροντας ταυτοχρονα υψηλα επιπεδα ανεσης χαρη στη στανταρ αεραναρτηση του. Ο νεος, high tech οκτακυλινδρος κινητηρας του πληροι τις προδιαγραφες ρυπων Euro 6d-TEMP.

Αλλα, ας δουμε αναλυτικα τις 4 παγκοσμιες πρεμιερες της Volkswagen στη Γενευη.

Επαναφορα μιας μοναδικης στασης ζωης: ID. BUGGY


Με καταγωγη απο την Καλιφορνια: Το ID. BUGGY μεταφερει τη φιλοσοφια των θρυλικων dune η beach buggies στην εποχη της ηλεκτροκινησης  
Γνησια οδηγικη απολαυση: Με το πρωτοτυπο ID. BUGGY η Volkswagen δειχνει μια νεα πλευρα της ηλεκτροκινησης, προσανατολισμενη προς την αναψυχη και τη διασκεδαση  
Αμαξωμα που αιωρειται: Το αμαξωμα φαινεται σαν να αιωρειται πανω απο το πλαισιο και τους τροχους των 18 ιντσων  
Βασισμενο στην MEB: Πλαισιο ασφαλειας με κινητηριο συστημα μηδενικων ρυπων και μπαταρια, χτισμενο στη μεταβλητη πλατφορμα MEB ειδικα για την ηλεκτροκινηση
Ευκαιρια για ανεξαρτητους κατασκευαστες: Το ID. BUGGY θα μπορει να κατασκευαστει απο εταιρειες start-up σε μια μεγαλη γκαμα παραλλαγων  

Τα κοινα στοιχεια αναμεσα στα dune η beach buggies του παρελθοντος και του νεου ID. BUGGY συμπιεζουν μια περιοδο πεντε δεκαετιων στο χρονικο διαστημα που διαρκει το κλεισιμο του ματιου: ολα τα buggies της δεκαετιας του ’60 εκφραζουν ενα υψηλο βαθμο μεταβλητοτητας. Βασιζονταν στο πλαισιο του θρυλικου Beetle και ειχαν εναν τετρακυλινδρο κινητηρα boxer στο πισω μερος τους, ενω ενας αριθμος μικρων κατασκευαστων δημιουργουσε αμαξωματα κατασκευασμενα απο πλαστικο ενισχυμενο με υαλονημα (fiberglass, GFRP) που καλυπταν κινητηρα και πλαισιο γραφοντας ταυτοχρονα αυτοκινητικη ιστορια. Το ID. BUGGY ακολουθει πιστα αυτη τη λογικη σε συνδυασμο με τις τεχνολογικες δυνατοτητες της συγχρονης εποχης. Η βαση εδω ειναι η συγχρονη πλατφορμα MEB, στο δαπεδο της οποιας υπαρχει ενσωματωμενη μια μπαταρια υψηλης τασης, ιοντων λιθιου, χωρητικοτητας 62 kWh. Τροφοδοτει με ηλεκτρικη ενεργεια ενα ηλεκτροκινητηρα 150 kW / 204 PS στο πισω μερος, εξασφαλιζοντας αυτονομια 250 χιλιομετρων (κατα WLTP).

Ο χαρακτηρας του ID. BUGGY ταιριαζει με τον ηλεκτροκινητηρα, ο οποιος προσφερει ροπη 310 Nm απο τις μηδεν στροφες. Αυτο σημαινει πως το ηλεκτρικο αυτο αυτοκινητο εχει παντα αρκετη ισχυ στον πισω αξονα του, ακομα και για κινηση off road. Με πληρη επιταχυνση το πρωτοτυπο φτανει τα 100 χλμ./ ωρα μετα απο μολις 7,2 δευτερολεπτα, ενω η τελικη του ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 160 χλμ./ ωρα. Συμπληρωματικα στην πισω κινηση, ενας επιπροσθετος ηλεκτροκινητηρας στον εμπρος αξονα μπορει να εμπλακει εξασφαλιζοντας την τετρακινηση.   

Το νεο Passat: Το πρωτο Volkswagen με δυνατοτητα ημιαυτονομης κινησης σε ταχυτητες ταξιδιου  


Παγκοσμια πρεμιερα του Travel Assist: το Passat θα ειναι το πρωτο Volkswagen που θα διαθετει δυνατοτητα ημιαυτονομης κινησης σε ταχυτητες ταξιδιου  
IQ.LIGHT: ακολουθωντας την τελευταια γενια του Touareg, το Passat θα ειναι και αυτο διαθεσιμο με προβολεις IQ.LIGHT – LED matrix
Το MIB3 θα ειναι online: το νεο Modular Infotainment Matrix συστημα με την ενσωματωμενη καρτα SIM θα παρουσιαστει για πρωτη φορα στο Passat
Μηδενικες εκπομπες ρυπων στην πολη: η ηλεκτρικη αυτονομια του νεου Passat GTE εχει αυξηθει στα 55 χιλιομετρα περιπου με βαση τις προδιαγραφες WLTP 

Ακομα πιο ανετο, ακομα πιο ψηφιοποιημενο και με ακομα περισσοτερες δυνατοτητες ενσωματωσης: η ιδιαιτερα εξελιγμενη ογδοη γενια του Passat παρουσιαζεται επισημα στη Γενευη. Η παρουσιαση συμπιπτει με την παραγωγη του υπ’ αριθμον “30.000.000” Passat, γεγονος που το καθιστα το πιο επιτυχημενο μεσαιο μοντελο του κοσμου. Η τεχνολογικη του αναβαθμιση θα ενισχυσει τη θεση του ως ενα απο τα καλυτερα μοντελα της κατηγοριας business.  

Για πρωτη φορα στο νεο Passat, η Volkswagen παρουσιαζει ενα νεο συστημα, το Travel Assist. Ενεργοποιειται με το πατημα ενος κουμπιου στο πολυλειτουργικο τιμονι. Ο οδηγος πρεπει συνεχως να ελεγχει το συστημα για λογους ασφαλειας αλλα και νομικου πλαισιου. Προκειμενου να το διασφαλισει αυτο, το Travel Assist που ειναι ενεργο απο τα 0 εως τα 210 χλμ./ ωρα, ελεγχει αν ο οδηγος εχει τα χερια του στο τιμονι. Αυτο στο νεο Passat γινεται με τον πιο ευκολο δυνατο τροπο, καθως το τιμονι αναγνωριζει το αγγιγμα του οδηγου και λειτουργει ως διεπαφη (interface) με συστηματα οπως το Travel Assist.

Το μονο που χρειαζεται ειναι ενα απλο αγγιγμα του τιμονιου. Η ενεργη επιφανεια αναγνωριζει με τον τροπο αυτο πως ο οδηγος εχει τον ελεγχο του αυτοκινητου (μεχρι τωρα ο οδηγος επρεπε να στριψει εστω και ελαχιστα το τιμονι). Αν ο οδηγος παρει τα χερια του απο το τιμονι για περισσοτερα απο 10 δευτερολεπτα θα προειδοποιηθει οπτικα, ακουστικα αλλα και με την ενεργοποιηση των φρενων. Εαν δεν αντιδρασει σε αυτες τις προειδοποιησεις, το Emergency Assist θα επιβραδυνει αυτοματα και σταδιακα το Passat, ακινητοποιωντας το τελικα.  

Volkswagen T-Roc R: Η νεα κορυφαια εκδοση του compact SUV


Παγκοσμια πρεμιερα του πρωτοτυπου, που βρισκεται πολυ κοντα στο μοντελο παραγωγης  
Εκδοση υψηλης αποδοσης με 221 kW / 300 PS και 400 Nm
Στανταρ τετρακινηση 4Motion και αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 7 σχεσεων 
Σπορ εμφανιση “R” με νεα σχεδιαση εμπρος και πισω μερος  
Διευρυμενος βασικος εξοπλισμος: προοδευτικο συστημα διευθυνσης με μεταβλητη σχεση μεταδοσης, σπορ αναρτηση με προγραμματα οδηγησης και επιλογη race, launch control και συστημα ελεγχου της προσφυσης που μπορει να απενεργοποιηθει  
Το T-Roc R συνδυαζει επιδοσεις και lifestyle

Εξελιγμενο απο την Volkswagen R, το T-Roc R μπορει να επιδειξει εντυπωσιακες επιδοσεις. Ο τετρακυλινδρος κινητηρας TSI των 2.000 κυβικων εχει ισχυ 221 kW/ 300 PS καθως και ροπη 400 Nm. Η τετρακινηση 4Motion και το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη DSG των 7 σχεσεων ανηκουν στο βασικο εξοπλισμο, ενω ο συνδυασμος αυτος εγγυαται εξαιρετικες επιταχυνσεις χωρις απωλεια προσφυσης. Το Volkswagen T-Roc R μπορει να επιταχυνει απο τα 0 στα 100 χλμ./ ωρα σε 4,9 δευτερολεπτα, ενω η τελικη του ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 χλμ./ ωρα.

Η χαμηλωμενη σπορ αναρτηση εξασφαλιζει αριστη οδικη συμπεριφορα.  Tο στανταρ προοδευτικο συστημα διευθυνσης με τη μεταβλητη σχεση μεταδοσης παιζει καθοριστικο ρολο στην εξασφαλιση αμεσης αποκρισης, ενω το συστημα πεδησης με δισκους 17 ιντσων – μεχρι προτινος ηταν διαθεσιμο μονο στο Volkswagen Golf R Performance – εξασφαλιζει αποτελεσματικοτατη επιβραδυνση. Τα προγραμματα οδηγησης περιλαμβανουν μια ειδικη επιλογη race, η οποια εγγυαται μια ιδιαιτερα σπορ οδηγικη εμπειρια. Ταυτοχρονα υπαρχει και η λειτουργια launch control που εξασφαλιζει αριστη προσφυση κατα την επιταχυνση σε συνδυασμο με τη μεγιστη δυνατη ροπη και ενα αμεσο σε αποκριση προγραμμα ευσταθειας. Το ESC (Electronic Stability Control) μπορει να τεθει εκτος λειτουργιας απο τον οδηγο για ιδιαιτερα δυναμικη οδηγηση στο οριο. Χαρη στη σπορ οδικη του συμπεριφορα και στην ξεχωριστη του εμφανιση το T-Roc R προσφερει τον ιδανικο συνδυασμο επιδοσεων και lifestyle.

Το πιο ισχυρο Volkswagen: Το νεο Touareg V8 TDI στη Γενευη  


Εξαιρετικη αποδοση: Το νεο Touareg V8 TDI με 310 kW / 421 PS, ειναι το πιο ισχυρο και κορυφαιο SUV της μαρκας  
Ροπη αντιστοιχη ενος supercar: Στις μολις 1000 σ.α.λ., ο νεος V8 TDI εχει ροπη 900 Nm 
Καθαρος: Ο νεος high-tech οκτακυλινδρος ειναι συμφωνος με τις προδιαγραφες εκπομπης ρυπων Euro-6d-TEMP   
Σχεδιασμενο για κορυφαια ανεση: Το κορυφαιο μοντελο της γκαμας αλλα και της μαρκας διαθετει στανταρ αεραναρτηση  
Διαθεσιμο μεσα στο 2019: Το Touareg V8 TDI, ενα πρωτοτυπο του οποιου – πολυ κοντα στο μοντελο παραγωγης – βρισκεται στη Γενευη, θα ειναι συντομα διαθεσιμο στην Ευρωπη  

Το νεο Volkswagen Touareg V8 TDI, με μια αποδοση 310 kW / 421 HP (απο τις 3.500 εως τις 5.000 σ.α.λ.), ειναι το πιο ισχυρο πετρελαιοκινητο γερμανικο SUV. Η μεγιστη ροπη του high-tech turbo diesel ειναι στα ιδια επιπεδα με αυτα των supercars: 900 Nm (απο τις 1.000 εως τις 3.250 σ.α.λ.). 

Ειτε στην κινηση με μικρες ταχυτητες, ειτε στα γρηγορα ταξιδια ειτε περα απο την ασφαλτο, αυτη η ισχυς εξασφαλιζει εξαιρετικα οδηγικα χαρακτηριστικα. Στις ιδιαιτεροτητες του πολιτισμενου οκτακυλινδρου των 4.0 λιτρων περιλαμβανονται τα δυο turbo και ενας επιπλεον ηλεκτρικος υπερσυμπιεστης (compressor). Το Touareg V8 TDI δειχνει την δυναμικη του πλευρα οταν επιταχυνει απο τα 0 στα 100 χλμ./ωρα σε μολις 4,9 δευτερολεπτα. Η τελικη ταχυτητα του περιοριζεται στα 250 χλμ./ωρα. Οπως ολα τα μοντελα της γκαμας ετσι και η νεα εκδοση με τον V8 ειναι συμφωνη με τις προδιαγραφες Euro-6d-TEMP για τις εκπομπες ρυπων. Η μελλοντικη ναυαρχιδα της μαρκας θα ειναι διαθεσιμη σε επιλεγμενες χωρες απο τα τελη Μαϊου του 2019.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!