Νέα BMW M8 Coupe και BMW M8 Competition Coupe

CheckM8 απο την BMW

Το μυστικο για τις εξαιρετικες επιδοσεις των νεων μοντελων βρισκεται στον ισχυροτερο κινητηρα που εχει εξελιχθει ποτε για αυτοκινητο BMW M GmbH. Ο υψηλοστροφος V8 με τεχνολογια M TwinPower Turbo αποδιδει 441 kW/600 hp στη νεα BMW M8 Coupe και τη νεα BMW M8 Cabrio, και 460 kW/625 hp στις εκδοσεις Competition. Το εξαιρετικο μηχανικο συνολο συνεργαζεται με ενα οκταταχυτο κιβωτιο M Steptronic με Drivelogic, ενω η κινητηρια ισχυς διοχετευεται στο δρομο μεσω του συστηματος τετρακινησης M xDrive.

Τεχνολογικα, το πλαισιο ειναι σχεδιασμενο και ρυθμισμενο με γνωμονα τις ιδιαιτερες απαιτησεις μιας αγωνιστικης πιστας. Αναμεσα στα χαρακτηριστικα που ξεχωριζουν κυριως ειναι η νεα, ενιαια μοναδα του συστηματος πεδησης, ειδικα προσαρμοσμενη για μοντελο Μ, που προσφερει στον οδηγο δυο διαφορετικες ρυθμισεις για την αισθηση του πενταλ. Τα νεα, κορυφαια μοντελα της BMW M GmbH θα γιορτασουν τις παγκοσμιες πρεμιερες τους κατα τη διαρκεια του BMW Group #NextGen που θα πραγματοποιηθει στο BMW Welt στο Μοναχο, 25 – 27 Ιουνιου 2019.


Η ακριβης διαδραση μεταξυ συστηματος κινησης, τεχνολογιας πλαισιου και αεροδυναμικης εχει βελτιωθει με σχολαστικη προσοχη κατα τη διαρκεια εντατικων δοκιμων στην πιστα του BMW Group στο Miramas (Νοτια Γαλλια), στο κεντρο χειμερινων δοκιμων στο Arjeplog (Σουηδια) και στο σιρκουι Nordschleife του Nürburgring, καθως και αλλες αγωνιστικες πιστες. Η εμπειρια που αποκτηθηκε απο την εξελιξη της αγωνιστικης BMW M8 GTE επαιξε σημαντικο ρολο στη διαδικασια σεταρισματος. Ο σπορ χαρακτηρας του συνδυασμου κινητηρα, κιβωτιου ταχυτητων και πλαισιου προσφερει στη νεα BMW M8 Coupe και στη νεα BMW M8 Cabrio επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 3,3 / 3,4 δλ. Η νεα BMW M8 Competition Coupe επιταχυνει απο 0 σε 100 km/h σε 3,2 δλ, και η νεα BMW M8 Competition Cabrio, αντιστοιχα, σε 3.3 δλ.

Αμεση αποκριση, ευστροφια και παρατεταμενη ροη ισχυος: V 8   κινητηρας με χαρακτηριστικα Μ.

Ο υψηλοστροφος V8 κινητηρας προσφερει ενα ακαταμαχητο μιγμα ‘ξυραφενιας’ αποκρισης, εντονης διψας για στροφες και ισχυος σε μεγαλο ευρος στροφων. Η τεχνολογια M TwinPower Turbo του κινητηρα των 4.4L περιλαμβανει ενα ζευγος υπερσυμπιεστων – τοποθετημενων στο “V” μεταξυ των συστοιχιων των κυλινδρων και βελτιστοποιημενων ως προς την αποδοση – εμμεση ψυξη αερα υπερπληρωσης και ενα συστημα αμεσου ψεκασμου καυσιμου που λειτουργει με πιεση εως και 350 bar. Ενα ακομα αξιοσημειωτο τεχνολογικο χαρακτηριστικο ειναι οι διασταυρουμενης ροης πολλαπλες εξαγωγης.

Στη νεα BMW M8 Coupe και τη νεα BMW M8 Cabrio, ο κινητηρας αποδιδει μεγιστη ροπη 750 Nm μεταξυ 1.800 και 5.600 rpm – και μεγιστη ισχυ 441 kW/600 hp στις 6.000 rpm, μεχρι την παρεμβαση του ηλεκτρονικου κοφτη στις 7.200 rpm. Το μηχανικο συνολο των μοντελων Competition διατηρει τη μεγιστη ροπη του μεχρι τις 5.800 rpm και αποδιδει μεγιστη ισχυ 460 kW/625 hp στις 6.000 rpm, με τον αγωνιστικο, υψηλοστροφο χαρακτηρα του να κανει ακομα πιο εντονη την παρουσια του. Η ισχυροτερη εκδοση του V8 συνδεεται στη δομη του αμαξωματος με ειδικη βαση για ακομα πιο ακαμπτη εδραση. Αυτο βελτιστοποιει την αποκριση και αυξανει την ταχυτητα κατα την εισοδο σε μια στροφη (turn in), ενω παραλληλα μειωνει το θορυβο του κινητηρα μεσα στην καμπινα.

Ενα προηγμενο συστημα ψυξης εξασφαλιζει βελτιστες θερμοκρασιες λειτουργιας σε ολες τις συνθηκες, τοσο καθημερινα σε διαδρομες πολης οσο και στην υψηλη καταπονηση της αγωνιστικης πιστας. Η κεντρικη μοναδα ψυξης, για παραδειγμα, πλαισιωνεται απο δυο κυκλωματα νερου υψηλης θερμοκρασιας. Το συστημα περιλαμβανει επισης ενα προσθετο ψυγειο λαδιου κινητηρα και ανεξαρτητο ψυγειο λιπαντικου κιβωτιου ταχυτητων. Οι ιδιαιτερες προκλησεις της οδηγησης σε πιστα αντανακλωνται στο σχεδιασμο του συστηματος τροφοδοσιας λαδιου. Το καρτερ λαδιου εχει ενα μικροτερο εμπρος θαλαμο, που εμπλεκεται οταν απαιτειται προσθετη χωρητικοτητα. Με ενα προσθετο σταδιο αναρροφησης η ηλεκτρονικα χαρτογραφημενη αντλια λαδιου αντλει λιπαντικο απο το μικροτερο θαλαμο. Αυτο εξασφαλιζει αξιοπιστη τροφοδοσια λαδιου σε ολες τις περιπτωσεις, ακομα και σε συνθηκες ακραιας πλευρικης και διαμηκους επιταχυνσης.


Οκταταχυτο κιβωτιο M Steptronic με Drivelogic και M xDrive.

Η ισχυς μεταφερεται μεσω του οκταταχυτου κιβωτιου M Steptronic με Drivelogic. Το μπουτον Drivelogic του νεοσχεδιασμενου επιλογεα ταχυτητων επιτρεπει στον οδηγο να επιλεγει απο τρια προγραμματα με ειδικα χαρακτηριστικα αλλαγων για πιο αποδοτικη, σπορ η και αγωνιστικη οδηγηση. Υπαρχουν επισης χειριστηρια αλλαγων M (shift paddles) στο τιμονι.


Ενας ακομα καθοριστικος παραγοντας για τις θρυλικες επιδοσεις των νεων BMW M8 ειναι το συστημα τετρακινησης M xDrive με σεταρισμα  που μεταφερει περισσοτερη ισχυ στον πισω αξονα. Η κεντρικα ελεγχομενη συνεργασια μεταξυ M xDrive και ενεργου διαφορικου Active M Differential εξασφαλιζει μεταφορα της πλουσιας κινητηριας ισχυος στο δρομο χωρις απωλειες. Εξαλλου, απο το Setup menu, ο οδηγος μπορει να επιλεξει μεταξυ της στανταρ ρυθμισης 4WD και του 4WD Sport mode, που κατανεμει ακομα περισσοτερη ισχυ στους πισω τροχους. Η απενεργοποιηση του DSC (Dynamic Stability Control) φερνει στην εξισωση το 2WD. Η κατανομη ισχυος αποκλειστικα στους πισω τροχους και η απουσια επεμβασεων απο τα συστηματα  ελεγχου ευσταθειας ενισχυουν τη γνησια οδηγικη απολαυση για τους εμπειρους οδηγους.


Πλαισιο εξαιρετικα ακαμπτη εδραση.

Οι νεες BMW M8 προσφερουν μια φρεσκια εκδοχη της αισθησης Μ που μεταφραζεται σε ασυναγωνιστη κατευθυντικη ευσταθεια ακομα και σε πολυ δυναμικη οδηγηση, μια γραμμικη αναπτυξη εγκαρσιων φορτιων οσο ισχυρη κι αν ειναι η πλευρικη επιταχυνση, αλλα και μια ουδετερη κατευθυντικοτητα ακομα και στο οριο. Η τεχνολογια πλαισιου περιλαμβανει ειδικα μηχανικα μερη και ενα σεταρισμα ρυθμισμενο σε εντατικες δοκιμες στην αγωνιστικη πιστα. Ταυτοχρονα, το πλαισιο ανταποκρινεται στις προσδοκιες πελατων πολυτελων αυτοκινητων σε επιπεδο ανεσης σε καθημερινες διαδρομες και ταξιδια μεγαλων αποστασεων.

Ο πισω αξονας περιλαμβανει επισης ειδικα σχεδιασμενα εξαρτηματα για να  ικανοποιει τις απαιτησεις μιας ακρως δυναμικης συμπεριφορας ενος σπορ αυτοκινητου υψηλων επιδοσεων. Οι σφυρηλατοι συνδεσμοι Μ συντελουν στην ευελιξια της Μ8, ενω η ακριβης αποκριση των συστηματων αναρτησης και αποσβεσης οφειλεται εν μερει στις σκληροτερες αντιστρεπτικες δοκους. Η οδικη συμπεριφορα βελτιωνεται επισης απο την υψηλη ακαμψια του εμπρος τμηματος, μεσω της μπαρας θολων και ενος εξαιρετικα ανθεκτικου πανελ που ενσωματωνει εδραση στα μαρσπιε. Μια ατσαλινη δομη σχηματος Χ και η αλουμινενια τραβερσα ολοκληρωνουν την ενισχυμενη εδραση πισω αξονα και αμαξωματος.

Οι νεες BMW M8 εφοδιαζονται επισης στανταρ με προσαρμοζομενη αναρτηση Μ (Adaptive) που περιλαμβανει ηλεκτρονικα ελεγχομενους αποσβεστηρες και ηλεκτρομηχανικο συστημα διευθυνσης M Servotronic. Το συστημα DSC συνδεεται με το συστημα τετρακινησης M xDrive και το ενεργο διαφορικο Active M Differential, ενω περιλαμβανει και M Dynamic mode. Το προγραμμα αυτο επιτρεπει μεγαλυτερο βαθμο ολισθησης τροχων και συνδυαζεται με την κατανομη περισσοτερης ισχυος στους πισω τροχους στοχευοντας σε μια εξαιρετικα σπορ οδηγηση με ελεγχομενα ντριφταρισματα στις στροφες. Ο στανταρ εξοπλισμος περιλαμβανει επισης ζαντες αλουμινιου Μ 20” σε σχεδιο διπλων ακτινων και ελαστικα υψηλων επιδοσεων (εμπρος: 275/35 R 20, πισω: 285/35 R 20).

Ενιαιο συστημα πεδησης με διαφορετικες επιλογες στην αισθηση του πενταλ.

Εναλλακτικα, αντι των συνθετικων φρενων M που προσφερονται στανταρ, η νεα BMW M8 διατιθεται, προαιρετικα, με carbon-κεραμικα φρενα M. Και οι δυο εκδοσεις συνοδευονται απο μια ειδικη εκδοση Μ ενος ενιαιου συστηματος πεδησης. Χαρη στην προηγμενη τεχνολογια του, το νεο συστημα συνδυαζει τις λειτουργιες ενεργοποιησης φρενων, του σερβοφρενου και του ελεγχου πεδησης σε μια συμπαγη μοναδα. Η απαιτουμενη πιεση πεδησης ελεγχεται απο εναν ηλεκτρικο ενεργοποιητη, ωστε να παραγεται πιο δυναμικα και να εξασφαλιζει πολυ ταχυτερες και πιο ακριβεις παρεμβασεις απο το συστημα ελεγχου οδηγικης ευσταθειας.

Η εκδοση του νεου συστηματος πεδησης που εχει εξελιχθει για μοντελα BMW M προσφερει επισης στον οδηγο δυο ρυθμισεις πενταλ. Αυτο επιτρεπει στον οδηγο να επιλεγει μεταξυ ενος φρεναρισματος με εμφαση στην ανεση και μιας ιδιαιτερα αμεσης αποκρισης στην πιεση του πενταλ.

Διαφοροποιημενη σχεδιαση με εμφαση στο δυναμισμο και την αποκλειστικοτητα.

Η αποκλειστικη αυρα που αποπνεουν τα νεα μοντελα BMW M8 επιτεινεται απο καποια ειδικα χαρακτηριστικα που ειναι προσαρμοσμενα στις λειτουργικες απαιτησεις σπορ αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων. Μεγαλοι αεραγωγοι και η μασκα νεφρων BMW με τις γνωριμες διπλες μπαρες Μ στο εμπρος ακρο, τονισμενα τοξα στους θολους των εμπρος τροχων, βραγχια Μ στα εμπρος πλαϊνα πανελ, αεροδυναμικα βελτιστοποιημενοι εξωτερικοι καθρεπτες, πισω αεροτομη και πισω ποδια με διαχυτη σε αντιθετο χρωμα προδιδουν τις δυναμικες δυνατοτητες και τον αποκλειστικο χαρακτηρα των νεων μοντελων Μ. Προαιρετικα, προσφερεται πακετο εξωτερικου M Carbon.

Ιδιαιτερα γνωρισματα της νεας BMW M8 Coupe ειναι το χαρακτηριστικο περιγραμμα (double-bubble) της οροφης απο πλαστικο ενισχυμενο με ανθρακονηματα (CFRP), που θυμιζει κλασικα αγωνιστικα αυτοκινητα. Οι επιβατες της νεας BMW M8 Cabrio προστατευονται απο τα στοιχεια της φυσης με μια υφασματινη οροφη υψηλης ποιοτητας που εκτεινεται πανω απο την καμπινα. Το soft top πολλαπλων στρωματων ανοιγει και κλεινει σε 15 δευτ. πιεζοντας ενα μπουτον, ακομα και εν κινησει.

Εσωτερικο: cockpit με υπογραφη Μ και διαχυτη πολυτελεια.

Το εσωτερικο των νεων σπορ αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων συνδυαζει ενα cockpit με σχεδιαστικη υπογραφη Μ και διαχυτη μια αισθηση προηγμενης πολυτελειας. Ο στανταρ εξοπλισμος για τις BMW M8 Coupe, BMW M8 Cabrio και τα μοντελα Competition περιλαμβανει αποκλειστικες δερματινες επενδυσεις, BMW Display Key, BMW Head-Up Display με ειδικο Μ περιεχομενο, Driving Assistant, Parking Assistant και BMW Live Cockpit Professional (με συστημα πλοηγησης και BMW Intelligent Personal Assistant). Προσθετα συστηματα υποστηριξης οδηγου διατιθενται προαιρετικα και αναβαθμιζουν τα επιπεδα ασφαλειας και ανεσης.

Το νεο μπουτον Setup στην κεντρικη κονσολα επιτρεπει αμεση προσβαση σε ολες τις ρυθμισεις για τον κινητηρα, τους αποσβεστηρες, το συστημα διευθυνσης, το M xDrive και το συστημα πεδησης, σε συναρτηση με τις προσωπικες προτιμησεις και τις εκαστοτε συνθηκες. Δυο σεταρισματα μπορουν να αποθηκευονται μονιμα ως αγαπημενες ρυθμισεις του οδηγου για τον ηχο του κινητηρα, τα χαρακτηριστικα αλλαγων ταχυτητων του οκταταχυτου κιβωτιου M Steptronic, τον ελεγχο οδηγικης ευσταθειας και τη λειτουργια Auto Start Stop. Το συνολο των ρυθμισεων μπορει να ανακταται αμεσα οποιαδηποτε στιγμη, πιεζοντας οποιοδηποτε απο τα δυο μπουτον M στο τιμονι.

Ενα ακομα νεο στοιχειο ειναι το μπουτον M Mode στην κεντρικη κονσολα. Αυτο μπορει να μεταβαλλει την αποκριση των συστηματων υποστηριξης οδηγου και τις ενδειξεις στον ψηφιακο πινακα οργανων και την επιφανεια προβολης του Head-Up Display. Με το M Mode, ο οδηγος μπορει να ενεργοποιει τα προφιλ ROAD και SPORT, ενω οι νεες BMW M8 Competition Coupe και BMW M8 Competition Cabrio διατιθενται και με ρυθμιση TRACK, σχεδιασμενη αποκλειστικα για χρηση σε αγωνιστικη πιστα. Η αλλαγη του προγραμματος (mode) μεταβαλλει τις πληροφοριες που εμφανιζονται στις οθονες, ενω οι παρεμβασεις απο τα συστηματα υποστηριξης οδηγου για την αυξηση της ασφαλειας – οπως ενεργη παρεμβαση των συστηματων πεδησης και διευθυνσης – μειωνονται στο ελαχιστο η απενεργοποιουνται πληρως.

Καταναλωση καυσιμου
Νεα BMW M8 Coupe (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 10.6 – 10.5 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 242 – 238 g/km) και νεα BMW M8 Competition Coupe (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 10.6 – 10.5 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 242 – 238 g/km), καθως και νεα BMW M8 Cabrio (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 10.8 – 10.6 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 246 – 241 g/km) και νεα BMW M8 Competition Cabrio (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 10.8 – 10.6 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 246 – 241 g/km).


.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
BMW M8 Coupe

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=b5ZhpJVIqvA]
BMW M8 Convertible

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=aU51t90iFTc]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!