Νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

 


  Η Ford λανσαρει τωρα ενα νεο, 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο για το Puma με κινητηρα EcoBoost Hybrid, δινοντας για πρωτη φορα τη δυνατοτητα στους λατρεις του ειδους να μειωσουν περαιτερω τις εκπομπες CO2 και την καταναλωση σε συνδυασμο με την  ηπια υβριδικη τεχνολογια 48 volt της Ford.

 

  Το 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο κανει την οδηγηση λιγοτερο απαιτητικη – ιδιαιτερα στην πολη και στην πυκνη κυκλοφορια. Επιπλεον, οι γρηγορες και ομαλες αλλαγες σχεσεων συμπληρωνουν τις επιδοσεις του υβριδικου συστηματος κινησης ανεβαζοντας τον πηχη στον τομεα της οδηγικης απολαυσης.

 

  Η τεχνολογια EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιει μια ενσωματωμενη μιζα/γεννητρια (BISG) που παιρνει κινηση μεσω ιμαντα για την ανακτηση της ενεργειας που συνηθως χανεται κατα το φρεναρισμα και το ρολαρισμα και τη φορτιση μιας μπαταριας ιοντων λιθιου 48 Volt. Το συστημα BISG λειτουργει και σαν μοτερ μεσω διαρκους συνεργασιας με τον κινητηρα για την παροχη προσθετης ροπης (υποβοηθηση ροπης) για μειωση της καταναλωσης η βελτιωση των επιδοσεων, αναλογα με το οδηγικο σεναριο.

 

 

Υποβοηθηση ροπης

 


  Η υποβοηθηση ροπης αξιοποιει το BISG για την αυξηση της συνολικης διαθεσιμης ροπης απο το συστημα κινησης κατα 20 Nm, πετυχαινοντας πιο αμεση αποκριση στην εν κινησει επιταχυνση.

 

  Με τον τροπο αυτο, η επιταχυνση εν κινησει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο βελτιωνεται μεχρι 4% συγκριτικα με την μη υβριδικη εκδοση, ενω η εκδοση με 155 ιππους φτανει στα 100 km/h σε μολις 8,7 δευτερολεπτα. Επιπλεον, το νεο αυτοματο κιβωτιο συνεργαζεται με τα διαθεσιμα προφιλ οδηγησης, οπως για παραδειγμα το προγραμμα Sport, στο οποιο διατηρει χαμηλοτερη σχεση για πιο σπορ αποκριση στις εντολες του οδηγου, ενω εχει τη δυνατοτητα κατεβασματος εως και τριων σχεσεων επιτρεποντας ταχυτερες προσπερασεις οταν απαιτειται μεγιστη επιταχυνση. Οι εκδοσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το νεο αυτοματο κιβωτιο διαθετουν επισης paddles για χειροκινητες αλλαγες των σχεσεων.

 

 

Υποκατασταση ροπης

 

  Η υποκατασταση ροπης αξιοποιει το BISG για την παροχη προσθετης ροπης 24 Nm – μειωνοντας ετσι το απαιτουμενο φορτιο του βενζινοκινητηρα και βελτιωνοντας την αποδοση. Ο συνδυασμος  7ταχυτου αυτοματου κιβωτιου με EcoBoost Hybrid ειναι ιδιαιτερα καταλληλος για την πολη, οπου η οδηγηση με συχνες στασεις-εκκινησεις επιτρεπει συνεχη ανακτηση και αξιοποιηση ενεργειας. Το  αυτοματο κιβωτιο μπορει να βοηθησει στη διατηρηση των βελτιστων στροφων του υβριδικου συστηματος προς οφελος της καταναλωσης, για αυτο και το Puma EcoBoost Hybrid με 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο προβλεπεται να βελτιωσει τις εκπομπες CO2πανω απο 5% συγκριτικα με τις αντιστοιχες βενζινοκινητες εκδοσεις 1.0L EcoBoost (WLTP).

 

 

Τα πλεονεκτηματα του αυτοματου κιβωτιου

 


  Ο συνδυασμος του κιβωτιου διπλου συμπλεκτη με ενα υβριδικο συστημα κινησης προσφερει τα πλεονεκτηματα και των δυο τεχνολογιων, αυξανοντας την ιδια στιγμη τη διαθεσιμοτητα των οικονομικων υβριδικων συστηματων κινησης για τους φιλους των αυτοματων κιβωτιων. Για παραδειγμα:

 

  • Η τεχνολογια διπλου συμπλεκτη του 7ταχυτου αυτοματου κιβωτιου προσφερει επιταχυνση χωρις διακοπες ισχυος με ομαλες αλλαγες σχεσεων
  • Τα αυτοματα κιβωτια μπορουν να αποδειχθουν ευεργετικα για ατομα με κινητικα προβληματα
  • Καθως ο οδηγος εχει να διαχειριστει μονο δυο πενταλ (γκαζι / φρενο),αυξανεται η οδηγικη ανεση κυριως σε συνθηκες πολης

 

 

Βελτιωμενες τεχνολογιες υποβοηθησης

 


  Το 7ταχυτο αυτοματο κιβωτιο επιτρεπει τη λειτουργια προσθετων τεχνολογιων σε συνδυασμο με την οικονομια του EcoBoost Hybrid για πρωτη φορα, οπως η δυνατοτητα απομακρυσμενης εκκινησης του κινητηρα (Remote Start), μεσω της εφαρμογης FordPass, αλλα και τη λειτουργια Stop&Go για το Adaptive Cruise control, που μπορει να σταματησει τελειως το αυτοκινητο σε συνθηκες κυκλοφοριας με σταματα-ξεκινα στην πολη και να το εκκινησει αυτοματα εαν η σταση ειναι μικροτερη των 3 δευτερολεπτων. Οπως χαρακτηριστικα δηλωσε ο Roelant de Waard, general manager της Ford Ευρωπης: «Η προσθηκη του 7ταχυτου αυτοματου κιβωτιου στις επιλογες του συστηματος κινησης EcoBoost Hybrid ειναι ενα ακομα βημα στην αποστολη μας να κανουμε τον εξηλεκτρισμο προσιτο σε ολους τους πελατες μας.»

 

  Το Ford Puma EcoBoost Hybrid με αυτοματο κιβωτιο ειναι ενα απο τα 17 εξηλεκτρισμενα μοντελα που θα λανσαρει η Ford στην Ευρωπη πριν απο το τελος της χρονιας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!