Νέο Honda HR-V : Το πολυμορφικό SUV


Παρουσιαζοντας μια νεα γενια συμπαγων  SUV στην αγορα, το νεο Honda HR-V αντιπροσωπευει μια μοναδικη προταση στην κατηγορια των crossover: χαρακτηριστικη εμφανιση coupé με στιβαροτητα SUV, χωρους και πολυμορφικοτητα ενος MPV, προηγμενη αλλα απολαυστικη οδηγικη εμπειρια και επιδοσεις με οικονομια.

Η Honda εκτιμα οτι το 70% των πελατων του νεου HR-V θα ειναι πελατες που θα κατακτησει απο αλλες μαρκες, κυριως ιδιοκτητες MPV και hatchback κατηγοριας C. Το HR-V μηκους 4.3-m απευθυνεται κυριως σε νεαρους εργενηδες και ζευγαρια που δεν εχουν δημιουργησει ακομα οικογενεια, ενδιαφερονται για το lifestyle και παρακολουθουν τις τασεις του design.


Με την πρωτη ματια, το νεο HR-V προβαλλει μια εικονα νεανικοτητας με αποψη, οπου οι τολμηρες, αναγλυφες γραμμες ενος coupé ‘αγκαλιαζουν’ την ουσια ενος στιβαρου SUV. Η ψηλοτερη ‘κορμοστασια’ του HR-V (υψος 1.605 mm), σε συνδυασμο με τη στιβαρη σχεδιαση και την ισχυρη παρουσια, προσφερουν μια αισθηση ασφαλειας, προστασιας, αυτοπεποιθησης και χρησιμοτητας. 

Στο εσωτερικο, το νεο HR-V προσφερει στους επιβατες κορυφαια ευρυχωρια και  – χαρη στο καινοτομο συστημα Magic Seat της Honda – εξαιρετικη ευελιξια. Μαλακα υλικα υψηλης ποιοτητας και σοφιστικε στυλ προσδιοριζουν το εσωτερικο του HR-V, οπου οι σχεδιαστες της Honda συνδυασαν την πλουσια ευρυχωρια με την αισθηση ενος σπορ, προστατευμενου cockpit. 


Το νεο HR-V θα διατιθεται απο το ξεκινημα των πωλησεων του με εναν πολυ αποδοτικο 1.6 i-DTEC diesel (120 PS) και εναν βενζινοκινητηρα 1.5 i-VTEC (130 PS), και οι δυο της σειρας Earth Dreams Technology της Honda. Ο diesel συνδυαζεται με εξαρι μηχανικο κιβωτιο, ενω ο βενζινοκινητηρας αντιστοιχα ειτε με εξαταχυτο μηχανικο η με CVT. 

Το νεο HR-V ανηκει στο κυμα νεας γενιας και νεων οχηματων Honda που προβαλλουν την πρωτοποριακη προσεγγιση της μαρκας, η οποια βελτιωνει τη ζωη των πελατων της. 


Γοητευτικη coupé εμφανιση με στιβαροτητα SUV

Για την ομαδα σχεδιασης της Honda, η σχεδιαστικη φιλοσοφια του νεου HR-V συνοψιστηκε στο θεμα ‘Dynamic Cross Solid’. Το σκεπτικο ηταν να συνδυαζει την κομψοτητα και την αεροδυναμικη ενος coupé με τη χρηστικοτητα και αντοχη ενος SUV. 

«Το μυστικο ηταν ενας συνδυασμος υπερυψωμενων καθισματων και αντοχης που αποτελουν και τις βασικες αξιες ενος SUV με μια νεα συναισθηματικη προσεγγιση,» σχολιαζει ο Masaki Kobayashi, project leader για το στυλ του HR-V. «Ετσι επινοησαμε μια εξωτερικη φιλοσοφια που ενσαρκωνει την ιδεα ‘Emotionality & Toughness’ (Συναισθηματικοτητα & Αντοχη) και μια φιλοσοφια εσωτερικου που ονομασαμε ‘Personal Cockpit & Expansiveness’ (Προσωπικο Cockpit & Επεκτατικοτητα). Εμφανως, θελησαμε να ‘παντρεψουμε’ αντικρουομενες αξιες για να δημιουργησουμε κατι φρεσκο.»


Το νεο HR-V ειναι ενα προϊον που γεννηθηκε μεσα απο την προσπαθεια μας να δημιουργησουμε κατι φρεσκο και καινοτομο με βαση τις ‘πραγματικες ζωες πραγματικων ανθρωπων’. Το HR-V εχει προφιλ καμπινας τυπου coupé, με ισχυρο ρυγχος και δυνατες κατω φορμες αμαξωματος, μαζι με αναγλυφες λεπτομερειες. Ετσι δημιουργειται μια γοητευτικη εμφανιση με συναισθηματικη απηχηση σε υποψηφιους πελατες οι οποιοι εκτιμουν σε μεγαλο βαθμο το στυλ και την πρακτικοτητα.

Στο δρομο, η ταυτοτητα του νεου HR-V δηλωνει σιγουρια και αυτοπεποιθηση, με μια φυσιογνωμια ‘solid wing face’ που δηλωνει τη σχεση της με την υπολοιπη οικογενεια. Η εμπρος μασκα ειναι μαυρη, εκφραζοντας τον ανθεκτικο και τολμηρο χαρακτηρα.


Η coupé φορμα του HR-V δημιουργει μια δυναμικη και σπορ εμφανιση, που ολοκληρωνεται απο τις πισω λαβες των θυρων, οι  οποιες ειναι κρυμμενες στην κολονα C. Χαρακτηριστικες, τολμηρες γραμμες διατρεχουν το αμαξωμα σε ολο του το μηκος, χαριζοντας στο HR-V ενα αποφασιστικο υφος με ελαφρα κλιση προς τα εμπρος που αποπνεει μια αισθηση κινησης και ευελιξιας ακομα και σταματημενο. 

Οι σχεδιαστες της Honda θελησαν το νεο HR-V να αποτυπωνει σθενος και αποφασιστικοτητα. Βαθια αναγλυφα κατω πανελ αμαξωματος και ο ισχυρος οριζοντιος προσανατολισμος των εμπρος και πισω προφυλακτηρων μεταφερουν αυτη την εικονα στιβαροτητας, αντοχης και αξιοπιστιας που εχουμε συνδεσει με μεγαλυτερα SUV. 

Μια νεα, κορυφαια αεροδυναμικη επιδοση εμφανιζεται τωρα  στην κατηγορια crossover απο το νεο HR-V. Κατω απο το οχημα, τρια καλυμματα (κατω απο τον κινητηρα, το εμπρος πατωμα και το πισω πατωμα) βοηθουν στην εξομαλυνση και βελτιστοποιηση της ροης του αερα, αυξανοντας την αποδοση του καυσιμου. Επισης βελτιωνουν την ηχομονωση προς οφελος της ανεσης στο εσωτερικο. Οι αεροδυναμικες εργασιες εξελιξης επικεντρωθηκαν στη βελτιστοποιηση της εμπρος και πισω αεροδυναμικης αντωσης για μεγαλυτερη σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες.


Ο Kobayashi προσθετει: «Για το εσωτερικο ειμαστε πολυ ικανοποιημενοι με το δυναμικο σχημα  του, την υψηλη ποιοτητα των επιφανειων και τις περιπλοκες αλλα αρμονικες λεπτομερειες. Μπορω να πω οτι οταν ολοι στην ομαδα ειδαμε το πρωτοτυπο, νιωσαμε περηφανοι που μπορεσαμε να υλοποιησουμε τους στοχους μας για το νεο αυτοκινητο. Πιστευω οτι το HR-V διαθετει την κομψοτητα που το κανει ελκυστικο σε οποιοδηποτε περιβαλλον αλλα ταυτοχρονα αποπνεει στιβαροτητα.»

Το νεο HR-V θα διατιθεται σε τεσσερις μεταλλικες αποχρωσεις (Brilliant Sporty Blue, Alabaster Silver,  Modern Steel, Ruse Black) και τρεις ιριδιζουσες (Morpho Blue, Crystal Black, White Orchid) και με την απλη Milano Red. Οι νεες Ruse Black και Morpho Blue διατιθενται αποκλειστικα για το νεο HR-V. 

Εξαιρετικα ευρυχωρη και ευπροσαρμοστη καμπινα
Η σχεδιαση του εσωτερικου του νεου Honda HR-V προσαρμοστηκε στις δυναμικες και απαιτητικες προτιμησεις του συγχρονου και ενημερωμενου καταναλωτη.

Σκοπος των σχεδιαστων της Honda ηταν το παντρεμα κορυφαιας ευρυχωριας εσωτερικου, ευχρηστιας και αποθηκευτικων χωρων με μια δυναμικη, συναισθηματικη σχεδιαση. Για να επιτευχθει αυτο, ο χωρος και η διαταξη του HR-V αποφασιστηκε πριν οι σχεδιαστες της Honda υλοποιησουν τη συνολικη φιλοσοφια. Κατα συνεπεια, το HR-V διαθετει ενα απολυτα λειτουργικο εσωτερικο σε συνδυασμο με μια αισθηση προσωπικου χωρου και απολαυσης. Ευρυχωρη και απιστευτα ευελικτη, η καμπινα του HR-V φερνει τις αρετες ενος MPV στην κατηγορια των crossover για πρωτη φορα με μια θεση οδηγησης που προαγει την αισθηση ευελιξιας και δυναμισμου.

Οι οδηγοι του HR-V θα απολαμβανουν μια αισθηση προστασιας και αυτοπεποιθησης  εχοντας γραμμη ορατοτητας 100 mm ψηλοτερα απο το μεσο sedan η wagon, σε συνδυασμο με ενα ευρυ πεδιο ορατοτητας. Το υπερυψωμενο πατωμα και η αντιστοιχα ψηλοτερη θεση των καθισματων συμβαλλουν στη βελτιωμενη προσβαση στην καμπινα.  


Ισχυρη βαση για το ευρυχωρο και ευελικτο εσωτερικο του HR-V ειναι η διαταξη του ρεζερβουαρ καυσιμου στο κεντρο. Αυτη η καινοτομος διαταξη που δεν καταλαμβανει πολυ χωρο τοποθετει το ρεζερβουαρ χαμηλου προφιλ κατω απο τα εμπρος καθισματα, κατι που απελευθερωνει τον υποδαπεδιο χωρο αναμεσα στα πισω καθισματα. Ετσι επιτρεπεται η τοποθετηση του συστηματος Magic Seat της Honda που ειναι δημοφιλες σε πολλα μοντελα της μαρκας. 


Το συστημα Magic Seat επιτρεπει στο καθενα απο τα διαιρουμενα 60:40 καθισματα της δευτερης σειρας να υιοθετουν διαφορες διαταξεις για μεγιστη ευελιξια στη μεταφορα ατομων και φορτιων μεσα στο ευρυχωρο εσωτερικο. Με το συστημα Magic Seat μπορει να επιλεγεται ενα απο τα τρια ‘modes’ απο τη στανταρ θεση των καθισματων. 


Utility mode – η πλατη του πισω καθισματος αναδιπλωνεται προς τα εμπρος καθως η εδρα χαμηλωνει την περιοχη των ποδιων των πισω επιβατων, δημιουργωντας ενα επιπεδο πατωμα μεγιστου μηκους 1.845 mm. 
Tall mode – το εμπρος τμημα της εδρας των πισω καθισματων ανασηκωνεται προς τα πισω και κλειδωνει σε καθετη θεση, επιτρεποντας ενα υψος φορτωσης 1.240 mm απο το πατωμα μεχρι την οροφη, για την τοποθετηση ψηλων αντικειμενων πισω απο τα εμπρος καθισματα. 
Long mode – η πλατη του καθισματος του συνοδηγου αναδιπλωνεται προς τα πισω σε οριζοντια θεση, ενω η πλατη των πισω καθισματων αναδιπλωνεται προς τα εμπρος, δημιουργωντας ενα ‘τουνελ’ για τη μεταφορα αντικειμενων μηκους μεχρι 2.445 mm. 


Οι επιβατες θα εκτιμησουν την ευρυχωρια της καμπινας με τον πλουσιο χωρο στην περιοχη της κεφαλης, των ποδιων και των ωμων μπροστα και πισω, με διαστασεις που θυμιζουν τις αντιστοιχες μεγαλυτερων οχηματων. 

Ο χωρος φορτωσης ειναι επισης εντυπωσιακος, απο τους καλυτερους στην κατηγορια με  χωρητικοτητα 453 L με τα πισω καθισματα σε ορθια θεση, που μπορει να φτασει τα 1.026 L με τα πισω καθισματα αναδιπλωμενα. Το φαρδυ ανοιγμα της πισω πορτας του νεου HR-V (1.180 mm) και το χαμηλο υψος φορτωσης (650 mm) δημιουργουν συνθηκες ευκολης προσβασης του χωρου αποσκευων. 

Τα ταξιδια μεγαλων αποστασεων στο νεο HR-V θα ειναι μια ανετη και ξεκουραστη εμπειρια για τον οδηγο και τους επιβατες χαρη στην προσπαθεια των μηχανικων της Honda να προσφερουν σε αυτο το μοντελο κορυφαια ποιοτητα. 


Ενα νεο, πολυ αποδοτικο πακετο ηχομονωσης εξελιχθηκε για το νεο HR-V, το οποιο περιλαμβανει ενα κορυφαιας ποιοτητας υποστρωμα και απορροφητικες μοκετες αναλογες εκεινων που συνανταμε μονο σε sedan ανωτερων κατηγοριων. Οι εμπρος και πισω εσωτερικοι θολοι των τροχων εχουν επενδυθει με ηχοαπορροφητικο υλικο, ενω η μοκετα του πατωματος, το υποδαπεδιο καλυμμα και τα ακουστικα ενθετα του ταμπλο συμβαλλουν στη δημιουργια μιας ποιοτικης και χαλαρωτικης ατμοσφαιρας μεσα στην καμπινα. Με σταθερη ταχυτητα 100 km/h, οι επιβατες μπορουν να απολαμβανουν μια ησυχη καμπινα με θορυβο μολις 65 dB.

Προηγμενη φινετσα εσωτερικου με υλικα υψηλης ποιοτητας 

Οι σχεδιαστες της Honda προσπαθησαν να παντρεψουν αντικρουομενα θεματα στο εσωτερικο του νεου HR-V, προσπαθωντας να πετυχουν ευρυχωρια, στιβαροτητα και – για τον οδηγο – ενα cockpit με την αισθηση ενος coupé. 

Η ευρυχωρη, ευαερη καμπινα ειναι επενδυμενη με μαλακες επιφανειες υψηλης ποιοτητας, που αναδεικνυονται με λεπτομερειες χρωμιου και σοφιστικε ραφες για τη δημιουργια ενος premium περιβαλλοντος. Η σχεδιαση του ταμπλο αποτυπωνει την εικονα της στιβαροτητας με premium λεπτομερειες, οπως ενα πανελ σε piano-black που δηλωνει ποιοτητα, υψηλη κλαση και φινετσα. 

Ελκυστικοι συνδυασμοι χρωματων και υλικων επιτρεπουν στους πελατες να εκφραζουν την νεανικοτητα, ευφυια και ωριμοτητα μεσω των προσωπικων τους επιλογων δινοντας παραλληλα στο εσωτερικο του νεου HR-V μια αισθηση ‘υψηλης αισθητικης’. 


Απεναντι στον οδηγο, ενας πινακας τριων οργανων περιλαμβανει δακτυλιους φωτισμου και τη λειτουργια ECO Assist της Honda, που αλλαζει το φοντο του ταχυμετρου απο λευκο μεχρι πρασινο κατα τη διαρκεια αποδοτικης οδηγησης.

Απεναντι απο το συνοδηγο, το εσωτερικο του νεου HR-V περιλαμβανει νεο αεραγωγο ‘wide flow’ (μεγαλης ροης) με τρια ρυθμιζομενα ανοιγματα στο ταμπλο, για ροη αερα προς ολους τους επιβατες. Οι ρυθμισεις ποσοτητας της ροης του αερα βελτιστοποιουνται ωστε να προσφερουν: υψηλη ποσοτητα για τον αεραγωγο που βρισκεται πιο κοντα στο πλαϊνο παραθυρο, χαμηλη ποσοτητα για τον κεντρικο αεραγωγο και μετρια ποσοτητα για τον αεραγωγο που βρισκεται πιο κοντα στο κεντρικο πανελ.


Το νεο HR-V θα διατιθεται σε τρεις εκδοσεις. Η αισθηση ευρυχωριας ενισχυεται στις κορυφαιες εκδοσεις της νεας σειρας HR-V με τη διαθεσιμοτητα μας μοναδικης στην κατηγορια ανοιγομενης πανοραμικης οροφης. Η πανοραμικη ανακλινομενη / συρομενη ηλιοροφη μηκους 846 mm περιλαμβανει συρομενο σκιαδιο που ανοιγει αυτοματα με την οροφη και κλεινει μηχανικα προστασια απο το ηλιακο φως. Το εμπρος τμημα  – που ανυψωνεται υπο κλιση σε υψος 27.5 mm στο πισω τμημα – εχει μηκος 475 mm.

Το νεο ‘Smart Touch Interior’ της Honda θα επιτρεπει το χειρισμο ορισμενων λειτουργιων με ελαχιστη κινηση και προσπαθεια. Οι λειτουργιες περιλαμβανουν: Electric Park Brake, Touch Panel Climate Control και One-Touch Indicator.


 Προηγμενο, νεο συστημα ενημερωσης / ψυχαγωγιας

Προηγμενη συνδεσιμοτητα και ενημερωση/ψυχαγωγια προσφερει στο νεο HR-V το συστημα Honda Connect, που ειδαμε για πρωτη φορα στην Ευρωπη στο 2015 CR-V. Αυτο τοποθετειται στανταρ στις μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις του HR-V, και προαιρετικα στο βασικο μοντελο.

Το Honda Connect εχει διεπαφη φιλικη προς το χρηστη βασισμενη σε εφαρμογες υιοθετωντας τις γνωστες λειτουργιες αφης ‘pinch, swipe και tap‘ ενος smartphone. Τρεχοντας με Android,  το δημοφιλεστερο λειτουργικο συστημα κινητης τηλεφωνιας σε ολο τον κοσμο, το Honda Connect προσφερει ταχεια προσβαση σε διαδικτυακες  υπηρεσιες οπως web browsing, κυκλοφοριακη ενημερωση σε πραγματικο χρονο, ειδησεις και καιρος, social media, και διαδικτυακοι μουσικοι σταθμοι. 

Το συστημα Honda Connect διατιθεται με προ-εγκατεστημενες εφαρμογες, ενω ο χρηστης μπορει να κατεβασει περισσοτερες εφαρμογες απο το Honda App Centre προκειμενου να εξατομικευσει την εμπειρια του. Η προ-εγκατεστημενη εφαρμογη “Aha” επιτρεπει την ανετη προσβαση σε χιλιαδες σταθμους – με μουσικη, ειδησεις, podcasts & audio books – καθως και social media feeds και τοπικες υπηρεσιες. 

Ευκολο και διαισθητικο στη χρηση, η προσβαση στο συστημα γινεται μεσω μιας οθονης αφης επτα ιντσων στο κεντρο του ταμπλο. Η οθονη προσαρμοζεται συμφωνα με τις ατομικες προτιμησεις του χρηστη, ο οποιος μπορει να επιλεξει απο δυο διαφορετικα στυλ (skins) εξατομικευοντας πληρως το συστημα. Εγχρωμα εικονιδια διασφαλιζουν ταχεια και απλη λειτουργια πλοηγησης μεσω των μενου.


Η οθονη αφης του Honda Connect προβαλλει επισης πληροφοριες του οχηματος – οπως πληροφοριες ταξιδιου και οικονομια καυσιμου – και εικονες απο την καμερα οπισθοπορειας (αναλογα με το μοντελο). 

Επιπλεον, το Honda Connect περιλαμβανει εκτενεις δυνατοτητες για συγχρονισμο με smartphones και λοιπες προσωπικες συσκευες πολυμεσων: WiFi, Bluetooth, HDMI, και MirrorLink – που αναπαραγει την οθονη μιας συνδεμενης συμβατης συσκευης ωστε να μπορει να ελεγχεται μεσω της οθονης αφης του ταμπλο. 

Στανταρ στην ανωτερη εκδοση και προαιρετικα σε ολη τη γκαμα, η Honda προσφερει στους αγοραστες του HR-V το  βραβευμενο, δορυφορικο συστημα πλοηγησης Garmin. Το συστημα ειναι πληρως ενσωματωμενο στο Honda Connect και προ-φορτωμενοι χαρτες επιτρεπουν την πλοηγηση ακομα και σε περιοχες, χωρις σημα κινητης τηλεφωνιας. 


Οι φωνητικες οδηγιες “στροφη – στροφη” πλαισιωνονται απο προηγμενα στοιχεια καθοδηγησης για να μπορουν οι χρηστες να αντεπεξερχονται με ευκολια στις πιο δυσκολες συνθηκες, ενω μια φωτορεαλιστικη διασταυρωση διευκολυνει την αναγνωριση επιλεγμενων διασταυρωσεων και εξοδων. Το συστημα περιλαμβανει επισης αποφυγη κυκλοφοριακης συμφορησης σε πραγματικο χρονο, προειδοποιησεις οριων ταχυτητας, τρισδιαστατη απεικονιση κτιριων και περιοχων, αλλα και Οικολογικη Διαδρομη (Eco Routing).

Δωρεαν ενημερωσεις χαρτων θα παρεχονται για πεντε χρονια, μοναδικο προνομιο για τη Honda. 

Βασικα μοντελα HR-V εφοδιαζονται στανταρ με εγχρωμη οθονη LCD πεντε ιντσων στο κεντρο του ταμπλο και ενα συστημα AM/FM/CD Audio, ισχυος 160-watt με τεσσερα ηχεια. Μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις εφοδιαζονται με ενα ηχοσυστημα εξι ηχειων, ισχυος 180-watt.


Συναρπαστικη οδηγηση συνδυαζει επιδοσεις με αποδοση 

Το νεο HR-V της Honda θα διατιθεται με μια σειρα πολυ αποδοτικων κινητηρων βενζινης 1.5 i-VTEC 130 PS (96 kW) και 1.6 i-DTEC diesel 120 PS (88 kW), με κινηση στους εμπρος τροχους. Και οι δυο τετρακυλιδροι κινητηρες ανηκουν στη σειρα Earth Dreams Technology της Honda και προσφερουν αμεση αποκριση, επιδοσεις και υψηλα επιπεδα αποδοσης. Και οι δυο κινητηρες πληρουν τις αυστηρες προδιαγραφες εκπομπων ρυπων Euro 6. 

Συνδυαζοντας υψηλη αποδοση ισχυος με χαμηλη καταναλωση, ο βενζινοκινητηρας 1.5 i-VTEC αποδιδει 130 PS στις 6.600 rpm και μεγιστη ροπη 155 Nm στις 4.600 rpm. Οι τεχνολογιες της Honda VTEC (Variable Timing and Lift Electronic Control) και VTC (Variable Timing Control) συνδυαζονται με αμεσο ψεκασμο, αυλους εισαγωγης υψηλου στροβιλισμου και βελτιστοποιημενο σχημα εμβολων προς οφελος της ισχυος και της αποδοσης. Εξοικονομηση βαρους επιτυγχανεται με τη μειωση του βαρους του στροφαλου και την υιοθετηση ανεξαρτητων κουζινετων.

Με αυτο το βενζινοκινητηρα 1.498 cc, το νεο HR-V επιταχυνει απο 0 – 100 km/h σε 10,7 δευτερα (μηχανικο κιβωτιο) και 11,2 δευτερα (CVT ). Η οικονομια καυσιμου μπορει να φτασει στην εντυπωσιακη τιμη των 5,2 l/100 km (μικτος κυκλος) με εκπομπες CO2 απο 120 g/km – και τα δυο με το κιβωτιο CVT.

Ο κινητηρας 1.6 i-DTEC ειναι μοναδικος στα οχηματα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη. Ο turbo-diesel με ψεκασμο common rail ενσωματωνει μια σειρα απο τεχνολογιες που μειωνουν την τριβη, βελτιωνουν τις εκπομπες ρυπων και αυξανουν την οικονομια καυσιμου. Ο κινητηρας 1.597cc περιλαμβανει ενα μικρο, πολυ αποδοτικο υπερσυμπιεστη, συστημα EGR (exhaust gas recirculation) χαμηλης πιεσης και αυλους κυλινδροκεφαλης υψηλης ροης και στροβιλισμου. Ενας νεος, υψηλης αντοχης και ελαφρου βαρους λεπτος στροφαλος και ενα αλουμινενιο, ανοιχτου τυπου, μπλοκ απο χυτοσιδηρο υψηλης πιεσης μειωνουν το βαρος του κινητηρα. 

Με τον diesel – που αποδιδει 120 PS στις 4.000 rpm και ροπη 300 Nm στις 2.000 rpm – το νεο HR-V μπορει να επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 10,0 δευτερα, με αποτελεσμα να ειναι απο τα πιο δυναμικα στην κατηγορια του. Με μηχανικο κιβωτιο, η οικονομια καυσιμου ειναι εντυπωσιακη 4,0 l/100 km (μικτος κυκλος) με εκπομπες CO2 104 g/km. 

Τοσο ο βενζινοκινητηρας οσο και ο diesel εφοδιαζονται με εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο στανταρ, περιλαμβανοντας αρκετες βελτιωσεις για τη χρηση τους στο νεο HR-V. Η βελτιστοποιηση των γραναζιων και της διαταξης τους επετρεψε στους μηχανικους να μικρυνουν το κιβωτιο, ενω ενας ελαφρυς και υψηλοτερης ακαμψιας αξονας βελτιωνει τη συνολικη αποδοση. Η αισθηση και ποιοτητα του επιλογεα εχει αυξηθει, βελτιωνοντας τη διαδικασια αλλαγης ‘με μια κινηση’. Η απαιτουμενη προσπαθεια για την επιλογη της οπισθεν εχει μειωθει και ο θορυβος κατα την οποσθοπορεια εχει ελαχιστοποιηθει. 

Το δημοφιλες προαιρετικο κιβωτιο CVT της Honda που προσφερεται για το νεο     HR-V, προσφερεται με το βενζινοκινητηρα 1.5 i-VTEC. Ενα νεο λογισμικο ελεγχου CVT εξελιχθηκε ειδικα για τις Ευρωπαϊκες αγορες ωστε να προσφερει την αμεση και γραμμικη αισθηση που αναμενεται απο ενα μηχανικο κιβωτιο. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα βελτιωμενη αποκριση του κινητηρα στη θεση του πενταλ του γκαζιου, ενω οι στροφες του αυξανονται αναλογικα για μια πιο γραμμικη αισθηση.

Η οδηγησιμοτητα του CVT αποκτα πιο φυσικη αισθηση.  Με τη χρηση νεου λογισμικου ελεγχου αποκλειστικου για την Ευρωπη που προσομοιωνει επτα σχεσεις και παρεχει βελτιστοποιημενη χαρτογραφηση αλλαγων σχεσεων. Δυο νεο προσθετα προγραμματα προσφερουν βελτιωσεις ειδικες για καθε περισταση. 

Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιει τον κινητηρα για να βοηθησει τον οδηγο στο φρεναρισμα. Οταν το συστημα αναγνωρισει μια επιβραδυνση, κατηφορα η στροφη μεσω του συστηματος πεδησης, το EDDB αυτοματα αυξανει τις στροφες για αξιοποιηση του φρενου του κινητηρα. Στη συνεχεια αυτο επιτρεπει ταχεια ανακτηση της ταχυτητας μετα την επιβραδυνση η ταχεια επιταχυνση μετα τη στροφη.

Το Fast Off μετρα ποσο γρηγορα ο οδηγος αφηνει το πενταλ του φρενου και διατηρει σταθερες τις στροφες του κινητηρα για να ενεργοποιησει το φρενο του κινητηρα σε αυτες τις περιπτωσεις. Αυτο το συστημα εχει προσαρμοστει εκτενως στους Ευρωπαϊκους αυτοκινητοδρομους πολλαπλων λωριδων και υψηλων ταχυτητων. Για παραδειγμα, το Fast Off αναγνωριζει ποτε ο οδηγος ετοιμαζεται να προσπερασει ενα προπορευομενο οχημα, αλλα δεν μπορει να ολοκληρωσει τον ελιγμο λογω ενος οχηματος στη γειτονικη λωριδα. Καθως ο οδηγος αφηνει γρηγορα το πενταλ του γκαζιου επιτρεποντας στο πισω οχημα να περασει, το Fast Off διατηρει ψηλα τις στροφες του κινητηρα, προετοιμαζομενο για την ολοκληρωση του ελιγμου προσπερασης.

Το νεο κιβωτιο CVT προσφερει εντυπωσιακη οικονομια σε συνδυασμο με αυτες τις σημαντικες βελτιωσεις στην οδηγησιμοτητα. Το κιβωτιο CVT επιτρεπει τη λειτουργια του κινητηρα στην πιο αποδοτικη ζωνη του το περισσοτερο διαστημα, μεταβαλλοντας συνεχως τη σχεση μεταδοσης αντι να ρυθμιζει το ανοιγμα της πεταλουδας του γκαζιου. Ελεγχομενο αυτοματα απο το συστημα διαχειρισης του κινητηρα, το κιβωτιο CVT επιλεγει τη βελτιστη σχεση εντος των εικονικων επτα σχεσεων αναλογα με τις στροφες του κινητηρα, τη θεση του γκαζιου και την εντολη του οδηγου. Η οικονομια αυξανεται περαιτερω απο την πιο αραιη κλιμακωση του κιβωτιου και το μειωμενο βαρος, το αποτελεσμα μιας εξορθολογισμενης σχεδιασης με μειωμενη πιεση τροχαλιας. Μειωσεις στην τριβη εχουν επιτευχθει μεσω μιας βελτιστοποιημενης χωρητικοτητας της αντλιας λαδιου, της μειωμενης αντιστασης του λαδιου, μιας πεδης οπισθεν χαμηλης τριβης, αλλα και της μειωσης των τριβων απο τα περιστρεφομενα εξαρτηματα.

Το νεο HR-V ειναι ενα απο τα παγκοσμια μικρα μοντελα που η Honda εχει εξελιξει για να προσφερει μια προηγμενη, απολαυστικη, τυπου sedan οδηγικη εμπειρια, αυξανοντας παραλληλα το αισθημα προστασιας.

Η πλατφορμα και το κελυφος του αμαξωματος του νεου HR-V συνθετουν μια πολυ ακαμπτη δομη, με το 27% του αμαξωματος να αποτελειται απο ατσαλι υψηλης αντοχης και να προσφερει βελτιωμενη ακαμψια συνδεσμων πλαισιου. Το ακαμπτο κελυφος του αμαξωματος προσφερει στην αναρτηση (γονατα MacPherson μπροστα και ημιακαμπτος αξονας H-type πισω) μια αξιοπιστη βαση, η οποια – μαζι με ενα χαμηλο κεντρο βαρους και ελαχιστοποιημενες κλισεις αμαξωματος  – προσφερει στιβαροτητα και ενα αισθημα ασφαλειας κατα την οδηγηση.

Η αισθηση ευελιξιας ενισχυεται απο ενα νεο συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση με μοτερ χωρις ψυκτρες. Για ελαχιστοποιηση της υποστροφης, η εμπρος αναρτηση εχει χαμηλοτερο εμπρος κεντρο περιστροφης για αυξηση της σταθεροτητας ενω η πισω αναρτηση εχει υπερυψωμενο κεντρο. Το αποτελεσμα ειναι μια γραμμικη οδηγικη συμπεριφορα που κανει το νεο HR-V ενα απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα στην κατηγορια crossover στον τομεα της ασφαλειας, κυριως σε σπορ οδηγηση.

Αξιοπιστη ισχυ ακινητοποιησης για το νεο HR-V προσφερει ενα νεο συστημα δισκοφρενων, με αεριζομενους εμπρος δισκους 293 mm και συμπαγεις πισω δισκους 282 mm. Ηλεκτρονικα βοηθηματα που αυξανουν την ισχυ πεδησης και βελτιωνουν τη σταθεροτητα του οχηματος ειναι: Anti-Lock Braking System (ABS), Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Brake Assist, Vehicle Stablity Assist και Hill Start Assist. 

Ολα τα νεα HR-V που προοριζονται για την Ευρωπη εφοδιαζονται με ζαντες αλουμινιου. Η βασικη και οι μεσαιες εκδοσεις υιοθετουν ζαντες 16-ιντσων με ελαστικα 215/60 R16, ενω οι ανωτερες εκδοσεις εφοδιαζονται με ζαντες 17-ιντσων με ελαστικα 215/55 R17. 

Πληρης σειρα χαρακτηριστικων προηγμενης ασφαλειας 

Οπως ολα τα νεα οχηματα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη, το HR-V εφοδιαζεται με μια ευρεια σειρα τεχνολογιων παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας που κανουν την οδηγηση ευκολοτερη και ασφαλεστερη, μεγιστοποιωντας την προστασια επιβατων και πεζων. 

Ολα τα νεα HR-V που προοριζονται για την Ευρωπη θα εφοδιαζονται με το City-Brake Active System της Honda. Ειδικα σχεδιασμενο για την αποφυγη η τη μειωση της σφοδροτητας των ατυχηματων με χαμηλες ταχυτητες, το συστημα χρησιμοποιει τεχνολογια ρανταρ λεϊζερ για την ανιχνευση του δρομου μπροστα, εφαρμοζοντας αυτοματα πιεση πεδησης εαν διαπιστωθει επικειμενος κινδυνος συγκρουσης. Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να λειτουργει με ταχυτητες κατω απο 32 km/h. Αν το συστημα αναγνωρισει οτι υπαρχει κινδυνος συγκρουσης τοτε ενεργοποιειται  η προ-φορτιση φρενων και ενα ηχητικο και οπτικο σημα, πριν ακολουθησει ενα πληρως αυτονομο φρεναρισμα. 

Οι μεσαιες και ανωτερες εκδοσεις θα περιλαμβανουν το Advanced Driver Assist System της Honda, που χρησιμοποιει αισθητηρες ρανταρ, και καμερες εμπρος και πισω στανταρ. Αυτη η ολοκληρωμενη γκαμα τεχνολογιων ενεργητικης ασφαλειας περιλαμβανει: Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support System.

Forward Collision Warning
Το Συστημα Προειδοποιησης Επικειμενης Εμπροσθιας Συγκρουσης – Forward Collision Warning εντοπιζει τον κινδυνο συγκρουσης με προπορευομενο οχημα (αυτοκινητο η φορτηγο), χρησιμοποιωντας την καμερα πολλαπλων λειτουργιων. Το συστημα λειτουργει οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα 15km/h και πανω. Εαν ανιχνευσει κινδυνο συγκρουσης, θα εκδωσει οπτικες και ηχητικες προειδοποιησεις. Η αποσταση προειδοποιησης μπορει να ρυθμιζεται συμφωνα με τις προτιμησεις του οδηγου και το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον ιδιο.

Traffic Sign Recognition
Το Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας -Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιει τη καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την ανιχνευση οδικων σηματων που συναντα το οχημα στην πορεια του. Το συστημα αναγνωριζει αυτοματα και προβαλλει τα σηματα στην οθονη του ταμπλο μολις το αυτοκινητο περασει την πινακιδα. 

Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να ανιχνευει στρογγυλες πινακιδες με ορια ταχυτητες και απαγορευτικα προσπερασης. Μπορουν να εμφανιζονται ταυτοχρονα δυο πινακιδες – στη δεξια πλευρα προβαλλονται μονο σηματα με ορια ταχυτητας και στην αριστερη τα απαγορευτικα προσπερασης και τα ορια ταχυτητας με προσθετες πληροφοριες οπως καιρικες συνθηκες, για παραδειγμα.

Intelligent Speed Limiter
Ο Ευφυης Περιοριστης Ταχυτητας (Intelligent Speed Limiter) συνδυαζει δυο κατα τα αλλα ανεξαρτητα συστηματα ασφαλειας– Adjustable Speed Limiter (Προσαρμοζομενο Περιοριστη Ταχυτητας) και Traffic Sign Recognition system (Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας) – προσφεροντας ενα προηγμενο στοιχειο υποστηριξης της ασφαλειας. Το συστημα Adjustable Speed Limiter –στανταρ σε ολα τα Honda που πωλουνται στην Ευρωπη– ρυθμιζει τη μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου σε επιπεδο που οριζει ο οδηγος. 

Με ενεργοποιημενο το Intelligent Speed Limiter, η μεγιστη ταχυτητα του αυτοκινητου προσδιοριζεται αυτοματα απο το ισχυον, νομιμο οριο ταχυτητας το οποιο ανιχνευεται απο το Traffic Sign Recognition system. Οταν το οχημα περασει ενα σημα που δηλωνει ενα κατωτερο οριο ταχυτητας, τοτε αυτοματα και ομαλα επιβραδυνει, με μειωση της ισχυος μεχρι τη μεγιστη ταχυτητα που δεν υπερβαινει το οριο ταχυτητας. Μια προειδοποιηση ηχει και το οριο ταχυτητας της ενδειξης αναβοσβηνει εαν το οχημα υπερβει το οριο κατα 3 km/h η παραπανω. Η μεγιστη ταχυτητα του οχηματος – ανεξαρτητως απο το πατημα του γκαζιου – δεν θα ξεπερασει αυτο το οριο. Οταν το οχημα περασει μια πινακιδα με υψηλοτερο οριο ταχυτητας, αυτο θα επιτρεψει στον οδηγο να επιταχυνει εως οτου το οχημα φτασει σε μια νεα μεγιστη επιτρεπομενη ταχυτητα, στο οποιο σημειο θα εμποδισει το οχημα να υπερβει το νεο οριο ταχυτητας. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.
Lane Departure Warning
Το συστημα Προειδοποιησης Αποκλισης απο τη Λωριδα Κυκλοφοριας – Lane Departure Warning χρησιμοποιει την καμερα πολλαπλων λειτουργιων για την παρακολουθηση των σημανσεων στο δρομο. Εαν το αυτοκινητο αποκλινει απο την λωριδα στην οποια κινειται χωρις να αναψει φλας, τοτε το συστημα Lane Departure Warning προειδοποιει τον οδηγο με ηχητικα και οπτικα σηματα. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.

High Beam Support System
Το Συστημα Υποστηριξης Μεγαλης Σκαλας – High Beam Support System λειτουργει με ταχυτητες πανω απο 40km/h για την ενεργοποιηση / απενεργοποιηση της μεγαλης σκαλας φωτων αναλογα με τα αντιθετα ερχομενα / προπορευομενα οχηματα (αυτοκινητα, φορτηγα και μοτοσικλετες), ποδηλατα και το φωτισμο του περιβαλλοντος. Το συστημα μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο ανα πασα στιγμη.

Παθητικη ασφαλεια ενσωματωμενη στη δομη
Ολα τα νεα HR-V υιοθετουν την τεχνολογια δομης αμαξωματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) που αποτελει πατεντα της Honda που αποτελει τη βαση για τα αριστα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας, αυξανοντας την προστασια των επιβατων στις συγκρουσεις. 

Ενα δικτυο συνδεδεμενων δομικων χαρακτηριστικων κατανεμει την ενεργεια κρουσης ακομα πιο ομοιομορφα στο εμπρος τμημα του οχηματος, μειωνοντας τις δυναμεις που μεταφερονται στην καμπινα επιβατων. Η δομη ACE ελαχιστοποιει επισης την πιθανοτητα να περασει το ενα οχημα πανω η κατω απο το αλλο σε περιπτωσεις μετωπικης η πλαγιομετωπικης συγκρουσης με μεγαλυτερο η μικροτερο οχημα.

Καθε νεο HR-V που πωλειται στην Ευρωπη εφοδιαζεται με συνολικα οκτω αεροσακους, μεγιστοποιωντας την προστασια των επιβατων. Οι εμπροσθιοι, οι πλευρικοι και οι αεροσακοι οροφης πληρους μηκους βασιζονται σε μια προηγμενη  ‘ευφυη’ σχεδιαση και ενεργοποιουνται μονον οταν ειναι απολυτως απαραιτητο. Τα εμπρος προσκεφαλα περιοριζουν τις επιπτωσεις ενος τραυματισμου απο τρανταγμα. 

Το νεο HR-V ειναι σχεδιασμενο και κατασκευασμενο με στοχο μια κορυφαια καταταξη πεντε αστερων στα τελευταια και πολυ απαιτητικα Euro NCAP crash tests.


Αξεσουαρ και προαιρετικα πακετα με εμφαση στο στυλ, τη τεχνολογια και τη λειτουργικοτητα  

Το νεο HR-V διατιθεται με μια ευρυτερη ποικιλια πακετων αξεσουαρ και μεμονωμενων επιλογων που επιτρεπουν στους ιδιοκτητες να εξατομικευουν το αυτοκινητο τους συμφωνα με τις προσωπικες προτιμησεις και τα γουστα τους.


Επιλογες πακετων αξεσουαρ

Chrome Pack
Η κομψη εμφανιση του HR-V μπορει να αναδειχθει προσθετοντας πινελιες χρωμιου στο αυτοκινητο. Αυτο το πακετο περιλαμβανει διακοσμητικο εμπρος προφυλακτηρα, διακοσμητικο πισω προφυλακτηρα, κατω διακοσμητικο πορτας και διακοσμητικο πισω πινακιδας κυκλοφοριας, ολα με φινιρισμα χρωμιου.

Robust Pack
Το Robust Pack προσδιδει στο HR-V μια ισχυροτερη, πιο σκληροτραχηλη εμφανιση και περιλαμβανει στοιχεια που εξυπηρετουν αισθητικους και λειτουργικους σκοπους. Το πακετο περιλαμβανει εμπρος κατω διακοσμητικο, πισω κατω διακοσμητικο και πλαϊνο κατω διακοσμητικο.

Aero Pack
Το Aero Pack χαριζει στο HR-V ακομα πιο σοφιστικε εμφανιση. Αναδεικνυει το εξωτερικο του αυτοκινητου με χρωματικα ασορτι αξεσουαρ. Το πακετο περιλαμβανει εμπρος και πισω προφυλακτηρα aero και μαρσπιε. 

Illumination Pack
Το Illumination Pack δημιουργει μια σοφιστικε ατμοσφαιρα στο εσωτερικο με διακριτικο φωτισμο περιβαλλοντος, κανοντας ακομα πιο ευδιακριτο το εξωτερικο. Περιλαμβανει περιμετρικο φωτισμο και φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε.

Convenience Pack
Σχεδιασμενο για μια διαχρονικη, ελκυστικη εμφανιση του HR-V, το Convenience Pack προσφερει ενα συνδυασμο αξεσουαρ που προστατευουν το αυτοκινητο απο γρατζουνιες, λασπη και αμμο. Τα ανθεκτικα διακοσμητικα μαρσπιε, οι εμπρος και πισω λασπωτηρες και τα πλαϊνα διακοσμητικα αμαξωματος παρεχουν προστασια απο τις καιρικες συνθηκες και τις επιφανειακες φθορες.

Cargo Pack
Το Cargo Pack απευθυνεται σε οσους μεταφερουν συχνα αποσκευες η ειδικο εξοπλισμο για τη δουλεια και τον ελευθερο χρονο τους. Περιλαμβανει ενα ραφι χωρου αποσκευων με διαχωριστικα, διακοσμητικο χωρου αποσκευων και προστατευτικο πισω σκαλοπατιου που αναβαθμιζει τη λειτουργικοτητα και την αισθητικη του χωρου αποσκευων.

Milano Red Pack
Αυτο το πακετο συνδυαζει πινελιες Milano Red στα καλυμματα καθρεπτων και ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων που χαριζουν στο αυτοκινητο μια κομψη και ταυτοχρονα παιχνιδιαρικη εμφανιση. Περιλαμβανει καλυμματα εξωτερικων καθρεπτων σε Milano Red και ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων με ακτινες Milano Red.



Μεμονωμενες επιλογες αξεσουαρ
Το HR-V διατιθεται επισης με μια σειρα μεμονωμενων επιλογων οπως το Honda 3D Sound. Το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα αναπαραγει πιστα μουσικη με την προσθηκη μιας συμπαγους μοναδας DSP (επεξεργασια ψηφιακου σηματος) στο στανταρ συστημα ηχου της Honda μεσα στο αυτοκινητο, παραπεμποντας σε ακουστικη συναυλιακου χωρου live συναυλιων για την απολυτη ηχητικη εμπειρια.

Η βαση ταμπλετας ειναι ιδανικη για την ψυχαγωγια των επιβατων. Αυτη ρυθμιζεται σε διαφορες θεσεις και γωνιες ωστε να μπορει καποιος να παρακολουθησει μια ταινια, να διαβασει emails η να παιξει παιχνιδια.

Διατιθεται αποσπωμενος κοτσαδορος που εναρμονιζεται με το χρωμα του αμαξωματος, τις επιδοσεις και την ικανοτητα ρυμουλκησης του αυτοκινητου. Εχει μεγιστη ικανοτητα ρυμουλκησης 1.400 kg για τα μοντελα diesel, 1.000 kg για τα βενζινοκινητα οχηματα και μεγιστο καθετο φορτιο 70 kg. Χαρη σε μια αναδιπλουμενη πριζα ‘εξαφανιζεται’ οταν δεν χρησιμοποιειται. Επισης διατιθεται εκδοση σταθερου κοτσαδορου.

Το προστατευτικο σκυλου επιτρεπει την ασφαλη μεταφορα κατοικιδιων και αποσκευων στο χωρο αποσκευων οταν το αυτοκινητο κινειται. Αυτο διαχωριζει την καμπινα επιβατων απο το χωρο αποσκευων μεταξυ πλατης πισω καθισματων και οροφης.
Ενα αδιαβροχο, αντιολισθητικο ραφι ειναι τελεια σχεδιασμενο πανω στο ‘πατρον’ του χωρου αποσκευων και φερει υπερυψωμενα ακρα για προστασια του φινιρισματος απο ρυπους και γρατζουνιες. Περιλαμβανει επισης διαχωριστικα για την καλυτερη οργανωση και ταξη του χωρου.

Τρια συναρπαστικα σχεδια ζαντων αλουμινιου αναδεικνυουν αριστα το σκληροτραχηλο στυλ του HR-V. Η ζαντα Fortis 18-ιντσων υιοθετει diamond cut Rombo Silver και επικαλυπτεται απο διαφανες βερνικι. Η ζαντα Ignis 18-ιντσων εχει διχρωμο Gunpowder Black, Milano Red και ματ διαφανες βερνικι, ενω το σχεδιο Potis 18-ιντσων υιοθετει diamond cut Proud Silver με επικαλυψη απο διαφανες βερνικι.

Ισχυρες εγκαρσιες μπαρες μπορουν να χρησιμοποιουνται με τις υπαρχουσες ραγες οροφης αυξανοντας τις μεταφορικες δυνατοτητες του HR-V. Ποικιλες βασεις επιτρεπουν τη μεταφορα αξεσουαρ, απο σκι μεχρι snowboard και ποδηλατα, καθως και προσθετων αποσκευων απελευθερωνοντας χωρο και αυξανοντας την ανεση των επιβατων. Οι εγκαρσιες μπαρες μπορουν να μεταφερουν φορτια μεχρι 75 kg η μαξιμουμ δυο ποδηλατα και περιλαμβανουν τεσσερις κλειδαριες για προσθετη ασφαλεια. 

Η εμφανιση του HR-V γινεται πιο δυναμικη με εμπρος και πισω προφυλακτηρες aero ενω τα γνησια μαρσπιε Honda διευκολυνουν την εισοδο και την εξοδο απο το αυτοκινητο. Τα τελεια ενσωματωμενα μαρσπιε προδιδουν επισης στυλ και λειτουργικοτητα και μπορουν να συνδυαζονται με τον περιμετρικο φωτισμο. Αυτα τα φωτα LED τοποθετουνται κατω απο το αυτοκινητο στην πλευρα του οδηγου και του συνοδηγου και βελτιωνουν την ορατοτητα για την εισοδο / εξοδο απο το αυτοκινητο στο σκοταδι.

Για λογους στυλ μπορουν να προστεθουν καλυμματα για τους πλαϊνους καθρεπτες, σε matte silver και Milano Red. Στο εσωτερικο, high tech δακτυλιοι ηχειων με εμφανιση χρωμιου οταν δεν φωτιζονται αποκτουν μια λαμψη cool blue οταν φωτιζονται ενισχυουν τον ηχο του συστηματος με το αναλογο look.

Το αμαξωμα του αυτοκινητου μπορει να προστατευεται απο δυσαρεστες γρατζουνιες κατα τη φορτωση η εκφορτωση του χωρου αποσκευων με την προσθηκη του προστατευτικου σκαλοπατιου. Παρομοιως, το γνησιο καλυμμα παρμπριζ Honda βοηθα στον προστασια του παρμπριζ και των καθρεπτων απο τις αντιξοες καιρικες συνθηκες οταν το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο.

Εγγυημενη προστασια και ανεση προσφερουν επισης τα γνησια παιδικα καθισματα Honda για παιδια ολων των ηλικιων, απο νεογεννητα μεχρι δωδεκα ετων. Δυο τυποι διατιθενται με ‘οδηγους’ ISOFIX.

Τα φωτιζομενα διακοσμητικα μαρσπιε ειναι ελκυστικα και σπορ αξεσουαρ που χαριζουν το αυτοκινητα μια προσωπικη νοτα ενω ταυτοχρονα προστατευουν τα μαρσπιε. Κατασκευαζονται απο ανοξειδωτο ατσαλι και διατιθενται σε δυο σχεδια: ενα με χαραγμενο λογοτυπο HR-V και ενα με μπλε φωτιζομενο λογοτυπο HR-V στα εμπρος και πισω μαρσπιε.

Τα μαυρα πατακια Elegance με μαυρη υφανση και κεντημενο εμβλημα  δημιουργουν μια ακομα στυλιστικη πινελια στην περιοχη των ποδιων των επιβατων του HR-V.

Ολη η σειρα των αξεσουαρ διατιθεται τον Αυγουστο στην εφαρμογη Honda Genuine Accessories (Γνησια Αξεσουαρ Honda), μεσω των App Store και Google Play.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!