Νέο Opel Insignia 4×4, με σύστημα κατανομής ροπής χωρίς διαφορικό !


Το νεο Insignia θα διατιθεται με ενα προηγμενο συστημα τετρακινησης με τεχνολογια ‘torque vectoring’ που πετυχαινει τα υψηλοτερα επιπεδα δυναμικης συμπεριφορας, αισθησης και προσφυσης στην αγορα.



Το ‘Torque vectoring’ κατανεμει τη ροπη στους 2 πισω τροχους η σε καθε ενα ξεχωριστα
Τα μεσαια μοντελα που προσφερουν μια συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια προερχονται κυριως απο premium μαρκες, αλλα οταν το νεο Opel Insignia Grand Sport κυκλοφορησει στις αρχες του 2017, οι ενθουσιωδεις οδηγοι θα χρειαστει να αναθεωρησουν αυτη την αποψη.

«Η νεα γενια Opel Insignia θετει νεα προτυπα για τα μεσαια μοντελα» δηλωσε ο William F. Bertagni, Αντιπροεδρος του Ευρωπαϊκου τμηματος Μηχανολογιας Οχηματων. Η λειτουργια torque vectoring αντιπροσωπευει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας στη μεταφορας ισχυος στο δρομο. Το νεο Insignia με τετρακινηση και Συστημα Κατανομης Ροπης χωρις διαφορικο, συνδυαζει τα καλυτερα στη βιομηχανια για την επιτευξη οδηγικης απολαυσης.»


Ο συνδυασμος τετρακινησης και Συστηματος Κατανομης Ροπης χωρις διαφορικο ειναι ο καλυτερος τροπος μεταφορας της ισχυος στο δρομο – ειτε ειναι βρεγμενος, στεγνος, παγωμενος η καλυμμενος με χιονι.


Ομως το προσθετο βαρος και η περιπλοκοτητα των συμβατικων συστηματων του ειδους δεν ικανοποιουσαν τα προτυπα επιδοσεων και αποδοσης της Opel. Γι’ αυτο, το νεο Opel Insignia χρησιμοποιει ενα συστημα Twinster AWD για τον πισω αξονα με διπλο συμπλεκτη αλλα χωρις διαφορικο.


Το συστημα τετρακινησης του Insignia μπορει να μεταφερει τη ροπη σε εναν η και στους δυο πισω τροχους μεσω του torque vectoring, σε ολες τις οδηγικες συνθηκες, με αποτελεσμα να γινεται πληρης εκμεταλλευση των δυνατοτητων.

Οταν το οχημα στριβει, προσθετη ροπη στελνεται στον εξωτερικο πισω τροχο, προκαλωντας περιστροφη γυρω απο τον καθετο αξονα – το Insignia στριβει με μεγαλυτερη ακριβεια, απαντωντας πιο αυθορμητα στις εντολες του οδηγου.


Η λειτουργια torque vectoring συμβαλλει και στην ασφαλεια, με ελεγχο της κατανομης ροπης συμφωνα με τις αλλαγες στη θεση του γκαζιου, τη γωνια διευθυνσης και την επιφανεια του δρομου, περιοριζοντας την ταση περιστροφης του αμαξωματος. Η ευφυης χρηση της κατανομης ροπης – γνωστης και ως “yaw damping” (αποσβεση κινησης εμπρος / πισω) – εχει σαν αποτελεσμα μια ουδετερη συμπεριφορα του οχηματος, κανοντας το πιο σταθερο και ελεγχομενο.


Οι οδηγοι του νεου Insignia μπορουν να επιλεξουν το βαθμο παρεμβασης του “yaw damping” που επιθυμουν αναλογα με το οδηγικο τους στυλ, με το καταλληλο προγραμμα οδηγησης: απο υψηλο στο “Tour” μεχρι χαμηλο στο “Sport”, για να απολαμβανουν πιο σπορ οδηγικη συμπεριφορα.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!