Οι πιλότοι της Audi λίγο πριν την εκκίνηση της Formula E

 


  Για πρωτη φορα στην ιστορια, η Formula E διεξαγεται ως επισημο Παγκοσμιο Πρωταθλημα της FIA, το 2021, με τη σεζον να ξεκινα το Σαββατοκυριακο 26-27 Φεβρουαριου. Πριν τους δυο εναρκτηριους αγωνες στο Diriyah της Σαουδικης Αραβιας, ο Lucas di Grassi και ο René Rast, οι δυο πιλοτοι της Audi Sport ABT Schaeffler, της επισημης ομαδας της Audi, μοιραζονται με το κοινο τις σκεψεις τους για το πρωταθλημα που ξεκινα σε λιγες μερες και τη μοναδικη αισθηση που νιωθουν δευτερολεπτα πριν την εναρξη του αγωνα.

 

 


Περισσοτερο απο εξι μηνες χωρις αγωνα της Formula Ε, πως ηταν αυτη η μεγαλη αναμονη για εσας;

 

Lucas di Grassi: «Αγωνιστηκαμε μονο για μια εβδομαδα στη Formula Ε μεσα στο 2020, με ολους τους αγωνες να διεξαγονται σε ελαχιστο χρονο. Φυσικα, καναμε δοκιμες, αλλα αυτο δεν ειναι το ιδιο, επειδη ελειπε ολη η ρουτινα της προετοιμασιας για μια ημερα αγωνα, η ενταση και η αδρεναλινη. Αρα ειναι καιρος να επιστρεψουν ολα αυτα.»

 

René Rast: «Ευτυχως, το διαλειμμα δεν ηταν τοσο μεγαλο για μενα: μετα τον τελικο της Formula Ε τον Αυγουστο, συμμετειχα στο DTM με τους 16 αγωνες που απεμεναν. Ο τιτλος των οδηγων στο DTM, τον Νοεμβριο, ηταν το καλυτερο αποτελεσμα σε μια ιδιαιτερη χρονια.»

 

 


Ποιο ηταν το πιο ασυνηθιστο πραγμα που κανατε κατα τη διαρκεια αυτης της περιοδου;

 

René Rast: «Ισως δεν ειναι ιδιαιτερα ασυνηθιστο, αλλα πολυ ωραιο: Η αρραβωνιαστικια μου και εγω διδαξαμε τον γιο μας να κανει σκι. Εδω στην Αυστρια, οι πιστες του σκι ηταν ανοικτες για τους ντοπιους, συμφωνα με ολους τους ισχυοντες κανονες. Ο μικρος εχει κανει  ηδη μεγαλη προοδο.»

 

Lucas di Grassi: «Για μενα, ηταν σιγουρα η συλληψη της ιδεας και η ιδρυση ενος παγκοσμιου πρωταθληματος για ηλεκτρικα σκουτερ. Μια παγκοσμια σειρα αγωνων στο κεντρο των πολεων, με πολλα χρηματικα επαθλα και πολυ ενδιαφερον για το θεμα της μικροκινητικοτητας. Ενα πραγματικα συναρπαστικο εγχειρημα. Η επισημη ανακοινωση εγινε το περασμενο καλοκαιρι και αυτη τη στιγμη διεξαγονται οι πρωτες δοκιμες. Θελουμε να εχουμε τον πρωτο αγωνα πριν απο το τελος του 2021.»

 


 

Τι σας λειπει περισσοτερο απο τους αγωνες;

 

Lucas di Grassi: «Η πιεση, η αδρεναλινη και η αισθηση οτι ειμαι στο οριο με το αγωνιστικο μου μονοθεσιο…»

 

René Rast: «Αυτη η αισθηση “μυρμηγκιασματος” ενα λεπτο πριν απο την εναρξη. Αυτο το αισθημα της γνωσης οτι απο τωρα και στο εξης, εισαι εντελως μονος και η μαχη προκειται να ξεκινησει. Στη συνεχεια, τα 45 λεπτα περνουν σαν δεκα δευτερολεπτα. Δεν εχεις αυτο το συναισθημα κατα τη διαρκεια των δοκιμων η οποιαδηποτε μερα στον προσομοιωτη.»

Lucas di Grassi: «Και η αισθηση του να περπατας προς το βαθρο μετα απο εναν επιτυχημενο αγωνα, κατα προτιμηση μεσα απο μια θαλασσα θαυμαστων, φυσικα, καθως ελπιζουμε να ζησουμε κατι τετοιο ξανα, συντομα.

 


 

Οι δυο βραδινοι αγωνες στο Diriyah σηματοδοτουν την εναρξη της πρωτης σεζον ως επισημο παγκοσμιο πρωταθλημα FIA. Τι σημαινει αυτο για εσας;

 

René Rast: «Ενα παγκοσμιο πρωταθλημα, μονο αυτα τα λογια ειναι πολυ ξεχωριστα και προκαλουν κατι σε καθε πιλοτο. Μεχρι τωρα το ονειρευομουν και τωρα ειμαι πολυ περηφανος που ειμαι μερος αυτου του παγκοσμιου πρωταθληματος.»

 

Lucas di Grassi: «Αυτος ο τιτλος δινει στη Formula E ακομα μεγαλυτερη σημασια παγκοσμιως. Για εμας τους οδηγους και τις ομαδες, η πιεση ειναι τοσο υψηλη οσο πριν απο την εναρξη καθε σεζον. Το πολυ ενδιαφερον ερωτημα ειναι: θα ειναι τοσο μικρες οι διαφορες στο Diriyah οσο ηταν κατα τη διαρκεια των δοκιμων στη Βαλενθια; Επιπλεον, με δυο αγωνες σε ενα Σαββατοκυριακο, υπαρχει τωρα και ο προσθετος ενθουσιασμος των αγωνων τις βραδινες ωρες.»

 


 

Ποιες ειναι οι ειδικες προκλησεις ενος νυκτερινου αγωνα;

 

Lucas di Grassi: «Ας δουμε ποσο καλα φωτιζεται το κομματι στο Diriyah. Στο Le Mans, για παραδειγμα, ειναι πολυ σκοτεινα τη νυχτα. Δεν μπορεις καν να δεις την κορυφη των στροφων. Ας ελπισουμε οτι αυτο θα ειναι λιγο διαφορετικο στη Formula E, αλλιως ισως χρειαστει να σκεφτουμε για προβολεις στα μονοθεσια.»

 

René Rast: «Παρολο που οι περισσοτεροι απο τους οδηγους εχουμε εμπειρια απο νυκτερινο η 24ωρο αγωνα, εξακολουθουν να υπαρχουν πολλα ερωτηματικα: ειναι ο φωτισμος σταθερος, υπαρχουν εντονα φωτισμενα σημεια στην πιστα που να τυφλωνουν; Για μενα, θα ειναι σιγουρα ο πρωτος αγωνας σε ενα μονοθεσιο στο σκοταδι.»

 


 

Τι μπορουν να περιμενουν οι θαυμαστες απο τη νεα σεζον;

 

René Rast: «Μακαρι να το ξεραμε κι εμεις, αλλα αυτο κανει τη Formula E τοσο μοναδικη και τοσο διαφορετικη απο τη Formula 1. Για παραδειγμα, η Formula E ειναι παντα ταραχωδης, παντα απροβλεπτη και περισσοτερες απο τις μισες ομαδες και αντιστοιχοι οδηγοι μπορουν να κερδισουν.»

 

Lucas di Grassi: «Ολα οσα θελει η καρδια ενος φιλου του Motorsport, μπορουμε σιγουρα να υποσχεθουμε: σκληρους αγωνες, εντονο συναγωνισμο, πολλους διαφορετικους νικητες και σιγουρα μια συναρπαστικη μαχη για τον πρωτο επισημο τιτλο παγκοσμιου πρωταθληματος μεχρι το τελος.»

 

 

Lucas, εχεις ηδη περασει αρκετο χρονο πισω απο το τιμονι του νεου Audi etron GT. Εχεις ηδη παραγγειλει ενα;

 

Lucas di Grassi: «Ναι, εχω ηδη καταφερει να οδηγησω το etron GT αρκετες φορες τους τελευταιους μηνες. Ειναι απλα ενα φανταστικο αυτοκινητο και η καλυτερη αποδειξη για το ποσο cool και εντυπωσιακη μπορει να ειναι η ηλεκτροκινηση. Εντυπωσιακη επιταχυνση, ακριβεια, design, το etron GT θετει νεα προτυπα σε ολα.»

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!