Ο χιλιάρης Ford EcoBoost για 5η συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκε καλύτερος μικρός κινητήρας


1 στα 5 Ford που Πωλουνται στην Ευρωπη Εφοδιαζεται με τον χιλιαρη EcoBoost 

Ο 1.0L EcoBoost της Ford αναδειχτηκε Καλυτερος Κινητηρας στην Κατηγορια Κατω του Ενος Λιτρου (Best Engine Under 1.0-litre) στο θεσμο  “International Engine of the Year” για το 2016  για 5η συνεχομενη χρονια – παρα τον αυξημενο ανταγωνισμο στην κατηγορια αυτη απο αναγνωρισμενους παγκοσμιους κατασκευαστες

Ηταν η ενατη διακριση που απεσπασε η Ford για τον αποδοτικο και σπορ κινητηρα, ο οποιος εχει κατεχει το ρεκορ με τρεις τιτλους «καλυτερος κινητηρας της χρονιας» και «καλυτερος νεος κινητηρας», ενω εφοδιαζει το ενα στα πεντε οχηματα Ford που πωλουνται στην Ευρωπη 

Ο επαναστατικος 1.0L EcoBoost οφειλει τη νεα του διακριση σε ενα συνδυασμο επιδοσεων, ελαστικοτητας, οικονομιας, πολιτισμενης λειτουργιας και τεχνολογιας. Η ευφυης τεχνολογια του EcoBoost μεταφερεται τωρα στους νεους κινητηρες EcoBlue diesel


Ο μικρος αλλα πανισχυρος χιλιαρης EcoBoost της Ford ψηφιστηκε ο καλυτερος κινητηρας στην κατηγορια του στο θεσμο Βραβειων International Engine of the Year (Διεθνης Κινητηρας της Χρονιας) για 5η συνεχη χρονια. Η κριτικη επιτροπη εκθειασε το συνδυασμο ελαστικοτητας, επιδοσεων, οικονομιας, πολιτισμενης λειτουργιας και τεχνολογιας που εξακολουθει να αποτελει σημειο αναφορας.

Ο οικονομικος, τρικυλινδρος EcoBoost αναδειχτηκε ‘Καλυτερος Κινητηρας στην Κατηγορια Κατω του 1 Λιτρου’ –  “Best Engine Under 1.0-litre” απο μια επιτροπη 65 δημοσιογραφων του ειδικου τυπου απο 31 χωρες. Αξιζει να σημειωθει οτι καθε χρονο απο το λανσαρισμα του ψηφιζεται νικητης στην κατηγορια του. Φετος, ηταν ο επικρατεστερος απο 32 κινητηρες του ανταγωνισμου, 19 περισσοτερους απο τον ανταγωνισμο του 2012. Το σημαντικο ειναι οτι το 2015 αυξηθηκαν οι διεκδικητες του τιτλου με την κατηγορια κατω των 1.000 κυβικων εκατοστων να κατακλυζεται απο υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες αμεσου ψεκασμου που φερουν την υπογραφη παγκοσμιων κατασκευαστων αυτοκινητων.

Το 2014, ο 1.0L EcoBoost εγινε ο πρωτος κινητηρας που απεσπασε τον τιτλο “Διεθνης Κινητηρα της Χρονιας” για  τριτη συνεχη χρονια, ενω το 2012 αναδειχτηκε επισης “Καλυτερος Νεος Κινητηρας.”

«Ο 1.0L EcoBoost ηταν ενας κινητηρας που αλλαξε τους κανονες του παιχνιδιου και παρα το γεγονος ακολουθησαν και αλλοι το παραδειγμα μας, παραμενει αναμφισβητητο σημειο αναφορας στην κατηγορια του επι μια πενταετια, δηλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρωπης. «Το πνευμα καινοτομιας εξακολουθει να μας οδηγει καθως  εχουμε μεταφερει την ιδια, ευφυη τεχνολογια σε μια νεα γενια αποδοτικων, καθαρων και ισχυρων κινητηρων diesel με τη φιλοσοφια downsizing.»

Ο 1.0L EcoBoost που διατιθεται σε εκδοσεις 100, 125 και 140 ιππων, ακομα και 180 ιππων στην εκδοση ραλι Ford Fiesta R2 χρησιμοποιειται σε 72 χωρες σε ολο τον κοσμο. Στην εκδοση 140 ιππων, ο κινητηρας προσφερει μεγαλυτερη αναλογια ισχυος – κυβισμου απο μια Bugatti Veyron. Μια Formula Ford με προδιαγραφες δρομου που εφοδιαζεται με μια εκδοση 205 PS ιππων του κινητηρα, εκανε το γυρο του διασημου σιρκουι του Nürburgring (Γερμανια),  σε 7 λεπτα και 22 δευτερα. Μια επιδοση που την εφερε μπροστα απο υπεραυτοκινητα οπως οι Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo και Pagani Zonda 600+ ιππων.

Εντεκα μοντελα, αναμεσα τους τα Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C‑MAX, Tourneo & Transit Connect, Tourneo & Transit Courier, και Mondeo διατιθενται στην Ευρωπη με τον βραβευμενο κινητηρα. Το ενα στα πεντε νεα Ford που πωληθηκαν στην Ευρωπη το 2015 ειχε το χιλιαρη κινητηρα – και μαλιστα σχεδον τα δυο στα πεντε Fiesta.

Η τεχνολογια των βενζινοκινητηρων Ford EcoBoost εφαρμοζεται τωρα στο νεοτερο, μικρο diesel της μαρκας, τον 2.0-litre EcoBlue που λανσαριστηκε στο Ford Transit νωριτερα μεσα στη χρονια. Χρησιμοποιωντας υπερσυμπιεστη χαμηλης αδρανειας, αμεσο ψεκασμο υψηλης πιεσης, ενσωματωμενο συστημα πολλαπλης εισαγωγης, εμβαπτιζομενο σε λαδι ιμαντα εκκεντροφορων (belt-in-oil) και αλλα υλικα που μειωνουν τις τριβες προσφερει 13% αυξηση στην αποδοση καυσιμου και 20% περισσοτερη ροπη στις χαμηλες στροφες. *

Σε ολο τον κοσμο, η γκαμα ισχυρων αλλα αποδοτικων κινητηρων EcoBoost της Ford περιλαμβανει τους 1.5L, 1.6L, 2.0L και 2.3L τετρακυλινδρους κινητηρες, και τους 2.7L και 3.5L V6. Ο τελευταιος κινει το Ford GT που θα τρεξει στο Le Mans στο τελος του μηνα.

«Το γεγονος οτι εχει αναδειχτει γενικος νικητης τρεις φορες και εξακολουθει να απολαμβανει την ευνοια της κριτικης επιτροπης υπογραμμιζει τωρα ποσο ξεχωριστος ειναι ο 1.0L EcoBoost της Ford», δηλωσε ο Dean Slavnich, αντιπροεδρος της 18ης διοργανωσης του θεσμου ‘Διεθνης Κινητηρας της Χρονιας’ που πραγματοποιηθηκε στη Στουτγαρδη και αρχισυντακτης του περιοδικου Engine Technology International. «Αποδεικνυει ατρανταχτα οτι μικροτερος κυβισμος (down-sizing) και μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου δεν σημαινουν απαραιτητα θυσιες σε αλλους τομεις οπως η ισχυς, οι επιδοσεις, η πολιτισμενη λειτουργια και η ελαστικοτητα. Μαλιστα, μπορουν ακομα και να συμβαλλουν στη βελτιωση τους.»

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!