Πακέτα service “Smart Packs” και ψηφιακές After Sales υπηρεσίες από την Audi

 

  Με στοχο να προσφερει στους κατοχους μοντελων Audi παντα κορυφαιες After Sales υπηρεσιες, μεγιστο οφελος και απολυτη ικανοποιηση, η KosmocarAudi παρουσιαζει τα Smart Packsκαι την υπηρεσια MyServiceNow.  

 

 

  Τα Smart Packs ειναι δυο ειδικα σχεδιασμενα πακετα service, παντα με την εγγυηση και την τεχνογνωσια του κατασκευαστη, τα οποια αφορουν σε οχηματα ηλικιας ανω των 5 και  10 ετων,  με οφελος εως 30% στα ανταλλακτικα και στην εργασια. Τα Smart Packs προσφερουν ιδανικη σχεση αξιας και αποδοσης, λογω τοσο της κορυφαιας ποιοτητας των γνησιων ανταλλακτικων Audi σε ιδιαιτερα προσιτη τιμη οσο και της εγγυησης 2 ετων, που συνοδευει ολες τις εργασιες. 

 

 

  Παραλληλα, η KosmocarAudi προσφερει στους κατοχους μοντελων Audi την υπηρεσια MyServiceNow, με online προγραμματισμο ραντεβου για service, γρηγορα και ευκολα, απο τον υπολογιστη, το ταμπλετ η το κινητο τηλεφωνο. Πλεον, ο πελατης μπορει με ενα κλικ να κλεισει σε πραγματικο χρονο ραντεβου για service οποια ημερα και ωρα επιθυμει και ταυτοχρονα να ενημερωθει για το σχετικο κοστος των εργασιων/υπηρεσιων που εχει επιλεξει. Η ολη διαδικασια ειναι πολυ απλη, με εισαγωγη του αριθμου κυκλοφοριας η του αριθμου πλαισιου καθως και των διανυθεντων χιλιομετρων του αυτοκινητου, την επιλογη του εξουσιοδοτημενου Συνεργατη Audi Service της προτιμησης του πελατη, του πακετου εργασιων και υπηρεσιων, του συμβουλου service, της ημερομηνιας και της ωρας του ραντεβου, καθως επισης και του εναλλακτικου τροπου μετακινησης, εφοσον ειναι επιθυμητο. Με την ολοκληρωση της διαδικασιας, ο κωδικος του ραντεβου θα εμφανιστει στην οθονη της συσκευης του πελατη και θα του αποσταλει η σχετικη ενημερωση μεσω e-mail.

 

 

  Την ιδια στιγμη, συνεχιζονται οι πολυ δημοφιλεις After Sales υπηρεσιες που παρουσιαστηκαν νωριτερα στη χρονια, για ολους τους κατοχους μοντελων της Audi, στο δικτυο Εξουσιοδοτημενων Συνεργατων Service της Kosmocar:

 

Pickup & Delivery – η παραλαβη για το service και επιστροφη-παραδοση του οχηματος, γινεται στο χωρο που θα υποδειξει ο πελατης, με γνωμονα παντα την καλυτερη εξυπηρετηση του.

Online Service – ο πελατης ενημερωνεται με sms και αποκτα προσβαση online για ενημερωση για τις επιπλεον εργασιες που ενδεχομενως προκυψουν κατα τον ελεγχο στο συνεργειο και το κοστος αυτων και δινει τη σχετικη εγκριση. 

Clean Plus – καθαρισμος και απολυμανση του συστηματος κλιματισμου, ελεγχος της αποδοσης του, αντικατασταση του φιλτρου καμπινας και τοποθετηση φιλτρου ενεργου ανθρακα, δωρεαν ελεγχος βασικων σημειων.

 

 

  Περισσοτερες λεπτομερειες οι ενδιαφερομενοι μπορουν να λαβουν στο δικτυο της Kosmocar σε ολη την Ελλαδα η στο διαδικτυο, στην ιστοσελιδα:

https://www.audi.gr/gr/web/el/service/audinewinnovativeservices.html

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!