Πεντάστερα τα Subaru XV και Impreza

Χαμογελα στη Subaru Europe, την ευρωπαϊκη θυγατρικη της Subaru Corporation,
καθως τα ολοκαινουργια μοντελα Subaru XV και Impreza (ευρωπαϊκων προδιαγραφων) εχουν επιτυχει το καθενα τη μεγιστη συνολικη βαθμολογια των πεντε αστερων στο Ευρωπαϊκο Προγραμμα  Αξιολογησης των Επιδοσεων Ασφαλειας Νεων Μοντελων 2017 (Euro NCAP).

Τα νεα Subaru XV και Impreza καταφεραν να αποσπασουν εξαιρετικη βαθμολογια σε τεσσερις τομεις αξιολογησης (ενηλικων επιβατων, παιδιων επιβατων, προστασια πεζων, Υποβοηθηση Ασφαλειας), πολυ πιο πανω απο το ελαχιστο οριο που απαιτειται και με αξιοσημειωτα υψηλο μεσο ορο.

Τα ολοκαινουργια Subaru XV και Impreza ειναι τα πρωτα μοντελα που διαθετουν τη νεα Παγκοσμια Πλατφορμα Subaru (Subaru Global Platform – SGP), σχεδιασμενη για να παρεχει υψηλοτερα επιπεδα αποδοσης ασφαλειας, οδηγικη απολαυση και ανεση οδηγησης. Η SGP ενισχυει σημαντικα το αμαξωμα και την ακαμψια του πλαισιου (εμπροσθια πλευρικη ακαμψια καμψης +90%, στρεπτικη ακαμψια +70%, ακαμψια εμπρος αναρτησης +70%, ακαμψια οπισθιου υποπλαισιου + 100%) και η απορροφηση της ενεργειας προσκρουσης εχει βελτιωθει κατα 40% σε συγκριση με τα σημερινα μοντελα.

Τα νεα Subaru XV και Impreza ειναι εξοπλισμενα με 7 αεροσακους, συμπεριλαμβανομενου και του αεροσακου γονατος (στη θεση του οδηγου) και με βελτιωμενη ζωνη ασφαλειας εξοπλισμενη με ασφαλιζομενη αγκραφα που περιοριζει τα επιπεδα τραυματισμου και προστατευει καλυτερα τους επιβατες σε περιπτωση συγκρουσης.

Το EyeSight, η Τεχνολογια Υποβοηθησης του Οδηγου που αποτελει στοιχειο του βασικου εξοπλισμου των δυο νεων μοντελων, κατεγραψε πολυ καλα αποτελεσματα στην Αυτονομη Πεδηση στις δοκιμες του Euro NCAP με αυτοκινητα και πεζους. Η Τεχνολογια Υποβοηθησης Οδηγου «EyeSight», αποτελειται απο ενα ζευγαρι δυο στερεοσκοπικων καμερων που παρακολουθουν την κυκλοφοριακη κινηση ωστε να ειδοποιησουν τον οδηγο σε περιπτωση επικειμενου κινδυνου και, σε περιπτωσεις αναγκης, να εφαρμοσουν πεδηση προ-συγκρουσης ετσι ωστε να αποφευχθει η να τουλαχιστον να μετριαστει η συγκρουση. Το συστημα EyeSight εξασφαλιζει επισης εμμεσες λειτουργιες υποστηριξης, προειδοποιωντας τον οδηγο για την ακουσια εξοδο απο τη λωριδα
του και βοηθωντας τον να διατηρει τη λωριδα κυκλοφοριας του.

«Ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι που ο οργανισμος Euro NCAP βαθμολογησε τα νεα Subaru XV και Impreza με 5 αστερια στις προσφατες αυτες δοκιμες», λεει ο Μασαμιτσι Κουντο, Προεδρος και Διευθυνων Συμβουλος της Subaru Europe. «Η ασφαλεια ειναι η βασικη αξια που προσφερει η Subaru στους πελατες της και ειμαστε περηφανοι που, μετα απο τις εξαιρετικες αναγνωρισεις για την ασφαλεια που εχουν λαβει τα νεα μοντελα μας σε ολο τον κοσμο, τωρα ηρθε και η αναγνωριση της Ευρωπης».

Προκειται για την 6η συνεχομενη φορα που η Subaru τιμαται με την αξιολογηση των 5 αστεριων απο το Euro NCAP μετα απο εκεινες του 2009 για το Legacy, του 2011 για το Subaru XV, του 2012 για το Forester και του
 2014 για το Outback. Να συμπληρωσουμε οτι και τα δυο αυτα μοντελα εχουν ηδη κερδισει κορυφαιες διακρισεις για τις επιδοσεις τους στην ασφαλεια, τοσο στην Ιαπωνια (JNCAP, NASVA) οσο και στην Αμερικη (IIHS) απο αντιστοιχους οργανισμους.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!