Ποια είναι η McLaren P16

  H McLaren ειναι ενας κατασκευαστης ο οποιος εκανε πολλα βηματα, σε πρακτικα, μολις μια δεκαετια και κατι, ως προς τη κατασκευη αυτοκινητων δρομου. Σε αυτη τη πορεια, δημιουργησε μερικα επικα αυτοκινητα (675LT), καποια που ειχαν μερικα θεματακια (600LT & 720S) και καποια που ειχαν απο μερικα θεματακια μεχρι τεραστια προβληματα (P1). Βεβαια, οντας οι καινουργιοι, δε θα ειμαστε και παρα πολυ επικριτικοι μαζι τους, αρκετα ακουσαν απο τους πελατες και τους επενδυτες τους τα τελευταια 2 χρονια ιδιως.

 

  Η πρωτη McLaren που εφερε καποιας μορφης υποβοηθηση απο ηλεκτροκινητηρα, ηταν η P1. H P1, ειναι εφοδιασμενη με εναν ηλεκτροκινητηρα 177 ιππων και 260 Nm ροπης, που της δινει μια ηλεκτρικη αυτονομια 10 χιλιομετρων και δουλευει στο μεγαλυτερο ποσοστο, παραλληλα με το κινητηρα εσωτερικης καυσης της. Ωστοσο, η P1, πρακτικα, ειναι plug-in hybrid, καθως το αυτοκινητο συνοδευεται απο ειδικο φορτιστη, οποτε και μπορει να φορτισει κανεις τη μπαταρια και χωρις να απαιτηθει η εκκινηση και χρηση του κινητηρα εσωτερικης καυσης. Το να πουμε ωστοσο οτι η P1 ηταν επιτυχημενη, με τοσες ιστοριες τρομου απο ιδιοκτητες που ειχαν μια σωρεια προβληματων με το υβριδικο της συστημα, θα ηταν τουλαχιστον ψεμα. Φυσικα, μιλαμε για επισκευες μεχρι και εκατονταδων χιλιαδων ευρω, για προβληματα που προεκυψαν συνηθως, μετα το περαν της εγγυησης.

 

  Η McLaren ωστοσο φαινεται οτι μαθαινει απο τα λαθη της, γεγονος που φανηκε απο το 3ο τετραμηνο του 2019, οπου και η ποιοτητα συναρμογης των αυτοκινητων της αποκατασταθηκε πληρως και οι επισκεψεις για επισκευες προβληματων δεν ειναι πλεον κομματι της καθημερινοτητας των κατοχων, συμφωνα με τους ιδιους παντοτε. Ετσι, η McLaren φαινεται πως ετοιμαζει ενα plug-in hybrid διαδοχο για να αναλαβει τα ινια της σειρας Sports Series, οπου τωρα υπαρχουν οι 540C, 570S, 600LT (και οι αντιστοιχε Spider εκδοσεις αυτων) & η 570GT.

 

  Απο οσο φαινεται, η McLaren αποσκοπει στο να μπει στο κομματι αγορας των Honda NSX, Mercedes AMG GT, Aston Martin Vantage, Jaguar F-Type & 911 Turbo / Turbo S. Συμφωνα με μια πηγη μας που εχει αμεση σχεση με τη McLaren, γνωριζουμε οτι το αυτοκινητο θα φερει ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 7 σχεσεων με e-machine (ο ηλεκτορκινητηρας δηλαδη θα ειναι μερος του η αμεσα συνδεδεμενος πριν απο αυτο) και ο κινητηρας μαλλον θα ειναι V6 twin-turbo, αντι του 4λιτρου V8.

 

  Πληροφορηθηκαμε επισης, οτι το πισω μερος της μοιαζει αρκετα με το φρεσκαρισμενο NSX και οτι πιθανον οι top-of-the-line εκδοσεις θα εχουν και εμπρος ηλεκτροκινητηρα/ρες, καθιστοντας τες τις πρωτες τετρακινητες McLaren.

 

  Απο σκοπιας επιδοσεων και στησιματος, προκειται για ενα αυτοκινητο πιο sport απο τη GT, αλλα οχι και τοσο γρηγορο ωστε να απειλει τη μεγαλυτερη αδερφη της, 720S. Το λανσαρισμα αναμενεται να πραγματοποιηθει στις αρχες του επομενου ετους, ωστοσο μαθαμε οτι υποψηφιοι πελατες θα δουν το συγκεκριμενο μοντελο σε prive παρουσιασεις πολυ αμεσα, καθως αποτελει το \”σημαντικοτερο αυτοκινητο που δημιουργησαν ποτε\”. Και αυτο ειναι μια βαρια δηλωση. Προς το παρον, εμεις μπορουμε να αρκεστουμε στα spy shots και στα σχεδια απο τις πατεντες που κατεβαλε η εταιρεια.

Photo Sources 

Spy shots : Motor1

Patent Photos : Motor Trend

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!