Πού είναι καλύτερο το Hyundai i30 N Project C!

 Μπορει το πρωτο hot hatch της Hyundai, το φοβερο και τρομερο i30 N να γινει καλυτερο; \”Ναι\”, λεει η κορεατικη αυτοκινητοβιομηχανια, η οποια, μεχρι και την Κυριακη, εκθετει στο Σαλονι Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης το limited edition i30 N Project C. Προκειται για μια ελαφρυτερη, χαμηλοτερη και πιο επιθετικη εκδοση του καταξιωμενου i30 N. Το Project C του πρωτου μοντελου υψηλων επιδοσεων της Hyundai, κανει την ηδη κορυφαια αισθηση του i30 N καλυτερη, χαριζοντας του «ελαφροτητα» και ακομα πιο ευαισθητο χειρισμο – για περισσοτερη ευχαριστηση των πιο απαιτητικων οδηγων. Ειναι 50 κιλα ελαφρυτερο, 6 χιλ. χαμηλοτερο, πιο κοντα στο δρομο και διαθετει δυναμικο εξωτερικο και εσωτερικο σχεδιασμο, που ενθουσιαζει.


Εμπνευσμενο απο το μηχανοκινητο αθλητισμο, το i30 N ειναι το πρωτο αυτοκινητο υψηλων επιδοσεων της Hyundai Motor με το σημα N και εκανε το ντεμπουτο του το 2017 απολαμβανοντας εξαιρετικες κριτικες και πολλα βραβεια. Βασισμενο στο 5-θυρο i30, αναπτυχθηκε για να προσφερει συγκινησεις και ευχαριστηση στην καθημερινοτητα των χρηστων τοσο στο δρομο οσο και στην πιστα. 


Οι μοναδικες προδιαγραφες του i30 N Project C περιλαμβανουν αρκετα επιμερους τμηματα ενισχυμενα με ανθρακονηματα (CFRP). Το εμπρος splitter, ο διαχυτης αερα στο πισω μερος, το καπο και το μαρσπιε με την σημανση Ν ειναι ολα κατασκευασμενα απο CFRP, καθιστωντας το μοντελο οχι μονο πιο ελαφρυ αλλα και πιο σφιχτο στην ασφαλτο ενισχυοντας ακομη περισσοτερο την εξωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου. Στο μεταξυ, οι αεροδυναμικες πινελιες που διαθετη ψηλα και χαμηλα το Project C συμβαλλουν επισης σε μια σαφεστερα πιο γρηγορη, αλλα σταθερη οδηγηση.


Γιατι ειδικα το γραμμα «C»; Αρχικα συμβολιζει την “Area C” υψηλων επιδοσεων στην πιστα του Namyang R & D της Hyundai, οπου αποτελει τη γενετειρα του Ν. Στη συνεχεια, το Project C διαθετει επιμερους τμηματα ενισχυμενα με ανθρακονηματα (Carbon fibre – CFRP) που αποτελει την πρωτη εφαρμογη της Hyundai και τελος μειωμενο κεντρο βαρους (Center of gravity), ωστε οι πελατες να γνωριζουν οτι εστιαζουμε στην αποδοση χωρις να θυσιαζουμε τη δυναμικη. Αυτα τα τρια Cs συνδυαζονται για να δημιουργησουν αυτο το συγκλονιστικο αυτοκινητο υψηλων επιδοσεων.


Το i30 N Project C ειναι το επομενο βημα που ακολουθει την επιτυχια του i30 N, αποδεικνυοντας οτι η Hyundai δημιουργει για να ενθουσιασει τους λατρεις του μηχανοκινητου αθλητισμου\”, μας λεει ο Executive Vice President και Head του Hyundai Motor Group’s Product Division, Thomas Schemera και συνεχιζει: \”Σε αυτη την limited edition, εχουμε μειωσει στρατηγικα το βαρος του αυτοκινητου οπου εκανε το συνολικο χειρισμο του πιο αμεσο και βελτιστοποιησαμε και τον σχεδιασμο του για ακομα μεγαλυτερη αποδοση.\”

Αλουμινιο και ανθρακονημα για χαμηλοτερο βαρος

Με το i30 N Project C, η Hyundai δεν εκανε συμβιβασμους προκειμενου να βελτιστοποιησει τις ηδη υψηλες επιδοσεις του i30 N. Οι 19 ιντσων σφυρηλατες ζαντες αλουμινιου της OZ συμμετεχουν σημαντικα στη μειωση του βαρους, οντας 22 κιλα ελαφρυτερες.


Χρησιμοποιωντας CFRP, το καπο ειναι ελαφρυτερο κατα 7,2 κιλα και τα δυο πλαϊνα σποϊλερ κατα 499 γραμμαρια το καθενα, το εμπρος splitter ειναι πιο βαρυ κατα 240 γραμμαρια, ο νεος σχεδιασης πισω διαχυτης ειναι ελαφρυτερος κατα 386 γραμμαρια και τα καθισματα της Sabelt® με CFRP ειναι ελαφρυτερα 7,5 κιλα το καθενα. Τα καθισματα Sabelt προσφερουν επισης στον οδηγο και τον συνοδηγο αριστη πλευρικη στηριξη και στηριξη των ωμων σε μια βελτιωμενη θεση με γνωμονα τις οδηγικες επιδοσεις.

Η ισχυς παραμενει 275 PS και η ροπη υπερβαινει τα 378 Nm οπως και το i30 N υψηλων επιδοσεων, ενω το μειωμενο βαρος ενισχυσε την αμεσοτητα του i30 N Project C.

Ακομα πιο fun to drive!

\”Το τιμονι και η αναρτηση στο i30 N Project C θεωρουνται σημεια αναφορας για τους πιο ενθουσιωδεις οδηγους του i30 N\” εξηγει ο επικεφαλης του High Performance Vehicle Test και Development στο Technical Center της Hyundai Motor Europe, Alexander Eichler. 

Το i30 N Project C ειναι 6 χιλιοστα πιο κοντα στο δρομο και το κεντρου βαρους 8,8 χιλιοστα χαμηλοτερα – χαρη στην τοποθετηση πιο χαμηλων και σφιχτων ελατηριων μεγαλυτερης ακαμψιας μαζι με αμορτισερ. Παραλληλα, οι αρθρωσεις στους πισω τροχους ειναι κατασκευασμενες απο αλουμινιο αντι ατσαλι και εξασφαλιζουν μειωση του βαρους κατα 4,66 κιλα. Επιπροσθετα, ολοι οι τροποι οδηγησης εχουν επαναπρογραμματισθει ειδικα για το Project C και οι δυο τροποι οδηγησης Sport και N δινουν στους οδηγους μεγαλυτερη αμεση αποκριση και ακομη πιο fun-to-drive αυτοκινητο.

Με καθισματα Sabelt

Το εσωτερικο του Project C διαθετει επενδυση Alcantara® γυρω απο το τιμονι, το χειροφρενο και το μοχλο ταχυτητων. Καποιες απο τις αλλαγες στο εσωτερικο του αυτοκινητου εντοπιζονται στον μοχλο ταχυτητων απο αλουμινιο που μοιαζει με εμβολο κινητηρα και συνδυαζει τη λειτουργικοτητα με την σχεδιαση, εφαρμοζει τελεια στο χερι για συντομες και ακριβεις αλλαγες, στις σκουρες πορτοκαλι ζωνες ασφαλειας και τις ραφες των νεων καθισματων Sabelt καθως και την αριθμημενη πλακετα xx/600 της limited edition στην επενδυση του ταμπλο μπροστα απο τον συνοδηγο. 

Ο εξωτερικος σχεδιασμος κυριαρχειται απο το σκουρο ματ γκρι χρωμα, με ολα τα τμηματα CFRP να παρουσιαζουν την πολυποθητη πλεξη των ανθρακονηματων σε υψηλη στιλπνοτητα.

Με το Project C η Hyundai πιεζει τα ορια του i30 N, προσφεροντας μια εντελως νεα εμπειρια καθως και μια καθαρα δυναμικη ικανοποιηση. Το νεο μοντελο θα διαθεσει αυστηρα 600 οχηματα και η διαθεση τους θα ξεκινησει σε επιλεγμενες αγορες στην Ευρωπη αργοτερα μεσα στο ετος.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!