Πόσο πιο γρήγορη είναι μια καινούρια Porsche 911 από μια παλιά;

Ανοιγουμε μεγαλη κουβεντα. Και χιλιοσυζητημενη. Ποσες φορες δεν εχεις σκεφτει, η συζητησει, με παρεα αλλων car enthusiasts για τις διαφορες των καινουριων, με τα παλια αυτοκινητα; Ποσες φορες δεν εχεις ακουσει (η πει) οτι \”παλια τα εφτιαχναν καλυτερα\”; 


Σε καποιους, μπορει να τους τη δινουν τα πολλα ηλεκτρονικα συστηματα, οι δικλειδες ασφαλειας που βαζουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες για να προστατευσουν απο \”ξεστρατισματα\”, αλλα, κυριως, το οτι δεν δινουν την ιδια αισθηση \”επικοινωνιας\” του οδηγου με το αυτοκινητο και -κατ\’ επεκταση- το δρομο με παλια. 

Porsche 911 του 1964 διπλα σε μια 911 του 2017. Πως αλλαζουν οι καιροι…

Συστηματα infotainment με γιγαντιαιες οθονες στη μεση του ταμπλο, ψηφιακοι πινακες παντου, αυτοματα κιβωτια, συστηματα υποβοηθησης, ανεσεις σαλονιου ξενοδοχειου. Ολα αυτα, λενε fan της οδηγησης, αλλαζουν το χαρακτηρα του αυτοκινητου. Στερουν τη διασκεδαση της οδηγησης. 

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=EtloLlRKrAw&w=320&h=266]


Στον αντιποδα, τα συγχρονα αυτοκινητα τα κανουν ολα καλυτερα. Ειναι πιο αποτελεσματικα παντου. Ειναι πιο ασφαλη, πιο γρηγορα, πιο στριφτερα, πιο ανετα. Εχουν χασει ομως αυτο το κατι; Και, τελικα, ποσο πιο αποτελεσματικα ειναι απο τα παλια;




Το video του Sport Auto που αναδημοσιευει το Road & Track, δινει σαφεις απαντησεις. Βαζει τη… γιαγια με την κορη σε συγκριση. Ριχνει στην \”Πρασινη Κολαση\” την τελευταια γενια της Porsche 911 (992) Carrera S, και την 911 (964) Carrera RS. Στη θρυλικη πιστα Nurburgring Nordschleife, η μαχη με το χρονο (και οχι μονο) ειναι ανηλεης. Και το αποτελεσμα, αδιαψευστος κριτης


Με τον Christian Gebhardt στο τιμονι, η Carrera RS, του 1992, με τους 260 ιππους της και το ελαφρυτερο πλαισιο της, φορωντας ελαστικα Pirelli P Zero Trofeo R N0, καταφερε να γυρισει την πιστα σε 8:23.12. Περιπου οσο χρειαστηκε, το 2006, η πρωτοεμφανιζομενη τοτε Porsche Boxster S.


Η μεγαλυτερη και βαρυτερη 992 911 Carrera S, με τον 3λιτρο twin-turbo και το σειριακο της κιβωτιο, φορωντας εργοστασιακα Pirelli P Zero, γυρισε την Πρασινη Κολαση πολυ πιο αποτελεσματικα. Σε μολις 7:30.41, ξανα με τον Christian Gebhardt στο τιμονι. Το αποτελεσμα ηταν μαλλον αναμενομενο. Αλλα, οπως σχολιασε και καποιος, τουλαχιστον ο Gebhardt κερδισε ενα λεπτο επιπλεον διασκεδασης στην 911 964.

Εσυ; Ποιο θα προτιμουσες; Το πιο αποτελεσματικο καινουριο, η το πιο \”ρομαντικο\” και πιο pure παλιο; Και γιατι; 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!