Στο νέο Fiesta ST θα επιλέγεις τον ήχο της εξάτμισης!

Η Ford εχει παρει φορα και ριχνει τη μια βομβα μετα απο την αλλη, κανοντας τους φαν της, αλλα και γενικοτερα τους φαν της αυτοκινησης να χαμογελουν πλατια. Αυτη τη φορα, λιγο πριν απο το Σαλονι της Γενευης (7 Μαρτιου, οπου και θα κανει το επισημο ντεμπουτο του) αποκαλυπτει σε ενα \”αλητικο\” βιντεο με αρκετα χειροφρενα και πολυ ΒΜΧ, το νεο Fiesta ST. 

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=0IYpXMpXoj0&w=320&h=266]


Ενταξει, δεν περιμεναμε και κατι διαφορετικο απο τη Ford, απο μια καινοτομια: Η οποια δεν ειναι το γεγονος οτι το νεο Fiesta ST φορα εναν τρικυλινδρο turbo κινητηρα 1,5 λιτρων, αποδοσης 215 ιππων και οτι κανει το 0-100 χ.α.ω. σε 6,7 δευτερολεπτα. Αλλα οτι, εκτος απο προγραμματα οδηγησης, ο οδηγος θα εχει στη διαθεση του το active exhaust system. Τι ειναι το προγραμμα \”ενεργης εξατμισης\”; 




Ο οδηγος θα μπορει να επιλεξει, εκτος απο την απενεργοποιηση κυλινδρων (!) και το συστημα το οποιο προσθετει στον ηχο της εξατμισης, τεχνητο ηχο της μηχανης, μεσα απο τα ηχεια του αυτοκινητου! Αρα, επι της ουσιας, επιλεγει τον ηχο που θελει να ακουει απο την εξατμιση, εστω και αν στην πραγματικοτητα δεν ειναι… ολος απο αυτη. Κανει κι ετσι…




Η Επομενη Γενια Ford Fiesta ST Λανσαρει τον 3-κυλινδρο Κινητηρα 1.5L EcoBoost 200 ιππων, και Επιλεξιμα Προφιλ Οδηγησης για Μεγιστη Οδηγικη Απολαυση

Η Ford Performance αποκαλυψε την επομενη γενια Ford Fiesta ST, με την ισχυ ενος νεου, τρικυλινδρου κινητηρα 1.5L EcoBoost.

Κανοντας την πρωτη της  εμφανιση πριν απο το παγκοσμιο δημοσιο ντεμπουτο στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, η επομενη γενια Fiesta ST θα αποδιδει 200 ιππους και ροπη 290 Nm, με προβλεπομενη επιταχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερολεπτα.


Η τριτη γενια Fiesta ST θα ειναι το πρωτο μοντελο της Ford Performance με τρικυλινδρο κινητηρα και το πρωτο Fiesta ST με επιλεξιμα προφιλ οδηγησης (Drive Modes) – που θα επιτρεπουν τη διαμορφωση των συστηματων μεταδοσης, διευθυνσης και ευσταθειας σε ρυθμισεις Normal, Sport και Track για βελτιστοποιημενη, απολαυστικη οδηγικη εμπειρια σε ολες τις συνθηκες, απο ενα ταξιδι σε αυτοκινητοδρομους μεχρι τη συμμετοχη σε ερασιτεχνικους αγωνες σε πιστα (track days). 

Τα Drive Modes επισης θα προσαρμοζουν την τεχνολογια Electronic Sound Enhancement (ESE) του Fiesta ST και την ενεργη πεταλουδα στην εξαγωγη με σκοπο μια ακομα πιο ικανοποιητικη οδηγικη εμπειρια. Οι τεχνολογιες ενισχυουν το φυσικο, σπορ ηχο του νεου 1.5L EcoBoost που διαθετει επισης το πρωτο στη βιομηχανια συστημα απενεργοποιησης κυλινδρου της Ford για τρικυλινδρο κινητηρα, για περαιτερω μειωση των εκπομπων CO2 κατα 114 g/km περιπου.*
 

Η επομενη γενια Fiesta ST που θα κυκλοφορησει στις αρχες του 2018 σε τριθυρες και πενταθυρες εκδοσεις, θα προσφερεται με απαραμιλλη ποικιλια εξοπλισμου εσωτερικου και επιλογων εξατομικευσης, τολμηρο και χαρακτηριστικο εξωτερικο στυλ, μια μοναδικη εμπρος μασκα με πλεγμα εμπνευσμενη απο αγωνιστικο αυτοκινητο και αποκλειστικες ζαντες αλουμινιου 18 ιντσων.

«Η επομενη γενια Fiesta ST, κατα παραδοση, υιοθετει τεχνολογιες αιχμης για την αναβαθμιση καθε τομεα του πλαισιου και του κινητηρα της Ford Performance,» δηλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, της Ford Ευρωπης. «Με τα Drive Modes και ενα νεο κινητηρα EcoBoost που πετυχαινει εναν απαραμιλλο συνδυασμο επιδοσεων και οικονομιας καυσιμου, το νεο μοντελο υποσχεται την πιο ευελικτη, απολαυστικη και συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια που εχει προσφερει ποτε ενα Fiesta ST.»



Νεος κινητηρας 1.5L EcoBoost 
Μελος της οικογενειας βενζινοκινητηρων EcoBoost της Ford που περιλαμβανει και τον πολυβραβευμενο 1.0L EcoBoost, ο νεος 1.5L EcoBoost χρησιμοποιει τεχνολογια υπερσυμπιεσης, αμεσου ψεκασμου υψηλης πιεσης και Twin-independent Variable Cam Timing για βελτιστοποιημενες επιδοσεις και οικονομια καυσιμου. 

Ο τρικυλινδρος κινητηρας προσφερει υψηλη ροπη στις χαμηλες στροφες. Οι επιδοσεις αυξανονται μεσω ενος νεου υπερσυμπιεστη με βελτιστοποιημενη τουρμπινα για ταχυτερη πιεση υπερπληρωσης και ελαχιστοποιηση της υστερησης τουρμπο, πετυχαινοντας πιο αμεση αποκριση και οδηγικη απολαυση.

Ενας νεος συνδυασμος τεχνολογιας αμεσου και εμμεσου ψεκασμου καυσιμου (στο θαλαμο καυσης και στον αυλο εισαγωγης) ειναι το μυστικο για υψηλη ισχυ και αποκριση σε συνδυασμο με μειωμενες εκπομπες CO2, και ιδιαιτερα βελτιωμενη αποδοση καυσιμου σε ελαφρυ φορτιο κινητηρα.


Η νεα τεχνολογια απενεργοποιησης κυλινδρου της Ford – που ανακοινωθηκε για πρωτη φορα για τον 1.0L EcoBoost και αποτελει παγκοσμια πρωτια για τρικυλινδρο κινητηρα – θα βελτιωσει περαιτερω την καταναλωση του Fiesta ST χωρις να επηρεαζει τις επιδοσεις. Για το σκοπο αυτο, θα σταματα αυτοματα την παροχη καυσιμου και τη λειτουργια των βαλβιδων σε εναν απο τους κυλινδρους οταν χρειαζεται, οπως στο ρολαρισμα η σε διαδρομες με μικρες απαιτησεις απο τον κινητηρα. Η τεχνολογια μπορει να απενεργοποιει η να ενεργοποιει εκ νεου ενα κυλινδρο σε 14 χιλιοστα του δευτερολεπτου – 20 φορες ταχυτερα απο το ανοιγοκλειμμα του ματιου – για κορυφαιες επιδοσεις χωρις διακοπη.

Ο αλουμινενιος κινητηρας διαθετει επισης ενσωματωμενη πολλαπλη εξαγωγης που βελτιωνει την αποδοση βοηθωντας τον κινητηρα να φτανει ταχυτερα στις βελτιστες θερμοκρασιες, και να αποδιδει πιο αμεσα, ελαχιστοποιωντας την αποσταση που διανυουν τα καυσαερια μεχρι τον υπερσυμπιεστη. Τελος, περιλαμβανεται τεχνολογια φιλτρου μικρο-σωματιδιων που μειωνει περεταιρω τις εκπομπες αιθαλης.



Νεα Επιλεξιμα Προφιλ Οδηγησης (Drive Modes)
Επιλεξιμα Προφιλ Οδηγησης (Drive Modes) προσδιδουν ακομα μεγαλυτερη ευελιξια στην επομενη γενια Fiesta ST, επιτρεποντας στους οδηγους να βελτιστοποιουν την οδηγικη εμπειρια συμφωνα με το εκαστοτε οδηγικο σεναριο, απο τη διαδρομη στο σχολειο μεχρι την αγωνιστικη πιστα:
Σε Normal mode, η χαρτογραφηση του κινητηρα, ο ελεγχος προσφυσης, ο ηλεκτρονικος ελεγχος ευσταθειας (ESC), το ESE, ο ηχος της εξατμισης και το συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση (EPAS) ειναι διαμορφωμενα για να προσφερουν φυσικη αποκριση και αισθηση
Σε Sport mode, η χαρτογραφηση του κινητηρα και το πενταλ του γκαζιου προσφερουν αυξημενη αποκριση κινητηρα, ενω οι ρυθμισεις του EPAS ειναι προσαρμοσμενες για περισσοτερη πληροφορηση και καλυτερο ελεγχο κατα τη γρηγορη οδηγηση. Η ενεργη πεταλουδα ελεγχου στην εξαγωγη και το ESE εχουν ρυθμιστει ωστε να επιτεινουν τη σπορ χροια της εξατμισης και το θορυβο του κινητηρα μεσα στην καμπινα
Σε Track mode, ολα τα δυναμικα χαρακτηριστικα του οχηματος ειναι ρυθμισμενα για τους ταχυτερους δυνατους χρονους στην πιστα, ο ελεγχος προσφυσης απενεργοποιειται και οι παρεμβασεις ESC επιτρεπουν εντονες πλαγιολισθησεις για οδηγηση στο οριο


Το ευελικτο και αμεσης αποκρισης πλαισιο σεταρισμενο απο τη Ford Performance θα υποστηριζεται απο αναβαθμισμενη τεχνολογια Torque Vectoring Control που βελτιωνει το κρατημα και μειωνει την υποστροφη εφαρμοζοντας ισχυ πεδησης στον εσωτερικο εμπρος τροχο στις στροφες. Το Three-mode ESC θα επιτρεπει στους οδηγους να επιλεγουν ειτε πληρη παρεμβαση του συστηματος, η περιορισμενη παρεμβαση, η και πληρη απενεργοποιηση του.



Μεγαλυτερη εξατομικευση
Η επομενη γενια Fiesta ST θα προσφερει περισσοτερες επιλογες εξατομικευσης απο ποτε. Οι πελατες θα μπορουν να επιλεγουν απο μια γκαμα διακοσμητικων στοιχειων για τον επιλογεα σχεσεων, το τιμονι, τις λαβες θυρων και τα  ενθετα στο ταμπλο, και απο διαφορετικα πακετα στυλιστικης αναβαθμισης.

Το εργονομικο εσωτερικο του Fiesta ST θα περιλαμβανει καθισματα Recaro και τιμονι με επιπεδο κατω τμημα. Νεα εξωτερικο χρωμα θα ειναι το Liquid Blue, ενω θα διατιθενται και αποκλειστικες ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων.


«Τα ST μοντελα μας ειναι σχεδιασμενα για να κανουν μια οδηγικη εμπειρια Ford Performance προσιτη στους πελατες ανεξαρτητως τροπου ζωης,» δηλωσε ο Matthias Tonn, Fiesta ST chief programme engineer. «Με τριθυρες και πενταθυρες εκδοσεις αμαξωματος και στυλιστικες επιλογες που ολοκληρωνουν τα χαρακτηριστικα επιδοσεων του μοντελου τα οποια ειναι διαθεσιμα απο την αρχη, η επομενη γενια Fiesta ST θα εχει μεγαλυτερη απηχηση σε πολυ ευρυτερη βαση πελατων.»

Με το συστημα επικοινωνιας και ψυχαγωγιας SYNC 3 της Ford, οι οδηγοι του  Fiesta ST θα μπορουν να ελεγχουν λειτουργιες ηχου, πλοηγησης και συνδεδεμενων smartphones χρησιμοποιωντας απλες, φωνητικες εντολες σε καθημερινη γλωσσα. Συμβατο με Apple CarPlay και Android Auto™, το SYNC 3 υποστηριζεται απο oθονη αφης εως 8 ιντσων, εμπνευσμενη απο tablet που λειτουργουν με κινησεις pinch & swipe. 


Η επομενη γενια Fiesta ST θα προσφερεται επισης με ενα υψηλης ποιοτητας συστημα B&O PLAY Sound System για εμπειρια ηχου υψηλων προδιαγραφων – μεταξυ των χαρακτηριστικων που η Ford ανακοινωσε για πρωτη φορα περσι για την επομενη γενια Fiesta.



Ford Performance 
Ο παγκοσμιος οργανισμος Ford Performance αποτελει εργαστηριο καινοτομιας και δοκιμων για τη δημιουργια οχηματων, ανταλλακτικων, αξεσουαρ αλλα και εμπειριας πελατων ‘υψηλων επιδοσεων’.


Η ομαδα της Ford Performance ασχολειται με την αναπτυξη καινοτομιων και τεχνολογιων στην αεροδυναμικη, τη μειωση βαρους, τα ηλεκτρονικα συστηματα, τις επιδοσεις και την αποδοση των κινητηρων που μπορουν να εφαρμοζονται ευρεως στην προϊοντικη γκαμα της Ford.


«Οι πελατες της επομενης γενιας Fiesta ST θα επωφεληθουν απο καινοτομιες που εχει αναπτυξει η Ford Performance για το Ford GT supercar και το Focus RS hot hatchback, οπως τεχνολογιες υψηλης ισχυος EcoBoost και Drive Mode,» δηλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δουλευοντας σαν μια ενιαια ομαδα Ford Performance μας βοηθα να προσφερουμε την ουσια της οδηγικης απολαυσης και να εκδημοκρατιζουμε προηγμενα συστηματα αυξησης επιδοσεων για ολους τους πελατες μας.»

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=0IYpXMpXoj0]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!