Συνέντευξη Τύπου του Global CEO της Honda, Toshihiro Mibe

Συνεντευξη Τυπου του Global CEO της Honda, Toshihiro Mibe


Η Honda ειναι μια
εταιρεια κινητικοτητας με ευρεια γκαμα προϊοντων, τα οποια συνολικα την
αναδεικνυουν στον παγκοσμιως μεγαλυτερο κατασκευαστη μοναδων ισχυος. Απο τοτε
που ιδρυθηκε και μεσω της ευρειας ποικιλιας μοναδων ισχυος, η
Honda
ανεκαθεν  συνεβαλε στην προοδο της
κινητικοτητας και της καθημερινοτητας των ανθρωπων, παρεχοντας την απαραιτητη
“δυναμη” για δραση.

Με το να γινομαστε η κινητηρια “δυναμη” για οσους επιδιωκουν να πετυχαινουν
πραγματα μεσα απο δικες τους πρωτοβουλιες,
συμπεριλαμβανομενων και οσων επιχειρουν να επιφερουν
αλλαγες στην κοινωνια μας και αλλων που αγωνιζονται να βελτιωσουν τις συνθηκες
της καθημερινοτητας, βοηθαμε τους ανθρωπους να επεκτεινουν τις δυνατοτητες
τους.
 

                               

Τι θελει να πετυχει η Honda. Ποιος ειναι ο προσανατολισμος των πρωτοβουλιων
της.

Η Honda θα εργαστει
διεξοδικα προκειμενου να αντιμετωπισει τις προκλησεις σε θεματα περιβαλλοντος
και ασφαλειας. Συγχρονως, για το
μελλον, η
Honda θα αγωνιστει να οδηγησει τις εξελιξεις που
θα συντελεστουν στους τομεις της κινητικοτητας, των μοναδων ισχυος, της
ενεργειας και της ρομποτικης
.

 Επιπλεον, προκειμενου να εχουμε μια σταθερη
βαση κατα την επιδιωξη των στοχων μας για το περιβαλλον και την ασφαλεια, θα
παραμεινουμε προσηλωμενοι στο στοχο της “σταθεροποιησης των υφισταμενων
δραστηριοτητων μας”.

 

  • Περιβαλλοντικες πρωτοβουλιες


 1.
Τρεις πρωτοβουλιες για την επιτευξη “μηδενικων περιβαλλοντικων επιπτωσεων”

Η Honda θα
επιδιωξει την επιτευξη της ουδετεροτητας
ανθρακα για ολα τα προϊοντα και τις εταιρικες δραστηριοτητες στις οποιες
εμπλεκεται μεχρι το 2050.
Στοχευοντας στις “μηδενικες περιβαλλοντικες
επιπτωσεις” οχι μονο για τα προϊοντα αυτα καθαυτα αλλα και για ολοκληρο τον
προϊοντικο κυκλο ζωης, συμπεριλαμβανομενων των εταιρικων δραστηριοτητων, η
Honda θα
επικεντρωθει στους παρακατω τομεις ως τους “τρεις πυλωνες” των πρωτοβουλιων
μας:

Ανθρακικη
ουδετεροτητα

Καθαρη
ενεργεια

Ανακυκλωση
πορων

  Περαν του
εξηλεκτρισμου των μοτοσυκλετων και των αυτοκινητων μας, θα επεκτεινουμε τη γκαμα
εξηλεκτρισμενων προϊοντων
με την ανταλλαξιμη μπαταρια
Honda Κινητό Ισχύς Pack και θα διευρυνουμε
την χρηση ανανεωσιμης ενεργειας ενεργοποιωντας εξυπνες λειτουργιες ισχυος
συνδεδεμενες με τις υποδομες
.

  Για την
περαιτερω επεκταση της χρησης ανανεωσιμης ενεργειας, θα προωθησουμε ενεργα
την αξιοποιηση του υδρογονου.
Θα προσπαθησουμε να υλοποιησουμε την «πολλαπλη
διαδρομη ενεργειας»,
μια φιλοσοφια χρησης πολλαπλων πηγων ενεργειας,
συμπεριλαμβανομενων καυσιμων ουδετερων ως προς τον ανθρακα
, που θα ειναι αποδοτικα
σε ολους τους τομεις, ακομα και σε περιπτωσεις οπου ο εξηλεκτρισμος παρουσιαζει
δυσκολιες οπως ο τομεας αεροσκαφων.

 
Επιστρατευοντας πιο αποδοτικους τροπους για την επαναχρησιμοποιηση και
ανακυκλωση των μπαταριων, η
Honda πραγματοποιει ερευνα για την ανακυκλωση των
υλικων και θα επιχειρησει να κατασκευασει προϊοντα απο 100% βιωσιμα υλικα.

  Θα
συνεχισουμε να προωθουμε τη φιλοσοφια
Honda eMaaS μεσω της οποιας η Honda θα συμβαλλει στην “ελευθερια της κινητικοτητας” και στην “εκτεταμενη χρηση
ανανεωσιμης ενεργειας” συνδεοντας τα εξηλεκτρισμενα οχηματα και τις καθημερινες
ζωες των πελατων μεσω υπηρεσιων κινητικοτητας και ενεργειας. Παραλληλα με την
εφαρμογη του
Honda eMaaS θα επικεντρωθουμε στις εξης βασικους τομεις:


Επεκταση της χρησης των
Κινητό Ισχύς Packs

– Χρηση
μπαταριων μεγαλης χωρητικοτητας σε ηλεκτροκινητα οχηματα


Εφαρμογη και υλοποιηση συστηματων κυψελων καυσιμου

 

2. Εξηλεκτρισμος οχηματων



Για να
πετυχει τον στοχο ουδετεροτητας ανθρακα σε βαση “
tanktowheel”, που
αποτελει το ονειρο καθε κατασκευαστη αυτοκινητων, η
Honda θα
προσπαθησει να αυξησει την αναλογια πληρως ηλεκτρικων οχηματων (
EVs) και
ηλεκτρικων οχηματων κυψελων καυσιμου (
FCVs) στις
συνολικες πωλησεις της σε ολες τις μεγαλες αγορες ηλεκτροκινησης στο 40% μεχρι
το 2030, στο 80% μεχρι το 2035,
και στο 100% σε ολο τον κοσμο μεχρι το 2040. Αυτοι ειναι δυσκολοι
στοχοι και για να τους πετυχουμε, πρεπει να συνταχθουμε σε μια συλλογικη
προσπαθεια σε ολοκληρη την αξιακη αλυσιδα μας. Ωστοσο, αποφασισαμε να θεσουμε
υψηλους στοχους, ωστε ολοι μας να μοιραστουμε το οραμα που προσπαθουμε να
πετυχουμε και να αντιμετωπισουμε τις προκλησεις για την εκπληρωση τους.

 Β. Αμερικη

Στη Β. Αμερικη, θα επιδιωξουμε μια αναλογια
πωλησεων
EV/FCV 40% μεχρι το 2030, 80% μεχρι το 2035 και
100% μεχρι το 2040. Αξιοποιωντας τη συμμαχια με την
GM ως
στρατηγικο εταιρο μας, θα επιδιωξουμε τον εξηλεκτρισμο στη Β. Αμερικη
αποδοτικα, αξιοποιωντας συγχρονως τα αντιστοιχα πλεονεκτηματα και των δυο
εταιρειων

  Η Honda και η GM εξελισσουν
απο κοινου δυο μεγαλα μοντελα
EV που θα χρησιμοποιουν τις μπαταριες Ultium της GM, και σχεδιαζουμε
να παρουσιασουμε αυτα τα μοντελα στην αγορα της Β. Αμερικης ως οχηματα Μ.Υ.
2024, το ενα για τη μαρκα
Honda και το αλλο για την Acura.

  Ξεκινωντας απο τα μεσα της δεκαετιας του 2020,
η
Honda θα παρουσιασει μια σειρα νεων μοντελων EV που
υιοθετουν την
e:Architecture, μια εντελως νεα πλατφορμα EV της Honda. Αυτα τα EV μοντελα θα
κυκλοφορησουν για πρωτη φορα στην αγορα της Β. Αμερικης, και μετα σε αλλες
περιοχες του κοσμου.

 Κινα

Στην Κινα θα επιδιωξουμε αναλογια πωλησεων EV/FCV 40% μεχρι
το 2030, 80% μεχρι το 2035 και 100% μεχρι το 2040.

 

Στην Κινα, παρουσιαζουμε μοντελα EV κανοντας
συγχρονως χρηση τοπικων πορων, και θα επιταχυνουμε περαιτερω αυτη τη στρατηγικη
απο τωρα και στο εξης. Θα παρουσιασουμε 10
EV μοντελα Honda μεσα σε
πεντε χρονια. Το πρωτο απο τα 10, ενα μοντελο μαζικης παραγωγης βασισμενο στο
Honda SUV e:prototype
προγραμματιζεται να κυκλοφορησει στην αγορα την ανοιξη του 2022.

Θα επιδιωξουμε περαιτερω τη χρηση τοπικων
πορων, μεταξυ αλλων ενισχυοντας τη συνεργασια μας με την
CATL για την προμηθεια μπαταριων που ειναι βασικα
εξαρτηματα των ηλεκτρικων οχηματων.

Ιαπωνια

Στην Ιαπωνια, θα επιδιωξουμε αναλογια
πωλησεων
EV/FCV 20% μεχρι το 2030, 80% μεχρι το 2035 και 100%
μεχρι το 2040. Επισης, συμπεριλαμβανομενων των υβριδικων-ηλεκτρικων οχηματων,
θα επιδιωξουμε να εξηλεκτρισουμε το 100% των οχηματων μας που πωλουνται στην
Ιαπωνια μεχρι το 2030.

  Μετα την
πρωτη παρουσιαση ενος μοντελου
EV στην κατηγορια Kαυτοκίνητο το 2024, θα
συνεχισουμε τον εξηλεκτρισμο των μικρων μοντελων μας με υβριδικα και
EVs.

Για την προμηθεια μπαταριων, θα επιδιωξουμε
να υλοποιησουμε τη φιλοσοφια “τοπικη παραγωγη & τοπικη προμηθεια” στην
Ιαπωνια, που επισης θα συνεισφερει στην αναπτυξη των εγχωριων βιομηχανιων.

  Στον τομεα
υπηρεσιων κινητικοτητας (
MaaS), στοχευουμε να φερουμε στην Ιαπωνικη αγορα
περι τα μεσα της δεκαετιας του 2020 το
Cruise Origin – ενα
ηλεκτρικο αυτονομο οχημα που εξελισσει η
Honda αυτη τη
στιγμη σε συνεργασια με την
GM και την Cruise. Για το
σκοπο αυτο, θα ξεκινησουμε τη φαση δοκιμων στην Ιαπωνια απο φετος.

Για να
εξασφαλισουμε την υψηλη ανταγωνιστικοτητα των μελλοντικων
EVs, η Honda
πραγματοποιει ανεξαρτητη ερευνα πανω στις μπαταριες στερεας καταστασης (
allsolidstate) ως η επομενη
γενια μπαταριων που θα πετυχαινει υψηλη χωρητικοτητα με χαμηλο κοστος. Θα
προχωρησουμε στην επαληθευση της τεχνολογιας παραγωγης χρησιμοποιωντας μια
δοκιμαστικη γραμμη, ξεκινωντας απο το τρεχον οικονομικο ετος. Θα αρχισουμε να
επιταχυνουμε την ερευνα με σκοπο οι
allsolidstate μπαταριες να ειναι διαθεσιμες για τα νεα
μοντελα μας που θα παρουσιαστουν απο τη μεση της δεκαετιας του 2020.

Η Honda εχει γραψει
ιστορια στη δημιουργια “
creative movers” για τους Ιαπωνες πελατες, δηλαδη προϊοντων
οπως τα
Odyssey και StepWGN που
βελτιωνουν την καθημερινοτητα των ανθρωπων. Κατι αναλογο θα ισχυσει και στον
κοσμο των
EVs.

 

Συνδυαζοντας
ψηφιακες τεχνολογιες με τα υφισταμενα πλεονεκτηματα της
Honda, οπως
μοναδικη δημιουργικοτητα και αυθεντικα σχεδια, θα συνεχισουμε να προσθετουμε
μοναδικη αξια που μονον η
Honda μπορει να προσφερει στα EVs μας.

 3. Εξηλεκτρισμος μοτοσυκλετων



Η Honda θα
επιδιωξει να ηγηθει της βιομηχανιας μοτοσυκλετων στο πλαισιο των
περιβαλλοντικων πρωτοβουλιων της, με μια τακτικη που θα περιλαμβανει οχι μονο
τον εξηλεκτρισμο, αλλα και τη βελτιωση της καταναλωσης των βενζινοκινητηρων, τη
χρηση βιοκαυσιμων και αλλες στρατηγικες.

  ‘Κλειδι’
για τον επιτυχημενο εξηλεκτρισμο των μοτοσυκλετων ειναι η αναθεωρηση της
μπαταριας, η οποια παραμενει ακριβο εξαρτημα ανεξαρτητα απο τη μοτοσυκλετα. Σε
ανεπτυγμενες χωρες, οπου η ηλεκτροκινηση γνωριζει ισχυρη ζητηση απο την
κοινωνια, θα επιδιωξουμε τον εξηλεκτρισμο χρησιμοποιωντας το
Κινητό Ισχύς Pack,
απευθυνομενοι στους
BtoB (businesstobusiness) και BtoG (businesstonational/local governments) πελατες
μας.

Για ιδιωτες πελατες, πρεπει οχι μονο να
αυξησουμε την προϊοντικη γκαμα μας, αλλα και να δημιουργησουμε ενα μεγαλο
αριθμο διαθεσιμων σταθμων εναλλαξιμων μπαταριων και να διασφαλισουμε την ανεση
για τους χρηστες, καθιστωντας τους συμβατους με
EV αλλων κατασκευαστων.
Για το σκοπο αυτο, η
Honda ιδρυσε μια κοινοπραξια με αλλους κατασκευαστες μοτοσυκλετων (OEMs) στην
Ιαπωνια και την Ευρωπη αντιστοιχα, με σκοπο την αναπτυξη τεχνολογικων προτυπων
για τις εναλλαξιμες μπαταριες. Οραμα της
Honda ειναι να επεκτεινει
τις εφαρμογες του
Κινητό Ισχύς Pack περαν των μοτοσυκλετων, σε προϊοντα ισχυος και προϊοντα micromobility. Με αυτο το
οραμα, εχουμε ξεκινησει δοκιμες στην Ινδια χρησιμοποιωντας τρικυκλα
ποδηλατα–ταξι.

  Για να ικανοποιησουμε τι διαφορετικες αναγκες
των πελατων, περαν της προγραμματισμενης για φετος παρουσιασης των
GYRO e: και GYRO CANOPY e: στον τομεα
μοτοσυκλετων επαγγελματικης χρησης, προκειται να παρουσιασουμε τρια νεα μοντελα
EV προσωπικης
χρησης, σε κατηγοριες με κινητηρες κατω των 50
cc και κατω
των 125
cc, μεχρι το 2024. Επισης, θα παρουσιασουμε νεα προϊοντα
και στην κατηγορια 
FUN”.

4. Κυψελη Καυσιμου



Η
δημοτικοτητα του υδρογονου ως ανανεωσιμης πηγης ενεργειας αναμενεται να αυξηθει.
Η
Honda εχει μακρα ιστορια στην ερευνα, εξελιξη και εμπορευματοποιηση τεχνολογιων FC.

 

Συνεχιζοντας
τη συνεργασια με τη
GM, η Honda θα επιδιωξει να μειωσει τα κοστη και να
υλοποιησει μια “κοινωνια υδρογονου” επεκτεινοντας τη γκαμα των
FCVs και συγχρονως
χρησιμοποιωντας συστηματα
FC για μεγαλο ευρος εφαρμογων,
συμπεριλαμβανομενων επαγγελματικων
trucks και στατικων και φορητων μοναδων ισχυος.

  • Πρωτοβουλιες ασφαλειας


Στοχος
της
Honda θα ειναι τα μηδενικα θανατηφορα τροχαια ατυχηματα με εμπλοκη μοτοσυκλετων και
αυτοκινητων
Honda σε ολο τον κοσμο μεχρι το 2050. Η μεγαλυτερη προκληση που θα αντιμετωπισουμε
για την επιτευξη του στοχου ειναι ο τροπος εξαλειψης των θανατηφορων ατυχηματων
με μοτοσυκλετες, κυριως σε αναδυομενες χωρες. Ως μια εταιρεια που εμπορευεται
αυτοκινητα κα μοτοσικλετες, θα συνεχισουμε την εντατικη μας ερευνα σε
τεχνολογιες ασφαλειας που επιτρεπουν την ασφαλη συνυπαρξη τους και ανοιγουν το
δρομο για μια κοινωνια χωρις ατυχηματα μεσω εξοπλισμου και λογισμικου.

Επειδη σε πολλα θανατηφορα τροχαια ατυχηματα με μοτοσυκλετες εμπλεκονται
αυτοκινητα, θα επιδιωξουμε την ενσωματωση
του προηγμενου μας συστηματος υποστηριξης οδηγου προς ολες τις κατευθυνσεις
ADAS (Advanced DriverAssistance System) σε ολα τα νεα μοντελα αυτοκινητων που θα
παρουσιασουμε σε ανεπτυγμενες χωρες μεχρι το 2030.

 
Αξιοποιωντας την γνωση και την τεχνογνωσια που εχουμε αποκομισει απο την ερευνα
και εξελιξη των τεχνολογιων αυτοματοποιημενης οδηγησης Επιπεδου 3, θα βελτιωσουμε
περαιτερω την ευφυια του
ADAS, το οποιο αυξανει το ποσοστο μοτιβων
συγκρουσεων που καλυπτονται απο το
ADAS μας.

  Ειδικοτερα
σε αναδυομενες χωρες, μπορουν να αποφευχθουν πολλες απο τις συγκρουσεις μεσω
εκπαιδευτικων σεμιναριων οδικης ασφαλειας και προσεγγιζοντας το θεμα απο την
πλευρα των υποδομων και των κυβερνητικων πολιτικων. Ως εκ τουτου, η
Honda θα
επικεντρωθει και σε τετοιους τομεις, μεταξυ των οποιων η ενισχυση των
εκπαιδευτικων προγραμματων και των σχεσεων με την κυβερνηση και τη βιομηχανια
μεσω δρασεων.

  

  • Πρωτοβουλιες Ερευνας & Αναπτυξης

Για να
μπορεσει η
Honda να συνεχισει με επιτυχημενες πρωτοβουλιες
που αφορουν την προστασια του περιβαλλοντος και την ασφαλεια, ειναι απαραιτητο
για ολους εμας να επενδυσουμε δυναμικα στον τομεα ερευνας και αναπτυξης (
R&D). Επομενως, ανεξαρτητα
απο τις διακυμανσεις των εσοδων μας απο τις πωλησεις, η
Honda θα
επενδυσει συνολικα περιπου 5 τρις
yen ως δαπανες R&D τα επομενα
εξι χρονια.

Στον
τομεα ερευνας και αναπτυξης, συμπεριλαμβανομενου του συστηματος και της
τεχνογνωσιας που απαιτουνται για την περαιτερω αναπτυξη των απαραιτητων
ψηφιακων τεχνολογιων, θα λαβουμε τα απαιτουμενα μετρα, οπως η συναψη συμμαχιων,
το ταχυτερο δυνατον.

Επιπλεον,
θα λαβουμε επισης ενεργα μετρα για το ‘χτισιμο’ μιας ισχυρης αξιακης αλυσιδας
εξηλεκτρισμου.

 

  • Προετοιμασιες για το μελλον

Πιστευω
οτι τα “μοναδικα χαρακτηριστικα της
Honda
απεικονιζονται στην “αξια η οποια προκυπτει απο το γεγονος οτι ενδιαφερομαστε
για την ουσια των πραγματων”
και την “αυθεντικοτητα”. Η Honda ειναι μια εταιρεια με μια ομαδα ατομων που
εχουν παθος με την αυθεντικοτητα. Δινουμε αξια στα ονειρα των ανθρωπων και
συνεχιζουμε να επιδιωκουμε φιλοδοξους στοχους. Στο πλαισιο αυτο, θελουμε να
ειμαστε μια εταιρεια η οποια θα επιδιωκει παντα την ουσια και την αυθεντικοτητα.

Ηδη απο
περυσι, το τμημα
Honda R&D ασχολειται με την ερευνα προηγμενων
τεχνολογιων καθως διερευνουμε τεχνολογιες αιχμης για το περιβαλλον και την
ασφαλεια. Απωτερος στοχος ειναι η δημιουργια μιας κοινωνιας με μηδενικες
περιβαλλοντικες επιπτωσεις και μηδενικες συγκρουσεις. Επισης, προοδευουμε και
με την ερευνα τεχνολογιων που θα
επεκτεινουν την κινητικοτητα
στη λεγομενη ‘3η και 4η’
διασταση, δηλαδη στον ουρανο, τον ωκεανο, το διαστημα και την ρομποτικη.

Θα ενισχυσουμε την αρχικη μας τεχνολογικη ερευνα διασφαλιζοντας βελτιστη κατανομη πορων στο
τομεα των προηγμενων και καινοτομων τεχνολογιων.

Επιπλεον,
για να δημιουργησουμε και να προσφερουμε νεα αξια για τους πελατες μας, εχουμε
ξεκινησει το
Νέα Business Creation Program οπου τα ονειρα και οι ιδεες των συνεργατων
της
Honda γινονται σημειο εκκινησης για καθε project.

Εκεινο
που ευχομαι ειναι να ακουω τους ανθρωπους να λενε: «Ειμαστε χαρουμενοι που
υπαρχει η
Honda» η «Η Honda σιγουρα θα
το καταφερει.»
Η Honda θελει να συνεχισει να ειναι μια εταιρεια που
οι ανθρωποι επιθυμουν να υπαρχει.  Αυτο
ακριβως θελουμε να πετυχουμε.

Για το
σκοπο αυτο, θα ιδρυσουμε μια δομη ανθεκτικη στις αλλαγες του επιχειρηματικου
μας περιβαλλοντος που θα υποστηριζει αμεσα σχεδια δρασης μεγαλης κλιμακας. Θα
εξακολουθησουμε να λειτουργουμε δυναμικα, ενω παντα θα θετουμε στον εαυτο μας
την ερωτηση, τι σημαινει να διατηρουμε τα μοναδικα χαρακτηριστικα
Honda, δηλαδη να
επιδιωκουμε την ουσια και την αυθεντικοτητα.



Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!