Τα 7 super sport αυτοκίνητα της Porsche απο το 1953 μέχρι σήμερα

Απο τη δεκαετια του \’50, η Porsche εξελισσει ενα μοναδικο σπορ αυτοκινητο ανα δεκα χρονια. Τα sport αυτοκινητα αυτα παντοτε πρωταγωνιστουσαν στην πολυτελη κατηγορια και καταδεικνυουν, ακομα και σημερα, τη δυναμη πρωτοποριας που χαρακτηριζει τη μαρκα.

Και τα επτα super sport αυτοκινητα εφεραν την αγωνιστικη τεχνολογια στην καθημερινη οδηγηση, ενω δεν καταφεραν μονο να πετυχουν τους καλυτερους χρονους – διεθεταν επισης σχεδιασμο που δημιουργησε τασεις, αλλα και νεες τεχνολογιες που παντα τα εφερναν χρονια μπροστα απο την εποχη τους. Ολα αυτα τα πολυ ιδιαιτερα μοντελα Porsche εχουν ενα πραγμα κοινο: την τεραστια σειρα νεων ιδεων και φιλοσοφιων που χρησιμοποιηθηκαν για να ωθησουν καθοριστικες καινοτομιες σε αλλες σειρες μοντελων Porsche – και πολυ συχνα, ακομα και σε ολοκληρη την αυτοκινητοβιομηχανια.

1953: 550 Spyder

 Τετρακυλινδρος κινητηρας μποξερ με τεσσερις εκκεντροφορους επικεφαλης, ισχυ κινητηρα 110 ιπποι, τελικη ταχυτητα 220 χλμ./ωρα, βαρος χωρις φορτιο 550 χλγρ., τιμη: DEM 24.600. Το πρωτο μοντελο Porsche που εξελιχθηκε ειδικα για τους αγωνες, η 550 Spyder διακριθηκε το 1954 με μια νικη κατηγοριας και με μια τριτη θεση στη συνολικη καταταξη του Carrera Panamericana, παρα το οτι ειχε να ανταγωνιστει αυτοκινητα πολυ μεγαλυτερου κυβισμου.

1964: 904 Carrera GTS

 Τετρακυλινδρος, εξακυλινδρος η οκτακυλινδρος κινητηρας μποξερ, ισχυς κινητηρα εως 240 ιπποι, τελικη ταχυτητα εως 263 χλμ./ωρα, τιμη απο DEM 29.700. Η 904 σχεδιαστηκε απο τον Ferdinand Alexander Porsche, το μπροστινο της τμημα εχει μικρο εμβαδον και ηταν το πρωτο μοντελο Porsche που διεθετε πλαστικο αμαξωμα. Η Carrera GTS κερδισε το Targa Florio μολις πεντε μηνες αφου ειχε κυκλοφορησει, ενω καταφερε επισης να αποδειξει την αξια της στα ραλι τοσο του Μοντε Καρλο, οσο και του Λε Μαν. Θεωρειται ακομα και σημερα ενα απο τα κομψοτερα αγωνιστικα αυτοκινητα που κατασκευαστηκαν ποτε.

1973: 911 Turbo

Εξακυλινδρος κινητηρας μποξερ με υπερσυμπιεστη, ισχυ κινητηρα 260 ιπποι, τελικη ταχυτητα 220 χλμ./ωρα, τιμη: DEM 65.800. Η 911 Turbo ηταν η πρωτη Porsche μαζικης παραγωγης που διεθετε υπερσυμπιεστη. Τα βασικα της πλεονεκτηματα βασιζονταν σε δοκιμασμενη τεχνολογια που χρησιμοποιουταν στους αγωνες και ειχε να κανει ειδικα με τα φρενα και τα αεροδυναμικα χαρακτηριστικα.

1985: 959

 Εξακυλινδρος μποξερ κινητηρας twin-turbo, ισχυς κινητηρα 450 ιπποι, ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα τετρακινησης, ενεργη αναρτηση, τελικη ταχυτητα 315 χλμ./ωρα, τιμη: DEM 420.000. Με τροπο διαφορετικο απο καθε αλλο μοντελο Porsche, η 959 συνδυαζει χαρακτηριστικα υψηλης τεχνολογιας με το παθος για τους αγωνες. Σχεδιασμενη για το νεο Group B των αγωνων αυτοκινητου, η 959 κατασκευαστηκε ως ενα μοντελο με τεχνολογια αναφορας, βασιζομενο στη σειρα μοντελων 911 – κατασκευαστηκαν μονο 292 μοναδες αυτης της αποκλειστικης σειρας.

1997: 911 GT1

Εξακυλινδρος κινητηρας μποξερ με υπερσυμπιεστη, ισχυ κινητηρα 544 ιπποι, τελικη ταχυτητα 310 χλμ./ωρα, αμαξωμα Kevlar απο ανθρακονηματα, τιμη: DEM 1,5 εκατ. Οταν η 911 GTI ελαβε εγκριση για να συμμετασχει σε διεθνεις αγωνες αυτοκινητου, η προϋποθεση ηταν να κατασκευαστουν τουλαχιστον 20 αυτοκινητα για χρηση στο δρομο – ενας αριθμος τον οποιο καλυψε η Porsche. Ακομα και τα αυτοκινητα αυτα, τα οποια διαθετουν μπροστινο τμημα ιδιο με αυτο της σειρας μοντελων 996, κατασκευαστηκαν απο το αγωνιστικο τμημα της εταιρειας στο Weissach.

2003: Carrera GT

Δεκακυλινδρος κινητηρας V, ισχυς κινητηρα 612 ιπποι, τελικη ταχυτητα 330 χλμ./ωρα, μονοκοκ αμαξωμα απο ανθρακονηματα, κεραμικα φρενα και συμπλεκτης, τιμη: EUR 452.400. Εχοντας εξελιχθει αρχικα για να εξασφαλισει η Porsche τη συμμετοχη της στο Λε Μαν, αυτο το εξαιρετικα επιπεδο σπορ αυτοκινητο με τον κινητηρα στο κεντρο κατασκευαστηκε στη Λειψια, σε μια αποκλειστικη σειρα 1270 μοναδων. Στις 21 Σεπτεμβριου 2004, η Carreta GT κατεκτησε το Nordschleife του Nürburgring σε 7:33 λεπτα, πετυχαινοντας ετσι νεο ρεκορ γυρου για αυτοκινητο δρομου.

2014: 918 Spyder

Το μεγιστο επιπεδο επιδοσεων που προσφερει αυτο το οχημα, δηλαδη η αποδοση του που φτανει τους 887 ιππους και η ελαχιστη καταναλωση του που δεν υπερβαινει τα 3 λιτρα ανα 100 χλμ. (μεικτη καταναλωση καυσιμου: 3,1 – 3,0 λ./100 χλμ. – Εκπομπες CO2: 72-70 γρ./χλμ., καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας 12,7 kWh/100 χλμ.) ειναι το αποτελεσμα της μοναδικης υβριδικης τεχνολογιας \”plug-in\”. Για να καλυψει τις απαιτησεις του οδηγου, η 918 Spyder εξαντλει ολες τις δυνατοτητες που προσφερει ο συνδυασμος κινητηρα εσωτερικης καυσης και ηλεκτροκινητηρα. Ως το πρωτο οχημα που εχει να επιδειξει καθολικη εγκριση τυπου για χρηση στο δρομο, το μοντελο αυτο εσπασε το ρεκορ των επτα λεπτων για το γυρο του Nordschleife στο Nürburgring, πετυχαινοντας χρονο 6:57 λεπτα.



.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=e5bJe_Q7TW8]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!