Το καυτό Opel Astra BiTurbo diesel συνδυάζει τις επιδόσεις με την οικονομία!


Ειναι πανισχυρο με κινητηρα 1.6 BiTurbo CDTI και 118 kW/160 ιππων με εξαιρετικη ελαστικοτητα με μεγιστη ροπη 350 Nm απο τις 1.500 rpm και οντας diesel καιει μολις 4,1 λιτρα / 100 χμ.
Η δικαιολογια οτι δεν παιρνω diesel γιατι δεν παει, πηγε περιπατο…


Αν ειστε απο αυτους που λατρευουν τα ‘πικαντικα’ και ψαχνετε για ενα λογικο αλλα πιο ‘καυτο’ 5θυρο hatchback, το Opel Astra με νεο κινητηρα 1.6 BiTurbo diesel ειναι ο,τι καλυτερο για εσας (καταναλωση μικτου κυκλου NEDC: 4,1-4,0 l/100 km, 109-106g CO2/km). Το Astra 1.6 BiTurbo CDTI επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερολεπτα και απο 80 στα 120 km/h σε 7,5 δευτ. μεχρι την τελικη ταχυτητα των 220 km/h. Αυτο το μιγμα υψηλων επιδοσεων και μετριας καταναλωσης κανει το twin-turbo Astra ενα απο τα πιο αποδοτικα συμπαγη μοντελα της κατηγοριας του.


Εκτος απο την εξοχη αποδοση καυσιμου, η ελαστικοτητα ειναι το σημαντικο πλεονεκτημα του κορυφαιου κινητηρα 118 kW/160 hp. Η μεγιστη ροπη των 350 Nm ειναι διαθεσιμη απο τις 1.500 rpm. Σε συνδυασμο με το χαμηλο βαρος – το νεο Astra ειναι μεχρι 200 kg ελαφρυτερο απο το προηγουμενο μοντελο – και την καλη αποκριση του γκαζιου, το BiTurbo επιταχυνει γρηγορα απο τις χαμηλες στροφες. Σε συνεργασια με ενα εξαρι χειροκινητο κιβωτιο, ο τετρακυλινδρος κινητηρας με σειριακη, υπερσυμπιεση δυο σταδιων ανεβαζει στροφες ομαλα και προοδευτικα αποδιδοντας μεγιστη ισχυ στις 4.000 rpm. Ο κινητηρας ειναι επισης πολυ πιο πολιτισμενος, κανοντας την καμπινα επιβατων του Astra εξαιρετικα αθορυβη, ανετη και ευρυχωρη στο ταξιδι.


«Οταν λανσαραμε περσι το Astra, ο συνδυασμος ευρυχωριας, εξοπλισμου, ανεσης και συνδεσιμοτητας ταραξε τα νερα του ανταγωνισμου στην κατηγορια των συμπαγων» δηλωσε ο Dr. Karl-Thomas Neumann, Opel CEO. «Το νεο Astra ειναι απο τα ελαφρυτερα αυτοκινητα στην κατηγορια του και χαρη στο νεο κινητηρα 1.6 twin-turbo, λιγα αυτοκινητα μπορουν να συναγωνιστουν το μοναδικο συνδυασμο ισχυος, επιδοσεων, πολιτισμενης λειτουργιας και οικονομιας καυσιμου του BiTurbo.»


Τοσο το 5θυρο Astra hatchback οσο και το Sports Tourer βασιζονται σε μια νεα, ελαφρια αρχιτεκτονικη. Η ενσωματωση smartphone και το επαναστατικο συστημα προσωπικης συνδεσιμοτητας και υπηρεσιων υποστηριξης Opel OnStar – διαθεσιμο στην Ελλαδα, απο το φθινοπωρο – ανεβαζουν τον πηχη στους τομεις συνδεσιμοτητας και επικοινωνιας. Επισης το Astra συνεχιζει την παραδοση της Opel να φερνει στην κατηγορια των συμπαγων μοντελων στοιχεια που μεχρι προτινος αποτελουσαν αποκλειστικοτητα μεγαλυτερων κατηγοριων, οπως τα φωτα IntelliLux LED® matrix.


Με τετοια προσοντα, το Astra εχει ηδη αποσπασει πολλα βραβεια. Εκτος απο τον τιτλο του Ευρωπαϊκου Αυτοκινητου της Χρονιας 2016, το νεο Astra εχει κατακτησει διεθνεις διακρισεις οπως SAFETYBEST 2015 και το 2015 Golden Steering Wheel. Επισης εχει αξιολογηθει με πεντε αστερια για την ασφαλεια του στο Euro NCAP crash test. Το Astra BiTurbo hatchback εχει αναδειχτει νικητης σε σημαντικες συγκριτικες δοκιμες του αυτοκινητιστικου τυπου. Στη Γερμανια, το Auto Zeitung εγραψε σαν τιτλο “Το Opel Astra κερδιζει την premium league” μετα την επικρατηση του νεου Astra εναντι των Mercedes A 220d και BMW 118d (εκδοση 10/2016), ενω το μεγαλυτερο Ευρωπαϊκο περιοδικο αυτοκινητου, AutoBild (εκδοση 17/2016) ανακοινωσε οτι το νεο Opel Astra “αφηνει πισω του ακομα και τη BMW.”


Οι τιμες για το νεο 5θυρο Astra 1.6 BiTurbo CDTI ξεκινουν απο 25.500 ευρω.



Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!