Το νέο εξηλεκτρισμένο Focus EcoBoost Hybrid με 155 ίππους

 Αποδιδοντας ισχυ 155 ιππων, ο καταξιωμενος 1.000αρης κινητηρας που γνωρισαμε στα Puma προτασσει τωρα με την αρωγη μιας ενσωματωμενης γεννητριας/μιζας και μιας μπαταριας ιοντων λιθιου των 48-volt βελτιωμενη κατα 17% καταναλωση καυσιμου σε συγκριση με την αντιστοιχη απερχομενη εκδοση με τον βενζινοκινητηρα 1.5L EcoBoost των 150 ιππων και εκπομπες διοξειδιου του ανθρακα μολις 93 gr/km, χωρις κανεναν απολυτως συμβιβασμο σε οδηγικο μπριο και επιδοσεις.

Η προηγμενη, ηπια υβριδικη τεχνολογια των 48-volt επιτρεπει στο νεο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδιδει ισχυ 155 ιππων εκπεμποντας μολις 93 g/km CO2 συμφωνα με τον κυκλο NEDC, σε συνδυασμο με βελτιωμενη οικονομια καυσιμου κατα 17% σε συγκριση με την αντιστοιχη απερχομενη εκδοση με τον βενζινοκινητηρα 1.5L EcoBoost των 150 ιππων και το 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο (NEDC).

Ο νεος, ψηφιακος πινακας οργανων των 12,3 ιντσων και αργοτερα μεσα στη χρονια η συνδεδεμενη τεχνολογια Local Hazard Information, προσφερουν στην καμπινα μια αισθηση αυτοκινητου μεγαλυτερης κατηγοριας και μια ξεκουραστη συνολικα εμπειρια οδηγησης 


Εκτος απο το νεο, εξηλεκτρισμενο συστημα κινησης, το αναβαθμισμενο Focus προσφερει μια  πιο premium εμπειρια οδηγησης, χαρη στο νεο πινακα οργανων LCD των 12,3 ιντσων τεχνολογιας “true colour”, αλλα και βελτιωμενη συνδεσιμοτητα, χαρη στο στανταρ μοντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομενου του καινοτομου Local Hazard Information που θα διατιθεται αργοτερα μεσα στη χρονια.

Η νεα εκδοση Focus Connected προσφερει στο βασικο της εξοπλισμο στοιχεια οπως η βαση ασυρματης φορτισης κινητου τηλεφωνου, καθως και συστημα πλοηγησης μεσου του SYNC 3, το οποιο διαθετει δυνατοτητα φωνητικων εντολων και μια οθονη αφης 8 ιντσων.

Η νεα εκδοση Focus Connected πλαισιωνει τη γκαμα του μοντελου που περιλαμβανει επισης το σπορ Focus ST-Line, το κομψο Focus Titanium, το εμπνευσμενο απο SUV μοντελα Focus Active και το πολυτελες Focus Vignale

Η πολυσυλλεκτικη οικογενεια του Focus περιλαμβανει το κομψο Focus Titanium, το εμπνευσμενο απο SUV μοντελα Focus Active, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελες Focus Vignale, σε πενταθυρα και station wagon αμαξωματα, αναλογα με την εκδοση. Οι κινητηρες EcoBoost Hybrid διατιθενται σε ολη τη γκαμα του μοντελου.

«Οι εξηλεκρισμενοι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι με κριτηριο οχι μονο την εξοικονομηση χρηματων στον τομεα της καταναλωσης, αλλα και την ενισχυση του απολαυστικου οδηγικου χαρακτηρα των οχηματων  μας» δηλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρωπης. «Το Focus EcoBoost Hybrid συνδυαζει αριστα την ισχυ του ηλεκτροκινητηρα και του βενζινοκινητηρα προσφεροντας ανεφικτα μεχρι προτινος επιπεδα οικονομιας και αποδοσης.» 

Το Focus ερχεται να προστεθει στην οικογενεια των επιβατικων μοντελων Puma, Kuga και Fiesta, καθως φυσικα και σε εκεινη των επαγγελματικων Transit και Transit Custom, που διαθετουν ηπια υβριδικη τεχνολογια, η οποια εχει ως στοχο της τη βελτιωση της οικονομιας καυσιμου. Η Ford εχει δεσμευτει να προσφερει μια εξηλεκτρισμενη εκδοση για καθε επιβατικο μοντελο που θα παρουσιαζει στην Ευρωπη. Η γκαμα των εξηλεκτρισμενων οχηματων που θα πωλουνται στη γηραια ηπειρο θα απαριθμει 18 μοντελα μεχρι το τελος του 2021 και θα περιλαμβανει ηπια υβριδικα (mild hybrid), πληρως υβριδικα (full hybrid), plug-in υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα με μπαταρια.


EcBoost Hybrid: Υψηλη αποδοση αλλα και περιορισμενη καταναλωση 
Η κινητηρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην εκδοση των 155 ιππων διαθετει οχι μονο υπερδιπλασια ειδικη ισχυ (ιπποδυναμη ανα λιτρο χωρητικοτητας) συγκριτικα με τον 2λιτρο βενζινοκινητηρα των 145 ιππων που ηταν διαθεσιμος στο Focus μολις πριν απο 10 χρονια, αλλα και βελτιωμενη κατα 45% καταναλωση καυσιμου (NEDC).

Διαθεσιμος και σε εκδοση με αποδοση 125 PS, ο κινητηρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστα το στανταρ εναλλακτη του 1.000αρη βενζινοκινητηρα EcoBoost με μια ενσωματωμενη μιζα/γεννητρια (BISG) που παιρνει κινηση μεσω ιμαντα. Το συστημα BISG επιτρεπει την ανακτηση και αποθηκευση της ενεργειας που συνηθως χανεται κατα το φρεναρισμα και το ρολαρισμα σε μια αεροψυκτη μπαταρια ιοντων λιθιου των 48 Volt.

Η τοποθετηση της μπαταριας των 48-volt κατω απο το καθισμα του συνοδηγου επετρεψε την ενσωματωση του ηπιου υβριδικου συστηματος κινησης χωρις να πληττεται η χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων και οι διαθεσιμοι χωροι για τους επιβατες.

Το συστημα BISG λειτουργει και σαν μοτερ μεσω της διαρκους συνεργασιας του με τον κινητηρα, χρησιμοποιωντας την αποθηκευμενη ενεργεια για την παροχη επιπλεον ροπης υπο κανονικες συνθηκες οδηγησης και επιταχυνσης, αλλα και για τη λειτουργια των περιφερειακων ηλεκτρικων συστηματων του οχηματος.

Το ευφυες, αυτορυθμιζομενο ηπιο υβριδικο συστημα παρακολουθει συνεχως τη λειτουργια του αυτοκινητου ωστε να προσδιοριζει με το βελτιστο τροπο τοσο το ποτε και το πως θα φορτιζεται η μπαταρια, οσο και το ποτε θα χρησιμοποιειται η αποθηκευμενη σε αυτη ενεργεια. Στην πραξη, το συστημα εφαρμοζει τις παρακατω στρατηγικες:
“Υποκατασταση ροπης”, που αξιοποιει την ισχυ του ηλεκτροκινητηρα του BISG για να προσφερει ροπη εως 24 Nm – μειωνοντας ετσι το απαιτουμενο φορτιο του βενζινοκινητηρα και προσφεροντας εκπομπες CO2 απο 93 g/km στον κυκλο NEDC (115 g/km στο πρωτοκολλο WLTP) και καταναλωση καυσιμου απο 4,1 l/100 km συμφωνα με τον κυκλο NEDC (απο 5,1 l/100 km στο πρωτοκολλο WLTP). 
“Υποβοηθηση ροπης”, που αξιοποιει για ακομα καλυτερες επιδοσεις τον ηλεκτροκινητηρα του BISG, ωστε να αυξανεται η συνολικη διαθεσιμη ροπη του συστηματος κινησης εως και 20 Nm πανω απο το επιπεδο που διαθετει απο μονος του ο βενζινοκινητηρας σε πληρες φορτιο – και να προσφερει μεχρι και 50% περισσοτερη ροπη στις χαμηλοτερες στροφες



Η ενσωματωμενη μιζα/γεννητρια (BISG) επετρεψε επισης στους μηχανικους της Ford να μειωσουν τη σχεση συμπιεσης του 1.0L EcoBoost κινητηρα και να προσθεσουν ενα μεγαλυτερο υπερσυμπιεστη, για αυξηση της ισχυος. Ετσι περιοριζεται η υστερηση στην αποκριση (turbo-lag) μεσω της παραπανησιας ροπης του ηλεκτροκινητηρα που περιστρεφει τον κινητηρα ταχυτερα, διατηρωντας ψηλα την πιεση στο τουρμπο.

Επιλεγοντας το προγραμμα Sport απο τα Επιλεξιμα Προφιλ Οδηγησης (Selectable Drive Modes) του Focus, οι οδηγοι μπορουν αμεσα να προσαρμοσουν επιμερους χαρακτηριστικα του αυτοκινητου, οπως την αποκριση του πενταλ γκαζιου, το βαρος του ηλεκτρικα υποβοηθουμενου τιμονιου και την ευαισθησια του συστηματος ελεγχου της ευσταθειας του αμαξωματος, προσφεροντας ετσι μια ακομα πιο συναρπαστικη εμπειρια οδηγησης που αξιοποιει πληρως τα 50 Nm ηλεκτρικης ροπης του ηπια υβριδικου συστηματος κινησης.

Το ισχυροτερο συστημα με ενσωματωμενη μιζα/γεννητρια (BISG) επιτρεπει επισης τη λειτουργια του συστηματος Auto Start-Stop του Focus EcoBoost Hybrid σε περισσοτερες περιπτωσεις, προς οφελος της οικονομιας. Καθως επανεκκινει τον κινητηρα σε περιπου 350 χιλιοστα του δευτερολεπτου, η λειτουργια Stop-in-Gear μπορει να απενεργοποιησει τον κινητηρα οταν το οχημα ρολαρει για να σταματησει, ακομα και με σχεση στο κιβωτιο και με το πενταλ του συμπλεκτη πατημενο. Το λειτουργια αυτη μπορει να ρυθμιστει προκειμενου να ενεργοποιειται απο τα 15 km/h, 20 km/h η 25 km/h.

Επιπλεον, οι κινητηρες του Focus EcoBoost Hybrid υιοθετουν τωρα την τεχνολογια απενεργοποιησης κυλινδρου για εξοικονομηση καυσιμου, η οποια εξακολουθει να υποστηριζει και τη διαθεσιμη βενζινοκινητη εκδοση 1.5L EcoBoost των 182 ιππων. 

Το συστημα απενεργοποιησης κυλινδρου βελτιωνει περαιτερω την οικονομια καυσιμου, θετοντας αυτοματα εκτος λειτουργιας εναν απο τους κυλινδρους οταν δεν ειναι απαραιτητη ολη η ισχυς, οπως συμβαινει στο ρολαρισμα η στο ταξιδι με χαμηλο φορτιο. Το συστημα μπορει να απενεργοποιει και να ενεργοποιει εκ νεου τον εναν κυλινδρο μεσα σε 14 χιλιοστα του δευτερολεπτου, χωρις συμβιβασμους σε επιδοσεις και ποιοτητα λειτουργιας.

Σε καθε περιπτωση, οι αγοραστες εξακολουθουν να εχουν τη δυνατοτητα επιλογης της πετρελαιοκινητης εκδοσης 1.5L EcoBlue, σε εκδοσεις με 95 και 120 ιππους, σε συνδυασμο με το γνωστο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων των 6 σχεσεων της Ford η το προηγμενο 8ταχυτο στην ισχυροτερη εκ των δυο εκδοσεων.

Βελτιωμενη απεικονιση και συνδεδεμενη εμπειρια οδηγησης
Νεες τεχνολογιες, οπως ο ψηφιακος πινακας οργανων των 12,3 ιντσων και η λειτουργια Local Hazard Information – που αναμενεται μεσα στη χρονια – καθιστουν το αναβαθμισμενο Focus πιο ευκολοδηγητο απο ποτε.

Η πληρως διαμορφουμενη οθονη LCD χρησιμοποιει τεχνολογια “true colour” 24-bit για λεπτομερη και ευκρινη high definition απεικονιση πληροφοριων στο ολο το φασμα των χρωματων. Χαρη στις τεχνολογιες αυτες οι ενδειξεις της καθιστανται πιο φωτεινες και λιγοτερες κουραστικες για τα ματια – και επομενως πιο ευαναγνωστες. Επισης, το συστημα επιτρεπει στους οδηγους να θετουν προτεραιοτητες στην απεικονιση πληροφοριων, συμφωνα με τις προσωπικες τους προτιμησεις.

Ο ψηφιακος πινακας οργανων των 12,3’ ιντσων του Focus EcoBoost Hybrid περιλαμβανει επισης μια μοναδικη απεικονιση για διαρκη ενημερωση του οδηγου σε σχεση με τη χρηση της ηλεκτρικης ενεργειας. Ετσι, οι οδηγοι μπορουν να βλεπουν ποση ηλεκτρικη ενεργεια παραγεται απο το ηπιο υβριδικο συστημα αλλα και να παρακολουθουν την ιδια στιγμη την ποσοτητα που επιστρεφει καθε φορα στη μπαταρια η αξιοποιειται προς οφελος της οικονομιας καυσιμου η των επιδοσεων.

Βασισμενες στις αρχες της τεχνολογιας ελευθερης μορφης (free-form) που αναπτυχθηκαν αρχικα για την κατασκευη οπτικων φακων, τα κυρτα πανω ακρα της οθονης ειναι σμιλευμενα ωστε να εντασσονται απροσκοπτα στη σχεδιαση του εσωτερικου, ενω η ενσωματωμενη καλωδιωση σε ολοκληρη την επιφανεια της οθονης επετρεψε στους σχεδιαστες να διαμορφωσουν την τελευταια σε σχημα που ξεφευγει απο τα συμβατικα ορθογωνια.

Το στανταρ μοντεμ FordPass Connect επιτρεπει στους οδηγους του Focus να αξιοποιησουν για πρωτη φορα τις ειδοποιησεις που παρεχει το συστημα Local Hazard Information. Η τεχνολογια αυτη ενημερωνει τους οδηγους για επικινδυνες καταστασεις στο δρομο, ακομα και αν αυτες δεν ειναι ορατες εξαιτιας της υπαρξης στροφων η παρουσιας αλλων οχηματων. 

Οι ειδοποιησεις του συστηματος Local Hazard Information εκδιδονται ανεξαρτητα απο το συστημα πλοηγησης και βασιζονται σε στοιχεια προερχομενα απο τοπικες αρχες, υπηρεσιες εκτακτης αναγκης και οδηγικα δεδομενα που αντλουνται απο αλλα οχηματα που βρισκονται συνδεδεμενα στο “cloud”.

Ειδοποιησεις για οδικα εργα, ακινητοποιημενα οχηματα λογω βλαβης, ζωα, πεζους και εμποδια στον αυτοκινητοδρομο, ακομα και για επικινδυνες οδηγικες συνθηκες, μεταδιδονται στο οχημα ασυρματα με εγκαιρη ενημερωση των οδηγων για καταστασεις που εκτυλισσονται περαν του πεδιου ορατοτητας τους.

«Αυτο που καθιστα το Local Hazard Information διαφορετικο ειναι η συνδεσιμοτητα των ιδιων των οχηματων μεσω του Internet of Things (IoT). Δεν υπαρχει εξαρτηση απο εφαρμογες τριτων» δηλωσε ο Joerg Beyer, executive director, Engineering, Ford Ευρωπης. «Αυτο ειναι ενα σημαντικο βημα προοδου. Οι προειδοποιησεις ειναι συγκεκριμενες, συναφεις και προσαρμοσμενες με σκοπο τη βελτιωση του εκαστοτε ταξιδιου σας.» 


Το FordPass Connect επιτρεπει επισης στους ιδιοκτητες να ελεγχουν απο αποσταση μια σειρα λειτουργιων του αυτοκινητου απο οποιαδηποτε τοποθεσια μεσω του smartphone τους και της εφαρμογης FordPass. Εκτος του οτι βοηθα στον ταχυτερο και πιο ανετο προγραμματισμο ταξιδιων μεσω των ενημερωσεων Live Traffic του συστηματος πλοηγησης, οι ιδιοκτητες μπορουν να ενεργοποιουν τις λειτουργιες Door Lock/Unlock, Remote Start4 για εκδοσεις του Focus με 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο, Vehicle Locator και Vehicle Status για ελεγχο της σταθμης καυσιμου, της καταστασης του συναγερμου, της πιεσης ελαστικων, της διαρκειας ζωης λαδιου και πολλα ακομα. 

Ξεχωριστες προσωπικοτητες, καινοτομες τεχνολογιες
Το Ford Focus εξακολουθει να προσφερει εκδοσεις με ξεχωριστες προσωπικοτητες που καλυπτουν τις ατομικες προτιμησεις των πελατων.

Η νεα εκδοση Focus Connected διατιθεται με μια προηγμενη γκαμα στανταρ τεχνολογιων, τα οποια ειναι σχεδιασμενα για να αυξανουν την αυτοπεποιθηση των οδηγων πισω απο το τιμονι και να τους βοηθουν να παραμενουν συγκεντρωμενοι εν κινησει. Μεταξυ αυτων ειναι μια βαση ασυρματης φορτισης κινητου τηλεφωνου, το συστημα SYNC 3 με λειτουργια πλοηγησης, το Adaptive Cruise Control,5 οι εμπρος και πισω αισθητηρες παρκαρισματος, καθως και μια καμερα οπισθοπορειας. 


Τα Focus ST-Line και Focus Active προσφερονται τωρα με προσθετο στανταρ εξοπλισμο, που περιλαμβανει Dual Zone Electronic Automatic Temperature Control, μεσαιο καθρεπτη με λειτουργια αυτοματης σκιασης, υαλοκαθαριστηρες με αισθητηρα βροχης και συστημα εισοδου χωρις κλειδι. Στιλιστικες βελτιωσεις περιλαμβανουν μια στανταρ, μεγαλυτερη λειτουργικη αεροτομη οροφης για τα μοντελα Focus ST-Line X και στανταρ μαυρη επενδυση οροφης για το Focus Active X.

Στις προηγμενες διαθεσιμες τεχνολογιες υποστηριξης του οδηγου περιλαμβανονται το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring5 για ευκολη διαχειριση σε πυκνη κυκλοφορια με πολλα σταματα-ξεκινα, καθως και το Active Park Assist 2, που ελεγχει την επιλογη σχεσης στο κιβωτιο, την επιταχυνση και το φρεναρισμα για πληρως αυτοματοποιημενους ελιγμους σταθμευσης πιεζοντας απλα ενα διακοπτη.5 Το Pre-Collision Assist με Active Braking προσφερεται στανταρ, συμβαλλοντας στην αποφυγη η τον περιορισμο των επιπτωσεων μιας συγκρουσης με αλλο οχημα, πεζους και δικυκλιστες.

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=RmLN5XZ5Vn0]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!