Το νέο Jazz οδηγεί το άνοιγμα της Honda στην ηλεκτροκίνηση



 * Η επομενη γενια του θρυλικου Jazz υιοθετει υβριδικη τεχνολογια δυο ηλεκτροκινητηρων στον στανταρ εξοπλισμο

 * Η υβριδικη τεχνολογια “e:HEV” προσφερει εξαιρετικα εκλεπτυσμενη λειτουργια και αποδοση

 * Το ολοκαινουργιο Jazz ειναι το πρωτο με τον διακριτικο τιτλο “e:Technology” που θα χρησιμοποιηθει σε ολα τα μελλοντικα ηλεκτροκινητα μοντελα της Honda

 * Προσθηκη νεας εκδοσης ‘Crosstar’

 * Προηγμενη συνδεσιμοτητα με διαισθητικη διεπαφη χρηστη και δυνατοτητα ασυρματου ‘smartphone mirroring’

 * Η κορυφαια ευρυχωρια διατηρειται, τα επιπεδα ανεσης βελτιωνονται αισθητα

 * Αναβαθμισμενο συστημα ασφαλειας SENSING

 * Το νεο Jazz θα λανσαριστει στις Ευρωπαϊκες αγορες το 2020

Η Honda αποκαλυψε το νεο Jazz το οποιο εφοδιαζεται με προηγμενη υβριδικη τεχνολογια δυο ηλεκτροκινητηρων, στανταρ για πρωτη φορα. Η νεα γενια του δημοφιλους hatchback κατηγοριας Β συνδυαζει την κορυφαια ανεση και ευρυχωρια για τα οποια φημιζεται το Jazz με μια εξαιρετικη οδηγικη συμπεριφορα ηλεκτρικου οχηματος και προηγμενα χαρακτηριστικα τεχνολογιας και ασφαλειας.

Το νεο Jazz θα λανσαρει τα πλεονεκτηματα αποδοσης και τις επιδοσεις της υβριδικης κινησης στο ευρυ κοινο και θα επιταχυνει την πορεια της Honda για την επιτευξη του στοχου της για εξηλεκτρισμο της ευρωπαϊκης γκαμας της μεχρι το 2022.

Η επομενη γενια Jazz θα ειναι το πρωτο ευρωπαϊκο μοντελο της Honda που θα φερει το νεο σημα “e:HEV”. Ειναι το πρωτο παραδειγμα του διακριτικου τιτλου “Honda e:Technology” που θα αναγραφεται σε ολα τα μελλοντικα ηλεκτροκινητα μοντελα.


Αποκαλυψη της νεας εκδοσης Crosstar

Μια ακομα προσθηκη στην οικογενεια Jazz ειναι η νεα εκδοση ‘Crosstar’, που σχεδιαστηκε για να προσελκυσει τους φιλους της crossover σχεδιασης. Η νεα εκδοση Crosstar θα υιοθετει το ιδιο υβριδικο συστημα κινησης και τα ιδια χαρακτηριστικα εσωτερικου με το στανταρ μοντελο, αλλα θα εχει αυξημενη αποσταση απο το εδαφος, μοναδικη σχεδιαση μασκας, αδιαβροχη επενδυση καθισματων και ενσωματωμενες ραγες οροφης.



Νεα μινιμαλιστικη καθαρη σχεδιαση

Η επομενη γενια του hatchback κατηγοριας Β της Honda εχει εξελιξει την αμεσα αναγνωρισιμη σιλουετα ενος ογκου του Jazz. Η απεριττη, καθαρη σχεδιαστικη φιλοσοφια που θα προσδιοριζει την ταυτοτητα των μελλοντικων μοντελων Honda ακολουθει τις βασικες λειτουργικες και στιλιστικες αρχες που πρωτοειδαμε στο Honda e.


Χαρη στις νεες δομικες τεχνολογιες, η κολονα Α ειναι μιση σε πλατος συγκριτικα με αυτη του προηγουμενου μοντελου, βελτιωνοντας την οριζοντια ορατοτητα προς τα εμπρος. Η καλαισθητη σχεδιαση της κολονας Α ειναι αποτελεσμα της πολυ βελτιωμενης στρεπτικης ακαμψιας και νεων δομικων τεχνολογιων που μεταφερουν τα φορτια προσκρουσης προς τα ειδικα σχεδιασμενα σημεια καταρρευσης.


Φυσικες, ζωηρες γραμμες εκτεινονται οριζοντια κατα μηκος των πλευρων του αυτοκινητου, αποτυπωνοντας μια φρεσκια σχεδιαση. Οι πιο αποτομες, πιο καθετες γραμμες τονιζουν το πισω φτερο και τα τοξα των θολων των τροχων, ενισχυοντας οπτικα το φαρδυτερο στησιμο του αυτοκινητου και την αισθηση σταθεροτητας. Η σχεδιαση του πισω τμηματος απηχει τις καθαρες γραμμες του εμπρος τμηματος με μια κομψη, νεα οριζοντια διαταξη των φωτιστικων σωματων και μια διακριτικη αεροτομη οροφης.


Εξαιρετικες υβριδικες επιδοσεις: e:HEV

Για πρωτη φορα στην Ευρωπη, το Jazz θα διατιθεται μονο με ενα προηγμενο υβριδικο συστημα δυο ηλεκτροκινητηρων, που προσφερει ενα εξαιρετικο μιγμα ισχυρων και αβιαστων επιδοσεων και εντυπωσιακα χαμηλης καταναλωσης. Το συστημα εχει αναπτυχθει για το Jazz και παρεχει μια αισθηση ομαλης οδηγικης συμπεριφορας και αμεσης αποκρισης.


Νεα διαισθητικη συνδεσιμοτητα

Διαισθητικη τεχνολογια infotainment με ενσωματωμενη συνδεσιμοτητα και ενα WiFi hotspot διασφαλιζουν οτι οι επιβατες μπορουν να παραμενουν συνδεδεμενοι στην καθημερινοτητα τους. Η νεα διεπαφη με οθονη αφης LCD υιοθετει τη φιλοσοφια λειτουργιας ενος smartphone, με ελεγχο μεσω χειρονομιων (swipe) για την αναζητηση προσφατων εφαρμογων και media lists. Στην ολοκληρωμενη γκαμα εφαρμογων μπορει να προστεθει το ‘smartphone mirroring’, μεσω ενσωματωμενου Android Auto και Apple CarPlay, που διατιθεται για κατοχους Jazz μεσω ασυρματης συνδεσης για πρωτη φορα.


Εσωτερικο: ποιοτητα και ανεση

Η ποιοτητα εσωτερικου του νεου Jazz προσφερει επιπεδα ανεσης και ευρυχωριας απαραμιλλα στην κατηγορια B.

Η συγχρονη διαταξη εσωτερικου απηχει τις ‘καθαρες’ εξωτερικες γραμμες, με κυριαρχο στοιχειο εναν απεριττο, φιλικο προς το χρηστη πινακα οργανων. Το φαρδυ υποβραχιονιο της κεντρικης κονσολας παραπεμπει σε εξοπλισμο αυτοκινητων μεγαλυτερων κατηγοριων.

Νεα, φαρδυτερα και καλυτερης στηριξης εμπρος καθισματα περιλαμβανουν ειδικα μαξιλαρια στηριξης, αντικαθιστωντας το προηγουμενο συστημα με ελατηρια, για πιο ξεκουραστα μακρινα ταξιδια. Η βελτιωμενη σχεδιαση των πισω καθισματων και η πιο παχια επενδυση αυξανουν την ανεση για τους πισω επιβατες.

Η λεπτη σχεδιαση των κολονων A βελτιωνει την οριζοντια ορατοτητα, ενω το αφθονο φυσικο φως που εισερχεται απο τις μεγαλες επιφανειες του παρμπριζ και τα εμπρος φινιστρινια ενισχυουν την αισθηση ευρυχωριας μεσα στην καμπινα.


Εξυπνη χωροταξια που διατηρει την απαραμιλλη ευρυχωρια

Το νεο Jazz διατηρει τα κορυφαια επιπεδα ευρυχωριας εσωτερικου που ηταν χαρακτηριστικο γνωρισμα των προηγουμενων γενιων χαρη στην εξυπνη τοποθετηση των εξαρτηματων του υβριδικου συστηματος κινησης στο πλαισιο και στο χωρο του κινητηρα. Το μυστικο για τη μεγιστοποιηση του χωρου στην καμπινα ειναι η τοποθετηση του ρεζερβουαρ στο κεντρο το πλαισιου κατω απο τα εμπρος καθισματα, που ειναι μοναδικο στην κατηγορια. Με τον τροπο αυτο, το Jazz διατηρει τα ευελικτα πισω καθισματα Magic Seats που παρεχουν δυνατοτητα να ανασηκωνονται και να αναδιπλωνονται αναλογα με τα μεταφερομενα φορτια.




Το Honda Sensing παρεχει ολοκληρωμενη ασφαλεια

Ολοκληρωνοντας το ισχυρο πακετο του νεου Jazz, η Honda προσφερει την πιο πληρη γκαμα προηγμενων χαρακτηριστικων ασφαλειας και βοηθηματων οδηγου στην κατηγορια.

Το πεδιο εφαρμογων της τεχνολογιας Honda Sensing εχει αυξηθει με τη χρηση μιας νεας πιο ευρυγωνιας καμερας υψηλοτερης ευκρινειας, που αντικαθιστα το προηγουμενο συστημα καμερας και ρανταρ. Αυτο επιτρεπει τη βελτιωμενη αναγνωριση του περιβαλλοντος χωρου, συμπεριλαμβανομενων των οριων των δρομων χωρις κρασπεδα η αλλες σημανσεις στο πλαϊ.



Το Collision Mitigation Brake System (CMBS) εχει αναβαθμιστει με νυχτερινη λειτουργια για την ανιχνευση πεζων και δικυκλιστων οταν δεν υπαρχει φωτισμος στον δρομο, και τωρα ενεργοποιει τα φρενα οταν αντιθετα εισερχομενα οχηματα διασχιζουν το δρομο η εισερχονται στην πορεια του αυτοκινητου. Το νεο συστημα καμερας επιτρεπει επισης στο Adaptive Cruise Control (ACC) να ακολουθει την κυκλοφορια με χαμηλες ταχυτητες σε ενα μποτιλιαρισμα και χρησιμοποιει το Lane Keep Assist σε αστικους και αγροτικους δρομους – αλλα και σε αυτοκινητοδρομους πολλαπλων λωριδων – για μεγαλυτερη οδικη ασφαλεια σε περισσοτερες περιπτωσεις.


Οι πωλησεις της επομενης γενιας του Honda Jazz για τις ευρωπαϊκες αγορες θα ξεκινησουν στα μεσα του 2020.






Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!