Το 2018, με τιμή 65.000 ευρώ, έρχεται το νέο Honda S2000

Αν υπαρχει ενα αυτοκινητο που εκανε τους εχθρους της Honda να καταπιουν τη γλωσσα τους, αυτο ειναι το S2000(καλα, και το NSX, αλλα δεν ειναι το θεμα μας τωρα). Και το… συμπαν ξερει πως αφοτου η ιαπωνικη εταιρεια σταματησε την παραγωγη του θεϊκου αυτου roadster, μεχρι να το αντικαταστησει, παντα θα της λειπει \”κατι\”. Ε, λοιπον, αυτο το ξερει και η Honda, που ετοιμαζει την επομενη γενια του S2000. Θα ειναι υβριδικο με ιπποδυναμη 300-400 ιππων και η τιμη του, θα κυμαινεται περιπου στις 65.000 ευρω.

To TopSpeed.gr στο ειχε αποκαλυψει αυτο προ καιρου (δες τα links στο τελος του κειμενου), οταν η Honda πατενταρισε τα σχεδια για το roadster. Και τωρα, ο -αυτοκινητιστικος- κοσμος το χει τουμπανο και η… Honda κρυφο καμαρι. Γιατι, αρνειται να επιβεβαιωσει η να διαψευσει οτι ετοιμαζει το νεο S2000, το οποιο αφηνει να αποκαλουν… Baby NSX. Για παραδειγμα, το βρετανικο AutoExpress γραφει οτι το επερχομενο \”baby NSX\”, δηλαδη ο διαδοχος του S2000, αναμενεται να αποκαλυφθει στο κοινο το 2018. Το ιδιο περιοδικο γραφει οτι θα ειναι ενα υβριδικο roadster το οποιο θα συνδυαζει εναν turbo τετρακυλινδρο 1,5 λιτρων με ενα ηλεκτρικο μοτερ, με συνδυασμενη δυναμη 300 ιππων. Η τιμη του, θα κυμαινεται περιπου στις 65.000 ευρω.
Rendering του εσωτερικου του νεου S2000 με παραπομπες στην πρωτη γενια του
  
Εκει που υπαρχει μια συγχυση στις πληροφοριες, ειναι ο κινητηρας. Οι δικες μας πηγες, για παραδειγμα, εσχατως, αναφερουν οτι οντως θα ειναι υβριδικο, με δυο ηλεκτρικα μοτερ ισχυος 70 ιππων εκαστων, αλλα οτι θα φοραει τον 2λιτρο κινητηρα που γνωρισαμε στο Honda Civic Type-R και πως η συνολικη ισχυς αυτου του Honda θα κυμαινεται στους 400 ιππους.

Οι πληροφοριες που βγαινουν απο τη Honda ειναι ελαχιστες, με τις φημες να κανουν το γυρο του πλανητη και τον αντιπροεδρο της Honda USA, John Mendel να προσπαθει να τις… επιβεβαιωσει, χωρις να πει τιποτα: \”Δεν μπορω να σας πω τιποτα για το baby NSX… Θα μπορουσα, αλλα πιθανοτατα θα με απελυαν\”, απαντησε ο Mendel σε σχετικο ερωτημα, ενω οταν το AutoGuide τον ρωτησε εαν αναμεσα στα μοντελα της Honda υπαρχει χωρος για ενα ακομα \”σκληροπυρηνικο\” sports car, απαντησε : \”Σαφως και υπαρχει\”.

Αλλωστε, αν δουμε \”με σαρκα και οστα\” το σχεδιο που πατενταρισε η Honda και που εδω, ο David Kiss (στο rendering, πρωτη φωτογραφια) προσπαθει να το φερει σε μια \”πραγματικη\” μορφη για το TopSpeed.com, θα μιλαμε για εναν -τουλαχιστον εμφανισιακα- αξιο διαδοχο του S2000. Και, επειτα, στο εσωτερικο, δεν χρειαζεται παρα να δανειστει στοιχεια του NSX

Ετσι λοιπον, αν η Honda προχωρησει στη \”γεννηση\” του baby NSX aka S2000 και συνεχισει την εξελιξη των S1000 και S660 Type R για την ιαπωνικη αγορα, με ενα νεο και βελτιωμενο CR-Z, μαζι με τα Civic Type- R και NSX, τοτε θα μπορουμε να μιλαμε για μια \”αναγεννηση\” στον τομεα των σπορ αυτοκινητων, για τον οποιο εγινε τοσο διασημη και απο τον οποιο απειχε τοσο ηχηρα τα τελευταια χρονια. Σειρα σου, Honda…
Εμεις, το εχουμε ξαναγραψει: Το νεο S2000, συμφωνα με τις διαρροες, θα εχει δυναμη που θα κινειται περιπου στους 365 ιππους. Θα φορα τον, γνωστο μας πλεον, διλιτρο turbo που φορα και το Civic TypeR και οχι μονο. Απο τη συνεργασια με τη McLaren στη Formula1, φαινεται πως προκυπτουν δυο ηλεκτρικα μοτερ που θα τοποθετηθουν επισης στο μοντελο. Αυτο σημαινει οτι θα ειναι τετρακινητο;

Μην τρομαζεις, φιλε Hondaκια. Το ξερουν και οι… πετρες οτι το επερχομενο S2000 θα ειναι αμιγως πισωκινητο. Η κινηση θα μεταδιδεται στους πισω τροχους μεσω ενος επταταχυτου κιβωτιου. Τωρα, για το αν θα υπαρχει χειροκινητη εκδοση, δεν παιρνουμε και ορκο. Αυτο που εχει σημασια για τους Ιαπωνες, παντως, ειναι το νεο τους roadster να \”κατεβαζει\” τα 100 απο σταση σε λιγοτερα απο 5 δευτερολεπτα και να κρατησει την καταναλωση του περιπου στα 7lt/100km.
 
Αυτο ειναι το πρωτοτυπο σχεδιο που, οπως ειχε αποκαλυψει το TopSpeed, πατενταρισε η Honda 
 
Οι τελευταιες πληροφοριες απο τη χωρα του ανατελλοντος ηλιου, λενε οτι υπαρχει ισχυρη πιθανοτητα και το νεο S2000 να ειναι κεντρομηχανο, ακολουθωντας την πεπατημενη για την εταιρεια. Γιατι; Η Honda φαινεται οτι εφαρμοζει τη συνταγη… σμικρυνσης του NSX στο S2000, για ευνοητους λογους.

Μεγαλο βαρος, δινεται, μαθαινουμε στο… βαρος. Η Honda, προσανατολιζεται στην ευρεια χρηση ανθρακονηματων και αλουμινιου, για να περιορισει το βαρος στα 1300 κιλα.

Δες εδω και εδω περισσοτερα στοιχεια και φωτογραφιες για το επερχομενο S2000.




Σου αρεσε το ρεπορταζ μας; Μην ξεχασεις να κανεις like στη σελιδα μας στο Facebook για να ενημερωνεσαι απο εμας και για να στηριξεις τη δουλεια μας! Αλλωστε, το να κανεις ενα like, οπως και τα ονειρα, ειναι δωρεαν…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!