Το Abarth 124 Spider είναι όσο ερ-εθιστικό περιμένες

H Abarth, στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης για το 2016, μας εδωσε αυτο ακριβως που περιμεναμε: Ενα 124 Spider με την… περιποιηση του θρυλικου σκορπιου. Και ετσι, το νεο Abarth 124 Spider, ειναι ακριβως οσο ερ-εθιστικο στο ειχαμε περιγραψει απο… αρχαιοτατων (να μην επαναλαμβανομαστε, αλλα και παλι επιβεβαιωθηκαμε σε… ολα) εδω, στο TopSpeed.gr.
 


Εν συντομια, η Abarth εκδοση του 124 Spider, η οποια θα διατιθεται απο 40.000 ευρω, διαθετει αρκετα καλουδια που την κανουν ποθητη, η τουλαχιστον πιο ποθητη απο τα αδελφια του, το Fiat 124 Spider και το Mazda MX-5. Και δικαιως, σου λεγαμε, χθες, πως ειναι ενα… θυμωμενο Fiata. 

Στο μοτερ, δεν βλεπουμε υπερβολες, μιας και ο φοβερος και τρομερος 1,8 turbo της Alfa Romeo 4C, επελεγη να χρησιμοποιηθει για την αγωνιστικη του εκδοση. Ετσι, βλεπουμε τον γνωστο 1,4 turbo της FCA με τις \”περιποιησεις\” της Abarth, με αποδοση 170 ιππων. Με επιλογη προγραμματος sport, την κινηση πισω και την καταπληκτικη, την αγαπημενη μας εξατμιση Record Monza (τη γνωρισαμε στο Abarth 595 Competizione και απο τοτε… κολλησαμε) να κανει αυτο τον κλασικο, μπασο ηχο των παλιων, καλων Fiat, δεν θα ηθελες κατι αλλο. 

Η οχι; Η Abarth μας δινει ζανταρες, καπο σε μαυρο χρωμα, μεγαλυτερους αεραγωγους και αεροδυναμικα βοηθηματα (\”φουστανελες\”, γενικοτερα) για να ψαρωνει το συμπαν στο φαναρι και αισθητη διαφοροποιηση απο τα \”αδελφια\” του στο εσωτερικο. Well done, Abarth. 

Ας αφησουμε την FCA να μας περιγραψει οπως αυτη θελει το λανσαρισμα του Abarth 124 Spider. Εμεις, αλλωστε, εχουμε μιλησει πολυ γι\’ αυτο, πριν γινει επισημο. Και θα ξαναμιλησουμε, οταν το παρουμε στα χερια μας για δοκιμη
 
Η Abarth επιστρεφει στην παγκοσμια σκηνη στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης με μια μεγαλη ειδηση: την πρεμιερα του Abarth 124 spider. Κληρονομωντας την παραδοση του roadster που το 1970 οδηγησε τη Fiat στην κατακτηση του πρωτου Ευρωπαϊκου Πρωταθληματος Ραλι, ειναι ενα μη συμβατικο αυτοκινητο που αγαπαει την οδηγηση και προοριζεται να αποτελεσει ενα εμβλημα της απολαυσης που αυτη μπορει να συνεπαγεται, οπως ακριβως και ο προκατοχος του. 

Το Officine Abarth μεταφερεται στο περιπτερο της Abarth στη Γενευη για την παρουσιαση του Abarth 124 spider. Συγκεκριμενα, θα αναδημιουργηθει ενας διαχρονικος χωρος χρησιμοποιωντας υλικα που αποτελουν αναφορα στο αρχικο μερος δημιουργιας των αυτοκινητων με σημα το Σκορπιο, οπως σιδηρος, τραχυ σκυροδεμα, μεταλλικες πλακες δαπεδου μεταλλικα, γυαλισμενες απο τα ελαστικα των αυτοκινητων και μεταλλικο δικτυωμα. Επισης, οι παγκοι εργασιας θυμιζουν εκεινες ενος πραγματικου συνεργειου αυτοκινητου. Ειναι ο τοπος οπου η τεχνολογια και η παραδοση συναντιουνται στην αναζητηση για τις μεγιστες επιδοσεις.


Abarth 695 Biposto Record και Abarth 595 Competizione

Διπλα στο νεο αυτοκινητο, οι επισκεπτες θα ανακαλυψουν επισης το Abarth 695 Biposto Record, την εκδοση που δημιουργηθηκε για το εορτασμο της πεντηκοστης επετειου απο την επιτευξη ρεκορ επιταχυνσης στο 1/4 του μιλιου και στα 500 μ. απο τον Carlo Abarth στην πιστα αγωνων της Monza. Χαρακτηριζεται απο το αποκλειστικο χρωμα \”Modena Yellow\” στολισμενο με τελειωματα σε χρωμα \”Tar Cold Grey\” και εμαγιε σημα \”695 Record\” στο πλαϊ. Κατω απο το καπο του βρισκεται ο ενισχυμενος κινητηρας 1.4 T-jet, που φτανει τους 190 HP και εξαφαλιζει πραγματικα υψηλη αποδοση με τελικη ταχυτητα 230 χλμ./ωρα και επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 5,9\”. Πολλα τεχνικα χαρακτηριστικα του προερχονται απευθειας απο τα αγωνιστικα αυτοκινητα, οπως το ελαφρυ rollbar τιτανιου πισω, τις 18\” ζαντες, το υπερμεγεθες συστημα φρενων Brembo, την Akrapovič εξατμιση, τα ρυθμιζομενα αμορτισερ και το μηχανικο μπλοκε διαφορικο.

Εκει θα βρισκεται και ενα Full Black 595 Competizione 1.4 T-Jet 180 HP Euro 6, με τουρμπινα Garrett, ενα μοντελο που δημιουργηθηκε απο την αγωνιστικη εμπειρια των μηχανικων της Abarth. Ειναι διαθεσιμο με ενα πενταταχυτο μηχανικο κιβωτιο η ενα Abarth σειριακο ρομποτικο κιβωτιο και φτανει τα 225 χλμ./ωρα.


Abarth 124 spider

Το νεο Abarth 124 spider συνδυαζει την αυθεντικη εμπειρια roadster με τον ενθουσιασμο, την τεχνολογια, την ασφαλεια και ενα αγγιγμα ξεχωριστου ιταλικου σχεδιασμου. 


Το DNA των επιδοσεων

Χαρη στην ισχυρη αφοσιωση της Abarth Racing Team, το αυτοκινητο αποτελει χαρακτηριστικο παραδειγμα των ξεχωριστων αξιων της Abarth: της αποδοσης, της δεξιοτεχνιας και της τεχνικης αναβαθμισης. 

Ειναι το αυτοκινητο που θα επιστρεψει το χαμογελο στο προσωπο του οδηγου, εχοντας πισω κινηση με μηχανικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, τελεια κατανομη βαρους και ελαφρυ σχεδιασμο, που το καθιστα νεο σημειο αναφορας στην κατηγορια των σπορ roadster και αυτο επιβεβαιωνουν και οι αριθμοι. Μεγαλο μερος του βαρους συγκεντρωνεται μεταξυ των αξονων και ο κινητηρας εχει τοποθετηθει πισω απο τον εμπρος αξονα, επιτυγχανοντας ευελιξια και οδηγικη αισθηση σε επιπεδα ρεκορ. Εξελιγμενη μηχανικη και η χρηση ειδικων υλικων επετρεψαν να περιοριστει το βαρος σε μολις 1060 κιλα, εξασφαλιζοντας την καλυτερη αναλογια βαρους-ισχυος 6,2 kg/HP στην κατηγορια του και τελεια κατανομη βαρους 50/50 για μεγιστη αποδοση. Ενα σημαντικο χαρακτηριστικο των αγωνιστικων ικανοτητων της Abarth ειναι η προσοχη ακομα και στην πιο μικρη λεπτομερεια, γεγονος που συντελεσε στο να εξαλειφθει καθε περιττο γραμμαριο βαρους.


Μηχανικη ενος supercar

Το δυναμικο “set-up” του οχηματος απο την Abarth εξασφαλιζει τη μεγιστοποιηση των πλεονεκτηματων του συστηματος μεταδοσης στους πισω τροχους, με στοχο την πραγματικη οδηγικη απολαυση. Η αναρτηση του 124 spider εχει υψηλη διαταξη με διπλα ψαλιδια μπροστα και μια διαταξη πολλαπλων συνδεσμων (5 στον αριθμο) στο πισω μερος, ειδικα ρυθμισμενων για αποτελεσματικοτερο φρεναρισμα και μεγαλυτερη σταθεροτητα στις στροφες. Το συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση διπλου πινιον εξασφαλιζει εξαιρετικη οδηγικη αισθηση συστημα, ενω τα αμορτισερ Abarth by Bilstein, μαζι με ενισχυμενες μπαρες αντικυλισης παρεχουν απολυτο ελεγχο και οδηγικη ανεση. Επισης, το συστημα φρενων Brembo, με σταθερη δαγκανα αλουμινιου εμπρος, εγγυαται πολυ μικρες αποστασεις φρεναρισματος και εξαιρετικη αντοχη στην κοπωση, με αποτελεσμα η αισθηση του πενταλ να ειναι παντα ευχαριστη και ασφαλης. 


Ισχυρος κινητηρας και σπορ κιβωτιο ταχυτητων για μια εξαιρετικη εμπειρια οδηγησης 

Το Abarth 124 spider, στην περιοχη της ΕΜΕΑ, εξοπλιζεται με εναν ισχυρο και αξιοπιστο τετρακυλινδρο κινητηρα MultiAir 1.4. Αποδιδει ισχυ 170 HP (δηλαδη περιπου 124 HP ανα λιτρο) και 250 Nm ροπης, ενω η τελικη του ταχυτητα αγγιζει τα 230 χλμ./ωρα και επιταχυνει απο το 0 στα 100 χλμ./ωρα σε 6,8\”. Επιπλεον, ο ηχος του κινητηρα εχει πραγματικη σημασια για ενα Abarth και ετσι η εξατμιση Record Monza, με τον ομορφο βρυχηθμο της, ανηκει στο βασικο εξοπλισμο του. 

Το spider ειναι διαθεσιμο με ενα εξαταχυτο χειροκινητο η αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων Sequenziale Sportivo. Το πρωτο χαρακτηριζεται απο την γρηγορη και ακριβη αλλαγη ταχυτητων με εναν αμεσο λεβιε μικρων διαδρομων. Το κιβωτιο Sequenziale Sportivo, απο την αλλη πλευρα, ειναι το αποτελεσμα προσεκτικης ρυθμισης για να εκμεταλλευεται την πληρη ροπη του κινητηρα και να μεταφερει γνησια αισθηση αγωνων. Η αλλαγη ταχυτητων ειναι εξαιρετικα γρηγορη χρησιμοποιωντας το μοχλο η, το πιο σημαντικο, τα κουπια πισω απο το τιμονι. Η αποδοση του αυτοκινητου ενισχυεται ακομη περισσοτερο ρυθμιζοντας τον επιλογεα τροπου οδηγησης στη λειτουργια “Sport’’.


Officine Abarth: χειροποιητη φροντιδα υψηλης τεχνολογιας

Το Officine Abarth, στο Mirafiori, ειναι το μερος που προσδιδει στο 124 spider την ιταλικη τεχνη της οδηγησης. Οι τεχνικοι της Abarth προσθετουν αξια σε ενα ηδη εξαιρετικο αυτοκινητο, με την τοποθετηση του Racing Anti-glare kit, ενος ματ μαυρου καλυμματος για το καπο και το πορτμπαγκαζ, το Racing Alcantara® Kit που συμβαλλει στην ακομα καλυτερη συνολικη ποιοτητα του εσωτερικου, διασφαλιζοντας ταυτοχρονα μια σωστη αγωνιστικη αισθηση, λογω του σκουρου φινιρισματος. Ο βασικος εξοπλισμος Record Monza εξατμισης εγκαθισταται επισης στο Officine Abarth, ενω καθε αυτοκινητο ελεγχεται και πιστοποιειται απο εναν τεχνικο της Abarth, ο οποιος εφαρμοζει μια μεταλλικη πλακα που δειχνει τον αυξοντα αριθμο του καθε αυτοκινητου και πιστοποιει την αποκλειστικοτητα του Abarth 124 spider. 


Σχεδιασμος πιστος στο DNA της Abarth

Ο σχεδιασμος αντικατοπτριζει ενα εξαιρετικο μηχανικο συστημα, ενα σημειο-κλειδι για να επιτευχθουν οι τελειες αναλογιες ενος σπορ αυτοκινητου: το μακρυ καπο υπογραμμιζει τη σημασια του κινητηρα και την αισθηση δυναμης του αυτοκινητου, οι μειωμενες προεξοχες τονιζουν τον ευελικτο χαρακτηρα του, ενω η καμπινα που βρισκεται κοντα στον πισω αξονα αφηνει τον οδηγο να «αισθανθει» το δρομο. 

Η αναλογια καμπινας επιβατων-καπο ειναι συγκρισιμη με εκεινη ενος αγωνιστικου αυτοκινητου. Ολα στοχευουν στην αποδοση: τοσο ο μπροστινος προφυλακτηρας με τη μεγαλυτερη εισαγωγη αερα οσο και ο απαγωγεας του πισω προφυλακτηρα διαμορφωθηκαν στην αεροδυναμικη σηραγγα – ακομα και η πισω αεροτομη και ο ανεμοθραυστης συμβαλλουν στη βελτιωση της ροης του αερα. Οι ζαντες αλουμινιου 17\”, το πλαισιο του παρμπριζ και οι προστατευτικες μπαρες με φινιρισμα σε “Forgiato Grey’’.

Το πισω μερος του Abarth 124 spider χαρακτηριζεται απο δυο στοιχεια: τα ψαλιδωτα πισω φτερα και τα οριζοντια πισω φωτα θυμιζουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα του προγονου του. Μια σημαντικη λεπτομερεια ειναι τα πισω ενθετα στα φωτιστικα σωματα, στο ιδιο χρωμα του αμαξωματος, που σχηματιζουν μια φωτεινη επιφανεια σε σχημα δακτυλιου.

Πεντε χρωματα αμαξωματος ειναι διαθεσιμα: τα ειδικα “Turini 1975 White” και “Costa Brava 1972 Red”, το μεταλλικο “Isola d\’Elba 1974 Blue”, το “Portogallo 1974 Grey” και το “San Marino 1972 Black”. Η λογικη ονομασιας τους ειναι ενας ξεκαθαρος φορος τιμης στην επιτυχημενη αγωνιστικη ιστορια στο ραλι.

Το Abarth DNA επιβεβαιωνεται και εσωτερικα με τα δερματινα καθισματα να προσφερουν στηριξη αλλα και ανεση, ενω ολα τα χειριστηρια βρισκονται σε τελεια αρμονια με το σπορ στησιμο του αυτοκινητου για να συμβαλλουν στην μεταφορα μιας σπορ οδηγικης αισθησης.


Ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια

Το νεο Abarth 124 spider ειναι εφοδιασμενο με ενα πληθος κορυφαιων συστηματων ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας. Εκτος απο το ABS, ο βασικος εξοπλισμος περιλαμβανει και το EBD, που προσαρμοζει την κατανομη της δυναμης πεδησης εμπρος και πισω, οπως και το ESC για την αυξηση του ελεγχου σε ολες τις συνθηκες οδηγησης, μεσω του επιλεκτικου φρεναρισματος και του ελεγχου στο γκαζι, ενω το ERM ειναι μια επεκταση του ESC, που αξιοποιει τους αισθητηρες για να υπολογισει αν το αυτοκινητο πλησιαζει μια δυνητικα επικινδυνη κατασταση με κινδυνο ανατροπης. Ακομα, το Abarth 124 spider εξοπλιζεται με ζωνες ασφαλειας τριων σημειων με περιοριστη δυναμης αλλα και προσαρμοζομενους προβολεις LED. 

Ωστοσο, αυτο που εχει ιδιαιτερη σημασια ειναι πως το Abarth επιτρεπει στον οδηγο να απενεργοποιησει τα ηλεκτρονικα συστηματα ελεγχου για να ζησει μια μοναδικη και αφιλτραριστη αισθηση οδηγησης, χαρη στην τελεια μηχανικη ισορροπια και τη γραμμικη αποκριση του κινητηρα, απολαμβανοντας πληρως τη δυναμικη ενος πισωκινητου σπορ αυτοκινητου. Το Abarth 124 spider μπορει να οδηγηθει μονο με τον ελεγχο του τιμονιου και του πενταλ του γκαζιου, προσφεροντας οδηγικη απολαυση ανευ προηγουμενου.



Εξοπλισμος: σπορ στυλ και ανεση

Το νεο Abarth 124 spider, στην περιοχη της EMEA, διαθετει πινακα οργανων με 3 μετρητες: ενα μεγαλο στροφομετρο στη μεση, ενα ταχυμετρο δεξια και μια οθονη δεδομενων αριστερα. Ο βασικος του εξοπλισμος περιλαμβανει, μεταξυ αλλων, και χειροκινητο κλιματισμο, ραδιοφωνο με τεσσερα ηχεια, MP3 player και θυρα USB, cruise control, ρυθμιζομενους και ηλεκτρικα αναδιπλουμενους πλαϊνους καθρεφτες. 

Διατειθεται κατοπιν παραγγελιας και με συστημα Infotainment (με εγχρωμη οθονη 7\”, συστημα δορυφορικης πλοηγησης, ραδιοφωνο με αναλογικο AM/FM και ψηφιακο δεκτη DAB, δυο θυρες USB, εισοδο AUX, τεσσερα ηχεια, συνδεση Bluetooth και καμερα οπισθοπορειας).

Για ανωτερη ποιοτητα ηχου, υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης ηχοσυστηματος Bose premium με εννεα ηχεια, συμπεριλαμβανομενων και 2 ηχειων στα προσκεφαλα των καθισματων καθως και επιλογη subwoofer.


Αγωνες

Οι αγωνες αποτελουν θεμελιωδες κομματι του DNA της Abarth. Πολλοι οδηγοι ειναι πολυ νεοι και οι αγωνες ειναι μια πραγματικη ευκαιρια για να αναδειχθουν στο χωρο των αγωνων αυτοκινητου. Επισης, για πρωτη φορα φετος, ιστορικα μοντελα θα συναγωνιζονται στο πρωταθλημα Abarth Cup Classics. 

Η αγωνιστικη σεζον 2016 θα ειναι ακομη πιο εντονη με το Abarth Trophy (Abarth 500 Assetto Corse και Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione) που θα ξεκινησει 1 Μαϊου στην αγωνιστικη πιστα της Monza στην Ιταλια και θα καταληξει στο Mugello στις 16 Οκτωβριου, και τα πρωταθληματα Formula 4 στην Ιταλια και τη Γερμανια. Αυτη θα ειναι η ογδοη αγωνιστικη σεζον συμμετοχης του Abarth 500 σε ενα διεθνες πρωταθλημα, το οποιο συγκεντρωνει οδηγους απο πολλες διαφορετικες χωρες.

Το Ιταλικο Πρωταθλημα F4 powered by Abarth θα αποτελειται απο επτα αγωνιστικες εκδηλωσεις τριων αγωνων απο τις 10 Απριλιου στο Misano Adriatico μεχρι τις 16 Οκτωβριου στο Adria. Το Πρωταθλημα ADAC Abarth F4, που αποτελειται απο οκτω αγωνιστικες εκδηλωσεις τριων αγωνων, θα ξεκινησει στις 17 Απριλιου στην πιστα Oschersleben και θα τελειωσει στις 2 Οκτωβριου στο Hockenheim.

Με δεδομενη την εξαιρετικη επιτυχια που γνωρισε στην Ιταλια και τη Γερμανια, η Abarth αποφασισε να στηριξει τη δευτερη εκδοση του πρωταθληματος F4 στη Γερμανια φετος και να επαναβεβαιωσει τη συμμετοχη της στο ιταλικο πρωταθλημα ως χορηγος και επισημος προμηθευτης κινητηρα. Ο κινητηρας T-Jet 1.4 Turbo 160 hp, που προερχεται απο τον κινητηρα που εχει τοποθετηθει στο 595 δρομου και χρησιμοποιειται στα αυτοκινητα Abarth που παιρνουν μερος στα πρωταθληματα Abarth Trophy, θα εξοπλισει ολα τα αυτοκινητα του ιταλικου κατασκευαστη Tatuus και φετος. 

Για την Abarth η καινοτομια δεν μπορει να αποσπαστει απο την παραδοση και ετσι η μαρκα εχει επιλεξει να επεκτεινει τους οριζοντες της στον τομεα των ιστορικων αυτοκινητων με τη διοργανωση Abarth Cup Classics. Με πεντε αγωνες στην Ιταλια – τρεις αγωνες αναβασης και δυο αγωνες πιστας – το  Abarth Cup Classics θα ειναι η ευκαιρια για ολα τα ιστορικα αυτοκινητα Abarth να αρχισουν να συναγωνιζονται και παλι σε ενα πρωταθλημα με ενα ειδικο τζακποτ και μια σειρα απο παραλληλες εκδηλωσεις κατα τη διαρκεια των αγωνων. 


Ψηφιακη παρουσια

“The Scorpionship”, η μονη επισημη κοινοτητα της Abarth που ειναι αφιερωμενη στους ιδιοκτητες, τους συλλεκτες, τα μελη του Abarth club και τους οπαδους, ανοιγει την 1η Μαρτιου. Καθενας μπορει να εγγραφει, συμπληρωνοντας την ειδικη φορμα που θα βρει στην ιστοσελιδα scorpionship.abarth.com.

Τα μελη της κοινοτητας “The Scorpionship” θα λαβουν μια προσωπικη \”Scorpionship Card\” που τους επιτρεπει να επωφεληθουν απο προσφορες, να λαβουν μερος σε διαγωνισμους και να συμμετασχουν σε διεθνη γεγονοτα, ενω θα απολαυσουν πολλα ενδιαφεροντα πλεονεκτηματα, οπως προσβαση στα “Scorpionship News”, εναν τομεα στην ιστοσελιδα της Abarth που ειναι αφιερωμενος στην κοινοτητα με προεπισκοπησεις, εκδηλωσεις, πιο προσφατες πληροφοριες σχετικα με τα προϊοντα, τις εξαρτησεις και αξεσουαρ. Επιπλεον, τα μελη μπορουν να επωφεληθουν απο εξειδικευμενες προσφορες για αγορες στο ηλεκτρονικο καταστημα της Abarth, καθως και για την αγορα σετ και αξεσουαρ Mopar. Μπορουν επισης να εγγραφουν για να λαβουν μερος σε ειδικους διαγωνισμους με αποκλειστικα βραβεια. Αλλες ευκαιριες περιλαμβανουν τη μοναδικη δυνατοτητα να εργαζονται με τις αγωνιστικες ομαδες, κατα τη διαρκεια των αγωνων Abarth Trophy, η να απολαυσουν ενα Σαββατοκυριακο στο τιμονι ενος Abarth 695 Biposto.

Η κοινοτητα θα ειναι αρχικα διαθεσιμη στην Ιταλια, το Ηνωμενο Βασιλειο, τη Γερμανια, την Ελβετια και τη Γαλλια και θα ενεργοποιηθει σε ολοκληρη την Ευρωπη, ξεκινωντας απο τον Μαϊο.

Μια νεα σειρα merchandising Abarth θα παρουσιαστει στη Γενευη. Η συλλογη, σε καθαρο στυλ Abarth, ειναι κατασκευασμενη απο πραγματικο ξυλο πευκου και περιλαμβανει μια σειρα γραφειου και μια σειρα αφιερωμενη σε αξεσουαρ σπιτιου. Επιπλεον, το καταστημα της Mopar που εχει δημιουργηθει στο περιπτερο της Abarth θα φιλοξενησει συλλογες που δημιουργηθηκαν σε συνεργασια με διασημες μαρκες, οπως Breil και Kappa, και μια ειδικη συλλογη αφιερωμενη στο 695 Biposto.

Μια επιλογη απο αντικειμενα εμπνευσμενα απο το Abarth 124 spider, κατασκευασμενα απο υλικα κορυφαιας ποιοτητας, με λεπτομερειες υψηλης αισθητικης που μονο το καλυτερο ιταλικο design μπορει να προσφερει, θα παρουσιαστει επισης στην εκθεση. 

Τελος, μεσα απο φυλλαδια και υλικο αφιερωμενο στο περιπτερο, οι επισκεπτες μπορουν να μαθουν περισσοτερα σχετικα με τα προϊοντα της FCA Bank, της εταιρειας χρηματοδοτησεων που ειδικευεται στον κλαδο του αυτοκινητου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!