3,5 δευτερόλεπτα το 0-100 για τη νέα BMW M5

Η BMW μας ετοιμαζει καλα πραγματα. Πολυ καλα πραγματα. Και, τι καλυτερο απο μια κτηνωδη, πολυτελη, γρηγορη, αλλα και διασκεδαστικη Μ5. Και επειδη οι πληροφοριες ειναι πολυ καυτες για να… κρατηθουν, ας τις δουμε: Οπως ολα δειχνουν, η νεα Μ5 θα ειναι τετρακινητη, εστιασμενη ομως στη… διασκεδαση, θα εχει αποδοση περιπου 600 ιππων και θα κανει το σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε 3,5 δευτερολεπτα. Θα διατηρησει, δηλαδη, τον χαρακτηρα του υπεραυτοκινητου.


Με τη νεα Μ5 μολις μηνες μακρια, οι πληροφοριες που καταφθανουν απο ολα τα μερη του κοσμου ειναι \”καυτες\”. Θεωρειται βεβαιο λοιπον οτι θα διαθετει ενα νεο συστημα τετρακινησης, το οποιο θα στελνει το 80% της δυναμης στους πισω τροχους και πως αναμεσα στα προγραμματα οδηγησης που θα διαθετει, θα υπαρχει και drift mode. Αυτο, αλλωστε, το επιβεβαιωσε και ο CEO του BMW M division, Frank van Meel, λεγοντας στο βρετανικο Autocar οτι το συστημα τετρακινησης δεν ειναι παρα \”αναποφευκτο\”. Αλλα, αυτα, ειναι τα λιγοτερα.


Οι τελευταιες πληροφοριες, οι οποιες διακινουνται απο το BMWBlog (το οποιο, οπως αντιλαμβανεσαι, εχει καλη πηγη στη γερμανικη εταιρεια) αναφερουν αυτο που συζητειται, καιρο τωρα, στα αυτοκινητιστικα \”πηγαδακια\”: Οτι η νεα Μ5 θα φορα εναν twin-turbo V8, αποδοσης 600 ιππων και πως στις τελευταιες δοκιμες, το μοντελο της BMW απεδειξε οτι φτανει τα 100 χ.α.ω. απο σταση σε μολις 3,5 δευτερολεπτα.


Προς επιρρωση αυτων, ερχεται και το γεγονος οτι η επερχομενη M550i xDrive κανει το σπριντ σε κατω απο 4 δευτερα, ενω η απερχομενη Μ5 σε 4,2. Και, ρολο, φυσικα, παιζει και ο ανταγωνισμος που δεν επετρεπε στη Μ5 να ειναι δραματικα πιο αργη απο αυτον. Ετσι, η Mercedes-AMG λεει οτι η E63 S το κανει σε 3,3 δευτερολεπτα, ενω η αμερικανικη (θυμησου ποση σημασια εχει η αμερικανικη αγορα, γενικως) Cadillac CTS-V, σε 3,7.

Η νεα Μ5 λοιπον, θα ειναι τρομακτικα δυνατη και γρηγορη και θα μπορει να κανει drift. Ε, αυτο δεν ειναι και μεγαλη εκπληξη, δα.   

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!