7 κοφτερά ιαπωνικά Katana

Αν εχεις ζησει με ιαπωνικο αυτοκινητο, ξερεις πως τα καλα απο αυτα ειναι σαν τα Katana. Κοφτερα, ακριβη, χρησιμα, πολυτιμα για τον ιδιοκτητη τους, πιστοι, απεθαντοι συντροφοι για μια ζωη. Σημερα, διαλεγουμε καποια Katana. Ξερουμε πως καποια θα αδικησουμε. Νοιωστε ελευθεροι να συνεισφερετε στα σχολια, απο κατω. Κουμπωστε πρωτη λοιπον και παμε.

1. Mazda RX7: 

Παλιοτερα, στις κοντρες, υπηρχε μονο ενα αυτοκινητο το οποιο σεβονταν ολοι. Σημερα, αυτο δεν εχει αλλαξει. Ο τουρμποροτορας, επανω σε ενα θεϊκο πισωκινητο πλαισιο με looks που σε κανουν να το ποθεις, δεν ειναι απλα ενα supercar. Ειναι ενα κτηνος που αλαλαζει μανιασμενο, φτυνοντας φλογιδια στα θυματα που εχει μολις αφησει πισω του. Κανει τα F16 να μοιαζουν με σενταν, τη Μις Ελλας να φαινεται ασχημη, τα BTCC να φαινονται φλωριες. Ο δρ Φελιξ Βανκελ ακομα χαμογελα εκει πανω. 

2 Honda S2000: 
 

Το γκαραζ της Spoon: Βαλε εδω μεσα εναν Χοντακια και ζητα του ο,τι θες.


Οσοι χλευαζουν τα Βιτεκια, καταπινουν τη γλωσσα τους μπροστα σε ενα S2000. Πισω κινηση, τρομερα γκαζια απο ενα μοτερ- διαμαντι, ηχος βγαλμενος απ την κολαση, στροφομετρο που φτανει στο Θεο. Αυτο το πανεμορφο roadster απευθυνεται μονο σε χεραδες. Δαγκωνει, ως ενα απο τα τελευταια αυθεντικα sportscars που βγηκαν ποτε.

3 Suzuki Swift GTI: 
 

Το Swift σε αφηνει με το στομα… χαμογελαστο, με το ποσο παιχνιδιαρικο ειναι


Δεν ειναι το αμαξι με τα πολλα αλογα, τα τουρμπο, τις φτερουγες. Ειναι απλο, λιτο, ατμοσφαιρικο, μικρο, βολικο. Οσοι το χουν οδηγησει (κι εμεις μαζι τους, διαβασε εδω τη δοκιμη μας), μιλανε για ενα απ τα καλυτερα πλαισια ever (τηρουμενων των αναλογιων). Σημερα, ονομαζεται Suzuki Swift Sport. Και δεν εχει χασει τιποτα απο τον αυθεντικο χαρακτηρα του.

4 Nissan Sunny GTi-R: 

Ειχε φτερουγα το GTI-R αλλα δεν πεταγε (ψηλα)

 Σπανιο, σπανιο, σπανιο. Κατα τη γνωμη μου, ενα απο τα ομορφοτερα hatchbacks που δημιουργηθηκαν ποτε. Το αυθεντικο φορει μια τεραστια φτερουγα πισω, εναν γιγαντιαιο αεραγωγο εμπρος σποϊλερ κλπ. Οχι αδικα. Ενα μικρο τετρακινητο διλιτρο τουρμπο με ενα μοτερ που αφησε και αφηνει ιστορια, τον sr20det . Ισως απο τα πιο αδικημενα αυτοκινητα στο χωρο των σπορ ποθητων τετρατροχων.

5.Toyota Celica:
 

 

Ο Sainz, που λεγαμε, με τη Celica, που λεγαμε


 Ποιος δε θυμαται τον Σαϊνθ να οργωνει τις ειδικες του Ακροπολις μ αυτη; Ποιος δεν εχει προσπαθησει να τη δαμασει στα videogames εποχης; Προφανως οχι εσυ, αν εισαι ανηλικος-και σε βεβαιωνω οτι εχασες. Η Celica εχει αξεπεραστο σχημα με τα pop ups της. Εχει βγει και τετρακινητη τουρμπο εκδοση. Τι αλλο να ζητησει κανεις; (Τα λεφτα για να την παρει και να τη συντηρει).

6.Mitsubishi Evo: 
 

Το Makkinen Edition ειναι μαλλον το πιο αυθεντικο απο τα Evo\’s. Κραξτε με οσο θελετε, εγω αυτο πιστευω.


 Ο απολυτος τιμωρος. Μπορει υπο συνθηκες να ταπεινωσει τους παντες και τα παντα. Εχει τρομακτικη εκκινηση, τρομακτικοτερες ρεπριζ, το τιμονι του χαραζει τις στροφες σαν ξυραφι (σαν καλοακονισμενο Katana). Θα βρεις πολλα εκει εξω, βελτιωμενα στα 1000 αλογα και βαλε. Καπου εκει, θα θυμηθεις οτι ξεχασες τον θερμοσιφωνα αναμμενο και θα κανεις αναστροφη.

7.Subaru Imprezza: 
 

Στα ελληνικα: Μπραπ-μπραπ-βρρρρ-στουουουου – σπλατς- μπραπ-στουουου


Βγαλμενο μεσα απο τη λασπη και τη χωματιλα του WRC, ειναι ο ορισμος του αντρικου αυτοκινητου. Το brap-brap-stuuuu (αν δεν καταλαβες, σε οικτιρω) του τουρμπισιου boxer το εχει κανει αντικειμενο ποθου σε ολο τον πλανητη

Bonus Katana: Nissan 300ZX. 

Το οπισθιο που λεγαμε το χαιρεται καποιο (οχι κοροϊδο) Αμερικανακι

Πιο σπανιο απ το σπαθι Σαμουραϊ και σιγουρα, πιο εντυπωσιακο. Τριλιτρο, biturbo, πισωκινητο και με εμφανιση που κολαζει και Αγιορειτη ερημιτη. Μυωδες, με επιθετικο ρυγχος και κωλο τουρλωτο, που ομοιο του δε θα ματαδεις…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!